abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217634412
Heeft iemand een cap gemaakt?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217634426
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Voor de OP

[ afbeelding ]

Of deze

[ afbeelding ]
Thanks, _O_
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:32:56 #103
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217634436
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Voor de OP

[ afbeelding ]

Of deze

[ afbeelding ]
die 2de :P
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:33:31 #104
421867 greysbones
pi_217634446
@Dotteke
wil jij de OP aanpassen?
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:34:13 #105
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217634469
En de Kliphangert.. Zit Justin al op Desmond te geilen

pi_217634542
@greysbones kan jij de op even aanpassen.
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:41:58 #107
421867 greysbones
pi_217634619
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:38 schreef Soury het volgende:
@:greysbones kan jij de op even aanpassen.
foto en namen staan erin
alleen de spoiler nog niet
  Moderator woensdag 14 mei 2025 @ 20:43:59 #108
388664 crew  Dotteke
pi_217634663
quote:
99s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
wil jij de OP aanpassen?
Lees dat jij het al gedaan hebt 👍🏻
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_217634669
quote:
99s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
foto en namen staan erin
alleen de spoiler nog niet
Top altijd handig met nieuwe namen ^O^ Die spoiler is wat achterhaald, dus wat bij betreft overbodig.
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:47:44 #110
421867 greysbones
pi_217634731
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lees dat jij het al gedaan hebt 👍🏻
en zonder de boel te slopen :@
  Moderator woensdag 14 mei 2025 @ 21:01:37 #111
388664 crew  Dotteke
pi_217634980
quote:
99s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
en zonder de boel te slopen :@
Een applausje waard _O_
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_217635827
Goh wat kan die floor niet tegen zijn verlies zeg. Heeft hij die Djinty wel gefeliciteerd? Bij het vertrek stond hij ook maar sip te kijken -O-
you tokkie to me?
pi_217636898
Ik wilde eerder deze week de vlag uithangen, maar dat wordt em weer niet, want Floris is gebleven, misselijk joch is het ..pff..
Maar dat was al bekend.
Verbaast me wel dat al 2 cyclussen het zwarte schaap er niet meer in zit ..
Wanneer Floris uiteindelijk de loods verlaat, is Senna haar geld ook al op..en waarschijnlijk heeft ze dan ook wel een ander liefje...en dan is het :W Floris
Die nieuwe mensen vind ik nog niet zo boeiend eigenlijk.
En het verbaasde me dat Perla samen met Roma in een bondje gingen,wist niet dat die twee zo goed met elkaar gingen.
India, ga er na toe!
pi_217636927
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 22:33 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik wilde eerder deze week de vlag uithangen, maar dat wordt em weer niet, want Floris is gebleven, misselijk joch is het ..pff..
Maar dat was al bekend.
Verbaast me wel dat al 2 cyclussen het zwarte schaap er niet meer in zit ..
Wanneer Floris uiteindelijk de loods verlaat, is Senna haar geld ook al op..en waarschijnlijk heeft ze dan ook wel een ander liefje...en dan is het :W Floris
Die nieuwe mensen vind ik nog niet zo boeiend eigenlijk.
En het verbaasde me dat Perla samen met Roma in een bondje gingen,wist niet dat die twee zo goed met elkaar gingen.
Die nieuwe kan je nooit zo snel beoordelen, die Justin zal wel voor wat gedoe zorgen denk ik. En de rest zien we wel . Robert is er nog in het vertrouwde rood *O*
  woensdag 14 mei 2025 @ 22:47:57 #115
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217637044
2 oudjes in een bondje..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_217637112
quote:
99s.gif Op woensdag 14 mei 2025 22:47 schreef chufi het volgende:
2 oudjes in een bondje..
Met een beetje mazzel hebben we ze weer.
pi_217637474
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef spapaars het volgende:
De broer van

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
De broer van Brian :O

Desmond

[ afbeelding ]
quote:
99s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
en daar is
de broer van brijan :+
Wat een deceptie. Man, man, man. kut febo :'(
Zoveel mogelijkheden en dan komt dit uit de cliffhanger |:(
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_217637504
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:56 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik vermoed dat de seksvraag gesteld werd omdat men wist dat hij dat feitje had. Alleen had Floris tegen verwachting in niet genoteerd hoe lang de seks duurt met voor- en naspel. _O-
Vraag 3 was vast ook een bij hem bekend geitje geweest. Net als vorige cyclus. Toen zaten er meerdere vragen tussen waarvan hij het exacte antwoord wist.

Missie niet geslaagd. Jammer joh. :+
[..]
En altijd van papa en mama gehoord: je kan alles jongen!
[..]
Dit inderdaad. Hij is veel meer dan alleen maar fanatiek. En niet in positieve zin. Hij heeft Emma aangevallen, hij heeft hoe-heet-ze-alweer dreigend uitgekafferd. Die jongen spoort niet. Hij is lief in de basis, maar een gevaarlijk agressieve vent als het erop aankomt. Dat zie je vaak bij mannen die hun vrouw slaan.
Jij bent echt niet goed in je hoofd.
pi_217637514
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 21:45 schreef schetterklep het volgende:
Goh wat kan die floor niet tegen zijn verlies zeg. Heeft hij die Djinty wel gefeliciteerd? Bij het vertrek stond hij ook maar sip te kijken -O-
Floris is vaak de eerste die winnaars feliciteert. ...Mod Edit hou het eens bij de bondgenoten. Het gaat hier niet over de users of het forum

[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 15-05-2025 06:15:37 (bericht gedeeltelijk verwijderd) ]
pi_217637526
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 01:45 schreef Amanda8832 het volgende:

[..]
Floris is vaak de eerste die winnaars feliciteert..... Mod edit..
Familie/ bekende van Floris? Je wordt nogal persoonlijk in je aanval als iemand Floris niet moet.
Ik vind hem ook niet leuk, een stampende kleuter als hij zijn zin niet krijgt, woestboos als hij verliest en janken om alles. Ben ik nu ook niet goed in mijn hoofd?

Ik hou van mannen die willen winnen, maar ook hun verlies als een man dragen, niet met dingen gaan smijten of gaan zitten janken, maar vooral, die voor de liefde en hun familie gaan en niet geld op nr. 1 zetten.

Hoe vaak denkt Floris de gunfactor vanuit de loods of eigen bondje te krijgen om een finale te spelen, als zijn bondje de knockouts wint? Als ik bij hem in een bondje zou zitten, zou ik zeggen: jij hebt al 3 x een kans gehad, nu is een ander aan de beurt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 15-05-2025 06:16:10 (bericht gedeeltelijk verwijderd) ]
if it's meant to be, it will be
pi_217637529
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Z e t r e k t h e t e c h t n i e t h o o r
Maar binnenkort in dit theater trekt ze er wel weer aan.
En later nog nooit zoveel betrokken vaders gezien voor gesprekje met juf :+
pi_217637535
Nou, dat verhaal wat de ronde ging dat Jelle gediskwalificeerd was in de finale is dus niet waar gebleken. Djinty opgejorst, voegde toch niets toe, veel succes met je 60.000 euri in 2 delen gestort over 6 weken.... :W Je bent er in getrapt en gescamed door John de Mol! :Y
Jelle ook weg, moest zeggen dat hij als een stuiterbal binnen kwam en trok daar Peter in mee. Later werd hij wat rustiger en daardoor iets sympathieker. Hij hield zich tenminste wél aan zijn woord en vertrok gewoon. Kunnen bepaalde inwoners die egoïstisch gedrag vertonen nog wat van leren...hè Fleuris....
Nieuwe inwoners is altijd moeilijk te peilen, misschien wordt het wel dwergwerpen met Justin als 1 van de opdrachten. Wel een guitig ventje die gaat wel TV maken, jammer dat hij in het bitch bondje zit en jammer dat het nieuwe meisje wat er bij zit ingetrapt is door doortrapte Manon. Dat wordt samen met de Haaien het haatbondje deze cyclus. Al vind ik die nieuwe gast in hun bondje wel aardig.
Wel een mooie toevoeging voor de Vossen om Roy er bij te betrekken, wordt een echt boomer bondje en hopelijk trekt hij het een beetje daar want die oudere hebben het toch altijd moeilijk. Hij komt uit Den Helder dus zal hij Rob misschien ook wel kennen die daar al eerder ook zat.
Die boer van Brijan, goh wat ver gezocht om die er in te brengen. Is hij ook van de club van Brie? Zo te zien wel want Justin kan er wel een trucje op uit de voorstukjes te zien voor morgen...
Allemaal cabaretteketet!
pi_217637540
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 02:23 schreef freaky40 het volgende:
Hij komt uit Den Helder dus zal hij Rob misschien ook wel kennen die daar al eerder ook zat.
_O- :D :D
pi_217637541
Het is toch allemaal 1 grote ons kent ons kliek, dus wie weet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217637542
Hopelijk trekt die Fries in het bondje van Fleuris een beetje zijn bek open als hij een opdracht wil spelen en laat hij zich niet overrulen door hem. Stiekem hoop ik deze cyclus op een spelregel verandering wat ik eerder al opperde; elke deelnemer uit elk bondje moet tenminste 1 opdracht hebben gespeeld en niet steeds dezelfde. Zo krijg je een eerlijker speelveld binnen het bondje en binnen de hele groep. Er is namelijk al zoveel gedoe geweest omtrent wie speelt binnen het bondje, en dan met name de bondjes waar Fleuris in zit, dat moet maar eens afgelopen zijn.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')