Autistische schijtwokkel.quote:
Nee ik ook niet, maarja hequote:Op donderdag 15 mei 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het daar niet waait en 10km verderop wel.
quote:
Mijn vrouw werkt daar, dus hoop dat ze even binnen kan zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, behalve als je in Voorschoten woont, maar fuck Voorschoten.
Je zit gewoon tussen de grote gebouwen uit de wind waarschijnlijkquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:
Nee ik ook niet, maarja he er beweegt wel iets maar heel weinig, ben nog niet buiten geweest dus misschien dat het daar anders is dan wat het hier lijkt
Vals alarm, wind staat naar Zoetermeer. Dat vindt niemand erg.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vrouw werkt daar, dus hoop dat ze even binnen kan zijn.
Maar op welke hoogte wordt de windrichting aangegeven bij het weerbericht?quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Nou zegt mijn weerkaart wel dat het waait naar het zuidwesten, terwijl de vlag waar ik naar kijk naar het zuidoosten wappert. Misschien foute info.
Weerstation Voorschoten bevestigt mijn observatie, tevens het enige weerstation die die kant op wijstquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar op welke hoogte wordt de windrichting aangegeven bij het weerbericht?
Ach het is vandaag niet zo erg, stuk koeler. Wel even lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zit gewoon tussen de grote gebouwen uit de wind waarschijnlijk
Dit is nou echt een goede vraagquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar op welke hoogte wordt de windrichting aangegeven bij het weerbericht?
Hier is het na een paar wolkjes vanmorgen ook gewoon weer zonnigquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Een flatgebouw in de verte staat in de zon, zal het dan toch?
Vlinderstruikquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
Hier waait het best wel hoor
Alleen zit ik beschut onder de vlinderstruik
Jaaquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vlinderstruikbuiten
meteen instant chill
Je krijgt een waterijsjequote:Op donderdag 15 mei 2025 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
doe mij een Magnum Double Gold Billionaire
Flinke struik dan wel.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
Hier waait het best wel hoor
Alleen zit ik beschut onder de vlinderstruik
bier?quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:49 schreef Ama het volgende:
Ik heb een bolletje met roomkaas en een bolletje met bierschinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |