De vrienden van de Kameleon ...quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:46 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zeker. Daar zorgde ie in Million Dollar Desert ook voor.![]()
De haaien zijn volgens Floris nu 'echt vier vrienden'. Ik noem ze eerder een pretentieus kliekje.
Dat ligt aan jou?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:00 schreef Cirilico het volgende:
Ik kreeg een beetje een Ariër-vibe bij de haaien.
Toevalquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Floris weet vast het Abba nummer wel , hij zong het al in de slaapkamer
Floris weet alles.....echt allesquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Floris weet vast het Abba nummer wel , hij zong het al in de slaapkamer
En hij is ook goed in voetballenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Floris weet alles.....echt alles
Dat is toch standaard? Alles voor jezelf houden zolang je niet wordt opgedragen om te delen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:03 schreef Soury het volgende:
Waarom wilden ze die brief houden, het geldt toch voor elk bondje
...en incasserenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En hij is ook goed in voetballen
Ja maar dit slaat nergens op als iedereen het kan inzetten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is toch standaard? Alles voor jezelf houden zolang je niet wordt opgedragen om te delen.
Ja, goede antwoord daarna helpt ook.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god wat een simpel spel. Dit is toch gewoon wie het snelste drukt die wint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |