SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De film ging toch over robbie williamsquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik heb tijdens de dag zelf al weinig behoefte om te vieren, laat staan nuquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
We gaan toch wel een Radler Zitrone drinken op je verjaardag?quote:Op maandag 12 mei 2025 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb tijdens de dag zelf al weinig behoefte om te vieren, laat staan nu![]()
mehquote:Op maandag 12 mei 2025 22:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
We gaan toch wel een Radler Zitrone drinken op je verjaardag?Uw ADH vitamine Worst
Tree lauwe halve liters schutelbrau in de voortuin op witte tuinstoelen in een kring?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Beste idee jaquote:Op maandag 12 mei 2025 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tree lauwe halve liters schutelbrau in de voortuin op witte tuinstoelen in een kring?![]()
![]()
Come UndoneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
In de film is hij een aap.quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Best prima filmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
IIk denk al die fotografen die de aap op de plaat proberen te krijgenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geweldig nummerquote:Deze man
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
She is the one.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Serieus, nooit van die hele film gehoordquote:Op maandag 12 mei 2025 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de film is hij een aap.
[ afbeelding ]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik verwachtte de klassieke Robbie versus Robin Williams verwarring
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik spank weleens een monkey.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Was ook geen box office succes in tegendeel snap ik wel rare keus dat hij een aap is.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Serieus, nooit van die hele film gehoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was wel een van zijn betere films. Die documentaire waar hij een theepot speelde, was toch minder. Hij wilde niet eens vernoemd worden in de creditsquote:Op maandag 12 mei 2025 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Serieus, nooit van die hele film gehoord![]()
Neuhquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Probeer het rond een uur of 1quote:Well, life can be a riot
Succesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hm, er is er weer een losgelaten.
Zag het van de week al.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wat bedoel je sally?quote:Op maandag 12 mei 2025 23:28 schreef Sally het volgende:
Zag het van de week al.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Iets met vakantie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ben al sinds 2017 niet op vakantie geweest.
Zou ik ooit nog wel willen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar zou je heen willen mocht je vrij kunnen kiezen?quote:Op maandag 12 mei 2025 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou ik ooit nog wel willen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Japan denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
je gaat toch weleens dagje naar duitsland, dat voelt toch ook beetje als vakantie toch?quote:Op maandag 12 mei 2025 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou ik ooit nog wel willen.Uw ADH vitamine Worst
Owja dat schijnt wel top te zijn. En duur. Maar wie weet ooit toch. Altijd blijven dromenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mwah misschien dat nu ook niet meer.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je gaat toch weleens dagje naar duitsland, dat voelt toch ook beetje als vakantie toch?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
My wayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
toch bel ik dan weer uur met die meid he..... en snap haar zo, maarja het is alsof ze hetzelfde pad bewandelt als ik zeg maar 10 jaar geleden deed, het is bijna precies hetzelfde.
En hoe help je dan he behalve aanhoren?
`en meen het serieus he? ik snap haar, maarja hoe het op te lossen kan ik alleen maar zeggen hoe ik deed.Do what you love, love what you do!![]()
het is lastiger als het lijkt, want al met al is het wel serieus nl?quote:
Ik snap dat jullie zo denken en van. maar al met al helpt het wel om beetje met elkaar te praten.
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
OchThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh jeequote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:01 schreef kree het volgende:
toch bel ik dan weer uur met die meid he..... en snap haar zo, maarja het is alsof ze hetzelfde pad bewandelt als ik zeg maar 10 jaar geleden deed, het is bijna precies hetzelfde.
En hoe help je dan he behalve aanhoren?
`en meen het serieus he? ik snap haar, maarja hoe het op te lossen kan ik alleen maar zeggen hoe ik deed.Well, life can be a riot
Een goeie film wel, een kijkje in zijn leven. Maar ik ben ook een Robbie fan.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Serieus, nooit van die hele film gehoordIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Oh nee er komen er tweequote:Well, life can be a riot
Lekker duidelijk weerquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik ga gelukkig (naja....) een midweekje naar Parijs. Jammer genoeg wel een busreis, maar goed.. Moeders betaalt dus dan klagen we niet hequote:Op maandag 12 mei 2025 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou ik ooit nog wel willen.
Well, life can be a riot
Een busreis, waarom niet de trein. Wat een hel die busquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ga gelukkig (naja....) een midweekje naar Parijs. Jammer genoeg wel een busreis, maar goed.. Moeders betaalt dus dan klagen we niet heIedereen is een kutlultrut
Idee van m'n moeder, leek d'r zo leukquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Een busreis, waarom niet de trein. Wat een hel die bus
Probeerde haar nog te overtuigen, we kunnen met de trein of desnoods met de auto. Maar nee, dit was een goede all-inclusive deal met gids en van alles dus dat werd 'm
Heb nog nooit een busreis gehad. En op zich vind ik 't wel lekker om te kunnen zitten en te relaxen. Maar 7 uur lang zonder fatsoenlijke muziek op of iets..... Oei.Well, life can be a riot
Ik heb het een keer gedaan met de bus (en een vriendin) en tja het was ook wel grappig met verschillende mensenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Idee van m'n moeder, leek d'r zo leuk
Probeerde haar nog te overtuigen, we kunnen met de trein of desnoods met de auto. Maar nee, dit was een goede all-inclusive deal met gids en van alles dus dat werd 'm
Heb nog nooit een busreis gehad. En op zich vind ik 't wel lekker om te kunnen zitten en te relaxen. Maar 7 uur lang zonder fatsoenlijke muziek op of iets..... Oei.
en je irritatiesMaar je ziet geen kut, alleen maar snelweg. Trein is zo cool.
Ja zeg bommetje droppen en niks zeggen. DUH !!quote:Iedereen is een kutlultrut
Succesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Idee van m'n moeder, leek d'r zo leuk
Heb nog nooit een busreis gehad. En op zich vind ik 't wel lekker om te kunnen zitten en te relaxen. Maar 7 uur lang zonder fatsoenlijke muziek op of iets..... Oei.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat is ook mijn probleem. Irritatiesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gedaan met de bus (en een vriendin) en tja het was ook wel grappig met verschillende mensen
en je irritatiesMaar je ziet geen kut, alleen maar snelweg. Trein is zo cool.
Maar goed, misschien hou je er een leuke connectie aan over.Well, life can be a riot
Ik heb wel lol gehad hoor, maar ik was nog jong en dat ging meestal ten koste van een ander.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn probleem. Irritaties
Maar goed, misschien hou je er een leuke connectie aan over.
Ja stel je voor dat je een keer wat zal negeren. Zeker als Sally het post. Want het is puur toeval dat je altijd haar eruit moet pikken natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeg bommetje droppen en niks zeggen. DUH !!
Je doet as usual je naam weer eer aan.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Typischquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel lol gehad hoor, maar ik was nog jong en dat ging meestal ten koste van een ander.
Is vaak zoquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel lol gehad hoor, maar ik was nog jong en dat ging meestal ten koste van een ander.
Al probeer ik tegenwoordig meer lol te hebben om mezelf dan om een ander
Well, life can be a riot
Ik wil gewoon alles weten, en ja je hebt gelijk ik ben een reldelquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je een keer wat zal negeren. Zeker als Sally het post. Want het is puur toeval dat je altijd haar eruit moet pikken natuurlijk.
Je doet as usual je naam weer eer aan.Maar ik kan die raadseltjes niet aan
Ik weet het saint aequequote:
Wel mooi ook al ga je met een bus.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ga gelukkig (naja....) een midweekje naar Parijs. Jammer genoeg wel een busreis, maar goed.. Moeders betaalt dus dan klagen we niet heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat wel. En het scheelt ook wel veel gestress. Je stapt ergens op, en klaar.quote:Well, life can be a riot
Uhu nee je bent zoals gewoonlijk weer aan het cherry picken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil gewoon alles weten, en ja je hebt gelijk ik ben een reldelMaar ik kan die raadseltjes niet aan
Ik doe me niet voor als heilig hoor, verre van zelfs. Dat is iets wat jij doet om vervolgens weer verbouwereerd te reageren als iemand je erop aanspreekt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja en zo ver is het niet. Gezellig tussen de Fransenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat wel. En het scheelt ook wel veel gestress. Je stapt ergens op, en klaar.
Jij spreekt me aan en dat is niet zo boeiend verder.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Uhu nee je bent zoals gewoonlijk weer aan het cherry picken.
[..]
Ik doe me niet voor als heilig hoor, verre van zelfs. Dat is iets wat jij doet om vervolgens weer verbouwereerd te reageren als iemand je erop aanspreekt.
Als er maar niet verwacht word dat ik Frans praat. Want bij Oui, Monsieur, Croque, Peugeot/Renault/Citroen en eventueel Portefeuille en Sacre Bleu/Merde houd het wel opquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en zo ver is het niet. Gezellig tussen de Fransen
Well, life can be a riot
Oehh zin in n croque monsieurquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als er maar niet verwacht word dat ik Frans praat. Want bij Oui, Monsieur, Croque, Peugeot/Renault/Citroen en eventueel Portefeuille en Sacre Bleu/Merde houd het wel opTrust nobody![]()
Nou dan heb je al een probleemquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als er maar niet verwacht word dat ik Frans praat. Want bij Oui, Monsieur, Croque, Peugeot/Renault/Citroen en eventueel Portefeuille en Sacre Bleu/Merde houd het wel opNee hoor je wijst maar aan wat je wil
Die hebben ze bij de LILDL vaakquote:Iedereen is een kutlultrut
Tostiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar dan anders.quote:Iedereen is een kutlultrut
In België nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou dan ga je mee in de handbagagequote:
Well, life can be a riot
Handen en voeten, en anders gooi ik er een hele chagrijnige MERDE uit.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan heb je al een probleemNee hoor je wijst maar aan wat je wil
Well, life can be a riot
Dat doen de Fransen wel voor jequote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Handen en voeten, en anders gooi ik er een hele chagrijnige MERDE uit.
quote:Kutvolk.
Well, life can be a riot
In sommige delen van België echt ook wel.quote:Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar dan beter
En echt.. nergens te vindenIk zeg net bij de Lidlquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar dan beter
En echt.. nergens te vinden
Uiteraard want een keer in de spiegel kijken kun je niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij spreekt me aan en dat is niet zo boeiend verder.
Ik weet t nietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In sommige delen van België echt ook wel.
Weet wel dat zezijn
Trust nobody![]()
Heb er nog nooit een gehadquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet t niet
Weet wel dat zezijn
Dus ik Frankrijk worden een aantal dingen een eerste keer.
Crepes/Slakken en de Krok Mussjeu.Well, life can be a riot
Ja lekkerquote:
"maar geschat wordt dat sinds het einde van de apartheid 3.600 witte boeren zijn vermoord"
https://eenvandaag.avrotr(...)lp-aan-europa-106302
ik dacht ik ga het aan @Nova vragen maar ok ik vraag het eerst hier : Hoeveel witte mensen zouden sinds afschaffing van apartheid al land daar zijn ontvlucht? ik bedoel vliegtickit en dan een enkeltje voor ander wit ver weg land land heb je al voor 2000 pp?![]()
Ik ben bang dat je eerder in kabab belandquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb er nog nooit een gehadDus ik Frankrijk worden een aantal dingen een eerste keer.
Crepes/Slakken en de Krok Mussjeu.
Nou dat gaan we toch echt niet doenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je eerder in kabab belandKebab
Well, life can be a riot
Wow je mist watquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb er nog nooit een gehadDus ik Frankrijk worden een aantal dingen een eerste keer.
Crepes/Slakken en de Krok Mussjeu.
Echt superlekker
De slakken zou ik overslaanTrust nobody![]()
Wil dat altijd al een x proberenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wow je mist wat
Echt superlekker
De slakken zou ik overslaan
Ben benieuwd. Laat je weten hoe 't is bevallen de croque.Well, life can be a riot
Slakken zijn echt lekker hoor. Je moet wel van knoflook houden. Als voorgerecht zou ik dat zeker doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wil dat altijd al een x proberen
Ben benieuwd. Laat je weten hoe 't is bevallen de croque.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wil dat altijd al een x proberen
Ben benieuwd. Laat je weten hoe 't is bevallen de croque.
Trust nobody![]()
Ja in den Antwerp kreeg ik gewoon een tosti.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In sommige delen van België echt ook wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh wat sufquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja in den Antwerp kreeg ik gewoon een tosti.Trust nobody![]()
Ik heb zelfs een hele tijd gewoon rauwe teentjes knoflook gegeten omdat 't fucking goed is voor je bloedsomloopquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Slakken zijn echt lekker hoor. Je moet wel van knoflook houden. Als voorgerecht zou ik dat zeker doen.![]()
Heerlijk man, knoflook.Well, life can be a riot
Vandaag spullen uitgewisseld elkaar nog een knuffel gegeven voelde wat gek schoonouders erbij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh vandaar die exquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een hele tijd gewoon rauwe teentjes knoflook gegeten omdat 't fucking goed is voor je bloedsomloop![]()
Heerlijk man, knoflook.Iedereen is een kutlultrut
Awwquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag spullen uitgewisseld elkaar nog een knuffel gegeven voelde wat gek schoonouders erbij.
Wel oké afgesloten zo?Trust nobody![]()
Waarom die ouders erbij? Ben je gevaarlijk ofzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag spullen uitgewisseld elkaar nog een knuffel gegeven voelde wat gek schoonouders erbij.Iedereen is een kutlultrut
Hahahahaquote:Nee ik begon daar eigenlijk daarna mee. Later ontdekte ik dus knoflookpillen, en heb dat een poosje gedaan.
Waarom? Omdat ik sowieso al veel vitamine supplementen slikte omdat ik nooit buiten kwam.
Maar ben daar allemaal mee gestopt sinds ik weer normaal eet en (veel) buiten kom.Well, life can be a riot
Ja weet ik niet is raar gegaan maar ging al raar.quote:Om haar op te vangen denk ik ze begon ook te huilen. Ze bedankte mij nog.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom die ouders erbij? Ben je gevaarlijk ofzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aww naar zegquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja weet ik niet is raar gegaan maar ging al raar.
[..]
Om haar op te vangen denk ik ze begon ook te huilen. Ze bedankte mij nog.Trust nobody![]()
Beterquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
HahahahaNee ik begon daar eigenlijk daarna mee. Later ontdekte ik dus knoflookpillen, en heb dat een poosje gedaan.
Waarom? Omdat ik sowieso al veel vitamine supplementen slikte omdat ik nooit buiten kwam.
Maar ben daar allemaal mee gestopt sinds ik weer normaal eet en (veel) buiten kom.
Raar, om haar op te vangen wtf zeg hoe oud is die meidquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Om haar op te vangen denk ik ze begon ook te huilen. Ze bedankte mij nog.
Sommige mensen (mijn ex) vinden het heel belangrijk om hun ouders overal bij te betrekken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom die ouders erbij? Ben je gevaarlijk ofzo.
Mijn ex praatte over mij en de dingen die ze lastig vond aan mij, waaronder dat app-contact met die toenmalige goede vriend (waar ze later wat mee kreeg maar nu ook van af is) met haar ouders, en hield mij daar buiten. Terwijl ik dan juist zoiets had van joh, je had mij er ook bij kunnen betrekken. Iets met perspectieven en andere kijk er op, had veel op kunnen lossen. Maar sommige mensen zijn niet zo in elkaar gezet
Daarom vond ik 't ook zo lollig. Op d'r linkedin staat dat ze empathisch is, graag dingen ziet vanuit andere perspectieven, en heel erg openminded is. Terwijl ze IRL niet verder van dat vandaan kon staan, inclusief super zwart/wit denken en onwijs projecteren
Well, life can be a riot
Ja ik at elke dag 1 klein teentje. Ben daar mee gestopt toen die kloof op wasquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:14 schreef devzero het volgende:
Ik vind knoflook lekker en doe graag diverse teentjes in mijn eten. Maar om ze nou rauw te eten
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Om haar op te vangen denk ik ze begon ook te huilen. Ze bedankte mij nog.![]()
![]()
![]()
Well, life can be a riot
Ze zat kort geleden nog ergens intern voor mentale ondersteuning.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar, om haar op te vangen wtf zeg hoe oud is die meidThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wil niet lullig doen maar je kende haar 2 maanden. Dan ken je iemand niet echt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sommige mensen (mijn ex) vinden het heel belangrijk om hun ouders overal bij te betrekken.
Mijn ex praatte over mij en de dingen die ze lastig vond aan mij, waaronder dat app-contact met die toenmalige goede vriend (waar ze later wat mee kreeg maar nu ook van af is) met haar ouders, en hield mij daar buiten. Terwijl ik dan juist zoiets had van joh, je had mij er ook bij kunnen betrekken. Iets met perspectieven en andere kijk er op, had veel op kunnen lossen. Maar sommige mensen zijn niet zo in elkaar gezet
Daarom vond ik 't ook zo lollig. Op d'r linkedin staat dat ze empathisch is, graag dingen ziet vanuit andere perspectieven, en heel erg openminded is. Terwijl ze IRL niet verder van dat vandaan kon staan, inclusief super zwart/wit denken en onwijs projecterenIedereen is een kutlultrut
Ja lullig voor haar maar jij kan er verder niks mee.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze zat kort geleden nog ergens intern voor mentale ondersteuning.Iedereen is een kutlultrut
Hopelijk gaat het snel beter.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met jou jaquote:Iedereen is een kutlultrut
Eh nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar je kende haar 2 maanden. Dan ken je iemand niet echt.
Ik kende haar online een kleine 6 jaar. Daarna hebben we 5 maanden een relatie gehad. En je zou verwachten dat je iemand na 6 jaar online (vrij intensief) contact diegene wel kent. Dat diegene letterlijk de laatste maand van de relatie haar ware aard liet zien zag oprecht niemand aankomenNee de relatie was niet lang, correct. Maar het contact op voorhand wel.
Well, life can be a riot
Daarover mag niet gesproken worden, Madam RelDel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil gewoon alles weten, en ja je hebt gelijk ik ben een reldelMaar ik kan die raadseltjes niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarover mag niet gesproken worden, Madam RelDel.Zeg dan niks aanstekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aansteker? Vuurtje nodig !?
Wie roken er uberhaupt allemaal hier?
Ik (gelukkig) niet. TyfusduurWell, life can be a riot
Voel wel een soort rust momenteel laatste maanden waren erg heftig. Daarvoor wel altijd gewoon leuk gehad samen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En ik mag mijn gedachten niet uitspreken?quote:
Doe jij ook.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:24 schreef Sally het volgende:
[..]
En ik mag mijn gedachten niet uitspreken?
Doe jij ook.En het speculeren kan beginnenquote:Op maandag 12 mei 2025 23:28 schreef Sally het volgende:
Zag het van de week al.
Jep.quote:
Jij voorop!
kusje.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja lastig gozer, maar zo te lezen ben je misschien beter af zonder haar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voel wel een soort rust momenteel laatste maanden waren erg heftig. Daarvoor wel altijd gewoon leuk gehad samen.Iedereen is een kutlultrut
Maar wie is er nou losgelaten?quote:Iedereen is een kutlultrut
P.S. Je had ook een paar posts eerder nog gelezen wat ik had geschreven?
Edit: blijkbaar wel.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ziek zal je er niet van worden, hooguit zal het minder smakenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:27 schreef hemarookworst het volgende:
pakje kamilletheezakjes gevonden met THT eind 2023![]()
zie post 45quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen opzoeken, maar ik vergeet zijn nick meestal direct weerUw ADH vitamine Worst
Kan weinig aan bedervenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:28 schreef hemarookworst het volgende:
smaak is wel beetje weg maar gewoon te drinken![]()
Wilde al zeggen: nog prima te doen indien koel, droog en donker bewaardquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:28 schreef hemarookworst het volgende:
smaak is wel beetje weg maar gewoon te drinken
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat hoor ik om mij heen ook,quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lastig gozer, maar zo te lezen ben je misschien beter af zonder haar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je nagaat hoelang thee en kruiden erover gedaan hebben eeuwen geleden zou ik er geen probleem van makenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:28 schreef hemarookworst het volgende:
smaak is wel beetje weg maar gewoon te drinkenIedereen is een kutlultrut
Soms zitten er beestjes in... Maar dat zie je snel genoegquote:
Ach, je giet er kokend water over. Gewoon wat extra smaakquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Soms zitten er beestjes in... Maar dat zie je snel genoeg![]()
Extra eiwitten kan nooit kwaad!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, je giet er kokend water over. Gewoon wat extra smaakOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wat voor beestjes?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Soms zitten er beestjes in... Maar dat zie je snel genoegIedereen is een kutlultrut
Moet gewoon kunnen, zijn maar blaadjesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:27 schreef hemarookworst het volgende:
pakje kamilletheezakjes gevonden met THT eind 2023
Well, life can be a riot
Gedroogde blaadjes nog welquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen, zijn maar blaadjes![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou, slaap lekker dan maar
Trustenquote:
Well, life can be a riot
Ook zo maar slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Maar goed, iemand had/heeft dus een streep door zijn naam en ik ben wel benieuwd wie dat is. Maar ik zal er nooit achter komen![]()
![]()
Lijst afgaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet meerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:41 schreef devzero het volgende:
Maar goed, iemand had/heeft dus een streep door zijn naam en ik ben wel benieuwd wie dat is. Maar ik zal er nooit achter komen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
NopeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolk.
omdat het kan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Succes en veel plezier!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:50 schreef devzero het volgende:
Het probleem van thuiswerken, ik heb maar 800 stappen op de teller. Tijd voor een wandelingetjeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Opmerkelijkquote:Maar nu doet Stalmeester Hans Veenhuijzen een boekje open over de situatie. ,,Alle vierentwintig paarden die hier staan hebben hun naam gekregen van prinses Beatrix”, vertelt hij in Story. ,,Bij de Friezen kan het dan zo zijn dat er in hun stamboek een andere naam staat. Wij gebruiken echter alleen de naam die de prinses heeft gekozen, de namen die u ook op de bordjes ziet staan.”They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
BlubThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3434 / +251 / +0 / 5783 / 6296
2. aeque / 416 / +56 / +6 / 994 / 1320
3. HappyCharly / 408 / +41 / +1 / 341 / 457
4. KillemWieft / 349 / +53 / +0 / 164 / 266
5. Dr.Mikey / 312 / +32 / +13 / 179 / 276
6. hemarookworst / 298 / +49 / +0 / 576 / 807
7. devzero / 292 / +3 / +8 / 289 / 362
8. Harrie / 268 / +2 / +0 / 464 / 596
9. _UserName_ / 268 / +6 / +0 / 185 / 279
10. gebrokenglas / 225 / +19 / +0 / 847 / 1115
11. KoningWouter / 222 / +30 / +0 / 686 / 865
12. Rob / 179 / +61 / +0 / 72 / 125
13. mario390 / 144 / +0 / +0 / 37 / 75
14. StevenHyde / 144 / +63 / +0 / 538 / 644
15. Fogel / 136 / +0 / +0 / 107 / 167
16. Homijn / 133 / +0 / +0 / 76 / 114
17. DJMO / 129 / +90 / +0 / 73 / 98
18. marc0871 / 129 / +18 / +0 / 8 / 39
19. Moonlight / 124 / +25 / +0 / 242 / 314
20. kree / 121 / +14 / +1 / 233 / 315SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Heeft net gehadquote:Op dinsdag 13 mei 2025 04:39 schreef devzero het volgende:
Hoi username! De kleine eten aan het geven?
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ja sorry, mijn kind had hongerquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Slaap lekker!quote:Echt wel!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 04:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat zal ze veel punten krijgen als ze op FOK! zou zittenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
AmpèreTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Watt?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
StekkerdoosTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
WashingtonTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ringtone? Jamba!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
eensch!
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, vast!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ho!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
zzpTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
goede band wel
Goedemorgen @HarrieIk ben de enige echte vent, ik ben een bink ! , ik ben MR. PORNO !!!!!!
------------>Mijn geheim ! <-----------![]()
Hallo meneer Hefner
![]()
PoepbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
wcbolkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
![]()
![]()
JustinerT!
Lekker gelapen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
half 5, maar wel goed geslapen
valt mee, heb mijn verjaardag niet echt gevierd, wel kwam mijn moeder langs en zwagertje met zijn vriendin maar die komen elke week wel een keer langsTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
normaal gesproken doe ik dat wel maar nu met onze eerste moederdag en de drukte die we nog wat moeten ontdekken leek een jaartje overslaan geen slecht idee. Volgend jaar word ik 40, dan komt er wel een feestje
precies!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
jazeker, ik bolk ze de moeder!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
![]()
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: