SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik zie je likken en met zaad spugen. Wil je ons iets zeggen Amy?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zie je likken en met zaad spugen. Wil je ons iets zeggen Amy?
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ja ik dacht erover om het te zeggenquote:
Maar vandaag meer slechtslecht. Ach komt wel weer goed.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
AmieKusquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik dacht erover om het te zeggen
Maar vandaag meer slechtslecht. Ach komt wel weer goed.![]()
![]()
ik heb nooit zo'n zin om er dan wat over te zeggenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik dacht erover om het te zeggen
Maar vandaag meer slechtslecht. Ach komt wel weer goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus dan maar mwehh
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vond het niet eens heel slechtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:20 schreef JustinK het volgende:
Ze staan ook echt met een viool op het podium...
ClaudevioolWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
claude is minder populair dan JK op FOK!?
FOK! is nog niet zo sloom als vorig jaarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nooit zo'n zin om er dan wat over te zeggenJa ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus dan maar mwehhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus dan maar same old same old
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:20 schreef JustinK het volgende:
Ze staan ook echt met een viool op het podium...
Claudeviool
Ja heel boeiend is het idd niet...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:24 schreef greysbones het volgende:
Ik vind ESF echt zo ontzettend boringggg
Wilde wel ff Claude zien![]()
Net zelf een anti vliegen ding opgehangen in het kozijn
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Misschien kijken er minder mensen na het debacle van vorig jaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
FOK! is nog niet zo sloom als vorig jaarWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
FOK! is nog niet zo sloom als vorig jaar![]()
Je kunt JK beter vergelijken met Scooter "Back in da house... Yeah"![]()
Knuffel voor mensen die dat verdienen. Ik ben er zuinig op want ik ben geen knuffelaar.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
je kunt hetquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net zelf een anti vliegen ding opgehangen in het kozijn
zou kunnen jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien kijken er minder mensen na het debacle van vorig jaar.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Scooterquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:26 schreef Harrie het volgende:
[..]![]()
Je kunt JK beter vergelijken met Scooter "Back in da house... Yeah"![]()
![]()
ook jij bent een schatquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:26 schreef Fogel het volgende:
Knuffel voor mensen die dat verdienen. Ik ben er zuinig op want ik ben geen knuffelaar.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Thxquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:26 schreef Fogel het volgende:
Knuffel voor mensen die dat verdienen. Ik ben er zuinig op want ik ben geen knuffelaar.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:26 schreef Fogel het volgende:
Knuffel voor mensen die dat verdienen. Ik ben er zuinig op want ik ben geen knuffelaar.
Ha ben trotsquote:
R.I.P DTS.![]()
heb liever een biertjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:26 schreef Fogel het volgende:
Knuffel voor mensen die dat verdienen. Ik ben er zuinig op want ik ben geen knuffelaar.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij ook een knuffel verdiend?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kan toch wat zelf nu hopen dat ie blijft zitten.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tja, wie verdienen het? Ik zoek m'n eigen shit wel uit en maakt me niet of iemand vindt dat ik het verdien.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:26 schreef Fogel het volgende:
* Fogel geeft bierquote:
Ik ben al ruim anderhalf uur bezig met een blik. Een dikke imperial stout van 12%I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik denk Mikeyquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan toch wat zelf nu hopen dat ie blijft zitten.
dat je veel meer kunt dan je zelf denkt
Als jij vind dat je het verdient dan verdien je het. Moeilijker dan dat is het niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja, wie verdienen het? Ik zoek m'n eigen shit wel uit en maakt me niet of iemand vindt dat ik het verdien.I'm surrounded by morons!
* Harrie heeft liever pilsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel geeft bier
Ik ben al ruim anderhalf uur bezig met een blik. Een dikke imperial stout van 12%![]()
![]()
Hebben ze hier ookquote:
I'm surrounded by morons!
Ik denk dat @Shii meer bedoeld dat er altijd mensen zijn die vinden dat ze altijd alle aandacht verdienen zonder zelf ooit wat terug te geven. Of zoietsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als jij vind dat je het verdient dan verdien je het. Moeilijker dan dat is het niet.![]()
![]()
Dat is liefquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk Mikey
dat je veel meer kunt dan je zelf denkt
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als jij vind dat je het verdient dan verdien je het. Moeilijker dan dat is het niet.
Trust nobody![]()
Ja, weet niet het ook niet precies, maar veel users delen wel hun shit, maar wie dat niet doet verdient ook aandacht en waardering. Het is niet zo dat niet delen van je ellende, wil zeggen dat alles maar van een leien dakje gaat.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk dat @:shii meer bedoeld dat er altijd mensen zijn die vinden dat ze altijd alle aandacht verdienen zonder zelf ooit wat terug te geven. Of zoiets
[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 13-05-2025 22:56:05 ]![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja, weet niet het ook niet precies, maar veel users delen wel hun shit, maar wie dat niet doet verdient ook aandacht en waardering. Het is niet zo dat niet delen van je ellende, niet wil zeggen dat alles maar van een leien dakje gaat.
Trust nobody![]()
[..]
Ja, weet niet het ook niet precies, maar veel users delen wel hun shit, maar wie dat niet doet verdient ook aandacht en waardering. Het is niet zo dat niet delen van je ellende, niet wil zeggen dat alles maar van een leien dakje gaat.![]()
![]()
[..]
Ja, weet niet het ook niet precies, maar veel users delen wel hun shit, maar wie dat niet doet verdient ook aandacht en waardering. Het is niet zo dat niet delen van je ellende, niet wil zeggen dat alles maar van een leien dakje gaat.
ik denk elke keerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik keek ook al net naar de klok en schrok ervan
vanavond ga ik echt op tijd naar bed
Herkenbaarquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk elke keer
vanavond ga ik echt op tijd naar bed
![]()
![]()
ow ik ga ervan uit dat hij gewoon door gaatquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even de uitslag kijken
anders kunnen ze beter niemand meer sturenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij haalt het wel hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even de uitslag kijken![]()
Duurt nog wel even denk ik. Maar wel leuk en spannend.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even de uitslag kijken![]()
![]()
daarom kijk ik nietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar ja.
Er is ook nog een hommage aan Celine Dion
Kan je ook morgen kijkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar ja.
Er is ook nog een hommage aan Celine Dion
Of niet![]()
![]()
Ja is natuurlijk maar de halve finale, dan lezen ze alleen namen van landen die doorgaan voor, met de punten per land in de finale vind ik altijd veel spannender nogquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Duurt nog wel even denk ik. Maar wel leuk en spannend.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
![]()
dit is het enige leuke aan ESF
mensen zijn grappig
Die zal vast doorgaanquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:56 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
mensen zijn grappig![]()
![]()
Ik kan twitterlinks nooit zien in fok-mobiel, heel raarquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:56 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
mensen zijn grappigWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Raarrrrrrrrquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan twitterlinks nooit zien in fok-mobiel, heel raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
RaarrrrrrrrZeker, maar als ik dan het bericht quote staat de link er wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeker, maar als ik dan het bericht quote staat de link er wel.Blijft raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, ik ken dit. Daarom is het niet aan mij maar aan de evt ontvanger om te oordelen of hij/zij knuffelwaardig is.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja, weet niet het ook niet precies, maar veel users delen wel hun shit, maar wie dat niet doet verdient ook aandacht en waardering. Het is niet zo dat niet delen van je ellende, wil zeggen dat alles maar van een leien dakje gaat.
En dat sommigen al een knuffel willen omdat geen koffie van de juiste bonensoort kregen en anderen omdat een geliefd persoon overleden is en alles daartussen is gewoon OK.I'm surrounded by morons!
* Fogel heeft zijn bed weer gevonden
Nee, maar is op een andere locatie dan normaalquote:I'm surrounded by morons!
Ben je nog steeds in Zagreb?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar is op een andere locatie dan normaal![]()
Nee, ben zelfs nog nooit in Zagreb geweest...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, ben zelfs nog nooit in Zagreb geweest...OwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daar dus nog?![]()
![]()
Met de wat hier voor dekens moet doorgaan jaquote:I'm surrounded by morons!
quote:
Morgen vlieg ik weer naar huis. En dan pas over twee weken weer weg.I'm surrounded by morons!
Oh dat is een lange periode overbruggen!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Morgen vlieg ik weer naar huis. En dan pas over twee weken weer weg.![]()
Ik ga zo met mn zomerdekbed knuffelen, het winterdeel al van bed gehaaldquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met de wat hier voor dekens moet doorgaan jaWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik overleef het vast.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is een lange periode overbruggen!Je mag ook wel met mij knuffelen als je wilquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga zo met mn zomerdekbed knuffelen, het winterdeel al van bed gehaaldI'm surrounded by morons!
Lange Afstands knuffel danquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik overleef het vast.
[..]
Je mag ook wel met mij knuffelen als je wil
Ondanks je zuinigheid!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Je mag ook wel met mij knuffelen als je wil![]()
![]()
Als je morgen nasr Schiphol komt kan het ook korte afstand zijn. Moet daar bijna 5 uur op de volgende vlucht wachten.quote:I'm surrounded by morons!
Ze verdient het!quote:I'm surrounded by morons!
Helaas, morgen al wat andere dingen te doenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je morgen nasr Schiphol komt kan het ook korte afstand zijn. Moet daar bijna 5 uur op de volgende vlucht wachten.
quote:zo lief jij altijd
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zo lief jij altijd
Niet altijdSPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet altijdNaja tegen mij dan tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet altijdquote:
[
Vaak wel
Haha ja, maar dat negeer ik gewoon als je niet aardig bentquote:
Ik ga dit onthoudenquote:I'm surrounded by morons!
TrusteI'm surrounded by morons!
![]()
Oh?
BOLK!
Eurovisie-gekeken-bolk
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
ManmanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.Kelly vroeger mooie liedjes gemaakt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3686 / +252 / +0 / 6075 / 6636
2. aeque / 443 / +33 / +0 / 1057 / 1407
3. HappyCharly / 418 / +2 / +9 / 343 / 462
4. devzero / 405 / +121 / +0 / 338 / 426
5. hemarookworst / 371 / +48 / +25 / 623 / 872
6. Dr.Mikey / 353 / +40 / +14 / 186 / 287
7. KillemWieft / 349 / +0 / +0 / 164 / 266
8. _UserName_ / 289 / +21 / +0 / 205 / 312
9. Harrie / 269 / +1 / +0 / 469 / 605
10. gebrokenglas / 242 / +17 / +0 / 940 / 1237
11. Rob / 227 / +48 / +0 / 87 / 148
12. KoningWouter / 225 / +3 / +0 / 701 / 885
13. StevenHyde / 163 / +19 / +0 / 578 / 700
14. mario390 / 163 / +19 / +0 / 43 / 91
15. Moonlight / 145 / +21 / +0 / 288 / 368
16. DJMO / 143 / +14 / +0 / 85 / 117
17. Fogel / 138 / +2 / +0 / 129 / 197
18. Lovely / 137 / +31 / +0 / 817 / 959
19. Sally / 135 / +40 / +75 / 54 / 77
20. Homijn / 133 / +0 / +0 / 76 / 114SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
HoiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook. Maar net iets vervelends gehoord laat op de avond een vriendin van mij opgenomen in het ziekenhuis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohjeequote:Op woensdag 14 mei 2025 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ook. Maar net iets vervelends gehoord laat op de avond een vriendin van mij opgenomen in het ziekenhuis.
Iets ernstigs?Trust nobody![]()
ging mis tijdens het kokenquote:
Ze moest naar brandwonden centrum in Groningen heb even gebeld ze was wel aanspreekbaar maar kwam net familie binnen. Hoop dat het niet te ernstig is ze zou Donderdag met vakantie gaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met ambulance en al helemaal daarheen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh, dat is kut. En die vakantie zal waarschijnlijk niet doorgaan, maar beter worden is belangrijkerquote:Op woensdag 14 mei 2025 02:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ging mis tijdens het koken
Ze moest naar brandwonden centrum in Groningen heb even gebeld ze was wel aanspreekbaar maar kwam net familie binnen. Hoop dat het niet te ernstig is ze zou Donderdag met vakantie gaan.![]()
Gaap-slaap-bolk
Die was daarstraks, maar zonder bolkquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wc heh. Wc.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh GG
Redelijk. En jij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Marioquote:
Misschien nieuwe batterijen er in doen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag geen koffie moet straks nuchter bloedprikkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 06:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
moah.
Eerst maar eens opstarten, met een goeie kop koffie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha, great minds think alikequote:Op woensdag 14 mei 2025 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien nieuwe batterijen er in doen?
How can I make this topic about me?![]()
Ah. Altijd vervelend, nuchter moeten blijven.quote:Op woensdag 14 mei 2025 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag geen koffie moet straks nuchter bloedprikkenHow can I make this topic about me?![]()
Dan zitten er toch batterijen als equote:
Het een muis zonder kabel
Is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja saai beneden komen zonder koffiequote:Op woensdag 14 mei 2025 06:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Altijd vervelend, nuchter moeten blijven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
8.10 uurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Thmxquote:
maar.......
Stelt niets voor hoor, een prikje in de vinger voor suikercotroleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, misschien niet, maar je hebt weer gedoe van: nuchter blijven, je moet erheen, enzo.quote:Op woensdag 14 mei 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Thmx
maar.......
Stelt niets voor hoor, een prikje in de vinger voor suikercotrole
En je mag geen koffie.
Vooral dat laatstequote:Op woensdag 14 mei 2025 06:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, misschien niet, maar je hebt weer gedoe van: nuchter blijven, je moet erheen, enzo.
En je mag geen koffie.
IK ben er al uit geweest vanmorgen. Ik heb het hondje van mijn dochter uit Enschede hier die zit in Egypte
Dus ik ben de klos.
Is het laatste jaar dan doe ik het ook niet meer.
Hondje hier is niet zo erg, maar dat uitlaten met een scootmobiel is een ramp.
De hond vind het geweldig dit zit er ook op. Bij het gras gaat hij er af, doet een plas en klimt er weer op.
Hij vertikt het om te lopen als hij hier is.
Hij zal wel denken, jij niet lopen dan ik ook niet
Geef hem eens ongelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vooral dat laatste
IK ben er al uit geweest vanmorgen. Ik heb het hondje van mijn dochter uit Enschede hier die zit in Egypte
Dus ik ben de klos.
De hond vind het geweldig dit zit er ook op. Bij het gras gaat hij er af, doet een plas en klimt er weer op.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vooral dat laatste
Dus ik ben de klos.
Hij gaat voor gemak....
Nee, eigenlijk nietquote:
Hij wil met een ander ook niet lopen, als mijn andere dochter hier is of Henk zet hij zich helemaal schrap en moet je hem gewoon mee trekken en dan is het twee stapjes en dan hoppa weer.quote:
Ga ik met de rollator dan loopt hij wel mee. Maar is super onhandig dan loopt hij van links naar rechts en naar achter en zit ik vast in die kut riem
Hey Mutske
Wij waren nog vroegerquote:Op woensdag 14 mei 2025 07:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wederom vroeg maar dat deert niet.
Vanmiddag zonnebadje hihi
![]()
Vannacht een paar keer wakker gewordenquote:
En vanaf half zes wakker.
ik ben weer klaar voor vandaagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja hier net zo, al vana 00.30 uur steeds wakker. Vroeger stond ik dan ook op maar dat doe ik niet meerquote:Op woensdag 14 mei 2025 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vannacht een paar keer wakker geworden
En vanaf half zes wakker.
Blijf wel liggen en dommel wel weer in. Om vervolgens een half later weer wakker te zijn
Dan kan je je broek optrekkenquote:
Ja, die beroerde nachten van jou zijn wel erg. Maar goed, je ligt toch, en slaap je niet, dan rust je wel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier net zo, al vana 00.30 uur steeds wakker. Vroeger stond ik dan ook op maar dat doe ik niet meer
Blijf wel liggen en dommel wel weer in. Om vervolgens een half later weer wakker te zijn
En mocht je je vervelen kun je altijd nog een paar bolkjes plaatsen. Het was vannacht weer rustig.
nah, ga toch nergens meer heen tot vanavond, kan ik gewoon los laten hangen lijkt mequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Misschien krijg je onverwacht bezoek!quote:Op woensdag 14 mei 2025 07:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
nah, ga toch nergens meer heen tot vanavond, kan ik gewoon los laten hangen lijkt meHow can I make this topic about me?![]()
die schrikt zich dan een hoedjequote:Op woensdag 14 mei 2025 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien krijg je onverwacht bezoek!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nouquote:Op woensdag 14 mei 2025 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die beroerde nachten van jou zijn wel erg. Maar goed, je ligt toch, en slaap je niet, dan rust je wel.rechtsom ,linksom rechtsom, linksom
ik beweeg snachts meer dan overdag
Lekker even laten luchten die handel kan nooit kwaadquote:Op woensdag 14 mei 2025 07:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
nah, ga toch nergens meer heen tot vanavond, kan ik gewoon los laten hangen lijkt me
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-05-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3686 / +252 / +0 / 6075 / 6636
2. aeque / 448 / +33 / +5 / 1058 / 1409
3. KillemWieft / 440 / +0 / +91 / 165 / 276
4. devzero / 438 / +121 / +33 / 338 / 430
5. HappyCharly / 425 / +2 / +16 / 344 / 464
6. hemarookworst / 371 / +48 / +25 / 623 / 872
7. Dr.Mikey / 359 / +40 / +20 / 188 / 291
8. _UserName_ / 289 / +21 / +0 / 205 / 312
9. Harrie / 269 / +1 / +0 / 469 / 605
10. gebrokenglas / 258 / +17 / +16 / 950 / 1253
11. Rob / 244 / +48 / +17 / 87 / 150
12. KoningWouter / 225 / +3 / +0 / 701 / 885
13. mario390 / 204 / +19 / +41 / 48 / 103
14. StevenHyde / 163 / +19 / +0 / 578 / 700
15. Sally / 147 / +40 / +87 / 55 / 81
16. Moonlight / 145 / +21 / +0 / 288 / 368
17. DJMO / 143 / +14 / +0 / 85 / 117
18. Fogel / 138 / +2 / +0 / 129 / 197
19. Lovely / 137 / +31 / +0 / 817 / 959
20. Homijn / 133 / +0 / +0 / 76 / 114SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Morguh DJMO
quote:Op woensdag 14 mei 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker even laten luchten die handel kan nooit kwaad
quote:Op woensdag 14 mei 2025 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het kan wel beter, maar ik klaag niet.![]()
![]()
Oh leukquote:Op woensdag 14 mei 2025 07:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen begeleid werk en in de namiddag sta ik met Crea op een marktje.![]()
![]()
Crea?quote:Op woensdag 14 mei 2025 07:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen begeleid werk en in de namiddag sta ik met Crea op een marktje.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2025 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het kan wel beter, maar ik klaag niet.
Morguh Moon
![]()
Ja was gezellig. Was niet zo druk dus veel gesocialized.quote:Op woensdag 14 mei 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is je goed bevallen, gistermiddag?![]()
![]()
Lekker manquote:Op woensdag 14 mei 2025 07:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja was gezellig. Was niet zo druk dus veel gesocialized.![]()
![]()
Oh wat fijn Woutquote:Op woensdag 14 mei 2025 07:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja was gezellig. Was niet zo druk dus veel gesocialized.![]()
![]()
Nu zo maar eens 2,5 uur bezig gaan de bende die mijn huis heet op te ruimen en schoon te maken.
Hulp komt en ik ga mee helpen opruimen. Wil ik nu wekelijks gaan doen. Zij geeft dan aan wat ik moet doen, ik ben daar namelijk slecht in.![]()
Oh dat is wel fijnquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:02 schreef KoningWouter het volgende:
Nu zo maar eens 2,5 uur bezig gaan de bende die mijn huis heet op te ruimen en schoon te maken.
Hulp komt en ik ga mee helpen opruimen. Wil ik nu wekelijks gaan doen. Zij geeft dan aan wat ik moet doen, ik ben daar namelijk slecht in.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: