SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Ik ga maar gewoon heel wijselijk koken ipv hier op te reagerenquote:
daarom ben ik ook benieuwd hoe abu dabhi gaat worden want een hoop is in Tokyo beter geregeld en de attracties zijn een stuk innovatieverquote:Op maandag 12 mei 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het verschil is dat Disney in Tokyo niet door Disney gerund wordt.
Oh zo.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedoelde het verharen ansich, niet per se de hitte. Al gaat die ademhaling soms wel heel rap
Die Japanners weten wel van wanten.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daarom ben ik ook benieuwd hoe abu dabhi gaat worden want een hoop is in Tokyo beter geregeld en de attracties zijn een stuk innovatiever
Is het deze?quote:Op maandag 12 mei 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
Een goede vriendin van mij is het nu in het vliegtuig (voor het eerst in haar leven) naar Gran Canaria maar ik kan hem niet vinden op flight radar. Het is vanaf Eelde en ze ging om 17:20.
Ja maar ik begrijp nu niet hoe ik hem kan volgen.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het deze?
https://www.flightradar24.com/data/flights/or1659
Komt goedquote:
Volgens mij kan dat pas als hij daadwerkelijk vertrokken is. Al eventjes geleden dat ik het gebruikt heb.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik begrijp nu niet hoe ik hem kan volgen.
Edit: Nu snap ik het wel.
Ja daarom zie ik hem natuurlijk nu ook niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat pas als hij daadwerkelijk vertrokken is. Al eventjes geleden dat ik het gebruikt heb.
Ik denk dat het in Abu Dhabi wel te warm is voor wanten ja.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die Japanners weten wel van wanten.
quote:Op maandag 12 mei 2025 18:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jawel maar ik ken haar moeder en die is ook mee.
Leuk speelgoed hequote:Op maandag 12 mei 2025 19:00 schreef Ama het volgende:
Helikopters zien er een beetje trippy uit op de radar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |