SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ik kende die uitspraak nietquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kocht een theepotje bij een kraampje van een Japans stel dat keramiek van Japanse artiesten importeert. De bijna breinachtige blobs en kronkels van het glazuur met de regenboogkleuren eronder. Schitterend.
Oh, ergens schik in hebben?quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kende die uitspraak nietGrappig
En keramiek is tof, en deze is lollig ja
Ik ken de uitspraak wel, dacht dat het Vlaams of Limburgs was, maar het is schijnbaar Achterhoeks zie ikquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kende die uitspraak nietGrappig
En keramiek is tof, en deze is lollig ja
Dit wist ik ook niet. Ook geen flauw idee waar ik dat dan opgepikt heb. Maar ik gebruik het al vele jaren.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken de uitspraak wel, dacht dat het Vlaams of Limburgs was, maar het is schijnbaar Achterhoeks zie ik
Is juist leuk!quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ergens schik in hebben?
Ja, ik ben als kind in de toverketel met boeken gevallen of zo, sorry.
Past ook wel bij de Belgen ja, ik hoor het ze zeggen 'ahh jaa, daar had u wel schik in zeker'quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken de uitspraak wel, dacht dat het Vlaams of Limburgs was, maar het is schijnbaar Achterhoeks zie ik
Daar ben je wel content meequote:Op woensdag 14 mei 2025 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
Goesting gebruik ik wel volledig beseffende waar dat vandaan komt.
Sinds zondag.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:10 schreef Crack_ het volgende:
Hoe lang ben je er nog @:cherrylips? Misschien heb je dat al verteld, even gemist
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht
Vertrek morgenochtend weer
Waar ga je naartoe?quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht
Vertrek morgenochtend weer
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Morguh Bitterbalquote:
Ik ben al onderwegquote:Op donderdag 15 mei 2025 06:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
Kom je terug naar bed
quote:
quote:
Fijne vlucht Bitterbalquote:
fijne vakantie gehad?quote:
Morguh Gianniquote:
Is het daar niet altijd tijd voor?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Net?!?! Wat is dit voor tijd om te spuiten
Ja wel lekker, vond het buiten nog niet zo warm met dat windje er bij.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Minder warm vandaag, heerlijk.
Dat is een best eindje fietsen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weer naar Geldrop.Moet behalve mijn eigen wijk nog een paar brieven in andere wijken bezorgen. Erg belangrijke post die vandaag bezorgd moet worden, dus dat wil wel zeggen dat ze in mij een betrouwbare medewerker zien.
Gelukkig wel op een e-bike, want dit worden wel 30 km of meer
Hier ook lekker alles openquote:Op donderdag 15 mei 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel lekker, vond het buiten nog niet zo warm met dat windje er bij.
Maar in huis warmt het dan zo snel op als die zon er de hele dag op staat te bakken.
Kunnen jullie vanavond gezellig samen op Schiphol sushi etenquote:
Aan de voorkant wel, maar achter staat de zon op, laat ik alles wel even dicht nog.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook lekker alles open
Was het zo veel of zo slecht?quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff
Er zouden T-shirts moeten zijn met "Ik overleefde het ontbijtbuffet in Hotel Hafnia, wat is jouw superpower?"
Krap, druk. Alle bejaarden tegelijk. Niemand die weet wat ie komt doen. Je kunt niet vooruit of achteruit. En zitten? Misschien op de trap nog een plekkiequote:
Lekkere woei!quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan de voorkant wel, maar achter staat de zon op, laat ik alles wel even dicht nog.
Ohja je zit nu natuurlijk niet meer op die boot waar je er een paar vanaf had kunnen gooienquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krap, druk. Alle bejaarden tegelijk. Niemand die weet wat ie komt doen. Je kunt niet vooruit of achteruit. En zitten? Misschien op de trap nog een plekkie
Ik had even groene vingers. Gezien de staat van m'n huisplanten had ik dat misschien zo moeten laten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
welke kleur heb je nu zelf?
ik heb goude vingers
Terugweg herkansingquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja je zit nu natuurlijk niet meer op die boot waar je er een paar vanaf had kunnen gooien
Ja bij ontbijtbuffetten moet je eigenlijk al als eerste er zijn als het hotel vol zit. Anders moet je wachten tot het bijna is afgelopen, maar dan is al het voer meestal al geplunderdquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terugweg herkansing
Maar goed eigenlijk gaat het altijd wel zo. Ontbijtbuffetten zijn gewoon niet zo geschikt voor mij. Of andersom
En waar ga je heen dit keer?quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
Precies een jaar geleden zat ik nu op Schiphol te wachten.
Nu moet ik nog een maand wachten op vakantie.
YEETquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja je zit nu natuurlijk niet meer op die boot waar je er een paar vanaf had kunnen gooien
Zeker als er een bus met een reisgezelschap is. Die duiken er standaard op uur 0 met 60 man tegelijk op en staan dan als zombies om zich heen te glazen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij ontbijtbuffetten moet je eigenlijk al als eerste er zijn als het hotel vol zit. Anders moet je wachten tot het bijna is afgelopen, maar dan is al het voer meestal al geplunderd
Fatsoenlijk hotel helpt, ik zit meestal wel op plekken waar ze gewoon bij blijven vullen tot einde buffet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij ontbijtbuffetten moet je eigenlijk al als eerste er zijn als het hotel vol zit. Anders moet je wachten tot het bijna is afgelopen, maar dan is al het voer meestal al geplunderd
Maar hadden ze nog wel wat lekkers liggen?quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker als er een bus met een reisgezelschap is. Die duiken er standaard op uur 0 met 60 man tegelijk op en staan dan als zombies om zich heen te glazen.
Ja heb ik meestal ook wel gelukkig, zeker naar het einde van de vakantie toe wordt het ontbijt vaak wat laterquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fatsoenlijk hotel helpt, ik zit meestal wel op plekken waar ze gewoon bij blijven vullen tot einde buffet.
Dat is lekker dichtbij, daar kun je gewoon met de auto heenrijdenquote:
haaiquote:
Ik heb er eenquote:
Maar ik ga met de treinquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is lekker dichtbij, daar kun je gewoon met de auto heenrijden
ja dan is het veel verder weg.quote:
Het is een slaaptrein, heerlijkquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Is juist een lekker ritje, de helft is onbeperkte limiet
19:00 vertrekken, even wat eten gekocht op het station naar binnen gooien, filmpje kijken, slapen en wakker worden in Wenenquote:
HAP.quote:
En dan heb je een coupe voor jezelf?quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
19:00 vertrekken, even wat eten gekocht op het station naar binnen gooien, filmpje kijken, slapen en wakker worden in Wenen
Neequote:
Misschien wel een leuke damequote:Op donderdag 15 mei 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Was wel een optie, maar duur. Ik slaap toch al in een hostel, dus ach.
quote:
Ik heb ook liever mijn privé.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ieuw, hostel. Dat is wel echt iets van 20 jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |