En dan moet je wel het goede antwoord gevenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god wat een simpel spel. Dit is toch gewoon wie het snelste drukt die wint?
Er zit er een bij die helemaal niet druktquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god wat een simpel spel. Dit is toch gewoon wie het snelste drukt die wint?
Ja sorry hoor, maar de meeste liedjes kent iedereen en het goede woord is meestal direct te raden zelfs als je het nummer niet kent.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, goede antwoord daarna helpt ook.
Ik wist alleen Abbaquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
Ik zeg nog even helemaal niks, elke keer als ik iets positiefs over een nieuwe zeg bewijst diegene zelf binnen no time het tegendeelquote:
Het is elke maand een uitdaging voor de FEBO.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jaaa team Floortje weer hekkensluiter
Maar je kent de Grote Febo-Truc toch die altijd werkt? De Laatsten zullen de Eersten zijnquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jaaa team Floortje weer hekkensluiter
Ik verdenk hem ervan dat wanneer hij drukte, dat voor de vorige vraag wasquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:14 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Desmond was steeds te laat maar die drukte nog wel een paar keer.
Dit moet ingecalculeerd zijn, niemand verwachtte enige songfestival kennis van de haaien toch?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is elke maand een uitdaging voor de FEBO.
Herken een mooie spontaniteit.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zeg nog even helemaal niks, elke keer als ik iets positiefs over een nieuwe zeg bewijst diegene zelf binnen no time het tegendeel
Ze komt inderdaad wel enthousiast over.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Herken een mooie spontaniteit.
Iets waar de Febo met de poten af moet blijven.
Wat triest...quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef Cirilico het volgende:
Over het Songfestival gesproken, Israël werd het gehele optreden uitgefloten vanmiddag tijdens de repetities.
Sssssst, straks haal je die langspeelplaten uit al die andere topics over Gaza hierheen!quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef Cirilico het volgende:
Over het Songfestival gesproken, Israël werd het gehele optreden uitgefloten vanmiddag tijdens de repetities.
Vind je het gek, het eerste spel waar ze alles vanaf weetquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze komt inderdaad wel enthousiast over.
Maar die ogen he... En verder geen keusquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
Desmond is echt heeeelemaaal Justin's type. Alleen valt hij normaal niet op kale mannen.
Ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |