SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De film ging toch over robbie williamsquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik heb tijdens de dag zelf al weinig behoefte om te vieren, laat staan nuquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
We gaan toch wel een Radler Zitrone drinken op je verjaardag?quote:Op maandag 12 mei 2025 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb tijdens de dag zelf al weinig behoefte om te vieren, laat staan nu![]()
mehquote:Op maandag 12 mei 2025 22:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
We gaan toch wel een Radler Zitrone drinken op je verjaardag?Uw ADH vitamine Worst
Tree lauwe halve liters schutelbrau in de voortuin op witte tuinstoelen in een kring?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Beste idee jaquote:Op maandag 12 mei 2025 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tree lauwe halve liters schutelbrau in de voortuin op witte tuinstoelen in een kring?![]()
![]()
Come UndoneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
In de film is hij een aap.quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Best prima filmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
IIk denk al die fotografen die de aap op de plaat proberen te krijgenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geweldig nummerquote:Deze man
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
She is the one.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Serieus, nooit van die hele film gehoordquote:Op maandag 12 mei 2025 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de film is hij een aap.
[ afbeelding ]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik verwachtte de klassieke Robbie versus Robin Williams verwarring
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik spank weleens een monkey.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Was ook geen box office succes in tegendeel snap ik wel rare keus dat hij een aap is.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Serieus, nooit van die hele film gehoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was wel een van zijn betere films. Die documentaire waar hij een theepot speelde, was toch minder. Hij wilde niet eens vernoemd worden in de creditsquote:Op maandag 12 mei 2025 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Serieus, nooit van die hele film gehoord![]()
Neuhquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Probeer het rond een uur of 1quote:Well, life can be a riot
Succesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hm, er is er weer een losgelaten.
Zag het van de week al.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wat bedoel je sally?quote:Op maandag 12 mei 2025 23:28 schreef Sally het volgende:
Hm, er is er weer een losgelaten.
Zag het van de week al.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Iets met vakantie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ben al sinds 2017 niet op vakantie geweest.
Zou ik ooit nog wel willen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar zou je heen willen mocht je vrij kunnen kiezen?quote:Op maandag 12 mei 2025 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou ik ooit nog wel willen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Japan denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
je gaat toch weleens dagje naar duitsland, dat voelt toch ook beetje als vakantie toch?quote:Op maandag 12 mei 2025 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou ik ooit nog wel willen.Uw ADH vitamine Worst
Owja dat schijnt wel top te zijn. En duur. Maar wie weet ooit toch. Altijd blijven dromenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mwah misschien dat nu ook niet meer.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je gaat toch weleens dagje naar duitsland, dat voelt toch ook beetje als vakantie toch?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
My wayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
toch bel ik dan weer uur met die meid he..... en snap haar zo, maarja het is alsof ze hetzelfde pad bewandelt als ik zeg maar 10 jaar geleden deed, het is bijna precies hetzelfde.
En hoe help je dan he behalve aanhoren?
`en meen het serieus he? ik snap haar, maarja hoe het op te lossen kan ik alleen maar zeggen hoe ik deed.Do what you love, love what you do!![]()
het is lastiger als het lijkt, want al met al is het wel serieus nl?quote:
Ik snap dat jullie zo denken en van. maar al met al helpt het wel om beetje met elkaar te praten.
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
OchThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh jeequote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:01 schreef kree het volgende:
toch bel ik dan weer uur met die meid he..... en snap haar zo, maarja het is alsof ze hetzelfde pad bewandelt als ik zeg maar 10 jaar geleden deed, het is bijna precies hetzelfde.
En hoe help je dan he behalve aanhoren?
`en meen het serieus he? ik snap haar, maarja hoe het op te lossen kan ik alleen maar zeggen hoe ik deed.Well, life can be a riot
Een goeie film wel, een kijkje in zijn leven. Maar ik ben ook een Robbie fan.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Serieus, nooit van die hele film gehoordIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Oh nee er komen er tweequote:Well, life can be a riot
Lekker duidelijk weerquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik ga gelukkig (naja....) een midweekje naar Parijs. Jammer genoeg wel een busreis, maar goed.. Moeders betaalt dus dan klagen we niet hequote:Op maandag 12 mei 2025 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou ik ooit nog wel willen.
Well, life can be a riot
Een busreis, waarom niet de trein. Wat een hel die busquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ga gelukkig (naja....) een midweekje naar Parijs. Jammer genoeg wel een busreis, maar goed.. Moeders betaalt dus dan klagen we niet heIedereen is een kutlultrut
Idee van m'n moeder, leek d'r zo leukquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Een busreis, waarom niet de trein. Wat een hel die bus
Probeerde haar nog te overtuigen, we kunnen met de trein of desnoods met de auto. Maar nee, dit was een goede all-inclusive deal met gids en van alles dus dat werd 'm
Heb nog nooit een busreis gehad. En op zich vind ik 't wel lekker om te kunnen zitten en te relaxen. Maar 7 uur lang zonder fatsoenlijke muziek op of iets..... Oei.Well, life can be a riot
Ik heb het een keer gedaan met de bus (en een vriendin) en tja het was ook wel grappig met verschillende mensenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Idee van m'n moeder, leek d'r zo leuk
Probeerde haar nog te overtuigen, we kunnen met de trein of desnoods met de auto. Maar nee, dit was een goede all-inclusive deal met gids en van alles dus dat werd 'm
Heb nog nooit een busreis gehad. En op zich vind ik 't wel lekker om te kunnen zitten en te relaxen. Maar 7 uur lang zonder fatsoenlijke muziek op of iets..... Oei.
en je irritatiesMaar je ziet geen kut, alleen maar snelweg. Trein is zo cool.
Ja zeg bommetje droppen en niks zeggen. DUH !!quote:Iedereen is een kutlultrut
Succesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Idee van m'n moeder, leek d'r zo leuk
Heb nog nooit een busreis gehad. En op zich vind ik 't wel lekker om te kunnen zitten en te relaxen. Maar 7 uur lang zonder fatsoenlijke muziek op of iets..... Oei.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat is ook mijn probleem. Irritatiesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gedaan met de bus (en een vriendin) en tja het was ook wel grappig met verschillende mensen
en je irritatiesMaar je ziet geen kut, alleen maar snelweg. Trein is zo cool.
Maar goed, misschien hou je er een leuke connectie aan over.Well, life can be a riot
Ik heb wel lol gehad hoor, maar ik was nog jong en dat ging meestal ten koste van een ander.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn probleem. Irritaties
Maar goed, misschien hou je er een leuke connectie aan over.
Ja stel je voor dat je een keer wat zal negeren. Zeker als Sally het post. Want het is puur toeval dat je altijd haar eruit moet pikken natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeg bommetje droppen en niks zeggen. DUH !!
Je doet as usual je naam weer eer aan.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Typischquote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel lol gehad hoor, maar ik was nog jong en dat ging meestal ten koste van een ander.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: