abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217637546
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 02:41 schreef freaky40 het volgende:
Het is toch allemaal 1 grote ons kent ons kliek, dus wie weet.
Dat is waar. Niet zolang geleden hoorde ik op tv dat kinderen niet meer brandweerman of loodgieter willen worden. maar influencer. Waarom dan niet ook die belangrijke stap in je carrière overslaan en direct bongenoot worden.
Of in het geval van Roy, herintreder _O-
  donderdag 15 mei 2025 @ 03:12:36 #127
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217637560
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 01:39 schreef Amanda8832 het volgende:

[..]
Mod Edit... Bericht verwijderd
Iemand een vervelende kwal vinden is wat anders dan haat.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 15-05-2025 06:16:46 ]
pi_217637578
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 03:12 schreef spapaars het volgende:

[..]
Iemand een vervelende kwal vinden is wat anders dan haat.
Misschien in jouw geval, maar de haat richting Floris is overduidelijk. Ja hij is fanatiek, maar het gaat ook om 100.000 euro. Als iemand anders wint is Floris bijna altijd de eerste die die persoon feliciteert. Zo goed als iedereen in de loods mag Floris ook erg graag. Hij is wat velen vinden Mister Bondgenoten!
pi_217637580
Waarom barst het trouwens van de homo's in de bondgenoten, maar zien eigenlijk geen lesbiennes?

Ja, Demi is overduidelijk lesbisch maar weet dat zelf nog niet denk ik.
pi_217638486
Leuke afleveringen, meisje wiens naam ik nu al weer kwijt bent, wint per ongeluk de ton.

En typisch Nederlands weer, het moet middelmaat zijn, ergens goed in zijn en je hoofd boven het maaiveld uitsteken mag niet. We willen grijze middenmoot deelnemers.... Blijkbaar. Raar.

Ik hoop dat mr bondgenoot Floris deze maand de ton wint.
  donderdag 15 mei 2025 @ 09:33:56 #131
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217638785
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 01:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Familie/ bekende van Floris? Je wordt nogal persoonlijk in je aanval als iemand Floris niet moet.
Ik vind hem ook niet leuk, een stampende kleuter als hij zijn zin niet krijgt, woestboos als hij verliest en janken om alles. Ben ik nu ook niet goed in mijn hoofd?

Ik hou van mannen die willen winnen, maar ook hun verlies als een man dragen, niet met dingen gaan smijten of gaan zitten janken, maar vooral, die voor de liefde en hun familie gaan en niet geld op nr. 1 zetten.

Hoe vaak denkt Floris de gunfactor vanuit de loods of eigen bondje te krijgen om een finale te spelen, als zijn bondje de knockouts wint? Als ik bij hem in een bondje zou zitten, zou ik zeggen: jij hebt al 3 x een kans gehad, nu is een ander aan de beurt.
ik vind hem wel leuk
en vaak wordt hij beschuldigt van zaken die menig bondgenoot doet
maar enkel bij Floris wordt het uitgelicht
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_217639586
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 3,1 Marktaandeel: 11,8 Kijkcijfer: 514.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 17

Lineaire kijkcijfers gisterenavond 440.000 kijkers die zagen hoe de nieuwe cyclus van start ging. Mooie score zo tegenover het midweekse voetbal.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:56:54 #133
3542 Gia
User under construction
pi_217640854
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:56 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik vermoed dat de seksvraag gesteld werd omdat men wist dat hij dat feitje had. Alleen had Floris tegen verwachting in niet genoteerd hoe lang de seks duurt met voor- en naspel. _O-
Vraag 3 was vast ook een bij hem bekend geitje geweest. Net als vorige cyclus. Toen zaten er meerdere vragen tussen waarvan hij het exacte antwoord wist.

Missie niet geslaagd. Jammer joh. :+
Hij zei toch ook over die seksvraag: "Dat klopt helemaal niet!"
quote:
En altijd van papa en mama gehoord: je kan alles jongen!
Die ouders hebben 2 godenzonen opgevoed, die helemaal geweldig zijn. Zij weten alles beter en kunnen alles.
quote:
Dit inderdaad. Hij is veel meer dan alleen maar fanatiek. En niet in positieve zin. Hij heeft Emma aangevallen, hij heeft hoe-heet-ze-alweer dreigend uitgekafferd. Die jongen spoort niet. Hij is lief in de basis, maar een gevaarlijk agressieve vent als het erop aankomt. Dat zie je vaak bij mannen die hun vrouw slaan.
Hij heeft ook gezegd dat hij niet wil dat Senna rotzooi in haar gezicht laat spuiten. Dit gaat, in geval van samenwonen of trouwen, echt tot hoogoplopende ruzies leiden. En tja, Floris is van huis uit gewend om gelijk te krijgen en zal vinden dat hij ook hier bepaalt hoe het moet gaan. Senna heeft maar te gehoorzamen of anders....
quote:
99s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
succes met 60000 _O-
Als aanbetaling is dat niet verkeerd. Soms kun je net niet de hypotheek krijgen die je nodig hebt voor een appartementje of zo, maar met dat eigen geld wel.
  donderdag 15 mei 2025 @ 13:09:27 #134
3542 Gia
User under construction
pi_217640937
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 21:45 schreef schetterklep het volgende:
Goh wat kan die floor niet tegen zijn verlies zeg. Heeft hij die Djinty wel gefeliciteerd? Bij het vertrek stond hij ook maar sip te kijken -O-
Hij vliegt altijd op de winnaar af, alsof hij die cheque van dichtbij wil zien, of het wel echt is en er niet stiekem zijn naam op staat. Misschien wil hij daarmee wel manifesteren dat hij de volgende is of zo. Geen idee. In elk geval ook weer zo'n overdreven reactie.
pi_217640994
Geen kleuters iig. 26, 26, 28, 30, 59

Nou, Justin, modellenwerk gaat 'm niet worden, met alle respect. Je bent al veel te kort daarvoor. Types als Floris en John hebben modelpotentie.

Ik ben benieuwd hoe de bondjes uiteindelijk zullen uitpakken. Ben vooralsnog voor Team Vossen (Robert) en Team Slangen (Desmond :@ ).

quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
"Ondernemer in de schoonmaak"

ZZP Poetsjuf dus.
Ja joh, tegenwoordig noemt iedereen zich ondernemer. Als je geen groot risico neemt en als je niet heel veel uren per week investeert in je werk, ben je geen ondernemer. :6
Hotapnyc
  donderdag 15 mei 2025 @ 13:23:39 #136
3542 Gia
User under construction
pi_217641037
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 02:23 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat verhaal wat de ronde ging dat Jelle gediskwalificeerd was in de finale is dus niet waar gebleken. Djinty opgejorst, voegde toch niets toe, veel succes met je 60.000 euri in 2 delen gestort over 6 weken.... :W Je bent er in getrapt en gescamed door John de Mol! :Y
Jelle ook weg, moest zeggen dat hij als een stuiterbal binnen kwam en trok daar Peter in mee. Later werd hij wat rustiger en daardoor iets sympathieker. Hij hield zich tenminste wél aan zijn woord en vertrok gewoon. Kunnen bepaalde inwoners die egoïstisch gedrag vertonen nog wat van leren...hè Fleuris....
Nieuwe inwoners is altijd moeilijk te peilen, misschien wordt het wel dwergwerpen met Justin als 1 van de opdrachten. Wel een guitig ventje die gaat wel TV maken, jammer dat hij in het bitch bondje zit en jammer dat het nieuwe meisje wat er bij zit ingetrapt is door doortrapte Manon. Dat wordt samen met de Haaien het haatbondje deze cyclus. Al vind ik die nieuwe gast in hun bondje wel aardig.
Wel een mooie toevoeging voor de Vossen om Roy er bij te betrekken, wordt een echt boomer bondje en hopelijk trekt hij het een beetje daar want die oudere hebben het toch altijd moeilijk. Hij komt uit Den Helder dus zal hij Rob misschien ook wel kennen die daar al eerder ook zat.
Die boer van Brijan, goh wat ver gezocht om die er in te brengen. Is hij ook van de club van Brie? Zo te zien wel want Justin kan er wel een trucje op uit de voorstukjes te zien voor morgen...
Voor mij de Slangen favoriet. Haaien mogen alles verliezen, gevolgd door de Gieren.
pi_217641072
Wel grappig... op zich vind ik die Floris een prima knul. Alleen ik vind zijn sportiviteit in het spel vervelend. Dat boze en mopperen over winnaars...

Maar iedereen heeft negatieve eigenschappen. Hij is gewoon erg jong en wint dat geld maar niet

Alleen hij is niet onaardig etc

Beetje ambigu
pi_217641082
quote:
Het profiel dat je bezoekt bestaat niet. :{
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:21 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
[..]
Wannabe naam :Y

Het is Justin Rumahroeson
Oh, dan is ie Zuid-Oost Aziatisch. Ik dacht Latino. :D
Hotapnyc
pi_217641139
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 22:33 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

Verbaast me wel dat al 2 cyclussen het zwarte schaap er niet meer in zit ..
Dat was een eenmalig probeersel. Geen succes. Direct weer geschrapt. Dus de komende cyclussen hoef je je daar niet meer over te verbazen. :D
Hotapnyc
pi_217641187
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 01:38 schreef Amanda8832 het volgende:

[..]
Jij bent echt niet goed in je hoofd.
Aldus degene die twee dagen geleden een account aanmaakte om de FEBO én de Gieren te betichten van valsspelerij. :+
Degene die nota bene Manon én Floris als favoriet heeft.
Degene die constant Floris verdedigt.

Jouw objectiviteit en geloofwaardigheid zijn ver te zoeken, madame.
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 04:07 schreef Amanda8832 het volgende:
Waarom barst het trouwens van de homo's in de bondgenoten, maar zien eigenlijk geen lesbiennes?

Ja, Demi is overduidelijk lesbisch maar weet dat zelf nog niet denk ik.
Nou, mevrouw de welbekende oplettende kijker: er hebben eerder al lesbiennes, biseksuele dames en transmannen meegedaan.
Hotapnyc
pi_217641280
Geert lijkt trouwens op die oud deelnemer die een oogje had op Kim. Weet zijn naam niet meer.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  donderdag 15 mei 2025 @ 14:06:14 #142
421867 greysbones
pi_217641311
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 14:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Geert lijkt trouwens op die oud deelnemer die een oogje had op Kim. Weet zijn naam niet meer.
welke kim?
pi_217641324
Sinds wanneer moet je hier objectief zijn?
  donderdag 15 mei 2025 @ 14:09:43 #144
421867 greysbones
pi_217641331
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 14:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Sinds wanneer moet je hier objectief zijn?
er is hier niemand objectief
maar pot ketel verhaal is altijd lekker :P
pi_217641412
quote:
99s.gif Op donderdag 15 mei 2025 14:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
welke kim?
Ook een oud deelnemer :D

Het was niet een heel snuggere jongen, beetje kinderlijk, soms janken en zocht continue bevestiging bij een aantal dames, waaronder dus Kim.
Er zal vast wel iemand zijn die weet wie ik bedoel. :s)
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  donderdag 15 mei 2025 @ 14:20:49 #146
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_217641434
quote:
99s.gif Op donderdag 15 mei 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:

[..]
er is hier niemand objectief
maar pot ketel verhaal is altijd lekker :P
ik kom er openlijk vooruit: tunnelvisie op #TeamFloris *O* *O*
... en huiver mee
  donderdag 15 mei 2025 @ 14:22:38 #147
421867 greysbones
pi_217641456
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 14:18 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Ook een oud deelnemer :D

Het was niet een heel snuggere jongen, beetje kinderlijk, soms janken en zocht continue bevestiging bij een aantal dames, waaronder dus Kim.
Er zal vast wel iemand zijn die weet wie ik bedoel. :s)
Davey?
pi_217641499
quote:
99s.gif Op donderdag 15 mei 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
Davey?
Ja ^O^
pi_217641592
quote:
99s.gif Op donderdag 15 mei 2025 14:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
welke kim?
De Kim die zo gek is op suikerbrood :D

“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217641942
Goh al die namen wat hebben er al veel ingezeten, wat wil je als het al bijna 2 jaar bestaat. Dit had toch niemand verwacht. Maar het blijft leuk om naar te kijken, niet de spellen maar hoe ze het met elkaar uithouden. Van mij mag het zo nog wel doorgaan, maar ze kunnen ook wel wat regels veranderen. Spannender maken en oud kandidaten terug laten komen die wel voor ophef kunnen zorgen. Maar de broer van Brijan ook Gay? Nou Elche ga je gang😄
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')