SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik zie je likken en met zaad spugen. Wil je ons iets zeggen Amy?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zie je likken en met zaad spugen. Wil je ons iets zeggen Amy?
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ja ik dacht erover om het te zeggenquote:
Maar vandaag meer slechtslecht. Ach komt wel weer goed.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
AmieKusquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik dacht erover om het te zeggen
Maar vandaag meer slechtslecht. Ach komt wel weer goed.![]()
![]()
ik heb nooit zo'n zin om er dan wat over te zeggenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik dacht erover om het te zeggen
Maar vandaag meer slechtslecht. Ach komt wel weer goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus dan maar mwehh
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vond het niet eens heel slechtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:20 schreef JustinK het volgende:
Ze staan ook echt met een viool op het podium...
ClaudevioolWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
claude is minder populair dan JK op FOK!?
FOK! is nog niet zo sloom als vorig jaarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nooit zo'n zin om er dan wat over te zeggenJa ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus dan maar mwehhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus dan maar same old same old
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:20 schreef JustinK het volgende:
Ze staan ook echt met een viool op het podium...
Claudeviool
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja heel boeiend is het idd niet...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:24 schreef greysbones het volgende:
Ik vind ESF echt zo ontzettend boringggg
Wilde wel ff Claude zien![]()
Net zelf een anti vliegen ding opgehangen in het kozijn
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Misschien kijken er minder mensen na het debacle van vorig jaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
FOK! is nog niet zo sloom als vorig jaarWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
FOK! is nog niet zo sloom als vorig jaar![]()
Je kunt JK beter vergelijken met Scooter "Back in da house... Yeah"![]()
Knuffel voor mensen die dat verdienen. Ik ben er zuinig op want ik ben geen knuffelaar.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
je kunt hetquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net zelf een anti vliegen ding opgehangen in het kozijn
zou kunnen jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien kijken er minder mensen na het debacle van vorig jaar.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Scooterquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:26 schreef Harrie het volgende:
[..]![]()
Je kunt JK beter vergelijken met Scooter "Back in da house... Yeah"![]()
![]()
ook jij bent een schatquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:26 schreef Fogel het volgende:
Knuffel voor mensen die dat verdienen. Ik ben er zuinig op want ik ben geen knuffelaar.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Thxquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:26 schreef Fogel het volgende:
Knuffel voor mensen die dat verdienen. Ik ben er zuinig op want ik ben geen knuffelaar.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:26 schreef Fogel het volgende:
Knuffel voor mensen die dat verdienen. Ik ben er zuinig op want ik ben geen knuffelaar.
Ha ben trotsquote:
R.I.P DTS.![]()
heb liever een biertjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:26 schreef Fogel het volgende:
Knuffel voor mensen die dat verdienen. Ik ben er zuinig op want ik ben geen knuffelaar.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij ook een knuffel verdiend?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kan toch wat zelf nu hopen dat ie blijft zitten.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tja, wie verdienen het? Ik zoek m'n eigen shit wel uit en maakt me niet of iemand vindt dat ik het verdien.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:26 schreef Fogel het volgende:
* Fogel geeft bierquote:
Ik ben al ruim anderhalf uur bezig met een blik. Een dikke imperial stout van 12%I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik denk Mikeyquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan toch wat zelf nu hopen dat ie blijft zitten.
dat je veel meer kunt dan je zelf denkt
Als jij vind dat je het verdient dan verdien je het. Moeilijker dan dat is het niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja, wie verdienen het? Ik zoek m'n eigen shit wel uit en maakt me niet of iemand vindt dat ik het verdien.I'm surrounded by morons!
* Harrie heeft liever pilsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel geeft bier
Ik ben al ruim anderhalf uur bezig met een blik. Een dikke imperial stout van 12%![]()
![]()
Hebben ze hier ookquote:
I'm surrounded by morons!
Ik denk dat @Shii meer bedoeld dat er altijd mensen zijn die vinden dat ze altijd alle aandacht verdienen zonder zelf ooit wat terug te geven. Of zoietsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als jij vind dat je het verdient dan verdien je het. Moeilijker dan dat is het niet.![]()
![]()
Dat is liefquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk Mikey
dat je veel meer kunt dan je zelf denkt
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als jij vind dat je het verdient dan verdien je het. Moeilijker dan dat is het niet.
Trust nobody![]()
Ja, weet niet het ook niet precies, maar veel users delen wel hun shit, maar wie dat niet doet verdient ook aandacht en waardering. Het is niet zo dat niet delen van je ellende, wil zeggen dat alles maar van een leien dakje gaat.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk dat @:shii meer bedoeld dat er altijd mensen zijn die vinden dat ze altijd alle aandacht verdienen zonder zelf ooit wat terug te geven. Of zoiets
[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 13-05-2025 22:56:05 ]![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja, weet niet het ook niet precies, maar veel users delen wel hun shit, maar wie dat niet doet verdient ook aandacht en waardering. Het is niet zo dat niet delen van je ellende, niet wil zeggen dat alles maar van een leien dakje gaat.
Trust nobody![]()
[..]
Ja, weet niet het ook niet precies, maar veel users delen wel hun shit, maar wie dat niet doet verdient ook aandacht en waardering. Het is niet zo dat niet delen van je ellende, niet wil zeggen dat alles maar van een leien dakje gaat.![]()
![]()
[..]
Ja, weet niet het ook niet precies, maar veel users delen wel hun shit, maar wie dat niet doet verdient ook aandacht en waardering. Het is niet zo dat niet delen van je ellende, niet wil zeggen dat alles maar van een leien dakje gaat.
ik denk elke keerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik keek ook al net naar de klok en schrok ervan
vanavond ga ik echt op tijd naar bed
Herkenbaarquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk elke keer
vanavond ga ik echt op tijd naar bed
![]()
![]()
ow ik ga ervan uit dat hij gewoon door gaatquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even de uitslag kijken
anders kunnen ze beter niemand meer sturenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij haalt het wel hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even de uitslag kijken![]()
Duurt nog wel even denk ik. Maar wel leuk en spannend.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even de uitslag kijken![]()
![]()
daarom kijk ik nietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar ja.
Er is ook nog een hommage aan Celine Dion
Kan je ook morgen kijkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar ja.
Er is ook nog een hommage aan Celine Dion
Of niet![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: