Dat zijn we voor jou allemaal.quote:
quote:
heb je jantje wel een frietje gegeven?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
AYCE buffet. Helemaal wezenloos zitten schransenGeen idee dat ik zo'n honger had
![]()
Nog anderhalf uur en dan gauw naar bed. Morgen vroeg op.
quote:Op maandag 12 mei 2025 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:essnhills ook
https://nl.vecteezy.com/f(...)-haar-neus-en-gehuil
De boot hangt nu scheef als jij terug naar je hut loopt?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
AYCE buffet. Helemaal wezenloos zitten schransenGeen idee dat ik zo'n honger had
![]()
Nog anderhalf uur en dan gauw naar bed. Morgen vroeg op.
Een glaasje ranja met zes rietjes.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb je jantje wel een frietje gegeven?
Draagbaar met een heftruck.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Klein cameraatje. Compact modelletje. Draagbaar.
Dat is langquote:Op maandag 12 mei 2025 20:21 schreef aeque het volgende:
@:Ama ik had het tabblad van die vlucht nog openstaan. Wilde hem sluiten zie ik ineens: delayed to 23:06
Nee. Wet van behoud van massa.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De boot hangt nu scheef als jij terug naar je hut loopt?
Ik ben de heftruck vrees ik.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Draagbaar met een heftruck.
Ik zeg niet dat de boot zwaarder wordt, ik zeg dat de massa onevenredig gedistribueerd wordt met al dat eten op.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Wet van behoud van massa.
That said: de deining is wel behoorlijk serieus hier. Denk dat ik het qua biertjes maar even hierbij laat voor nu
Ja. Neequote:Op maandag 12 mei 2025 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de boot zwaarder wordt, ik zeg dat de massa onevenredig gedistribueerd wordt met al dat eten op.
Send dog?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mijn eerste hond nog niet maar zit nu al aan een tweede te denken![]()
Please send help
En nu staat er ineens dat hij toch vertrokken is.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch maar gekeken of mijn gevoel niet te maken heeft met het niet in nemen van mijn ochtend meds. Ik was er best van overtuigd dat ik dit gewoon gedaan heb. Heb ik ze dus niet ingenomen. of als ik vanmorgen meds heb ingenomen het dan de avondmedicatie van gisteren is geweest..
![]()
![]()
![]()
Komt de laatste tijd iets te vaak voor wmb. Misschien komt ook wel door de onderliggende stress mbt de verhuizingquote:
Nee joh ik zie ze vliegen:quote:Op maandag 12 mei 2025 20:21 schreef aeque het volgende:
@:Ama ik had het tabblad van die vlucht nog openstaan. Wilde hem sluiten zie ik ineens: delayed to 23:06
Misschien een schema bijhouden waar je het per dagdeel kan afvinken?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt de laatste tijd iets te vaak voor wmb. Misschien komt ook wel door de onderliggende stress mbt de verhuizing
Schijnbaar zag ik ze vliegen.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee joh ik zie ze vliegen:
[ link | afbeelding ]
Werkt niet bij mij weet ik uit ervaring...quote:Op maandag 12 mei 2025 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien een schema bijhouden waar je het per dagdeel kan afvinken?
jah die kans is groot. misschien een idee om een wekkertje op je telefoon er voor te zetten standaard?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt de laatste tijd iets te vaak voor wmb. Misschien komt ook wel door de onderliggende stress mbt de verhuizing
En een wekker zetten want ik zet bijvoorbeeld wekkers voor zulke dingen.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Werkt niet bij mij weet ik uit ervaring...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |