SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
🐙
quote:
Die begreep ikquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis. Toen ik zei dat we eten gingen bestellen was ik onderweg naar huis.
Je kan ook Nicki Minaj een tweet sturen @GGMMquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:48 schreef Ama het volgende:
Als iemand van blink-182 ooit mijn bericht leest ga ik echt crazy.
Ja veel te duur daar meestalquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik was in de Lindt winkel en ik heb me ingehouden.
Ook een verspakketje?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik ook wel eens proberen. Maar eerst de mousaka
Ze hadden chocoladesaus voor over je ijs maar ik zou die bus gewoon zo tegen m'n mond zetten.quote:
*geeft schouderklopjequote:Op woensdag 14 mei 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik was in de Lindt winkel en ik heb me ingehouden.
Zou toch kunnenquote:
Er is niemand die dat controleert toch?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden chocoladesaus voor over je ijs maar ik zou die bus gewoon zo tegen m'n mond zetten.
Oh, nee, ik vertrok om een uur of drie.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die begreep ikmaar dacht dat je echt een uur geleden zei naar je tuin te gaan en nu dus weer terug maar zal mijn hoofd wel weer zijn. Of de avond gaat snel, hoop dan op het eerste
Zeker niet die met mintvullingquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik niks heb gekocht
Gewoon wat van die bollen voor vanavond
Dat is misschien nóg moeilijker, wel iets kopen maar niet ALLESSSSquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik niks heb gekocht
Gewoon wat van die bollen voor vanavond
Uhuh. Het idee is zo simpel maar.quote:
Blind typen 2.0quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zag vandaag steeds een (gen Z) grietje in zo’n glazen kubus kantoor, op de mobiel zitten.
En als ik daar langsliep ging ze druk typen, maar haar beeldscherm was uit en zwart dus.
Komen we bij jou etenquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Het idee is zo simpel maar.
Eigenlijk moet ik zelf eens kroketburgers maken bedenk ik me nu.
Meestal maak ik, als ik zelf een burger maak, er eentje met een stuk gefrituurde kippendij. Moet dat eigenlijk ook eens met vis proberen.
Oke nee ik heb besteld vanavond ga ik alsnog zitten denken aan eten maken.
nee dat is plebsquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is misschien nóg moeilijker, wel iets kopen maar niet ALLESSSS![]()
Hadden ze daar ook nasi-vulling?
@essnhills @4EverBlackEyed, zie deze ketterquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus nee. Heb die nog aangewezen van NOOIT DOEN.
ohja, anders was het turbo-zwabsquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, nee, ik vertrok om een uur of drie.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Het idee is zo simpel maar.
Eigenlijk moet ik zelf eens kroketburgers maken bedenk ik me nu.
Meestal maak ik, als ik zelf een burger maak, er eentje met een stuk gefrituurde kippendij. Moet dat eigenlijk ook eens met vis proberen.
Oke nee ik heb besteld vanavond ga ik alsnog zitten denken aan eten maken.
Je weet ook wel waarom dit zo was hequote:Op woensdag 14 mei 2025 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zag vandaag steeds een (gen Z) grietje in zo’n glazen kubus kantoor, op de mobiel zitten.
En als ik daar langsliep ging ze druk typen, maar haar beeldscherm was uit en zwart dus.
"Ik zag vandaag een rare man naar me staren door het raam, dus ik deed maar snel alsof ik hem niet zag en aan het werk was."quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Echt hequote:Op woensdag 14 mei 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:essnhills @:4EverBlackEyed, zie deze ketter
kopieerpapierquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
Hoe heet dat stencilpapier, heet dat.. stencilpapier
Dat zou mijn suggestie zijnquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
om tattoo over te trekken?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
Overtrekpapier / kalkpapier? Of bedoel je iets anders?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
Al zal Gerrie ze niet voor ons meenemenquote:
Nee dat niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je weet ook wel waarom dit zo was he
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al zal Gerrie ze niet voor ons meenemen
Nee andersquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
carbon papierquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
Sommige ramen blokkeren wat je op een scherm ziet, waardoor het zwart lijkt. Heel handig. Maar goed, kan ook zijn dat ze niks zat te doen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat niet.
De rest van de dag had ze dat bedrijfslogo erop staan en zat ze op de mobiel,
En nee was niet ah staren, je keek recht op dat scherm, dus ze zag me ook niet,
Maakt mij niet uit maar wat zal je een lange dag hebben zo.
Greysquote:
EN IK AAN KARTONNNNNNquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moest ook denken aan carbonpapier
Ja zou ook mijn gedachte zijn, weet alleen niet of je daarmee ook op de huid kunt overtrekkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moest ook denken aan carbonpapier
O, is het daarvoorquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zou ook mijn gedachte zijn, weet alleen niet of je daarmee ook op de huid kunt overtrekken
Liefquote:
Hoef je niet zo te schreeuwenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
BEN EVEN MIJN FRUSTATIE HIER UITENNNNNN
Waar ben je gefrustreerd over?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
BEN EVEN MIJN FRUSTRATIE HIER UITENNNNNN
dan krijg je 'gewoon' papierquote:
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
om tattoo over te trekken?
(ik zag iets van een tattoo ding link voorbij komen)
ja ik kom dus verschillende namen tegen en vraag me af of er gewoon één naam is?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Overtrekpapier / kalkpapier? Of bedoel je iets anders?
Gewoon toevallig de hele dag gekeken?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat niet.
De rest van de dag had ze dat bedrijfslogo erop staan en zat ze op de mobiel,
En nee was niet ah staren, je keek recht op dat scherm, dus ze zag me ook niet,
Maakt mij niet uit maar wat zal je een lange dag hebben zo.
Ja vermoed ik wel, krekkie is al dagen bezig met hiërogliefen en dergelijkequote:
bolquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan krijg je 'gewoon' papier
[..]
[..]
[..]
ja ik kom dus verschillende namen tegen en vraag me af of er gewoon één naam is?stencilpapier, overtrekpapier, carbonpapier, transfer papier.
Ik denk namelijk (weet ik niet zeker) dat mensen extra geld vragen voor dat papier als het op een tattoo-webshop te koop staat![]()
Je kunt het voor verschillende dingen gebruiken, o.a. tattoo's maar het wordt ook gebruikt bij formulieren (eentje voor jouuuu, eentje voor miiiiiiij)
Carbonpapier?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Overtrekpapier / kalkpapier? Of bedoel je iets anders?
@bitterbal is toch meer van de hiërogliefen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vermoed ik wel, krekkie is al dagen bezig met hiërogliefen en dergelijke
oke, gewoon allesquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:04 schreef Nizno het volgende:
bol punt kom
Tattoo Transferpapier - Tattoo Stencil Carbon overtrekpapier - Grafiet Papier - A4 - 20 stuks
is hetzelfde papierquote:
Om van die doordrukjes te makenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, gewoon alles
[..]
is hetzelfde papier
Oh dan waren het rotstekeningenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal is toch meer van de hiërogliefen?
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vermoed ik wel, krekkie is al dagen bezig met hiërogliefen en dergelijke
oh realy, dit had ik ook gevonden maar vroeg me af of er één naam voor was omdat een popiejopienaam vaak meer geld vraagt. De transfer/carbon/overtrek/stencil papier benamingen had ik gevonden, en die zijn allemaal correct. Ja oke, nou even zoeken welke naam het goedkoopste isquote:
yesquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om van die doordrukjes te maken
Welke stad ben je?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier in de stad is trouwens een pro-Israël manifestatie aan de gang. Toespraken. gezang, en publiek dat met vlaggetjes loopt en alles aanhoort. Gaat er in ieder geval een stuk gemoedelijker aan toe dan bij een pro-Palestijnse betoging die ik in Oslo een keertje tegenkwam.
Grrrrrrr zzzzz HINGGG HINGGGGGGG HINGGGGGG PANG PANG!!!!!!quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
"Ik snurk niet, ik droom dat ik een motor ben."
#randomquote
ik vermoed dat ali en temu de goedkoopsten zijn, maar dan is de kwaliteit de vraagquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh realy, dit had ik ook gevonden maar vroeg me af of er één naam voor was omdat een popiejopienaam vaak meer geld vraagt. De transfer/carbon/overtrek/stencil papier benamingen had ik gevonden, en die zijn allemaal correct. Ja oke, nou even zoeken welke naam het goedkoopste isik ga voor carbon
thanks allen
Zoiets jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grrrrrrr zzzzz HINGGG HINGGGGGGG HINGGGGGG PANG PANG!!!!!!
We pakken hem!quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:11 schreef aeque het volgende:
[liefdagboek] Mijn huisarts is een klootviool. [/liefdagboek]
Dank voor uw aandacht.
Maar wat moet je met 20 vel dan?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:04 schreef Nizno het volgende:
bol punt kom
Tattoo Transferpapier - Tattoo Stencil Carbon overtrekpapier - Grafiet Papier - A4 - 20 stuks
Denk het ookquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed dat ali en temu de goedkoopsten zijn, maar dan is de kwaliteit de vraag
zo heet t daarquote:
Oh geen idee joh. Waar gebruik je ze dan voor? proefontwerpjes of zo?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
stencils gaan er best rap doorheen met tattoo's
tijdelijke tattoo'squote:Op woensdag 14 mei 2025 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh geen idee joh. Waar gebruik je ze dan voor? proefontwerpjes of zo?
Tsss mijn mening niet eens net zo hoog hebben zitten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:14 schreef Crack_ het volgende:
Een vriend van mij vond dat twee beestjes symmetrisch misschien te veel zou zijn. De mening van deze vriend heb ik hoog zitten want hij heeft echt een super goede smaak en is een goede vriend, daar luister je meestal beter naar. Maarja, nu weet ik het dus even niet meer
proefplekken voornamelijkquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh geen idee joh. Waar gebruik je ze dan voor? proefontwerpjes of zo?
niet te hoog nee, daar kan ik niet bijquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Tsss mijn mening niet eens net zo hoog hebben zitten.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
Er zit hier een vlieg. Hedwig hup kom snel eens thuis!Werken voor je eten.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is echt die ontsteking allang verdwenen uit mijn vinger nu.
Ik heb tot nu toe ook nog verdomd weinig spinnen in de woonkamer gezien.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet te hoog nee, daar kan ik niet bij
[..]
Ja ik heb echt wel goede hoop dat ik misschien na die controle afspraak wel mag stoppen met antibiotica. 🤞🏼 Deze vrouw leek het ook wat overdreven om het nog een maand te slikken.quote:
Nee was een gigantische locatie met overal cubicals. Moesten voor opnames de hele dag daar zijn en steeds over de plant wandelen.quote:
Doet ze ook iets met wespen? Ik heb hier namelijk nog een nestje.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe ook nog verdomd weinig spinnen in de woonkamer gezien.
Klinkt positiefquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb echt wel goede hoop dat ik misschien na die controle afspraak wel mag stoppen met antibiotica. 🤞🏼 Deze vrouw leek het ook wat overdreven om het nog een maand te slikken.
Dat is pas over 12 dagen he.. dus ik acht de kans wel zeer groot. Dan heb ik er ook alweer bijna 3 weken aangezeten na die andere 2 kuren.
wat chillllquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe ook nog verdomd weinig spinnen in de woonkamer gezien.
Nou ik hoop het niet eigenlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Doet ze ook iets met wespen? Ik heb hier namelijk nog een nestje.
Oh nee hier gaat alles eraan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat chillll
ze pakken hier alleen bewegende beestjes muv van vliegenof het moet een hele grote zijn, die vinden ze soms nog wel interessant
Wel op een sadistische manier, als zo'n beestje bijna dood is dan gaan ze er gezellig naar staren
Dat klopt niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:21 schreef mschol het volgende:
godgloeiendeTYFUS microsoft
echt, wat een verneukt stuk teringsoftware is dat windows 11
laptop werkte prima op windows 10, MS pusht windows 11 (want "einde" ondersteuning) en nu is de laptop onbruikbaar
nu ben ik weer uren bezig de boel proberen te fixen en redden
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:21 schreef mschol het volgende:
laptop werkte prima op windows 10, MS pusht windows 11 (want "einde" ondersteuning) en nu is de laptop onbruikbaar
Ja als het niet langer nodig is dan liever niet want het is wel een heel aanslag op je lijf.quote:
dat is wat ze je willen laten geloven ja..quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat klopt niet.
De migratie naar Windows 11 loopt normaliter tadeloos.
Zal wel weer een gevalletje PICNIC zijn iddquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat klopt niet.
De migratie naar Windows 11 loopt normaliter tadeloos.
quote:
hij bleef hier 8 uur hangen op 'install language packs'quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wat ze je willen laten geloven ja..
Ik heb mijn icter dat laten doen en die was zo klaar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wat ze je willen laten geloven ja..
Gifspuit erinquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Doet ze ook iets met wespen? Ik heb hier namelijk nog een nestje.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
ow sjit de vaatwasser te vroeg aangezet,,, het is nog geen 21u
bij die netbeheerder die al de 5e stroomonderbreking heeft aangekondigd in anderhalve maand tijdquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Je krijgt nu een kruisje achter je naam bij de overheid
Dat is waarquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als het niet langer nodig is dan liever niet want het is wel een heel aanslag op je lijf.
foei. Als straf is de vaatwasser een maand buiten werking gesteld.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
ow sjit de vaatwasser te vroeg aangezet,,, het is nog geen 21u
Misschien krijg je wel advies over reconstructie of plastische chirurgie of zo. Of je kunt er naar vragenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
Ik ga alleen waarschijnlijk nog wel naar het UMCG om te kijken of het wat mooier gefixt kan worden. Want ik vind het behoorlijk lelijk nu.En snap het nut van mijn nagel daar echt niet, vooral dat want het heeft geen functie en het zit behoorlijk in de weg straks.
Wil toch graag zonder schaamte rondlopen. Maar ik was nog even af tot het helemaal hersteld is wellicht begrijp ik het dan iets beter.
PSV gaat voor de 100ste goal dit seizoenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou geen schaal voor Ajax vandaag. Ik kan naar bed
JIJ!quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
Ik ga alleen waarschijnlijk nog wel naar het UMCG om te kijken of het wat mooier gefixt kan worden. Want ik vind het behoorlijk lelijk nu.En snap het nut van mijn nagel daar echt niet, vooral dat want het heeft geen functie en het zit behoorlijk in de weg straks.
Wil toch graag zonder schaamte rondlopen. Maar ik was nog even af tot het helemaal hersteld is wellicht begrijp ik het dan iets beter.
Vanavond nog hequote:Op woensdag 14 mei 2025 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
PSV gaat voor de 100ste goal dit seizoen
Ja daarom.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel advies over reconstructie of plastische chirurgie of zo. Of je kunt er naar vragen
Nee. Alleen als PSV verliest EN Ajax wint.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Weten we vandaag wie er kampioen gaat worden van eredivisie? of nog niet?
Nee, dat was alleen als PSV zou verliezen. Die staan met de rust met 4-0 voorquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Helmond Sportquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:55 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat was alleen als PSV zou verliezen. Die staan met de rust met 4-0 voor
Daarom wil ik ook nog helemaal niet over.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:21 schreef mschol het volgende:
//dat moest er even uit
Heracles kan zomaar 5.goals gaan maken in de tweede helft...quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
spin spinquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef Ama het volgende:
Oh gezellig de kat blijft wat langer hangen dan alleen voor vreten.
wat een vreetboeiquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef Ama het volgende:
Oh gezellig de kat blijft wat langer hangen dan alleen voor vreten.
Ze is bijna de hele dag op pad als het daglicht is dus ze verbrand ook genoeg calorieën.quote:
Ik vind het best absurd als je het doelsaldo van Ajax en PSV vergelijkt. Heel groot verschil...quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heracles kan zomaar 5.goals gaan maken in de tweede helft...![]()
Nee ok, dat kan niet.
TONG UITSTEKEN????quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is bijna de hele dag op pad als het daglicht is dus ze verbrand ook genoeg calorieën.
echt he... ze ligt hier helemaal opgerold op de bank..quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Alleen als PSV verliest EN Ajax wint.
Maar PSV staat 4-0 voor dus dat gaat niet gebeuren
Ahh, duidelijk. Thanks. Hoeveel wedstrijden moeten ze nog spelen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zondag is de laatste speelrondequote:Op woensdag 14 mei 2025 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ahh, duidelijk. Thanks. Hoeveel wedstrijden moeten ze nog spelen?
Haha succes met een eigenwijze kat van net 1 jaar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
en ga haar zo gewoon bruut wakker maken
wat een luiboeiquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:13 schreef Ama het volgende:
Je zou denken dat op de zitting van de bank lekkerder ligt om te slapen.Ja ze ligt daar echt te slapen.
[ link | afbeelding ]
Als ik van 's ochtends vroeg tot nu buiten ben aan het lopen enz dan ben ik ook wel bek af.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
Gister bij mijn zoon sprong zijn kat eindelijk op mijn schoot
Wil je die van mij lenen want die gaat echt bij iedereen op schoot liggen die hier op visite komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
maar jij bent geen poesquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik van 's ochtends vroeg tot nu buiten ben aan het lopen enz dan ben ik ook wel bek af.
Klopt ik ben het luie baasje wat thuis op de bank wacht tot de kat gewoon terugkomt.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil je die van mij lenen want die gaat echt bij iedereen op schoot liggen die hier op visite komt.
wat heb je besteld?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:19 schreef drakin het volgende:
Zo
Bestelling geplaatst die ik al wekenlang uit heb gesteld
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
Gister bij mijn zoon sprong zijn kat eindelijk op mijn schoot
moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is wel heel kort genieten
spannend!quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zondag is de laatste speelronde
met Sparta - PSV en Ajax TwenteIk weet nog iedereen super stellig was op het begin dat psv sowieso kampioen zou worden, dan is dit wel even leuk
Baby darling doll face honey
Ze krijgt altijd wel op den duur een error 404 binnen een seconde ineens. Dan doet ze alsof ze aanvalt en aan het bijten is maar ze bijt nooit echt door. Het zal de leeftijd wel zijn denk ik.quote:
24 nieuwe aardappelkistjesquote:
waarvan 16 regelmatig mee moeten in de auto, de rest wordt kast en vensterbankopvullingquote:
De aardappels worden niet meegeleverdquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je een grotere bestelt hoeven ze niet allemaal in een apart kistje.
óóóóóóóóhhhhhhquote:Constipation - There may be a bad taste in the mouth, bad breath, abdominal bloating, decreased appetite, lethargy and, for some, the inability to function normally.
Ik had Feyenoord als kampioen voorspeldquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moest lachen![]()
dat is wel heel kort genieten
[..]
spannend!Ik weet nog iedereen super stellig was op het begin dat psv sowieso kampioen zou worden, dan is dit wel even leuk
tijd voor pruimenquote:
ik wil niet aan de laxeermiddelen, weer even goed vezels etenquote:
en door de geur ga je naar de plee?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
of kersen koken en dan overnacht bedekken in honing
gewoon liters chocomel drinkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil niet aan de laxeermiddelen, weer even goed vezels eten. En het gaat steeds beter maar langzaam aan, twee jaar geleden lukte het nooit, altijd keutels
nu wordt dat afgewisseld met een normale stoelgang
Feyenoord was wel leuk geweest, of een ander klein clubje. Maar daarom is dit ook wel leuk, dat het niet bepaald is vooraf en mensen dit niet hadden verwachtquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had Feyenoord als kampioen voorspeld![]()
Bij de rechtstreekse degradanten zat ik wel juist...
olijfoliequote:Op woensdag 14 mei 2025 21:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tijd voor pruimen
of appelsap
of olijfolie
of een banaan eten
of kersen koken en dan overnacht bedekken in honing
ja Fnooit is een miniklupjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn rug is overleden, maar:gecondoleerd, ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Niet zo heel lang geleden won Leicester City vrijwel uit het niets de Premier League (Ja mede door een rijke Thaise geldschieter) wat toch wel wordt gezien als de sterkste competitie van de wereld. Die werden vooraf genoemd als degradatie kandidaat, dat was echt knotsgek, maar inmiddels is die ploeg weer afgezakt naar een voor hun wat normaler niveau..quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Feyenoord was wel leuk geweest, of een ander klein clubje. Maar daarom is dit ook wel leuk, dat het niet bepaald is vooraf en mensen dit niet hadden verwacht
[..]
olijfolieik ga morgen weer lekker vezels eten, en zo nog een bammetje
ik wilde vandaag sporten maar mn benen zijn mega verzuurd van eergisteren, aanstellerities. Hoe zit jij met je stapjes ondertussen?
Mijn rug is overleden, maar:Gaat die andere kant ook nog deze kleur worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Voorlopig niet, want braam staat er te mooi bij.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat die andere kant ook nog deze kleur worden?
quote:
Mijn rug is overleden, maar:Beter!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Waaaaaaatquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet zo heel lang geleden won Leicester City vrijwel uit het niets de Premier League (Ja mede door een rijke Thaise geldschieter) wat toch wel wordt gezien als de sterkste competitie van de wereld. Die werden vooraf genoemd als degradatie kandidaat, dat was echt knotsgek, maar inmiddels is die ploeg weer afgezakt naar een voor hun wat normaler niveau..
Feyenoord hoort gewoon bij de top 3. De laatste jaren wat minder titels inderdaad. Meestal gaat het tussen PSV en Ajax, maar ik vind zelf Feyenoord qua aanhang en uitstraling groter dan PSV...quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja ok, een clubje die niet zo vaak wint
[..]
Beter!!!!
nee je eet de kersen na de nacht in de honingquote:
Mijn rug is overleden, maar:welke kleur heb je nu zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb goude vingersHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
dat stond er niet bijquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee je eet de kersen na de nacht in de honing
duh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:01 schreef drakin het volgende:
warme trui aanDat klinkt niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat zo??quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar inmiddels staat Ajax op 1-2 en zijn zij weer de koplopert
Gaat zo vast wel over. Het is nu te laat om nog de verwarming aan te doenquote:
wat denk je dat je met de appelsap of olijfolie moet doen?quote:
zijn wel de grote driequote:Op woensdag 14 mei 2025 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Feyenoord hoort gewoon bij de top 3. De laatste jaren wat minder titels inderdaad. Meestal gaat het tussen PSV en Ajax, maar ik vind zelf Feyenoord qua aanhang en uitstraling groter dan PSV...
quote:
gorgelenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat denk je dat je met de appelsap of olijfolie moet doen?
jezelf in smeren met olijfolie want dan word je bruiner en appelsap is goed tegen blaasontsteking oid tochquote:
cranberry zijn preventief tegen blaasontstekingquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jezelf in smeren met olijfolie want dan word je bruiner en appelsap is goed tegen blaasontsteking oid toch
ja kan ook, maar dan zou ik die appelsap vervangen voor cranberrysapquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jezelf in smeren met olijfolie want dan word je bruiner en appelsap is goed tegen blaasontsteking oid toch
hip mixdrankje makenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja kan ook, maar dan zou ik die appelsap vervangen voor cranberrysap
Eetlepel olijfolie 's ochtends op nuchtere maag heb ik vaker gehoord en ken iemand die zegt dat het helpt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
cranberry zijn preventief tegen blaasontsteking
en nee de olijfolie is gewoon drinken
persoonlijk hou ik niet van olijfolie drinken, heb proeverijen meegemaakt, niet mijn ding
olijfolie drinken? Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
persoonlijk hou ik niet van olijfolie drinken, heb proeverijen meegemaakt, niet mijn ding
als ik in italie kom dan kan ik wel de eerste paar dagen heel makkelijk poepen want de hoeveelheid olie die daar in de gerechten zit is hier nietquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Eetlepel olijfolie 's ochtends op nuchtere maag heb ik vaker gehoord en ken iemand die zegt dat het helpt.
Het gevoel van een mond vol olie. Mehhhh.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
goed olijfolie moet je proeven, dus dan krijg je shotglaasjes en dan zuig je het door je tanden met lucht zodat de aroma's goed vrij komenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
olijfolie drinken? Waarom zou je dat doen?
Met een bak sla eronder om de olijfolie doorheen te doen. Zo'n vette hap in een keer in de mond, brrrquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
goed olijfolie moet je proeven, dus dan krijg je shotglaasjes en dan zuig je het door je tanden met lucht zodat de aroma's goed vrij komen
heel de reden waarom frisdrank zo goed gaat met friet en burgersquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gevoel van een mond vol olie. Mehhhh.
ik eet gewoon nootjes. de pindaolie heeft een leuke invloed op mn darmen,quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik in italie kom dan kan ik wel de eerste paar dagen heel makkelijk poepen want de hoeveelheid olie die daar in de gerechten zit is hier niet
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
ugh ik word moe van mezelf
ik loop best wel hoog in de stress om stomme redenen
zoals de planning voor morgen (sleutels afgeven en afscheid van mijn baas in den bosch) en dan vrijdag richting disney en moet nog spullen pakken en we doen vrijdag nog de laatste boodschappen en dan disney en alhoewel dat leuk wordt weer ik ook dat het vermoeiend gaat zijn
en dan maandag terug komen
dinsdag intake bij therapie
woensdag met de zussen film
het gaat zo gruwelijk te veel zijn
en ik weet dat ik bij disney ook rustig aan kan doen en gewoon terug naar de hotelkamer kan gaan en kan chillen maar dan heb ik ook het idee dat ik dingen mis dus dan moet ik proberen te ontspannen terwijl mijn hoofd vol fomo zit
uuuuuuugh
ben de hele dag al kortaf en prikkelig erdoor
ik wil morgen eten met de baas eigenlijk ook gewoon cancelenquote:
Hmm, soms vraag ik me wel eens af of koolzuurbubbels een zelfde soort effect hebben als de cavitatie die optreedt in een ultrasoonreiniger. Dit zou dan wel stroken met dat vermoeden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heel de reden waarom frisdrank zo goed gaat met friet en burgers
het koolzuur verwijderd het vetlaagje
ama heeft nog liggenquote:
Dit was zelfgemaaktequote:
Is dat echt zo? Nog nooit gehoordquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heel de reden waarom frisdrank zo goed gaat met friet en burgers
het koolzuur verwijderd het vetlaagje
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
ugh ik word moe van mezelf
ik loop best wel hoog in de stress om stomme redenen
zoals de planning voor morgen (sleutels afgeven en afscheid van mijn baas in den bosch) en dan vrijdag richting disney en moet nog spullen pakken en we doen vrijdag nog de laatste boodschappen en dan disney en alhoewel dat leuk wordt weer ik ook dat het vermoeiend gaat zijn
en dan maandag terug komen
dinsdag intake bij therapie
woensdag met de zussen film
het gaat zo gruwelijk te veel zijn
en ik weet dat ik bij disney ook rustig aan kan doen en gewoon terug naar de hotelkamer kan gaan en kan chillen maar dan heb ik ook het idee dat ik dingen mis dus dan moet ik proberen te ontspannen terwijl mijn hoofd vol fomo zit
uuuuuuugh
ben de hele dag al kortaf en prikkelig erdoor
Ik zit er al in sweet dreams stigquote:
Ja, dat was wel leuk. Jammer voor ze dat ze dat niveau niet vast hebben kunnen houden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet zo heel lang geleden won Leicester City vrijwel uit het niets de Premier League (Ja mede door een rijke Thaise geldschieter) wat toch wel wordt gezien als de sterkste competitie van de wereld. Die werden vooraf genoemd als degradatie kandidaat, dat was echt knotsgek, maar inmiddels is die ploeg weer afgezakt naar een voor hun wat normaler niveau..
yoga, al een uur gedaanquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Het is vooral stom omdat je weet dat het nergens op slaat maar het dan toch niet lukt om rustig te worden.
Zijn er dingen die je wel helpen om wat meer rust in je hoofd te krijgen? Het kan hier wel eens helpen om echt alles uit te schrijven wat ik moet doen zodat ik geen energie hoef te besteden aan nadenken over dingen die er toe doen (zoals inpakken enzo)
kusjekroel, ga je wel genieten van die dingen denk je
Klap je de deur uit.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik veel sloten hier op de deuren.
Ach het zijn toch niet mijn deuren, ik huur dit huis ook maar.quote:
Ik heb Lindt, Cadbury, chocolate chip cookies en M&M's.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
* Propt Cherry alsnog vol met Milka
Mehtjesquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
yoga, al een uur gedaan
wandelen, al 3 uur gedaan
ik heb een journal, ik klaag bij dudje, soms helpt het niet want het is gewoon te veel
sowieso de week voor ik op vakantie ga is altijd al een ding kwa stress, altijd bang om alles te vergeten
vergeet niet te stokerenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
ach
tijd voor tandenpoetsen
ik slaap er nog een nachtje over
pardonquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf schik hebben in dit hilarische theepotje.
Ik kom hier in Londen ook pas na drie dagen een beetje tot rustquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MehtjesDan maar beetje lief proberen te zijn voor jezelf
![]()
![]()
Dat gebrek aan pre-plezier is wel herkenbaar, dat is echt helemaal ruk. 'en, heb je er zin in?!![]()
' - nee
![]()
Ja he.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MehtjesDan maar beetje lief proberen te zijn voor jezelf
![]()
![]()
Dat gebrek aan pre-plezier is wel herkenbaar, dat is echt helemaal ruk. 'en, heb je er zin in?!![]()
' - nee
![]()
Ik krijg altijd te horen dat ik YOLO en slecht voorbereid ben, maar ik heb er gewoon de kracht niet meer voor op dat moment.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja he.
Er is preplezier als je het boekt, totdat het moment zelf nadert en je probeert om niets te vergeten mee te nemen of te regelen. Heerlijk.
Ik kocht een theepotje bij een kraampje van een Japans stel dat keramiek van Japanse artiesten importeert. De bijna breinachtige blobs en kronkels van het glazuur met de regenboogkleuren eronder. Schitterend.quote:
Omgquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Lindt, Cadbury, chocolate chip cookies en M&M's.
Wat heppie allemaal gedaan?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom hier in Londen ook pas na drie dagen een beetje tot rustKlotezooi ook altijd.
Ja niet zoveel, maar ik ben altijd half overspannen voor ik op reis ga en heb dan eerst twee dagen een crisis en na een paar dagen begin ik me eindelijk op m'n plek te voelen en dan gaan we weer naar huisquote:
En wat erbij?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Lindt, Cadbury, chocolate chip cookies en M&M's.
Chocolade met roze limonade is wel een beetje een vreemde combiquote:
Beter met whiskyquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade met roze limonade is wel een beetje een vreemde combi
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom hier in Londen ook pas na drie dagen een beetje tot rustKlotezooi ook altijd.
Ik heb mn laatste inpaklijst bewaard, die is zo specifiekquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja he.
Er is preplezier als je het boekt, totdat het moment zelf nadert en je probeert om niets te vergeten mee te nemen of te regelen. Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |