Klinkt positiefquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb echt wel goede hoop dat ik misschien na die controle afspraak wel mag stoppen met antibiotica. 🤞🏼 Deze vrouw leek het ook wat overdreven om het nog een maand te slikken.
Dat is pas over 12 dagen he.. dus ik acht de kans wel zeer groot. Dan heb ik er ook alweer bijna 3 weken aangezeten na die andere 2 kuren.
wat chillllquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe ook nog verdomd weinig spinnen in de woonkamer gezien.
Nou ik hoop het niet eigenlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Doet ze ook iets met wespen? Ik heb hier namelijk nog een nestje.
Oh nee hier gaat alles eraan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat chillll
ze pakken hier alleen bewegende beestjes muv van vliegenof het moet een hele grote zijn, die vinden ze soms nog wel interessant
Wel op een sadistische manier, als zo'n beestje bijna dood is dan gaan ze er gezellig naar staren
Dat klopt niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:21 schreef mschol het volgende:
godgloeiendeTYFUS microsoft
echt, wat een verneukt stuk teringsoftware is dat windows 11
laptop werkte prima op windows 10, MS pusht windows 11 (want "einde" ondersteuning) en nu is de laptop onbruikbaar
nu ben ik weer uren bezig de boel proberen te fixen en redden
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:21 schreef mschol het volgende:
laptop werkte prima op windows 10, MS pusht windows 11 (want "einde" ondersteuning) en nu is de laptop onbruikbaar
Ja als het niet langer nodig is dan liever niet want het is wel een heel aanslag op je lijf.quote:
dat is wat ze je willen laten geloven ja..quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat klopt niet.
De migratie naar Windows 11 loopt normaliter tadeloos.
Zal wel weer een gevalletje PICNIC zijn iddquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat klopt niet.
De migratie naar Windows 11 loopt normaliter tadeloos.
quote:
hij bleef hier 8 uur hangen op 'install language packs'quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wat ze je willen laten geloven ja..
Ik heb mijn icter dat laten doen en die was zo klaar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wat ze je willen laten geloven ja..
Gifspuit erinquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Doet ze ook iets met wespen? Ik heb hier namelijk nog een nestje.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
ow sjit de vaatwasser te vroeg aangezet,,, het is nog geen 21u
bij die netbeheerder die al de 5e stroomonderbreking heeft aangekondigd in anderhalve maand tijdquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Je krijgt nu een kruisje achter je naam bij de overheid
Dat is waarquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als het niet langer nodig is dan liever niet want het is wel een heel aanslag op je lijf.
foei. Als straf is de vaatwasser een maand buiten werking gesteld.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
ow sjit de vaatwasser te vroeg aangezet,,, het is nog geen 21u
Misschien krijg je wel advies over reconstructie of plastische chirurgie of zo. Of je kunt er naar vragenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
Ik ga alleen waarschijnlijk nog wel naar het UMCG om te kijken of het wat mooier gefixt kan worden. Want ik vind het behoorlijk lelijk nu.En snap het nut van mijn nagel daar echt niet, vooral dat want het heeft geen functie en het zit behoorlijk in de weg straks.
Wil toch graag zonder schaamte rondlopen. Maar ik was nog even af tot het helemaal hersteld is wellicht begrijp ik het dan iets beter.
PSV gaat voor de 100ste goal dit seizoenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou geen schaal voor Ajax vandaag. Ik kan naar bed
JIJ!quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
Ik ga alleen waarschijnlijk nog wel naar het UMCG om te kijken of het wat mooier gefixt kan worden. Want ik vind het behoorlijk lelijk nu.En snap het nut van mijn nagel daar echt niet, vooral dat want het heeft geen functie en het zit behoorlijk in de weg straks.
Wil toch graag zonder schaamte rondlopen. Maar ik was nog even af tot het helemaal hersteld is wellicht begrijp ik het dan iets beter.
Vanavond nog hequote:Op woensdag 14 mei 2025 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
PSV gaat voor de 100ste goal dit seizoen
Ja daarom.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel advies over reconstructie of plastische chirurgie of zo. Of je kunt er naar vragen
Nee. Alleen als PSV verliest EN Ajax wint.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Weten we vandaag wie er kampioen gaat worden van eredivisie? of nog niet?
Nee, dat was alleen als PSV zou verliezen. Die staan met de rust met 4-0 voorquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Helmond Sportquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:55 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat was alleen als PSV zou verliezen. Die staan met de rust met 4-0 voor
Daarom wil ik ook nog helemaal niet over.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:21 schreef mschol het volgende:
//dat moest er even uit
Heracles kan zomaar 5.goals gaan maken in de tweede helft...quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
spin spinquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef Ama het volgende:
Oh gezellig de kat blijft wat langer hangen dan alleen voor vreten.
wat een vreetboeiquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef Ama het volgende:
Oh gezellig de kat blijft wat langer hangen dan alleen voor vreten.
Ze is bijna de hele dag op pad als het daglicht is dus ze verbrand ook genoeg calorieën.quote:
Ik vind het best absurd als je het doelsaldo van Ajax en PSV vergelijkt. Heel groot verschil...quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heracles kan zomaar 5.goals gaan maken in de tweede helft...![]()
Nee ok, dat kan niet.
TONG UITSTEKEN????quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is bijna de hele dag op pad als het daglicht is dus ze verbrand ook genoeg calorieën.
echt he... ze ligt hier helemaal opgerold op de bank..quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Alleen als PSV verliest EN Ajax wint.
Maar PSV staat 4-0 voor dus dat gaat niet gebeuren
Ahh, duidelijk. Thanks. Hoeveel wedstrijden moeten ze nog spelen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zondag is de laatste speelrondequote:Op woensdag 14 mei 2025 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ahh, duidelijk. Thanks. Hoeveel wedstrijden moeten ze nog spelen?
Haha succes met een eigenwijze kat van net 1 jaar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
en ga haar zo gewoon bruut wakker maken
wat een luiboeiquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:13 schreef Ama het volgende:
Je zou denken dat op de zitting van de bank lekkerder ligt om te slapen.Ja ze ligt daar echt te slapen.
[ link | afbeelding ]
Als ik van 's ochtends vroeg tot nu buiten ben aan het lopen enz dan ben ik ook wel bek af.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
Gister bij mijn zoon sprong zijn kat eindelijk op mijn schoot
Wil je die van mij lenen want die gaat echt bij iedereen op schoot liggen die hier op visite komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
maar jij bent geen poesquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik van 's ochtends vroeg tot nu buiten ben aan het lopen enz dan ben ik ook wel bek af.
Klopt ik ben het luie baasje wat thuis op de bank wacht tot de kat gewoon terugkomt.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil je die van mij lenen want die gaat echt bij iedereen op schoot liggen die hier op visite komt.
wat heb je besteld?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:19 schreef drakin het volgende:
Zo
Bestelling geplaatst die ik al wekenlang uit heb gesteld
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
Gister bij mijn zoon sprong zijn kat eindelijk op mijn schoot
moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is wel heel kort genieten
spannend!quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zondag is de laatste speelronde
met Sparta - PSV en Ajax TwenteIk weet nog iedereen super stellig was op het begin dat psv sowieso kampioen zou worden, dan is dit wel even leuk
Baby darling doll face honey
Ze krijgt altijd wel op den duur een error 404 binnen een seconde ineens. Dan doet ze alsof ze aanvalt en aan het bijten is maar ze bijt nooit echt door. Het zal de leeftijd wel zijn denk ik.quote:
24 nieuwe aardappelkistjesquote:
waarvan 16 regelmatig mee moeten in de auto, de rest wordt kast en vensterbankopvullingquote:
De aardappels worden niet meegeleverdquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je een grotere bestelt hoeven ze niet allemaal in een apart kistje.
óóóóóóóóhhhhhhquote:Constipation - There may be a bad taste in the mouth, bad breath, abdominal bloating, decreased appetite, lethargy and, for some, the inability to function normally.
Ik had Feyenoord als kampioen voorspeldquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moest lachen![]()
dat is wel heel kort genieten
[..]
spannend!Ik weet nog iedereen super stellig was op het begin dat psv sowieso kampioen zou worden, dan is dit wel even leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |