Klap je de deur uit.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik veel sloten hier op de deuren.
Ach het zijn toch niet mijn deuren, ik huur dit huis ook maar.quote:
Ik heb Lindt, Cadbury, chocolate chip cookies en M&M's.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
* Propt Cherry alsnog vol met Milka
Mehtjesquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
yoga, al een uur gedaan
wandelen, al 3 uur gedaan
ik heb een journal, ik klaag bij dudje, soms helpt het niet want het is gewoon te veel
sowieso de week voor ik op vakantie ga is altijd al een ding kwa stress, altijd bang om alles te vergeten
vergeet niet te stokerenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
ach
tijd voor tandenpoetsen
ik slaap er nog een nachtje over
pardonquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf schik hebben in dit hilarische theepotje.
Ik kom hier in Londen ook pas na drie dagen een beetje tot rustquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MehtjesDan maar beetje lief proberen te zijn voor jezelf
![]()
![]()
Dat gebrek aan pre-plezier is wel herkenbaar, dat is echt helemaal ruk. 'en, heb je er zin in?!![]()
' - nee
![]()
Ja he.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MehtjesDan maar beetje lief proberen te zijn voor jezelf
![]()
![]()
Dat gebrek aan pre-plezier is wel herkenbaar, dat is echt helemaal ruk. 'en, heb je er zin in?!![]()
' - nee
![]()
Ik krijg altijd te horen dat ik YOLO en slecht voorbereid ben, maar ik heb er gewoon de kracht niet meer voor op dat moment.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja he.
Er is preplezier als je het boekt, totdat het moment zelf nadert en je probeert om niets te vergeten mee te nemen of te regelen. Heerlijk.
Ik kocht een theepotje bij een kraampje van een Japans stel dat keramiek van Japanse artiesten importeert. De bijna breinachtige blobs en kronkels van het glazuur met de regenboogkleuren eronder. Schitterend.quote:
Omgquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Lindt, Cadbury, chocolate chip cookies en M&M's.
Wat heppie allemaal gedaan?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom hier in Londen ook pas na drie dagen een beetje tot rustKlotezooi ook altijd.
Ja niet zoveel, maar ik ben altijd half overspannen voor ik op reis ga en heb dan eerst twee dagen een crisis en na een paar dagen begin ik me eindelijk op m'n plek te voelen en dan gaan we weer naar huisquote:
En wat erbij?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Lindt, Cadbury, chocolate chip cookies en M&M's.
Chocolade met roze limonade is wel een beetje een vreemde combiquote:
Beter met whiskyquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade met roze limonade is wel een beetje een vreemde combi
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom hier in Londen ook pas na drie dagen een beetje tot rustKlotezooi ook altijd.
Ik heb mn laatste inpaklijst bewaard, die is zo specifiekquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja he.
Er is preplezier als je het boekt, totdat het moment zelf nadert en je probeert om niets te vergeten mee te nemen of te regelen. Heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop