Heel toevallig welquote:
Kwam van de week een bandje tegen die ik nog niet kende. Zywiolak.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heel toevallig welik haal normaal aardbei maar de peer trok me dit keer meer aan
*geeft ijsje
Ik lust er wel eentje.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:29 schreef Crack_ het volgende:
WIE WIL ER EEN IJSJE
als iemand dat random zei op een schooldag ofzo was het echt zo'n groot feest
Je voelde het aanquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heel toevallig welik haal normaal aardbei maar de peer trok me dit keer meer aan
*geeft ijsje
quote:
*gaat in het midden staan met doos en roept hard IJSJESSSSSSSSSSSSSquote:
Jaaaaquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:19 schreef rival het volgende:
Dit is toch geweldig
Zoiets moet mij eens overkomen....
Bekijk deze YouTube-video
Even checkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam van de week een bandje tegen die ik nog niet kende. Zywiolak.
Denk dat jij die ook wel leuk vindt.
Hallo, moet je ons eens zien swingen bij de draaiorgelsquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaasowieso straattheater/muzikanten/alles levendig en leuk op straat
![]()
![]()
wel beetje jammer dat nederlanders niet zo vrij zijn met bewegen
Daar kom je vandaan?quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn baas gaat volgende week op vakantie. Naar Saint Lucia of all places.. Nou ja zijn zoon loopt daar stage..
Hij was wel verbaasd dat ik zonder twijfel de vlag kon omschrijven en wist dat Castries de hoofdstad is...
quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
*gaat in het midden staan met doos en roept hard IJSJESSSSSSSSSSSSS
En dan zo'n piekje van 5 sec waarin je tigtal handjes ziet graaien en doos is leeg
Nee, ik ben gewoon Nederlander, maar ik ben gewoon geïnteresseerd in topografie en de nationale vlaggenquote:
Ich kommequote:Op donderdag 15 mei 2025 13:38 schreef essnhills het volgende:
Ik heb weer semigezonde banaanhavermoutkoekjes in de oven@:kwiwi
Fun with flags.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon Nederlander, maar ik ben gewoon geïnteresseerd in topografie en de nationale vlaggen
Hier waait het sf en toe best flinkquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:10 schreef Crack_ het volgende:
Ohja en het waait hier echt maar halfjes hoor. Gisteren stond er meer wind
Maar dat eiland heeft ook gewoon een vette vlag.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn baas gaat volgende week op vakantie. Naar Saint Lucia of all places.. Nou ja zijn zoon loopt daar stage..
Hij was wel verbaasd dat ik zonder twijfel de vlag kon omschrijven en wist dat Castries de hoofdstad is...
Klopt ja.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat eiland heeft ook gewoon een vette vlag.
Ik doe heel vaak quizjes invullen op www.sporcle.com Daar komt mijn kennis ook voor een groot deel vandaanquote:
Losjes wiegen met de heupjesquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Hallo, moet je ons eens zien swingen bij de draaiorgels
Nog liever zou ik Harry Mack tegenkomen trouwens. (in het echt of op een videosite)
Het waait hier nu ook weer harder, zie ik aan de bomenquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier waait het sf en toe best flink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |