En dan moet je wel het goede antwoord gevenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god wat een simpel spel. Dit is toch gewoon wie het snelste drukt die wint?
Er zit er een bij die helemaal niet druktquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god wat een simpel spel. Dit is toch gewoon wie het snelste drukt die wint?
Ja sorry hoor, maar de meeste liedjes kent iedereen en het goede woord is meestal direct te raden zelfs als je het nummer niet kent.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, goede antwoord daarna helpt ook.
Ik wist alleen Abbaquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
Ik zeg nog even helemaal niks, elke keer als ik iets positiefs over een nieuwe zeg bewijst diegene zelf binnen no time het tegendeelquote:
Het is elke maand een uitdaging voor de FEBO.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jaaa team Floortje weer hekkensluiter
Maar je kent de Grote Febo-Truc toch die altijd werkt? De Laatsten zullen de Eersten zijnquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jaaa team Floortje weer hekkensluiter
Ik verdenk hem ervan dat wanneer hij drukte, dat voor de vorige vraag wasquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:14 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Desmond was steeds te laat maar die drukte nog wel een paar keer.
Dit moet ingecalculeerd zijn, niemand verwachtte enige songfestival kennis van de haaien toch?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is elke maand een uitdaging voor de FEBO.
Herken een mooie spontaniteit.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zeg nog even helemaal niks, elke keer als ik iets positiefs over een nieuwe zeg bewijst diegene zelf binnen no time het tegendeel
Ze komt inderdaad wel enthousiast over.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Herken een mooie spontaniteit.
Iets waar de Febo met de poten af moet blijven.
Wat triest...quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef Cirilico het volgende:
Over het Songfestival gesproken, Israël werd het gehele optreden uitgefloten vanmiddag tijdens de repetities.
Sssssst, straks haal je die langspeelplaten uit al die andere topics over Gaza hierheen!quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef Cirilico het volgende:
Over het Songfestival gesproken, Israël werd het gehele optreden uitgefloten vanmiddag tijdens de repetities.
Vind je het gek, het eerste spel waar ze alles vanaf weetquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze komt inderdaad wel enthousiast over.
Maar die ogen he... En verder geen keusquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
Desmond is echt heeeelemaaal Justin's type. Alleen valt hij normaal niet op kale mannen.
Ok.
Ja man, hoogste klasse FIFA-pro.quote:
Dat vroeg ik, me ook al af, dus Geert is geen dierenmens, of wat voor ander soort mensen er zijn, typisch weer zo'n kreet uit het "Blijf dicht bij jezelf" bs woordenboekquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Mensenmens... Geen mensenparkiet ofzo dus ..
Eindelijk ja, dat is waarom we eigenlijk kijkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja man, hoogste klasse FIFA-pro.
Ow, morgen weer janken
Dat. En tieten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eindelijk ja, dat is waarom we eigenlijk kijken
Maar wel belangrijk om te volgen. Je weet nooit wanneer je ooit in een loods zit en tegen drie anderen moet spelen om die liedjes te raden!quote:
Haar specialiteit, makkelijk om er een blufspelletje van te winnen.quote:
Miljoenen volgen dat om die reden.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar wel belangrijk om te volgen. Je weet nooit wanneer je ooit in een loods zit en tegen drie anderen moet spelen om die liedjes te raden!
Ik komen nog genoeg andere onzinnige spelletjesquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar wel belangrijk om te volgen. Je weet nooit wanneer je ooit in een loods zit en tegen drie anderen moet spelen om die liedjes te raden!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Nee, dat heet "interieurverzorgster"quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
"Ondernemer in de schoonmaak"
ZZP Poetsjuf dus.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik verdenk hem ervan dat wanneer hij drukte, dat voor de vorige vraag was
Je bent een super toevoeging in dit topic. Ik lig in een deuk om jou. Wil jij je niet opgeveven en dan met Floor in een bondje en dan dezelfde soort opmerkingen makenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij was niemand hard wat Djinty betreft behalve dat ze een saaie muts is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:13 schreef ThijsTH het volgende:
Trouwens, nog ff reacties teruggelezen, ik vind jullie heel hard over Djinty hoor.
Ik vind dat ze erg sterk overkomt voor een 21-jarige. Vooral hoe ze Robert even met z'n bek vol tanden zette toen ie vroeg valt er ook nog wat te winnen en ze zei "een goed gevoel over jezelf, maar dat had jij al he Robert?"![]()
![]()
Denk dat er velen aan haar een voorbeeld kunnen nemen, sociaal, communicatief sterk, en eigenlijk weinig negatiefs over te bedenken.
Die is zeker gay. Misschien is het erfelijk. Pa eens vragenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:40 schreef ThijsTH het volgende:
Is die Desmond nou gay of niet? Ik twijfel. Maar 2 broers die beiden gay zijn, wat zijn die kansen nou?
Waarom wouden Manon en Julia hem dan als "echte man" ?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is zeker gay. Misschien is het erfelijk. Pa eens vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, nee, nee en nee.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:13 schreef ThijsTH het volgende:
Trouwens, nog ff reacties teruggelezen, ik vind jullie heel hard over Djinty hoor.
Ik vind dat ze erg sterk overkomt voor een 21-jarige. Vooral hoe ze Robert even met z'n bek vol tanden zette toen ie vroeg valt er ook nog wat te winnen en ze zei "een goed gevoel over jezelf, maar dat had jij al he Robert?"![]()
![]()
Denk dat er velen aan haar een voorbeeld kunnen nemen, sociaal, communicatief sterk, en eigenlijk weinig negatiefs over te bedenken.
Net pas de aflevering van gisteren gekeken. Hij is al uit de kast. Zei nadat ie z'n eerste punten scoorde in de songfestival opdracht "ik kan niet als homo afgaan".quote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:54 schreef chufi het volgende:
Misschien komt ie hier uit de kast .. Meeende een "hetero" opmerking van hem te hebben gehoord .. Maar de aanleg zit er zeker
2 hetero’s in een gezinquote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:40 schreef ThijsTH het volgende:
Is die Desmond nou gay of niet? Ik twijfel. Maar 2 broers die beiden gay zijn, wat zijn die kansen nou?
Die vond je niet sneaky? Die zette alles heel stiekem naar zijn hand vond ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 hetero’s in een gezin
Wat zijn de kansen![]()
Ik zie in hem een sneaky meneertje
Totaal ander karakter dan Brijan
Maar das nog even afwachten
Of ik het bij het juiste eind heb
Die is naar huis toch? Boeienquote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:13 schreef ThijsTH het volgende:
![]()
Stokpaardjes racen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik komen nog genoeg andere onzinnige spelletjes
Zie ook even de kijkcijfer van de herhaling na middennacht:101.000quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:59 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:
Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 12,8 Kijkcijfer: 489.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 17
De lineaire kijkcijfers van gisterenavond, 384.000 kijkers, klein dipje dus. Maar kijk eens naar de cijfers van vorige week vrijdag, niet slecht en het was de start van de knock-outs.
Valt me wel op dat opdrachten waarvan Floris niet zeker weet dat hij die gaat nailen, door anderen gespeeld 'mogen worden'. Als het topo of krantenkoppen is, dan speelt hij die zeker zelf. Dan kan hij achteraf zeggen dat ze de opdrachten die hij heeft gespeeld wel gewonnen hebben en de opdrachten die door anderen zijn gespeeld niet. Dus hij heeft dan het meeste geld verdiend. En dan heel aardig zijn voor de verliezer. Maar hij zal niet zeggen dat hij het niet beter gedaan zou hebben. Zo triest, dit.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:02 schreef freaky40 het volgende:
Topshow gisterenavond, de Haaien trappen af met een flinke nederlaag met het songfestival liedjes opdrachtje. Ik vind die Demi een beetje lijken op Sharice uit Big Brother van dit jaar. Ook een beetje lijzige indruk en zag ook wat fanatieke trekjes bij Demi die me aan Sharice deed denken. Maudy deed het gelukkig niet onverdienstelijk voor de Vossen.
Moet wel lachen om die Justin, wat een clown is dat.
Dat kan verklaard worden, als je geduld hebt om tot de herhaling van 01:00h te wachten zijn alle reclames er tussenuitquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie ook even de kijkcijfer van de herhaling na middennacht:101.000
Hypocriete gast.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Valt me wel op dat opdrachten waarvan Floris niet zeker weet dat hij die gaat nailen, door anderen gespeeld 'mogen worden'. Als het topo of krantenkoppen is, dan speelt hij die zeker zelf. Dan kan hij achteraf zeggen dat ze de opdrachten die hij heeft gespeeld wel gewonnen hebben en de opdrachten die door anderen zijn gespeeld niet. Dus hij heeft dan het meeste geld verdiend. En dan heel aardig zijn voor de verliezer. Maar hij zal niet zeggen dat hij het niet beter gedaan zou hebben. Zo triest, dit.
Overigens tellen herhalingen niet voor adverteerders. Het gaat om het originele uitzendtijdstip en uitgesteld kijken, dat is wat telt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan verklaard worden, als je geduld hebt om tot de herhaling van 01:00h te wachten zijn alle reclames er tussenuit
Ik hoop dat Joey en Geert uiteindelijk net zulke matties met elkaar worden zoals Floris en Che, zodat ze het die twee nog lastig kunnen gaan maken mochten ze in finale terecht komen. Nu spelen die twee voor spek en bonen mee.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Valt me wel op dat opdrachten waarvan Floris niet zeker weet dat hij die gaat nailen, door anderen gespeeld 'mogen worden'. Als het topo of krantenkoppen is, dan speelt hij die zeker zelf. Dan kan hij achteraf zeggen dat ze de opdrachten die hij heeft gespeeld wel gewonnen hebben en de opdrachten die door anderen zijn gespeeld niet. Dus hij heeft dan het meeste geld verdiend. En dan heel aardig zijn voor de verliezer. Maar hij zal niet zeggen dat hij het niet beter gedaan zou hebben. Zo triest, dit.
Dat doet elk team? Beste speler inzetten? Want ze willen winnen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Valt me wel op dat opdrachten waarvan Floris niet zeker weet dat hij die gaat nailen, door anderen gespeeld 'mogen worden'.
Wat raarrrrquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat doet elk team? Beste speler inzetten? Want ze willen winnen?
Gewoon loten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:54 schreef freaky40 het volgende:
Die spelregels daaromtrent mogen wel eens veranderen. Iedereen verdiend een kans tijdens opdrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |