SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Ik ga maar gewoon heel wijselijk koken ipv hier op te reagerenquote:
daarom ben ik ook benieuwd hoe abu dabhi gaat worden want een hoop is in Tokyo beter geregeld en de attracties zijn een stuk innovatieverquote:Op maandag 12 mei 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het verschil is dat Disney in Tokyo niet door Disney gerund wordt.
Oh zo.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedoelde het verharen ansich, niet per se de hitte. Al gaat die ademhaling soms wel heel rap
Die Japanners weten wel van wanten.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daarom ben ik ook benieuwd hoe abu dabhi gaat worden want een hoop is in Tokyo beter geregeld en de attracties zijn een stuk innovatiever
Is het deze?quote:Op maandag 12 mei 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
Een goede vriendin van mij is het nu in het vliegtuig (voor het eerst in haar leven) naar Gran Canaria maar ik kan hem niet vinden op flight radar. Het is vanaf Eelde en ze ging om 17:20.
Ja maar ik begrijp nu niet hoe ik hem kan volgen.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het deze?
https://www.flightradar24.com/data/flights/or1659
Komt goedquote:
Volgens mij kan dat pas als hij daadwerkelijk vertrokken is. Al eventjes geleden dat ik het gebruikt heb.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik begrijp nu niet hoe ik hem kan volgen.
Edit: Nu snap ik het wel.
Ja daarom zie ik hem natuurlijk nu ook niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat pas als hij daadwerkelijk vertrokken is. Al eventjes geleden dat ik het gebruikt heb.
Ik denk dat het in Abu Dhabi wel te warm is voor wanten ja.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die Japanners weten wel van wanten.
quote:Op maandag 12 mei 2025 18:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jawel maar ik ken haar moeder en die is ook mee.
Leuk speelgoed hequote:Op maandag 12 mei 2025 19:00 schreef Ama het volgende:
Helikopters zien er een beetje trippy uit op de radar.
quote:Op maandag 12 mei 2025 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanaf 14.00 uur ofzo tot 17.30 op bed gelegen. Ik denk de werkdag verwerken....
Het meest overgewaardeerde ijs dat je in de supermarkt kan kopen...quote:
Mijn vriendin kijkt daar ook altijd op. Zodra er een vliegtuig over komt, meteen even kijkenquote:
Was een aanbiedingquote:Op maandag 12 mei 2025 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het meest overgewaardeerde ijs dat je in de supermarkt kan kopen...
quote:Op maandag 12 mei 2025 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind dat echt tegenvallen, zeker voor die prijs die ze er voor vragenquote:
Ik kijk er eigenlijk bijna nooit maar ik vind het nu wel even leuk om te volgen.quote:
Zijn regelmatig toch goede aanbiedingen te vinden hoor. De standaard prijs betaal ik er ook never nooit niet voor. Maar ik heb ook weleens andere varianten geprobeerd van bijv. huismerken. Maar die halen die kwaliteit echt niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind dat echt tegenvallen, zeker voor die prijs die ze er voor vragen
Voor een leuk prijsje is dat prima ijs hoor.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hemel het ook niet op. Ik lepel het leeg.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tuurlijk is BenJ beter dan het huismerk, maar ik snap die verhemeling die ik soms lees en hoor gewoon niet...
In vlinder.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hemel het ook niet op. Ik lepel het leeg.
rawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwr...quote:
En dat is?quote:Op maandag 12 mei 2025 19:16 schreef Ama het volgende:
Oh we noemen P. Diddy gewoon bij zijn gewone naam nu zo te horen.Ja in de rechtszaal zullen ze ook geen P. Diddy zeggen.
Sean Combs, dat weet ik zonder googlequote:Op maandag 12 mei 2025 19:16 schreef Ama het volgende:
Oh we noemen P. Diddy gewoon bij zijn gewone naam nu zo te horen.Ja in de rechtszaal zullen ze ook geen P. Diddy zeggen.
Ironisch wel. Altijd in de schijnwerpers staan en nu nietquote:Op maandag 12 mei 2025 19:17 schreef Ama het volgende:
Ik verwacht dat hij nooit meer vrij gaat komen. Jammer dat er geen camera bij mag zijn.
Dit wist ikquote:
Ja toch wel jammer want bijna al die zaken worden live gefilmd maar helaas dit niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ironisch wel. Altijd in de schijnwerpers staan en nu niet
Jammer, maar ik wacht de uitspraak wel af.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja toch wel jammer want bijna al die zaken worden live gefilmd maar helaas dit niet.
Zegquote:
Er wordt alsnog wel verslag gedaan alleen zonder live camera enz.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jammer, maar ik wacht de uitspraak wel af.
Etto KrokEtto!quote:
quote:
Diddy Diddlerquote:Op maandag 12 mei 2025 19:16 schreef Ama het volgende:
Diddy Diddly Dick.quote:
Ja, altijd maar in een ander gat.quote:
Nee zo gaat ie nietquote:Op maandag 12 mei 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, altijd maar in een ander gat.
Hij welquote:
quote:
Skagen is toch om de hoek bij jou bijnaquote:Op maandag 12 mei 2025 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jammer dat ie hillegaar in Scagen zit
Die kaaswinkel zit op 26km hier vandaanquote:
Ja dat is toch vlakbijquote:Op maandag 12 mei 2025 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kaaswinkel zit op 26km hier vandaan
Een half uur met de auto of een uur met het OV noem ik niet echt om de hoekquote:
Dan rijdt dat OV ook langzaam.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een half uur met de auto of een uur met het OV noem ik niet echt om de hoek
Oh, ik welquote:Op maandag 12 mei 2025 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een half uur met de auto of een uur met het OV noem ik niet echt om de hoek
Klopt muizen doen alleen maar gek. De uitspraak is niet voor niets: zo gek als een muisquote:
Neuh, meerdere overstappen. Dat kost tijdquote:
Mijn bereik is niet zo ver meer hequote:
Oh dacht dat het zo gek als een deur wasquote:Op maandag 12 mei 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt muizen doen alleen maar gek. De uitspraak is niet voor niets: zo gek als een muis
Ik doe de deur dichtquote:Op maandag 12 mei 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat het zo gek als een deur was
Nee das waarquote:
Het is al lang verleden tijdquote:
Elk nadeel hep zijn voordeelquote:Op maandag 12 mei 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee das waarMaar dan hoef je dus gelukkig niet naar Skagen waar ze alles met een harde K uitspreken
Nee in Skagen skaven ze met een skaafquote:Op maandag 12 mei 2025 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet bij Skagen steeds denken aan Skaven.
Ik zocht op Westfriese kaas en kreeg dit als resultaat naast een hoop Friese kazen natuurlijkquote:Op maandag 12 mei 2025 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jammer dat ie hillegaar in Scagen zit
Ik las Thuisbezorgd en snapte er niks vanquote:Op maandag 12 mei 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
Ah top Thuiszorg komt nu ook minder vaak langs. 🙌🏼 Deze week niet tijdens de Songfestivalavonden haha en in het weekend sowieso niet meer.
Nee dat was eerder vanavond.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las Thuisbezorgd en snapte er niks van
Thuiszorg bezorgd.quote:
mooi zo, kan ik 'm in elkaar slaanquote:Op maandag 12 mei 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
Ik durf eigenlijk inmiddels ook wel met 100% zekerheid te zeggen dat de ontsteking eruit gaat want het lijkt er al bijna uit te zijn. Die vrouw dacht daar hetzelfde over.
Nee ik moet nog wel de komende tijd voorzichtig doen met mijn vinger.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi zo, kan ik 'm in elkaar slaan
quote:Op maandag 12 mei 2025 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
nee he begint dat songfestival gelazer ook weer???
Vlindertje voor vlindertje...quote:Op maandag 12 mei 2025 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 12 mei 2025 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Waar op?quote:
We wachten al jaren op wat ie daar nou precies mee bedoelt .quote:
En een kleine.quote:
Dat zijn we voor jou allemaal.quote:
quote:
heb je jantje wel een frietje gegeven?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
AYCE buffet. Helemaal wezenloos zitten schransenGeen idee dat ik zo'n honger had
![]()
Nog anderhalf uur en dan gauw naar bed. Morgen vroeg op.
quote:Op maandag 12 mei 2025 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:essnhills ook
https://nl.vecteezy.com/f(...)-haar-neus-en-gehuil
De boot hangt nu scheef als jij terug naar je hut loopt?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
AYCE buffet. Helemaal wezenloos zitten schransenGeen idee dat ik zo'n honger had
![]()
Nog anderhalf uur en dan gauw naar bed. Morgen vroeg op.
Een glaasje ranja met zes rietjes.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb je jantje wel een frietje gegeven?
Draagbaar met een heftruck.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Klein cameraatje. Compact modelletje. Draagbaar.
Dat is langquote:Op maandag 12 mei 2025 20:21 schreef aeque het volgende:
@:Ama ik had het tabblad van die vlucht nog openstaan. Wilde hem sluiten zie ik ineens: delayed to 23:06
Nee. Wet van behoud van massa.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De boot hangt nu scheef als jij terug naar je hut loopt?
Ik ben de heftruck vrees ik.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Draagbaar met een heftruck.
Ik zeg niet dat de boot zwaarder wordt, ik zeg dat de massa onevenredig gedistribueerd wordt met al dat eten op.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Wet van behoud van massa.
That said: de deining is wel behoorlijk serieus hier. Denk dat ik het qua biertjes maar even hierbij laat voor nu
Ja. Neequote:Op maandag 12 mei 2025 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de boot zwaarder wordt, ik zeg dat de massa onevenredig gedistribueerd wordt met al dat eten op.
Send dog?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mijn eerste hond nog niet maar zit nu al aan een tweede te denken![]()
Please send help
En nu staat er ineens dat hij toch vertrokken is.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch maar gekeken of mijn gevoel niet te maken heeft met het niet in nemen van mijn ochtend meds. Ik was er best van overtuigd dat ik dit gewoon gedaan heb. Heb ik ze dus niet ingenomen. of als ik vanmorgen meds heb ingenomen het dan de avondmedicatie van gisteren is geweest..
![]()
![]()
![]()
Komt de laatste tijd iets te vaak voor wmb. Misschien komt ook wel door de onderliggende stress mbt de verhuizingquote:
Nee joh ik zie ze vliegen:quote:Op maandag 12 mei 2025 20:21 schreef aeque het volgende:
@:Ama ik had het tabblad van die vlucht nog openstaan. Wilde hem sluiten zie ik ineens: delayed to 23:06
Misschien een schema bijhouden waar je het per dagdeel kan afvinken?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt de laatste tijd iets te vaak voor wmb. Misschien komt ook wel door de onderliggende stress mbt de verhuizing
Schijnbaar zag ik ze vliegen.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee joh ik zie ze vliegen:
[ link | afbeelding ]
Werkt niet bij mij weet ik uit ervaring...quote:Op maandag 12 mei 2025 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien een schema bijhouden waar je het per dagdeel kan afvinken?
jah die kans is groot. misschien een idee om een wekkertje op je telefoon er voor te zetten standaard?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt de laatste tijd iets te vaak voor wmb. Misschien komt ook wel door de onderliggende stress mbt de verhuizing
En een wekker zetten want ik zet bijvoorbeeld wekkers voor zulke dingen.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Werkt niet bij mij weet ik uit ervaring...
Vergeet je het vaak of alleen nu je met je gedachten en zorgen ergens anders zit? Zullen ze vast wel begrijpen als dat maar tijdelijk is van de stress.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
En aan de woonbegeleiding vragen of ze me daar aan gaan herinneren kan, maar aangezien de begeleiding op de nieuwe woonplek verwacht dat ik ze zelfstandig in neem. lijkt me dat niet verstandig.
Ik vergeet het vaker dan voorheen ja.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vergeet je het vaak of alleen nu je met je gedachten en zorgen ergens anders zit? Zullen ze vast wel begrijpen als dat maar tijdelijk is van de stress.
quote:Op maandag 12 mei 2025 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch maar gekeken of mijn gevoel niet te maken heeft met het niet in nemen van mijn ochtend meds. Ik was er best van overtuigd dat ik dit gewoon gedaan heb. Heb ik ze dus niet ingenomen. of als ik vanmorgen meds heb ingenomen het dan de avondmedicatie van gisteren is geweest..
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een glaasje ranja met zes rietjes.
Die van hunnie allemaal geknakt
hmm das wel bagger.... dan zul je wel een oplossing moeten zoeken die wel gaat werken... want dit gaat straks met zelfstandiger wonen niet handig zijnquote:Op maandag 12 mei 2025 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb al een herinnering op mijn telefoon staan, maar werkt dus niet echt bij mij..
Ik bedoel dan een uitgeprint iets wat je ergens opplakt waar je ook de medicatie pakt. Dan kijk je er sowieso altijd wel naar.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Werkt niet bij mij weet ik uit ervaring...
Is er iets wat je rond dat tijdstip ook altijd standaard doet?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb al een herinnering op mijn telefoon staan, maar werkt dus niet echt bij mij..
Tandenpoetsen en de meds liggen ook al gewoon bij de tandenborstel...quote:Op maandag 12 mei 2025 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is er iets wat je rond dat tijdstip ook altijd standaard doet?
Medicatie daarbij leggen?
Heb een keer met mijn moeder op een boot gezeten toen het stormdequote:Op maandag 12 mei 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Wet van behoud van massa.
That said: de deining is wel behoorlijk serieus hier. Denk dat ik het qua biertjes maar even hierbij laat voor nu
Hmmquote:Op maandag 12 mei 2025 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tandenpoetsen en de meds liggen ook al gewoon bij de tandenborstel...
quote:Op maandag 12 mei 2025 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanaf 14.00 uur ofzo tot 17.30 op bed gelegen. Ik denk de werkdag verwerken....
misschien dat toch verstandig om het bespreekbaar te maken met de begeleiding... want als dit niet bekend wordt nu en dan ineens bij de nieuwe leiding als verrassing komt lijkt me ook niet de bedoeling.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er gaan ook gewoon zoveel gedachtes door mijn hoofd he dat ik ook wel eens andere dingen vergeet. vergeet vrij vaak waar ik mijn sleutels neer leg enzo. Vaste plaats hebben, werkt niet bij mij.... op de een of andere manier...
Ah, ja, dat is wel handig met dat hardlopen.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
die andere kleding is hardloopkleding want dan kan ik hardlopen in de tijd dat de file zich aan het oplossen is. In plaats van wachten tot file klaar is, dan laat thuis zijn, dan nog sporten en dan nog eten maken etc etc![]()
Gezellie, bij mij in de buurt toevallig? Of alles is hier best in de buurt, broertje van collega werkt in het kinderkankerdingens, gaan we regelmatig even naar toe wandelen. Fijne plek wel om te werken![]()
En ja klopt, ik vind brabant nu overdreven rustig en soms zelfs onveilig ivm die rust. Dat is gewoon gewenning![]()
Weet niet of onze binnenstad per se veel drukkker is of meer apartere mensen?
Nadenken doet insta en de appie voor mij. En de tigtal kookboeken, en de allerhande. En er is overal inspiratienadenken valt wel mee, ik vind het ontspannend om te koken/eten te bereiden ook
en gezond. Met winterpeen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij zijn mensen in een grotere stad gewoon drukker ook. Ze lopen ook harder. Er is een correlatie tussen de grootte van de stad en loopsnelheid.Maar ja, Enschede is ook wel vrij druk en hier heb je ook genoeg gekke mensen. En ook nog veel Duitsers.
Hmm, ik vind koken maar een toestand. Daarom kijk ik altijd met belangstelling naar de kookvideo's van @Dr_Flash .![]()
Ja, het was broccoli, beetje winterpeen, ui gehakt en aardappels.
Sommigen dingen moet je echt aanwennen denk ik. Ik heb altijd m’n medicijnen bij me. Anders vergeet ik het ook. Moet om de vier uur innemen. Dus waar ik ben, is een strip.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er gaan ook gewoon zoveel gedachtes door mijn hoofd he dat ik ook wel eens andere dingen vergeet. vergeet vrij vaak waar ik mijn sleutels neer leg enzo. Vaste plaats hebben, werkt niet bij mij.... op de een of andere manier...
Niks mis mee.quote:
Ik zal er morgen wel iemand er over aanspreken denk ik..quote:Op maandag 12 mei 2025 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien dat toch verstandig om het bespreekbaar te maken met de begeleiding... want als dit niet bekend wordt nu en dan ineens bij de nieuwe leiding als verrassing komt lijkt me ook niet de bedoeling.
en wie weet is het inderdaad wel gewoon nu alle sores met de verhuis die zorgen voor een hersenbrei.. maar dat kun je beter besproken hebben en dat het in de gaten kan worden gehouden.
Lekker! Had ik eigenlijk ook moeten doen. Maar goed. Ik lag ook wel. Maar niet in bedquote:Op maandag 12 mei 2025 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Al lag ik van 15:30 tot 17:30
Voel je het niet? De rebound?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zal er morgen wel iemand er over aanspreken denk ik..
Door dit gesprek ga ik de avondmeds iig niet vergeten....
Op kater?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekker! Had ik eigenlijk ook moeten doen. Maar goed. Ik lag ook wel. Maar niet in bed
Op de bankquote:
Was mijn suggestie toch leuker.quote:
Nou als het bij mij uitwerkt dan voel ik een soort druk in m’n hoofd. Dan weet ik dat het tijd is voor de nieuwe dosis. Soms uit het zich in vermoeidheid. Of staren… of wat anders.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, geen idee wat je bedoelt
Die was werkenquote:
Ik begon dus te twijfelen omdat ik me dus vrij klote voelde.. Toen bleek dus dat ik ze zo'n 12 uur geleden had moeten innemen...quote:Op maandag 12 mei 2025 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou als het bij mij uitwerkt dan voel ik een soort druk in m’n hoofd. Dan weet ik dat het tijd is voor de nieuwe dosis. Soms uit het zich in vermoeidheid. Of staren… of wat anders.
Kun jij niet aanvoelen dat je je medicijnen nodig hebt? Want dat zou wel handig zijn als geheugensteuntje
Nou datquote:Op maandag 12 mei 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik begon dus te twijfelen omdat ik me dus vrij klote voelde.. Toen bleek dus dat ik ze zo'n 12 uur geleden had moeten innemen...
Voor jou ook een oplossing gelezen die bij veel mensen geholpen heeft.quote:
Is het raar als ik niks slik?quote:Op maandag 12 mei 2025 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou als het bij mij uitwerkt dan voel ik een soort druk in m’n hoofd. Dan weet ik dat het tijd is voor de nieuwe dosis. Soms uit het zich in vermoeidheid. Of staren… of wat anders.
Kun jij niet aanvoelen dat je je medicijnen nodig hebt? Want dat zou wel handig zijn als geheugensteuntje
Handig. Ik zal tegen mijn zusje die nicotine gebruikt zeggen dat ze eigenlijk geen long covid meer heeft.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor jou ook een oplossing gelezen die bij veel mensen geholpen heeft.
6-8 dagen lang elke dag een nicotinepleister 7mg 24u plakken. En je bent er doorheen zeggen ze.
Ze weten (nog) niet waarom maar nicotine verhelpt de long COVID verschijnselen.
Ze leest mee op fok!quote:Op maandag 12 mei 2025 21:20 schreef Ama het volgende:
Oh wow op het moment dat ik dat typ en op verstuur klik staat de kat ineens voor het raam.
Ja want als ik over stofzuigen begin komt ze ook ineens steeds thuis....quote:
Slaap lekker flesjequote:Op maandag 12 mei 2025 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geloof het wel weer even voor vandaag jongons. Tot gauw maar weer
Moet wel 24u continu vrijkomen, dus met een nicotinepleister.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Handig. Ik zal tegen mijn zusje die nicotine gebruikt zeggen dat ze eigenlijk geen long covid meer heeft.
Gelukkig is het mooi weer.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:33 schreef Haags het volgende:
Mijn kat heeft ruim 4 uur buiten gezeten. Is ze niet gewend. Ze kon ook niet naar binnen want we waren weg. Doodsbang naar binnen net
Gelukkigquote:Op maandag 12 mei 2025 21:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar we zijn weer vriendjes, het is weer goed
Oplichtingquote:
Moeras zegt wel vaker random rare dingen.quote:
Ja, die maakt dating slachtoffers. Eerst vrouwen verliefd maken en dan geld wegtrekken.quote:
ADHD. Sorryquote:Op maandag 12 mei 2025 21:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Moeras zegt wel vaker random rare dingen.
En dan zitten we pas in mei. In Juni is pas de dag met het langste licht..quote:Op maandag 12 mei 2025 21:48 schreef Ama het volgende:
Ik heb eigenlijk nu pas door dat best wel lang licht is.
Daarna gaat het weer terug naar vroeg donker.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dan zitten we pas in mei. In Juni is pas de dag met het langste licht..
Op zich niet erg, maar het mag onderhand wel een keer goed regenen.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarna gaat het weer terug naar vroeg donker.
Een keer? 2 weken lang. Genietuhquote:Op maandag 12 mei 2025 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op zich niet erg, maar het mag onderhand wel een keer goed regenen.
Uch zulke types zijn echt gewoon kut.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, die maakt dating slachtoffers. Eerst vrouwen verliefd maken en dan geld wegtrekken.
Tot 11 uur ofzo zeker?quote:Op maandag 12 mei 2025 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dan zitten we pas in mei. In Juni is pas de dag met het langste licht..
Aan de hoogste paal ermee.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, die maakt dating slachtoffers. Eerst vrouwen verliefd maken en dan geld wegtrekken.
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aan de hoogste paal ermee.
quote:
quote:
Daar gaat mijn plan.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Naakt.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Naakt.
Hebben mensen nog wat te lachen ook.
Ik jou welquote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:17 schreef Ama het volgende:
Even kijken of ik lang genoeg wakker blijf om te zien dat die vriendin land in Gran Canaria.
Sow.quote:
Gaat het je vandaag eindelijk een keer lukken?quote:
Weg met dat soort eikels.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Je hebt wel het heen en weer is het niet?quote:
Precies 1 uur laterquote:Op maandag 12 mei 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Je hebt wel het heen en weer is het niet?
buitenquote:Op maandag 12 mei 2025 22:43 schreef Ama het volgende:
Volgens mij als het aan haar ligt ligt ze nu de hele dag gewoon buiten te slapen maar dat feest gaat 's nachts niet door.
Ik snap wel waarom ze dat wil maar ik wil nog een beetje controle hebben over de kat en ook in de gaten houden of het goed gaat met haar.
Paar seconden te vroeg welquote:
Nee, want is al na 22 uur geweest.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat het je vandaag eindelijk een keer lukken?
Ja vond het al wat optimistisch klinkenquote:Op maandag 12 mei 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, want is al na 22 uur geweest.
Je naam op dit forum past bij dit bericht.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:00 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
Dit zeehondje heeft een aardig pelsje
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:43 schreef Ama het volgende:
Volgens mij als het aan haar ligt ligt ze nu de hele dag gewoon buiten te slapen maar dat feest gaat 's nachts niet door.
Ik snap wel waarom ze dat wil maar ik wil nog een beetje controle hebben over de kat en ook in de gaten houden of het goed gaat met haar.
Van Londun naar Londik in slechts één avond. De KSC way.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:38 schreef CherryLips het volgende:
Te veel gegeten maar ik lust nog wel wat.
Moest ze overgeven?quote:Op maandag 12 mei 2025 23:49 schreef Moeraskat het volgende:
God wat een misselijk mokkel in kopen zonder kijken - België.
dan ben je wel gelijk londonequote:Op maandag 12 mei 2025 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van Londun naar Londik in slechts één avond. De KSC way.
Goede vluchtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 06:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog maar omdraaien dan. Ik stijg zo op
Komt dit van de kalender van Fles?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 07:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan leer je extra genieten van de kortere dagen.
Dan zou mijn beeldscherm geüpdatet moeten worden, denk ik.quote:
ik heb mijn monitoren wel eens van een firmware upgrade voorzien..quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou mijn beeldscherm geüpdatet moeten worden, denk ik.
O ja songfestival, denk je dat hij doorgaat?quote:
Ik heb alleen Nederland en Finland nog gehoord. Laat me verrassen tijdens de halve finales.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde vanmorgen die van België en die is best prima.
Oh jawel Nederland gaat wel naar de finale.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja songfestival, denk je dat hij doorgaat?
Ik heb buiten dat nummer van Claude nog niets gehoord eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb alleen Nederland en Finland nog gehoord. Laat me verrassen tijdens de halve finales.
[..]
Oh jawel Nederland gaat wel naar de finale.
Houden zoquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb buiten dat nummer van Claude nog niets gehoord eigenlijk.
Volg het niet zo
Hey aequequote:
Morguh Stigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |