Thanks,quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Voor de OP
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
die 2dequote:Op woensdag 14 mei 2025 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Voor de OP
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
foto en namen staan erinquote:
Lees dat jij het al gedaan hebt 👍🏻quote:
Top altijd handig met nieuwe namenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
foto en namen staan erin
alleen de spoiler nog niet
Een applausje waardquote:
Die nieuwe kan je nooit zo snel beoordelen, die Justin zal wel voor wat gedoe zorgen denk ik. En de rest zien we wel . Robert is er nog in het vertrouwde roodquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:33 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik wilde eerder deze week de vlag uithangen, maar dat wordt em weer niet, want Floris is gebleven, misselijk joch is het ..pff..
Maar dat was al bekend.
Verbaast me wel dat al 2 cyclussen het zwarte schaap er niet meer in zit ..
Wanneer Floris uiteindelijk de loods verlaat, is Senna haar geld ook al op..en waarschijnlijk heeft ze dan ook wel een ander liefje...en dan is hetFloris
Die nieuwe mensen vind ik nog niet zo boeiend eigenlijk.
En het verbaasde me dat Perla samen met Roma in een bondje gingen,wist niet dat die twee zo goed met elkaar gingen.
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
De broer van Brian![]()
Desmond
[ afbeelding ]
Wat een deceptie. Man, man, man. kut feboquote:
Jij bent echt niet goed in je hoofd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:56 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de seksvraag gesteld werd omdat men wist dat hij dat feitje had. Alleen had Floris tegen verwachting in niet genoteerd hoe lang de seks duurt met voor- en naspel.![]()
Vraag 3 was vast ook een bij hem bekend geitje geweest. Net als vorige cyclus. Toen zaten er meerdere vragen tussen waarvan hij het exacte antwoord wist.
Missie niet geslaagd. Jammer joh.
[..]
En altijd van papa en mama gehoord: je kan alles jongen!
[..]
Dit inderdaad. Hij is veel meer dan alleen maar fanatiek. En niet in positieve zin. Hij heeft Emma aangevallen, hij heeft hoe-heet-ze-alweer dreigend uitgekafferd. Die jongen spoort niet. Hij is lief in de basis, maar een gevaarlijk agressieve vent als het erop aankomt. Dat zie je vaak bij mannen die hun vrouw slaan.
Floris is vaak de eerste die winnaars feliciteert. ...Mod Edit hou het eens bij de bondgenoten. Het gaat hier niet over de users of het forumquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:45 schreef schetterklep het volgende:
Goh wat kan die floor niet tegen zijn verlies zeg. Heeft hij die Djinty wel gefeliciteerd? Bij het vertrek stond hij ook maar sip te kijken
Familie/ bekende van Floris? Je wordt nogal persoonlijk in je aanval als iemand Floris niet moet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 01:45 schreef Amanda8832 het volgende:
[..]
Floris is vaak de eerste die winnaars feliciteert..... Mod edit..
Maar binnenkort in dit theater trekt ze er wel weer aan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Z e t r e k t h e t e c h t n i e t h o o r
quote:Op donderdag 15 mei 2025 02:23 schreef freaky40 het volgende:
Hij komt uit Den Helder dus zal hij Rob misschien ook wel kennen die daar al eerder ook zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |