Tsja, ik hoop dat dat na de test wel een beetje voorbij is. Hoewel Abigail niet echt een lekkere entree heeft gemaakt, -2000 en een pasvraagquote:Op zondag 5 april 2026 21:41 schreef The_Playmaker het volgende:
Het is pas aflevering 2 en het spel word meteen hard gespeeld. Isabel vertrouwt nu ook helemaal niemand meer. Jammer dat Karla eruit is, anders was de sfeer nog gezelliger geweest.
Ik kon me wel inleven in de reacties, vond 't ook echt slap dat ze voor die pasvragen gingen. Alleen bij Kristof kon ik me voorstellen dat die tijd die Wout had neergezet erg lastig te verbeteren was. Maar die andere twee hadden best een goede kans. Verder vond ik het wat vreemd dat latere kandidaten ook weer als eerste op de knop wilden drukken. Je kon dan wel als eerste een opdracht uitvoeren in het duel, maar dat was niet per definitie een voordeel. Je kon dan al geen pasvraag meer aangeboden krijgen, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 april 2026 22:13 schreef Blues het volgende:
Moest met dat hoelahoepen denken aan die Duitse man op insta, die doet dat op hoge hakken en kekke pakjes aan![]()
https://www.instagram.com/reel/DIMUPsGsihH/
Qua kandidaten vind ik ze niet heel leuk voor elkaar. 'Het is maar een spelletje jongens' denk ik regelmatig.
ja heel jammer van Karla, leuke kandidaat.quote:Op zondag 5 april 2026 22:06 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Echt zonde dat Karla eruit was.
Het hoelahoepen was geweldig.
En het dansen.
En de joystick.
Jammer!
Yannis, Yana en Wout zouden hun eigen moeder nog verraden voor een pasvraag.quote:Op zondag 5 april 2026 21:21 schreef Jane het volgende:
Weinig echt sympathieke kandidaten dit jaar, wmb.
ik moet het nog kijken, keek vanvond pas aflevering 1quote:Op maandag 6 april 2026 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
Karla
Lieve Karla is eruit. Wat erg!!
Lekker handig om dan het hele topic te lezenquote:Op maandag 6 april 2026 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet het nog kijken, keek vanvond pas aflevering 1
Wout is dan ook de molquote:Op zondag 5 april 2026 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Yannis, Yana en Wout zouden hun eigen moeder nog verraden voor een pasvraag.
Jawel want als je dan het duel verliest is het gedaan. Dan kun je beter je kansen pakken.quote:Op zondag 5 april 2026 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De mol zit sowieso in de groep van 5. Er is geen reden om niet alleen de laatste ronde te drukken.
Dit is precies wat Karla deed. Maar de rest van haar team ging liever voor de jokersquote:Op maandag 6 april 2026 12:39 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Jawel want als je dan het duel verliest is het gedaan. Dan kun je beter je kansen pakken.
Ik snap niet waarom het andere team niet na ronde 1 alsnog de strijd is aangegaan. Ze waren er achter dat het andere team twee van hen naar huis wilde sturen, dan zou ik met m’n team de aanval hebben ingezet.
En nee dan heb je geen kans om die pasvraag aangeboden te krijgen, maar wel om het andere team ‘bang’ te maken en wellicht te laten passen. Zoals ze ook bij hun gedaan hebben. En als je de duels wint (3) dan heb je heel die pasvragen niet nodig.
Als je het eerste duel verliest sta je achter. De spelers wisten niet dat als eerste drukken een voordeel is.quote:Op maandag 6 april 2026 12:39 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Jawel want als je dan het duel verliest is het gedaan. Dan kun je beter je kansen pakken.
Ik snap niet waarom het andere team niet na ronde 1 alsnog de strijd is aangegaan. Ze waren er achter dat het andere team twee van hen naar huis wilde sturen, dan zou ik met m’n team de aanval hebben ingezet.
En nee dan heb je geen kans om die pasvraag aangeboden te krijgen, maar wel om het andere team ‘bang’ te maken en wellicht te laten passen. Zoals ze ook bij hun gedaan hebben. En als je de duels wint (3) dan heb je heel die pasvragen niet nodig.
De mol wil de eerste ronde drukken want daarna blijft men sowieso drukken. Die zit wmb sowieso in het team van 5 dat ronde 1 drukte. Ik zeg Wout, Yannis of Maxim, al lijkt een van die eerste 2 me meer waarschijnlijk.quote:Op maandag 6 april 2026 17:28 schreef golfer het volgende:
Dries die in het zand begraven verkeerde informatie doorgaf een de telefoon, zodat er extra telefoontjes nodig waren.
En Dries die loog over de tijd van zijn tegenstander en 9,4 zei terwijl het 8,4 was.
Maakt hem voor mij op dit moment wel de mol.
Ik zat ‘m ook al hardop uit te schelden, haha. Mogelijk toch de mol. Misschien moeten we op zoek naar aanwijzingen met het getal 3.quote:Op zondag 5 april 2026 23:09 schreef Tijn het volgende:
Ik kan er niet over uit wat een lul die Dries isVolgens mij zit-ie te nepmollen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |