SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ik kende die uitspraak nietquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kocht een theepotje bij een kraampje van een Japans stel dat keramiek van Japanse artiesten importeert. De bijna breinachtige blobs en kronkels van het glazuur met de regenboogkleuren eronder. Schitterend.
Oh, ergens schik in hebben?quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kende die uitspraak nietGrappig
En keramiek is tof, en deze is lollig ja
Ik ken de uitspraak wel, dacht dat het Vlaams of Limburgs was, maar het is schijnbaar Achterhoeks zie ikquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kende die uitspraak nietGrappig
En keramiek is tof, en deze is lollig ja
Dit wist ik ook niet. Ook geen flauw idee waar ik dat dan opgepikt heb. Maar ik gebruik het al vele jaren.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken de uitspraak wel, dacht dat het Vlaams of Limburgs was, maar het is schijnbaar Achterhoeks zie ik
Is juist leuk!quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ergens schik in hebben?
Ja, ik ben als kind in de toverketel met boeken gevallen of zo, sorry.
Past ook wel bij de Belgen ja, ik hoor het ze zeggen 'ahh jaa, daar had u wel schik in zeker'quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken de uitspraak wel, dacht dat het Vlaams of Limburgs was, maar het is schijnbaar Achterhoeks zie ik
Daar ben je wel content meequote:Op woensdag 14 mei 2025 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
Goesting gebruik ik wel volledig beseffende waar dat vandaan komt.
Sinds zondag.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:10 schreef Crack_ het volgende:
Hoe lang ben je er nog @:cherrylips? Misschien heb je dat al verteld, even gemist
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht
Vertrek morgenochtend weer
Waar ga je naartoe?quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht
Vertrek morgenochtend weer
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Morguh Bitterbalquote:
Ik ben al onderwegquote:Op donderdag 15 mei 2025 06:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
Kom je terug naar bed
quote:
quote:
Fijne vlucht Bitterbalquote:
fijne vakantie gehad?quote:
Morguh Gianniquote:
Is het daar niet altijd tijd voor?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Net?!?! Wat is dit voor tijd om te spuiten
Ja wel lekker, vond het buiten nog niet zo warm met dat windje er bij.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Minder warm vandaag, heerlijk.
Dat is een best eindje fietsen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weer naar Geldrop.Moet behalve mijn eigen wijk nog een paar brieven in andere wijken bezorgen. Erg belangrijke post die vandaag bezorgd moet worden, dus dat wil wel zeggen dat ze in mij een betrouwbare medewerker zien.
Gelukkig wel op een e-bike, want dit worden wel 30 km of meer
Hier ook lekker alles openquote:Op donderdag 15 mei 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel lekker, vond het buiten nog niet zo warm met dat windje er bij.
Maar in huis warmt het dan zo snel op als die zon er de hele dag op staat te bakken.
Kunnen jullie vanavond gezellig samen op Schiphol sushi etenquote:
Aan de voorkant wel, maar achter staat de zon op, laat ik alles wel even dicht nog.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook lekker alles open
Was het zo veel of zo slecht?quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff
Er zouden T-shirts moeten zijn met "Ik overleefde het ontbijtbuffet in Hotel Hafnia, wat is jouw superpower?"
Krap, druk. Alle bejaarden tegelijk. Niemand die weet wat ie komt doen. Je kunt niet vooruit of achteruit. En zitten? Misschien op de trap nog een plekkiequote:
Lekkere woei!quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan de voorkant wel, maar achter staat de zon op, laat ik alles wel even dicht nog.
Ohja je zit nu natuurlijk niet meer op die boot waar je er een paar vanaf had kunnen gooienquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krap, druk. Alle bejaarden tegelijk. Niemand die weet wat ie komt doen. Je kunt niet vooruit of achteruit. En zitten? Misschien op de trap nog een plekkie
Ik had even groene vingers. Gezien de staat van m'n huisplanten had ik dat misschien zo moeten laten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
welke kleur heb je nu zelf?
ik heb goude vingers
Terugweg herkansingquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja je zit nu natuurlijk niet meer op die boot waar je er een paar vanaf had kunnen gooien
Ja bij ontbijtbuffetten moet je eigenlijk al als eerste er zijn als het hotel vol zit. Anders moet je wachten tot het bijna is afgelopen, maar dan is al het voer meestal al geplunderdquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terugweg herkansing
Maar goed eigenlijk gaat het altijd wel zo. Ontbijtbuffetten zijn gewoon niet zo geschikt voor mij. Of andersom
En waar ga je heen dit keer?quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
Precies een jaar geleden zat ik nu op Schiphol te wachten.
Nu moet ik nog een maand wachten op vakantie.
YEETquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja je zit nu natuurlijk niet meer op die boot waar je er een paar vanaf had kunnen gooien
Zeker als er een bus met een reisgezelschap is. Die duiken er standaard op uur 0 met 60 man tegelijk op en staan dan als zombies om zich heen te glazen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij ontbijtbuffetten moet je eigenlijk al als eerste er zijn als het hotel vol zit. Anders moet je wachten tot het bijna is afgelopen, maar dan is al het voer meestal al geplunderd
Fatsoenlijk hotel helpt, ik zit meestal wel op plekken waar ze gewoon bij blijven vullen tot einde buffet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij ontbijtbuffetten moet je eigenlijk al als eerste er zijn als het hotel vol zit. Anders moet je wachten tot het bijna is afgelopen, maar dan is al het voer meestal al geplunderd
Maar hadden ze nog wel wat lekkers liggen?quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker als er een bus met een reisgezelschap is. Die duiken er standaard op uur 0 met 60 man tegelijk op en staan dan als zombies om zich heen te glazen.
Ja heb ik meestal ook wel gelukkig, zeker naar het einde van de vakantie toe wordt het ontbijt vaak wat laterquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fatsoenlijk hotel helpt, ik zit meestal wel op plekken waar ze gewoon bij blijven vullen tot einde buffet.
Dat is lekker dichtbij, daar kun je gewoon met de auto heenrijdenquote:
haaiquote:
Ik heb er eenquote:
Maar ik ga met de treinquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is lekker dichtbij, daar kun je gewoon met de auto heenrijden
ja dan is het veel verder weg.quote:
Het is een slaaptrein, heerlijkquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Is juist een lekker ritje, de helft is onbeperkte limiet
19:00 vertrekken, even wat eten gekocht op het station naar binnen gooien, filmpje kijken, slapen en wakker worden in Wenenquote:
HAP.quote:
En dan heb je een coupe voor jezelf?quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
19:00 vertrekken, even wat eten gekocht op het station naar binnen gooien, filmpje kijken, slapen en wakker worden in Wenen
Neequote:
Misschien wel een leuke damequote:Op donderdag 15 mei 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Was wel een optie, maar duur. Ik slaap toch al in een hostel, dus ach.
quote:
Ik heb ook liever mijn privé.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ieuw, hostel. Dat is wel echt iets van 20 jaar geleden.
Het is ook redelijk normaal buiten.quote:
Niet echt eigenlijkquote:
Fris. Het is fris buiten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is ook redelijk normaal buiten.
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is koudquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, heb alleen een was aangezet. Maar dat betekent niet dat ik lekker ben uitgeslapenquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
Je had belangrijkere dingen te doen dan Fok!?
Ahw.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)n-blijdorp~af654260/
Ahw.
Ahw.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ahw.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ballie heeft de zon gepikt.
Ahwquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ahw.
quote:
quote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
@:ltvdk Ik ben bij Lidl en kijk ze hadden echt Dr Pepper vanille.
[ afbeelding ]
Dr Pepper maar dan met Vanille smaakquote:
Ik heb ooit eens midden in de nacht zo'n dr pepper blikje gepakt terwijl ik dacht dat ik coca cola pakte.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
@:ltvdk Ik ben bij Lidl en kijk ze hadden echt Dr Pepper vanille.
[ afbeelding ]
Je was okayquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens midden in de nacht zo'n dr pepper blikje gepakt terwijl ik dacht dat ik coca cola pakte.
Ik ben daar nooit echt overheen gekomen
Hey GT maar wat is Dr Pepper danquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dr Pepper maar dan met Vanille smaak
Dr Pepper is een beetje de tegenhanger van Cola Cherry voor m'n idee.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GT maar wat is Dr Pepper dan![]()
Ik ga wel ff googlen
Ik lees het net, had er echt nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dr Pepper is een beetje de tegenhanger van Cola Cherry voor m'n idee.
Drankje met een beetje kersen smaakje
Praten over je voet fetisj kan beter in KPD hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vond Foots altijd wel lekker
Niet alles is een fetisj hequote:Op donderdag 15 mei 2025 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Praten over je voet fetisj kan beter in KPD hoor
Haal ik wel vaker, soms zelfs 35quote:
Ik drink alleen spa rood, of ik moet het heel erg in mijn maag hebben dan wil ik wel eens een blikje cola drinken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:25 schreef Grotetijd het volgende:
Als je geen frisdrank drinkt snap ik dat je 't niet kent.
Was een tijdje echt verslaafd aan Dr Pepper. Daarna Cola Vanille (goed koud) en nu is mijn guilty pleasure Orangina
HALLO VOCHTIG POESJEquote:
Ik vind veel foods ook wel lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vond Foots altijd wel lekker
Ik ben nog steeds verbaasd als ze bloedprikken bij mij dat er echt bloed uitkomt en geen cola.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik drink alleen spa rood, of ik moet het heel erg in mijn maag hebben dan wil ik wel eens een blikje cola drinken.
Zoveel cola drink je?quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verbaasd als ze bloedprikken bij mij dat er echt bloed uitkomt en geen cola.
Vind frisdrank allemaal veel te zoet het is net zoetjes water.quote:
Laatste x dat ik voor m'n gezondheidscheck ging een half jaartje terug was ik ook gewoon hartstikke gezond. Ietwat verhoogde hartslag maar that's it. Dacht echt... huh!?quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verbaasd als ze bloedprikken bij mij dat er echt bloed uitkomt en geen cola.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Laatste x dat ik voor m'n gezondheidscheck ging een half jaartje terug was ik ook gewoon hartstikke gezond. Ietwat verhoogde hartslag maar that's it. Dacht echt... huh!?
Is er geen zon bij jou?quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Een flatgebouw in de verte staat in de zon, zal het dan toch?
Oh huh, hier wel hoorquote:
Weinig verrassendquote:
Tsja, blijkbaar zegt overgewicht niet zo veel als je én actief aan 't afvallen bent én gewoon gezond aan 't leven bent grotendeels.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tsja, blijkbaar zegt overgewicht niet zo veel als je én actief aan 't afvallen bent én gewoon gezond aan 't leven bent grotendeels.
Zelfde als dat ik vorig jaar naar de tandarts ging voor 't eerst in 9 jaar, en maar 1 gaatje had want já ik at veel fastfood maar ik snoep nooit en drink ook niet bijster veel frisdrank en poets gewoon goed.
Gelukkig staat de wind de goede kant opquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekkage van biogas in Leiden.
Benieuwd hoeveel mensen er straks last hebben. Zijn er veel buiten met dit weer.
Man man man, wat ben je toch ook weer lekker typisch, Crackquote:
....quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Man man man, wat ben je toch ook weer lekker typisch, Crack
Die ontbreekt hier dan weer wel, stuur ook eens wat deze kant op. Ik heb jou ook wat zon gegevenquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig staat de wind de goede kant op
Lijkt me best leuk, voor eventjesquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, behalve als je in Voorschoten woont, maar fuck Voorschoten.
In heel Nederland waait het momenteel?quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die ontbreekt hier dan weer wel, stuur ook eens wat deze kant op. Ik heb jou ook wat zon gegeven
Ik weet dat het soms anders lijkt maar Den Haag hoort nog steeds bij NL hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In heel Nederland waait het momenteel?
Hier zonnig en zie weinig beweging in de bomen!quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In heel Nederland waait het momenteel?
Ze hebben em doormidden gezaagd om makkelijker te kunnen vervoeren.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Benieuwd wel. Ik kocht een plank van 120 cm lang, geen van de pakketten heeft als afmeting 120 cm of langer. Allemaal korter
Ik kan me niet voorstellen dat het daar niet waait en 10km verderop wel.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet dat het soms anders lijkt maar Den Haag hoort nog steeds bij NL hoor
Autistische schijtwokkel.quote:
Nee ik ook niet, maarja hequote:Op donderdag 15 mei 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het daar niet waait en 10km verderop wel.
quote:
Mijn vrouw werkt daar, dus hoop dat ze even binnen kan zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, behalve als je in Voorschoten woont, maar fuck Voorschoten.
Je zit gewoon tussen de grote gebouwen uit de wind waarschijnlijkquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:
Nee ik ook niet, maarja he er beweegt wel iets maar heel weinig, ben nog niet buiten geweest dus misschien dat het daar anders is dan wat het hier lijkt
Vals alarm, wind staat naar Zoetermeer. Dat vindt niemand erg.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vrouw werkt daar, dus hoop dat ze even binnen kan zijn.
Maar op welke hoogte wordt de windrichting aangegeven bij het weerbericht?quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Nou zegt mijn weerkaart wel dat het waait naar het zuidwesten, terwijl de vlag waar ik naar kijk naar het zuidoosten wappert. Misschien foute info.
Weerstation Voorschoten bevestigt mijn observatie, tevens het enige weerstation die die kant op wijstquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar op welke hoogte wordt de windrichting aangegeven bij het weerbericht?
Ach het is vandaag niet zo erg, stuk koeler. Wel even lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zit gewoon tussen de grote gebouwen uit de wind waarschijnlijk
Dit is nou echt een goede vraagquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar op welke hoogte wordt de windrichting aangegeven bij het weerbericht?
Hier is het na een paar wolkjes vanmorgen ook gewoon weer zonnigquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Een flatgebouw in de verte staat in de zon, zal het dan toch?
Vlinderstruikquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
Hier waait het best wel hoor
Alleen zit ik beschut onder de vlinderstruik
Jaaquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vlinderstruikbuiten
meteen instant chill
Je krijgt een waterijsjequote:Op donderdag 15 mei 2025 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
doe mij een Magnum Double Gold Billionaire
Flinke struik dan wel.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
bier?quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:49 schreef Ama het volgende:
Ik heb een bolletje met roomkaas en een bolletje met bierschinken.
Zijn er ook vlinders?quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh niet, het wordt niet gemaakt met bier oid?
quote:Contrary to the name, Bierschinken (literally "beer ham") does not contain any beer, but rather, is eaten as a snack with beer.
Als ik zeg dat ik onder de vlinderstruik zit en dat dat mijn parasol is dan bedoel ik dat letterlijkquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is bijna een zoek het tuinset plaatje.
Oh ik dacht jij zit onder die stoel en dat is je parasol...quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik onder de vlinderstruik zit en dat dat mijn parasol is dan bedoel ik dat letterlijk
quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:58 schreef essnhills het volgende:
Als ik onderuit lig dan is dit mijn uitzicht
[ afbeelding ]
Onderstoel mod?quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh ik dacht jij zit onder die stoel en dat is je parasol...
Onderuitquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:58 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Onderuit
Dood in haar armen
Doodgaan en opstaan in een T shirt van haar
Onderuit
Dood in har armen
Doodgaan heel even maar
![]()
![]()
Een paar weken geleden waren er een paar. Nu weer weinigquote:
Zegt me zo 1 2 3 nietsquote:
Onderuit van De Dijk.quote:
Je overdreef duidelijk nietquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik onder de vlinderstruik zit en dat dat mijn parasol is dan bedoel ik dat letterlijk
Heb een klein stukje geluisterd maar herken het nietquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Onderuit van De Dijk.
Volgens mij was dat dit jaar bij jou in de Top2000 eenIk weet niet meer of het een Oh deze was....
Neequote:
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:58 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, wat flauwquote:
Heel toevallig welquote:
Kwam van de week een bandje tegen die ik nog niet kende. Zywiolak.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heel toevallig welik haal normaal aardbei maar de peer trok me dit keer meer aan
*geeft ijsje
Ik lust er wel eentje.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:29 schreef Crack_ het volgende:
WIE WIL ER EEN IJSJE
als iemand dat random zei op een schooldag ofzo was het echt zo'n groot feest
Je voelde het aanquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heel toevallig welik haal normaal aardbei maar de peer trok me dit keer meer aan
*geeft ijsje
quote:
*gaat in het midden staan met doos en roept hard IJSJESSSSSSSSSSSSSquote:
Jaaaaquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:19 schreef rival het volgende:
Dit is toch geweldig
Zoiets moet mij eens overkomen....
Bekijk deze YouTube-video
Even checkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam van de week een bandje tegen die ik nog niet kende. Zywiolak.
Denk dat jij die ook wel leuk vindt.
Hallo, moet je ons eens zien swingen bij de draaiorgelsquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaasowieso straattheater/muzikanten/alles levendig en leuk op straat
![]()
![]()
wel beetje jammer dat nederlanders niet zo vrij zijn met bewegen
Daar kom je vandaan?quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn baas gaat volgende week op vakantie. Naar Saint Lucia of all places.. Nou ja zijn zoon loopt daar stage..
Hij was wel verbaasd dat ik zonder twijfel de vlag kon omschrijven en wist dat Castries de hoofdstad is...
quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
*gaat in het midden staan met doos en roept hard IJSJESSSSSSSSSSSSS
En dan zo'n piekje van 5 sec waarin je tigtal handjes ziet graaien en doos is leeg
Nee, ik ben gewoon Nederlander, maar ik ben gewoon geïnteresseerd in topografie en de nationale vlaggenquote:
Ich kommequote:Op donderdag 15 mei 2025 13:38 schreef essnhills het volgende:
Ik heb weer semigezonde banaanhavermoutkoekjes in de oven@:kwiwi
Fun with flags.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon Nederlander, maar ik ben gewoon geïnteresseerd in topografie en de nationale vlaggen
Hier waait het sf en toe best flinkquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:10 schreef Crack_ het volgende:
Ohja en het waait hier echt maar halfjes hoor. Gisteren stond er meer wind
Maar dat eiland heeft ook gewoon een vette vlag.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn baas gaat volgende week op vakantie. Naar Saint Lucia of all places.. Nou ja zijn zoon loopt daar stage..
Hij was wel verbaasd dat ik zonder twijfel de vlag kon omschrijven en wist dat Castries de hoofdstad is...
Klopt ja.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat eiland heeft ook gewoon een vette vlag.
Ik doe heel vaak quizjes invullen op www.sporcle.com Daar komt mijn kennis ook voor een groot deel vandaanquote:
Losjes wiegen met de heupjesquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Hallo, moet je ons eens zien swingen bij de draaiorgels
Nog liever zou ik Harry Mack tegenkomen trouwens. (in het echt of op een videosite)
Het waait hier nu ook weer harder, zie ik aan de bomenquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier waait het sf en toe best flink
Ik gebruik meestal https://www.jetpunk.com/quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik doe heel vaak quizjes invullen op www.sporcle.com Daar komt mijn kennis ook voor een groot deel vandaan
en ik doe nog zo mijn best om stil te staanquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het waait hier nu ook weer harder, zie ik aan de bomen
Nou die is wel heel heftigquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
vingertje in de lucht als je écht los wilt gaan
Je maakt een hoop geluid hierquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en ik doe nog zo mijn best om stil te staan![]()
Voor jou dus beter om een Nederlandse versie hiervan te vindenquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Die rap zou voor mij te snel gaan om te kunnen verwerken wat ie nou allemaal zegt trouwens @:rival
Site ken ik nog niet. Even checkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal https://www.jetpunk.com/
Ja, Pools.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Site ken ik nog niet. Even checken
Ik heb de band maar afgezet. Irriteerde me iets te veel aan de taal (denk dat het Pools is)... Muzikaal klonk het wel goed hoor..
Het geluid van de wind die door se hoge bomen hierachter waait?quote:
Hoor de wind waait door de bomen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het geluid van de wind die door se hoge bomen hierachter waait?
Nee, klinkt alsof ik in een weelderig bos zit
Werken een optie?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga bedenken wat ik morgen op mijn thuiswerkdag ga doen
Ik heb niet zoveel werk voor morgenquote:
*Stuurt wat werk door.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel werk voor morgen
Ben je daar naar op zoek?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel werk voor morgen
Het vindt jou altijd?quote:
but.. whyquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en ik doe nog zo mijn best om stil te staan![]()
moet hier ook wel even van bijkomenquote:
i can do englishquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
Voor jou dus beter om een Nederlandse versie hiervan te vinden
drum n bass?quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Pools.
Kwam maandag in een playlist voorbij met DnD, en we waren gelijk fan en hebben hun andere muziek opgezocht.
mag ik ook zo'n gesprekquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:50 schreef essnhills het volgende:
Telefoontje of ik nog een review wilde geven over het adviesgesprek dat ik ruim een jaar geleden heb gehad voor isolatiesubsidie vanuit de gemeente
Uhhh, ze kwam langs en toen kreeg ik ¤2500 voor nieuwe kozijnen. Prima gesprek dus
Waar heb je strpanning voor?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:51 schreef Crack_ het volgende:
ik durf niet te kijken hoeveel ijsjes ik al op hebik heb stressspanning, over een uurtje oid is het klaar, of het is 10x zo erg. Lets see
Goed gesprek ja!quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:50 schreef essnhills het volgende:
Telefoontje of ik nog een review wilde geven over het adviesgesprek dat ik ruim een jaar geleden heb gehad voor isolatiesubsidie vanuit de gemeente
Uhhh, ze kwam langs en toen kreeg ik ¤2500 voor nieuwe kozijnen. Prima gesprek dus
oh hahaahha en d is geen b, ja hallo goedemorgenquote:
gesprek over voortgang en uren voor volgend jaar. Want dat is nog niet rond en dan ben ik altijd bang dat het toch negatief gaat uitpakken (doe ik mn werk wel goed, willen ze me toch geen uitbreiding geven, gaat het niet door ivm bezuinigingen etc).quote:
Ahja, ja altijd beter als het zwart op wit staatquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh hahaahha en d is geen b, ja hallo goedemorgen
[..]
gesprek over voortgang en uren voor volgend jaar. Want dat is nog niet rond en dan ben ik altijd bang dat het toch negatief gaat uitpakken (doe ik mn werk wel goed, willen ze me toch geen uitbreiding geven, gaat het niet door ivm bezuinigingen etc).
Ben me bewust dat er waarschijnlijk niks aan de hand is maar toch fijn als het allemaal vast ligt straks
mijn grootste zorg (die waarschijnlijk nergens op slaat) is dat ze bij onderzoek gaan zeggen 'ohnee toch niet' maar mn uren bij onderwijs zijn al weggegevenquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, ja altijd beter als het zwart op wit staat
Ik had al mijn oude schuifpui laten vervangen. En als ik dan nog een beetje erbij zou doen dan kwam ik in aanmerking voor die extra subsidie. En dat wilde ik op termijn toch ook al gaan doen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Goed gesprek ja!
Ik wil schuifdeuren naar de achtertuin, ben ook aan het kijken of de gemeente dat misschien wel wilt betalen.
dat zal toch niet?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn grootste zorg (die waarschijnlijk nergens op slaat) is dat ze bij onderzoek gaan zeggen 'ohnee toch niet' maar mn uren bij onderwijs zijn al weggegeven![]()
Ja goed geregeld zoquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had al mijn oude schuifpui laten vervangen. En als ik dan nog een beetje erbij zou doen dan kwam ik in aanmerking voor die extra subsidie. En dat wilde ik op termijn toch ook al gaan doen.
Dus maar naar voren gehaald, toch een smak gratis geld
quote:
Kans is inderdaad kleinquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat zal toch niet?
Maar ik snap je spanning
Komt wel goed, schatje
niet in bijten!!quote:
Nee straks pasquote:
heb straks heul veul aardbeien.quote:
Mijn aalbes heeft al allemaal (nu nog groene) besjesquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb straks heul veul aardbeien.
en moet de cherry tomaatjes nog verpotten naar buiten
goed bezig!!quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn aalbes heeft al allemaal (nu nog groene) besjes
Ah bah.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Spanning komt denk ik ook een beetje omdat er wel wat fte uit moet en als het daar regelmatig over gaat op je werk dan voel je dat wel. Maakt het sfeertje niet per se leuker, en we maken ons allemaal wel wat zorgen om de kwaliteit van het werk maar dat is meer bijzaak
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |