Maar je kent de Grote Febo-Truc toch die altijd werkt? De Laatsten zullen de Eersten zijnquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jaaa team Floortje weer hekkensluiter
Ik verdenk hem ervan dat wanneer hij drukte, dat voor de vorige vraag wasquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:14 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Desmond was steeds te laat maar die drukte nog wel een paar keer.
Dit moet ingecalculeerd zijn, niemand verwachtte enige songfestival kennis van de haaien toch?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is elke maand een uitdaging voor de FEBO.
Herken een mooie spontaniteit.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zeg nog even helemaal niks, elke keer als ik iets positiefs over een nieuwe zeg bewijst diegene zelf binnen no time het tegendeel
Ze komt inderdaad wel enthousiast over.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Herken een mooie spontaniteit.
Iets waar de Febo met de poten af moet blijven.
Wat triest...quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef Cirilico het volgende:
Over het Songfestival gesproken, Israël werd het gehele optreden uitgefloten vanmiddag tijdens de repetities.
Sssssst, straks haal je die langspeelplaten uit al die andere topics over Gaza hierheen!quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef Cirilico het volgende:
Over het Songfestival gesproken, Israël werd het gehele optreden uitgefloten vanmiddag tijdens de repetities.
Vind je het gek, het eerste spel waar ze alles vanaf weetquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze komt inderdaad wel enthousiast over.
Maar die ogen he... En verder geen keusquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
Desmond is echt heeeelemaaal Justin's type. Alleen valt hij normaal niet op kale mannen.
Ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |