SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Ik ga maar gewoon heel wijselijk koken ipv hier op te reagerenquote:
daarom ben ik ook benieuwd hoe abu dabhi gaat worden want een hoop is in Tokyo beter geregeld en de attracties zijn een stuk innovatieverquote:Op maandag 12 mei 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het verschil is dat Disney in Tokyo niet door Disney gerund wordt.
Oh zo.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedoelde het verharen ansich, niet per se de hitte. Al gaat die ademhaling soms wel heel rap
Die Japanners weten wel van wanten.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daarom ben ik ook benieuwd hoe abu dabhi gaat worden want een hoop is in Tokyo beter geregeld en de attracties zijn een stuk innovatiever
Is het deze?quote:Op maandag 12 mei 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
Een goede vriendin van mij is het nu in het vliegtuig (voor het eerst in haar leven) naar Gran Canaria maar ik kan hem niet vinden op flight radar. Het is vanaf Eelde en ze ging om 17:20.
Ja maar ik begrijp nu niet hoe ik hem kan volgen.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het deze?
https://www.flightradar24.com/data/flights/or1659
Komt goedquote:
Volgens mij kan dat pas als hij daadwerkelijk vertrokken is. Al eventjes geleden dat ik het gebruikt heb.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik begrijp nu niet hoe ik hem kan volgen.
Edit: Nu snap ik het wel.
Ja daarom zie ik hem natuurlijk nu ook niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat pas als hij daadwerkelijk vertrokken is. Al eventjes geleden dat ik het gebruikt heb.
Ik denk dat het in Abu Dhabi wel te warm is voor wanten ja.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die Japanners weten wel van wanten.
quote:Op maandag 12 mei 2025 18:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jawel maar ik ken haar moeder en die is ook mee.
Leuk speelgoed hequote:Op maandag 12 mei 2025 19:00 schreef Ama het volgende:
Helikopters zien er een beetje trippy uit op de radar.
quote:Op maandag 12 mei 2025 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanaf 14.00 uur ofzo tot 17.30 op bed gelegen. Ik denk de werkdag verwerken....
Het meest overgewaardeerde ijs dat je in de supermarkt kan kopen...quote:
Mijn vriendin kijkt daar ook altijd op. Zodra er een vliegtuig over komt, meteen even kijkenquote:
Was een aanbiedingquote:Op maandag 12 mei 2025 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het meest overgewaardeerde ijs dat je in de supermarkt kan kopen...
quote:Op maandag 12 mei 2025 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind dat echt tegenvallen, zeker voor die prijs die ze er voor vragenquote:
Ik kijk er eigenlijk bijna nooit maar ik vind het nu wel even leuk om te volgen.quote:
Zijn regelmatig toch goede aanbiedingen te vinden hoor. De standaard prijs betaal ik er ook never nooit niet voor. Maar ik heb ook weleens andere varianten geprobeerd van bijv. huismerken. Maar die halen die kwaliteit echt niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind dat echt tegenvallen, zeker voor die prijs die ze er voor vragen
Voor een leuk prijsje is dat prima ijs hoor.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hemel het ook niet op. Ik lepel het leeg.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tuurlijk is BenJ beter dan het huismerk, maar ik snap die verhemeling die ik soms lees en hoor gewoon niet...
In vlinder.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hemel het ook niet op. Ik lepel het leeg.
rawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwr...quote:
En dat is?quote:Op maandag 12 mei 2025 19:16 schreef Ama het volgende:
Oh we noemen P. Diddy gewoon bij zijn gewone naam nu zo te horen.Ja in de rechtszaal zullen ze ook geen P. Diddy zeggen.
Sean Combs, dat weet ik zonder googlequote:Op maandag 12 mei 2025 19:16 schreef Ama het volgende:
Oh we noemen P. Diddy gewoon bij zijn gewone naam nu zo te horen.Ja in de rechtszaal zullen ze ook geen P. Diddy zeggen.
Ironisch wel. Altijd in de schijnwerpers staan en nu nietquote:Op maandag 12 mei 2025 19:17 schreef Ama het volgende:
Ik verwacht dat hij nooit meer vrij gaat komen. Jammer dat er geen camera bij mag zijn.
Dit wist ikquote:
Ja toch wel jammer want bijna al die zaken worden live gefilmd maar helaas dit niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ironisch wel. Altijd in de schijnwerpers staan en nu niet
Jammer, maar ik wacht de uitspraak wel af.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja toch wel jammer want bijna al die zaken worden live gefilmd maar helaas dit niet.
Zegquote:
Er wordt alsnog wel verslag gedaan alleen zonder live camera enz.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jammer, maar ik wacht de uitspraak wel af.
Etto KrokEtto!quote:
quote:
Diddy Diddlerquote:Op maandag 12 mei 2025 19:16 schreef Ama het volgende:
Diddy Diddly Dick.quote:
Ja, altijd maar in een ander gat.quote:
Nee zo gaat ie nietquote:Op maandag 12 mei 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, altijd maar in een ander gat.
Hij welquote:
quote:
Skagen is toch om de hoek bij jou bijnaquote:Op maandag 12 mei 2025 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jammer dat ie hillegaar in Scagen zit
Die kaaswinkel zit op 26km hier vandaanquote:
Ja dat is toch vlakbijquote:Op maandag 12 mei 2025 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kaaswinkel zit op 26km hier vandaan
Een half uur met de auto of een uur met het OV noem ik niet echt om de hoekquote:
Dan rijdt dat OV ook langzaam.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een half uur met de auto of een uur met het OV noem ik niet echt om de hoek
Oh, ik welquote:Op maandag 12 mei 2025 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een half uur met de auto of een uur met het OV noem ik niet echt om de hoek
Klopt muizen doen alleen maar gek. De uitspraak is niet voor niets: zo gek als een muisquote:
Neuh, meerdere overstappen. Dat kost tijdquote:
Mijn bereik is niet zo ver meer hequote:
Oh dacht dat het zo gek als een deur wasquote:Op maandag 12 mei 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt muizen doen alleen maar gek. De uitspraak is niet voor niets: zo gek als een muis
Ik doe de deur dichtquote:Op maandag 12 mei 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat het zo gek als een deur was
Nee das waarquote:
Het is al lang verleden tijdquote:
Elk nadeel hep zijn voordeelquote:Op maandag 12 mei 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee das waarMaar dan hoef je dus gelukkig niet naar Skagen waar ze alles met een harde K uitspreken
Nee in Skagen skaven ze met een skaafquote:Op maandag 12 mei 2025 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet bij Skagen steeds denken aan Skaven.
Ik zocht op Westfriese kaas en kreeg dit als resultaat naast een hoop Friese kazen natuurlijkquote:Op maandag 12 mei 2025 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jammer dat ie hillegaar in Scagen zit
Ik las Thuisbezorgd en snapte er niks vanquote:Op maandag 12 mei 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
Ah top Thuiszorg komt nu ook minder vaak langs. 🙌🏼 Deze week niet tijdens de Songfestivalavonden haha en in het weekend sowieso niet meer.
Nee dat was eerder vanavond.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las Thuisbezorgd en snapte er niks van
Thuiszorg bezorgd.quote:
mooi zo, kan ik 'm in elkaar slaanquote:Op maandag 12 mei 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
Ik durf eigenlijk inmiddels ook wel met 100% zekerheid te zeggen dat de ontsteking eruit gaat want het lijkt er al bijna uit te zijn. Die vrouw dacht daar hetzelfde over.
Nee ik moet nog wel de komende tijd voorzichtig doen met mijn vinger.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi zo, kan ik 'm in elkaar slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |