Één van de weinige normalen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De Kim die zo gek is op suikerbrood
[ afbeelding ]
Hij kan ook ddor zijn eigen bondje naar huis gestuurd wordenquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
Justin: "Ik ga ook niet weg voor ik die ton heb gewonnen"
Goffer, de ene plakimbeciel is nog niet weg en de ander kondigt zich al aan
Zeker. Daar zorgde ie in Million Dollar Desert ook voor.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik neem aan dat Justin nog wel voor wat drama gaat zorgen daar
Oh was dat hetquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Justine met zo'n "Aliespress" tandenbleeklampje in zijn mond![]()
Ik vind hem op n bepaalde manier wel ok hoor en soms ook nog best aardig. Maar er zijn net een paar opvallende trekjes die wat doorslaan en dat is niet tegen zijn verlies kunnen en zichzelf heel goed vinden. Daarom zou ik er niet mee gaan samenwonen ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel grappig... op zich vind ik die Floris een prima knul. Alleen ik vind zijn sportiviteit in het spel vervelend. Dat boze en mopperen over winnaars...
Maar iedereen heeft negatieve eigenschappen. Hij is gewoon erg jong en wint dat geld maar niet
Alleen hij is niet onaardig etc
Beetje ambigu
Dus de échte Showidioot daarquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Justine met zo'n "Aliespress" tandenbleeklampje in zijn mond![]()
Nou ja, tenzij je Senna heet en pas een ton won hoeft dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:49 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik vind hem op n bepaalde manier wel ok hoor en soms ook nog best aardig. Maar er zijn net een paar opvallende trekjes die wat doorslaan en dat is niet tegen zijn verlies kunnen en zichzelf heel goed vinden. Daarom zou ik er niet mee gaan samenwonen ofzo
Die weet het echt niks hiervan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Robert wil uiteraard wel weer spelen (en het dan verkloten)
De vrienden van de Kameleon ...quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:46 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zeker. Daar zorgde ie in Million Dollar Desert ook voor.![]()
De haaien zijn volgens Floris nu 'echt vier vrienden'. Ik noem ze eerder een pretentieus kliekje.
Dat ligt aan jou?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:00 schreef Cirilico het volgende:
Ik kreeg een beetje een Ariër-vibe bij de haaien.
Toevalquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Floris weet vast het Abba nummer wel , hij zong het al in de slaapkamer
Floris weet alles.....echt allesquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Floris weet vast het Abba nummer wel , hij zong het al in de slaapkamer
En hij is ook goed in voetballenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Floris weet alles.....echt alles
Dat is toch standaard? Alles voor jezelf houden zolang je niet wordt opgedragen om te delen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:03 schreef Soury het volgende:
Waarom wilden ze die brief houden, het geldt toch voor elk bondje
...en incasserenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En hij is ook goed in voetballen
Ja maar dit slaat nergens op als iedereen het kan inzetten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is toch standaard? Alles voor jezelf houden zolang je niet wordt opgedragen om te delen.
Ja, goede antwoord daarna helpt ook.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god wat een simpel spel. Dit is toch gewoon wie het snelste drukt die wint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |