SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ik kende die uitspraak nietquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kocht een theepotje bij een kraampje van een Japans stel dat keramiek van Japanse artiesten importeert. De bijna breinachtige blobs en kronkels van het glazuur met de regenboogkleuren eronder. Schitterend.
Oh, ergens schik in hebben?quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kende die uitspraak nietGrappig
En keramiek is tof, en deze is lollig ja
Ik ken de uitspraak wel, dacht dat het Vlaams of Limburgs was, maar het is schijnbaar Achterhoeks zie ikquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kende die uitspraak nietGrappig
En keramiek is tof, en deze is lollig ja
Dit wist ik ook niet. Ook geen flauw idee waar ik dat dan opgepikt heb. Maar ik gebruik het al vele jaren.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken de uitspraak wel, dacht dat het Vlaams of Limburgs was, maar het is schijnbaar Achterhoeks zie ik
Is juist leuk!quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ergens schik in hebben?
Ja, ik ben als kind in de toverketel met boeken gevallen of zo, sorry.
Past ook wel bij de Belgen ja, ik hoor het ze zeggen 'ahh jaa, daar had u wel schik in zeker'quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken de uitspraak wel, dacht dat het Vlaams of Limburgs was, maar het is schijnbaar Achterhoeks zie ik
Daar ben je wel content meequote:Op woensdag 14 mei 2025 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
Goesting gebruik ik wel volledig beseffende waar dat vandaan komt.
Sinds zondag.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:10 schreef Crack_ het volgende:
Hoe lang ben je er nog @:cherrylips? Misschien heb je dat al verteld, even gemist
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht
Vertrek morgenochtend weer
Waar ga je naartoe?quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht
Vertrek morgenochtend weer
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Morguh Bitterbalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |