Met een bak sla eronder om de olijfolie doorheen te doen. Zo'n vette hap in een keer in de mond, brrrquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
goed olijfolie moet je proeven, dus dan krijg je shotglaasjes en dan zuig je het door je tanden met lucht zodat de aroma's goed vrij komen
heel de reden waarom frisdrank zo goed gaat met friet en burgersquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gevoel van een mond vol olie. Mehhhh.
ik eet gewoon nootjes. de pindaolie heeft een leuke invloed op mn darmen,quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik in italie kom dan kan ik wel de eerste paar dagen heel makkelijk poepen want de hoeveelheid olie die daar in de gerechten zit is hier niet
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
ugh ik word moe van mezelf
ik loop best wel hoog in de stress om stomme redenen
zoals de planning voor morgen (sleutels afgeven en afscheid van mijn baas in den bosch) en dan vrijdag richting disney en moet nog spullen pakken en we doen vrijdag nog de laatste boodschappen en dan disney en alhoewel dat leuk wordt weer ik ook dat het vermoeiend gaat zijn
en dan maandag terug komen
dinsdag intake bij therapie
woensdag met de zussen film
het gaat zo gruwelijk te veel zijn
en ik weet dat ik bij disney ook rustig aan kan doen en gewoon terug naar de hotelkamer kan gaan en kan chillen maar dan heb ik ook het idee dat ik dingen mis dus dan moet ik proberen te ontspannen terwijl mijn hoofd vol fomo zit
uuuuuuugh
ben de hele dag al kortaf en prikkelig erdoor
ik wil morgen eten met de baas eigenlijk ook gewoon cancelenquote:
Hmm, soms vraag ik me wel eens af of koolzuurbubbels een zelfde soort effect hebben als de cavitatie die optreedt in een ultrasoonreiniger. Dit zou dan wel stroken met dat vermoeden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heel de reden waarom frisdrank zo goed gaat met friet en burgers
het koolzuur verwijderd het vetlaagje
Dit was zelfgemaaktequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Is dat echt zo? Nog nooit gehoordquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heel de reden waarom frisdrank zo goed gaat met friet en burgers
het koolzuur verwijderd het vetlaagje
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
ugh ik word moe van mezelf
ik loop best wel hoog in de stress om stomme redenen
zoals de planning voor morgen (sleutels afgeven en afscheid van mijn baas in den bosch) en dan vrijdag richting disney en moet nog spullen pakken en we doen vrijdag nog de laatste boodschappen en dan disney en alhoewel dat leuk wordt weer ik ook dat het vermoeiend gaat zijn
en dan maandag terug komen
dinsdag intake bij therapie
woensdag met de zussen film
het gaat zo gruwelijk te veel zijn
en ik weet dat ik bij disney ook rustig aan kan doen en gewoon terug naar de hotelkamer kan gaan en kan chillen maar dan heb ik ook het idee dat ik dingen mis dus dan moet ik proberen te ontspannen terwijl mijn hoofd vol fomo zit
uuuuuuugh
ben de hele dag al kortaf en prikkelig erdoor
Ik zit er al in sweet dreams stigquote:
Ja, dat was wel leuk. Jammer voor ze dat ze dat niveau niet vast hebben kunnen houden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet zo heel lang geleden won Leicester City vrijwel uit het niets de Premier League (Ja mede door een rijke Thaise geldschieter) wat toch wel wordt gezien als de sterkste competitie van de wereld. Die werden vooraf genoemd als degradatie kandidaat, dat was echt knotsgek, maar inmiddels is die ploeg weer afgezakt naar een voor hun wat normaler niveau..
yoga, al een uur gedaanquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Het is vooral stom omdat je weet dat het nergens op slaat maar het dan toch niet lukt om rustig te worden.
Zijn er dingen die je wel helpen om wat meer rust in je hoofd te krijgen? Het kan hier wel eens helpen om echt alles uit te schrijven wat ik moet doen zodat ik geen energie hoef te besteden aan nadenken over dingen die er toe doen (zoals inpakken enzo)
kusjekroel, ga je wel genieten van die dingen denk je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |