Ja, het valt een beetje tegen... En het is niet eens livequote:Op zondag 18 mei 2025 20:23 schreef Evangelion het volgende:
Zit al 15 minuten naar een oersaaie molkoffer compilatie te kijken
Ja dit vond ik denk ik het leukst van de afleveringquote:
Ja ik vond de acties op zichzelf prima, ik ben geen fan van de molkoffer in zijn geheel.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:50 schreef Yesse het volgende:
Wat zijn jullie negatief. Ik vind haar wel lef hebben. Ze is echt super goed in het beïnvloeden van anderen. Dat vind ik oprecht knap. Dat met het wisselen van het geld in de koffer is ook echt stalen ballen hebben, ze zat middenin de groep dus de kans dat er iemand binnen zou lopen was super groot.
Nouja, als de laatste drie kandidaten alle drie vol op jou inzetten ben je niet heel lekker onder de radar geblevenquote:Op zondag 18 mei 2025 20:50 schreef Yesse het volgende:
Wat zijn jullie negatief. Ik vind haar wel lef hebben. Ze is echt super goed in het beïnvloeden van anderen. Dat vind ik oprecht knap. Dat met het wisselen van het geld in de koffer is ook echt stalen ballen hebben, ze zat middenin de groep dus de kans dat er iemand binnen zou lopen was super groot.
Is toch gebruikelijk? Kan me toch meerdere seizoenen herinneren waarbij iedereen juist zit wanneer ze nog met 4 (of soms 5) over blijven.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nouja, als de laatste drie kandidaten alle drie vol op jou inzetten ben je niet heel lekker onder de radar gebleven
In de finale zitten ze soms allebei goed. Maar nu zaten ze wel al flink wat afleveringen op de juiste mol.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is toch gebruikelijk? Kan me toch meerdere seizoenen herinneren waarbij iedereen juist zit wanneer ze nog met 4 (of soms 5) over blijven.
Dit. We hebben gekeken naar de acties van een molkoffer, niet naar de acties van een mol. Goed uitgevoerd hoor, maar super lame.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vond de acties op zichzelf prima, ik ben geen fan van de molkoffer in zijn geheel.
helemaal mee eens. En zo'n touwtje kon toch ook voordat er een koffer was? De koffer was gewoon een aardige toevoeging aan dit 13e seizoen. Hoeft wat mij betreft ook niet herhaald te worden, maar 't idee gaf toch wel een leuke dimensie dit keer, doordat we daardoor weer heel andere informatie kregen om over te gaan nadenken.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:50 schreef Yesse het volgende:
Mss als therapie voor haar Vitiligoquote:Op zondag 18 mei 2025 20:09 schreef Evangelion het volgende:
Ligt die Sarah 24/7 onder de zonnebank of zo?
Ze vertelde dat ze ze in een brainstorm samen met Gilles heeft bedacht.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 00:16 schreef golfer het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat de mol (Sarah) al die mol-acties zelf bedacht heeft. Ik denk dat de productie haar heel veel ideeën die door hen bedacht waren, heeft laten uitvoeren.
Verder wel een leuke en sympathieke mol.
Hoe kom je erbij dat de mol die koffer al te graag liet opblazen? Uit de gesprekken met Sarah die ik heb gehoord was dat helemaal niet zo. Ze heeft geprobeerd de keuze de (voor haar goede) kant op te sturen door omgekeerde psychologie toe te passen, maar Michèle trapte daar niet in. Had evengoed anders kunnen uitpakken, want het blijft toch een gok. Ik vond 't zelf wel leuk dat de kandidaten daarmee toch nog even 'wraak' konden nemen op die vermaledijde koffer.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 07:53 schreef byah het volgende:
Al met al een slecht seizoen, de molkoffer als gimmick die de mol maar al te graag liet opblazen omdat de andere kandidaten Sarah allang in het vizier hadden
Ik heb nog even teruggekeken (wist niet meer of het de 2e of laatste vraag was), maar het andere busje had de laatste vraag fout (over de skill van Els - tenen spreiden) waardoor Sarah/Pedro/Els op het einde nog voorop kwamen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Al met al was die eerste opdracht met de containers en helicopter een te grote hint naar het feit dat de Mol daar invloed MOEST uitoefenen. In vorige seizoenen was er veel meer onduidelijkheid onder de kandidaten wie de mol was, nu zaten best wel wat mensen al vrij snel op de combi Pedro/Sarah. Desondanks weer genoten van de groepsdynamiek, de opdrachten en de heerlijke manier waarop men dit programma weergeeft itt de Nederlandse versie.
Maar als de vlinders sterven in je schootquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:32 schreef Moira het volgende:
Ik heb zondag niet gekeken en moet nog steeds terugkijkenomfgggg hahahaha
Als de Molkoffer was tegengehouden dan was deze vast weer te winnen geweest.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch wel hard gelachen om Pedro bij de eliminaties
Verder jammer dat het niet duidelijk is geworden wat er zou zijn gebeurd als de molkoffer niet zou zijn doorgelaten. Het speelde in de edits nogal een grote rol en dan was de laatste opdracht er ook niet geweest. Verder gewoon een prima laatste aflevering, dat doen ze wel echt goed altijd
Ja, klopt, hij gaat al jaren meequote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:55 schreef NailQueen het volgende:
Hoorde ik nou goed de stem van Gilles van Bouwel (Mol 2015) bij de molbriefings? Zit hij in het molteam?
ANNE!quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:47 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar als de vlinders sterven in je schoot
Dan rijst de levensgrote vraag: is de liefde minder groot?
En het sprookje van de prins op 't witte paard
Is veel te vroeg voorbij, want de passie is bedaard
Ja, dat is al jaren zo. Hij gaat mee en begeleidt de kandidaten achter de schermen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:55 schreef NailQueen het volgende:
Hoorde ik nou goed de stem van Gilles van Bouwel (Mol 2015) bij de molbriefings? Zit hij in het molteam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |