Dat is waar. Niet zolang geleden hoorde ik op tv dat kinderen niet meer brandweerman of loodgieter willen worden. maar influencer. Waarom dan niet ook die belangrijke stap in je carrière overslaan en direct bongenoot worden.quote:Op donderdag 15 mei 2025 02:41 schreef freaky40 het volgende:
Het is toch allemaal 1 grote ons kent ons kliek, dus wie weet.
Iemand een vervelende kwal vinden is wat anders dan haat.quote:
Misschien in jouw geval, maar de haat richting Floris is overduidelijk. Ja hij is fanatiek, maar het gaat ook om 100.000 euro. Als iemand anders wint is Floris bijna altijd de eerste die die persoon feliciteert. Zo goed als iedereen in de loods mag Floris ook erg graag. Hij is wat velen vinden Mister Bondgenoten!quote:Op donderdag 15 mei 2025 03:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iemand een vervelende kwal vinden is wat anders dan haat.
ik vind hem wel leukquote:Op donderdag 15 mei 2025 01:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Familie/ bekende van Floris? Je wordt nogal persoonlijk in je aanval als iemand Floris niet moet.
Ik vind hem ook niet leuk, een stampende kleuter als hij zijn zin niet krijgt, woestboos als hij verliest en janken om alles. Ben ik nu ook niet goed in mijn hoofd?
Ik hou van mannen die willen winnen, maar ook hun verlies als een man dragen, niet met dingen gaan smijten of gaan zitten janken, maar vooral, die voor de liefde en hun familie gaan en niet geld op nr. 1 zetten.
Hoe vaak denkt Floris de gunfactor vanuit de loods of eigen bondje te krijgen om een finale te spelen, als zijn bondje de knockouts wint? Als ik bij hem in een bondje zou zitten, zou ik zeggen: jij hebt al 3 x een kans gehad, nu is een ander aan de beurt.
Hij zei toch ook over die seksvraag: "Dat klopt helemaal niet!"quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:56 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de seksvraag gesteld werd omdat men wist dat hij dat feitje had. Alleen had Floris tegen verwachting in niet genoteerd hoe lang de seks duurt met voor- en naspel.![]()
Vraag 3 was vast ook een bij hem bekend geitje geweest. Net als vorige cyclus. Toen zaten er meerdere vragen tussen waarvan hij het exacte antwoord wist.
Missie niet geslaagd. Jammer joh.
Die ouders hebben 2 godenzonen opgevoed, die helemaal geweldig zijn. Zij weten alles beter en kunnen alles.quote:En altijd van papa en mama gehoord: je kan alles jongen!
Hij heeft ook gezegd dat hij niet wil dat Senna rotzooi in haar gezicht laat spuiten. Dit gaat, in geval van samenwonen of trouwen, echt tot hoogoplopende ruzies leiden. En tja, Floris is van huis uit gewend om gelijk te krijgen en zal vinden dat hij ook hier bepaalt hoe het moet gaan. Senna heeft maar te gehoorzamen of anders....quote:Dit inderdaad. Hij is veel meer dan alleen maar fanatiek. En niet in positieve zin. Hij heeft Emma aangevallen, hij heeft hoe-heet-ze-alweer dreigend uitgekafferd. Die jongen spoort niet. Hij is lief in de basis, maar een gevaarlijk agressieve vent als het erop aankomt. Dat zie je vaak bij mannen die hun vrouw slaan.
Als aanbetaling is dat niet verkeerd. Soms kun je net niet de hypotheek krijgen die je nodig hebt voor een appartementje of zo, maar met dat eigen geld wel.quote:
Hij vliegt altijd op de winnaar af, alsof hij die cheque van dichtbij wil zien, of het wel echt is en er niet stiekem zijn naam op staat. Misschien wil hij daarmee wel manifesteren dat hij de volgende is of zo. Geen idee. In elk geval ook weer zo'n overdreven reactie.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:45 schreef schetterklep het volgende:
Goh wat kan die floor niet tegen zijn verlies zeg. Heeft hij die Djinty wel gefeliciteerd? Bij het vertrek stond hij ook maar sip te kijken
Ja joh, tegenwoordig noemt iedereen zich ondernemer. Als je geen groot risico neemt en als je niet heel veel uren per week investeert in je werk, ben je geen ondernemer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
"Ondernemer in de schoonmaak"
ZZP Poetsjuf dus.
Voor mij de Slangen favoriet. Haaien mogen alles verliezen, gevolgd door de Gieren.quote:Op donderdag 15 mei 2025 02:23 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat verhaal wat de ronde ging dat Jelle gediskwalificeerd was in de finale is dus niet waar gebleken. Djinty opgejorst, voegde toch niets toe, veel succes met je 60.000 euri in 2 delen gestort over 6 weken....Je bent er in getrapt en gescamed door John de Mol!
![]()
Jelle ook weg, moest zeggen dat hij als een stuiterbal binnen kwam en trok daar Peter in mee. Later werd hij wat rustiger en daardoor iets sympathieker. Hij hield zich tenminste wél aan zijn woord en vertrok gewoon. Kunnen bepaalde inwoners die egoïstisch gedrag vertonen nog wat van leren...hè Fleuris....
Nieuwe inwoners is altijd moeilijk te peilen, misschien wordt het wel dwergwerpen met Justin als 1 van de opdrachten. Wel een guitig ventje die gaat wel TV maken, jammer dat hij in het bitch bondje zit en jammer dat het nieuwe meisje wat er bij zit ingetrapt is door doortrapte Manon. Dat wordt samen met de Haaien het haatbondje deze cyclus. Al vind ik die nieuwe gast in hun bondje wel aardig.
Wel een mooie toevoeging voor de Vossen om Roy er bij te betrekken, wordt een echt boomer bondje en hopelijk trekt hij het een beetje daar want die oudere hebben het toch altijd moeilijk. Hij komt uit Den Helder dus zal hij Rob misschien ook wel kennen die daar al eerder ook zat.
Die boer van Brijan, goh wat ver gezocht om die er in te brengen. Is hij ook van de club van Brie? Zo te zien wel want Justin kan er wel een trucje op uit de voorstukjes te zien voor morgen...
Het profiel dat je bezoekt bestaat niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
U vraagt..
https://www.instagram.com/j.clourindo/
Oh, dan is ie Zuid-Oost Aziatisch. Ik dacht Latino.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Wannabe naam
Het is Justin Rumahroeson
Dat was een eenmalig probeersel. Geen succes. Direct weer geschrapt. Dus de komende cyclussen hoef je je daar niet meer over te verbazen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:33 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Verbaast me wel dat al 2 cyclussen het zwarte schaap er niet meer in zit ..
Aldus degene die twee dagen geleden een account aanmaakte om de FEBO én de Gieren te betichten van valsspelerij.quote:Op donderdag 15 mei 2025 01:38 schreef Amanda8832 het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed in je hoofd.
Nou, mevrouw de welbekende oplettende kijker: er hebben eerder al lesbiennes, biseksuele dames en transmannen meegedaan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 04:07 schreef Amanda8832 het volgende:
Waarom barst het trouwens van de homo's in de bondgenoten, maar zien eigenlijk geen lesbiennes?
Ja, Demi is overduidelijk lesbisch maar weet dat zelf nog niet denk ik.
welke kim?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Geert lijkt trouwens op die oud deelnemer die een oogje had op Kim. Weet zijn naam niet meer.
er is hier niemand objectiefquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Sinds wanneer moet je hier objectief zijn?
Ook een oud deelnemerquote:
ik kom er openlijk vooruit: tunnelvisie op #TeamFlorisquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is hier niemand objectief
maar pot ketel verhaal is altijd lekker
Davey?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ook een oud deelnemer![]()
Het was niet een heel snuggere jongen, beetje kinderlijk, soms janken en zocht continue bevestiging bij een aantal dames, waaronder dus Kim.
Er zal vast wel iemand zijn die weet wie ik bedoel.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |