Gelukkig is het mooi weer.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:33 schreef Haags het volgende:
Mijn kat heeft ruim 4 uur buiten gezeten. Is ze niet gewend. Ze kon ook niet naar binnen want we waren weg. Doodsbang naar binnen net
Gelukkigquote:Op maandag 12 mei 2025 21:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar we zijn weer vriendjes, het is weer goed
Oplichtingquote:
Moeras zegt wel vaker random rare dingen.quote:
Ja, die maakt dating slachtoffers. Eerst vrouwen verliefd maken en dan geld wegtrekken.quote:
ADHD. Sorryquote:Op maandag 12 mei 2025 21:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Moeras zegt wel vaker random rare dingen.
En dan zitten we pas in mei. In Juni is pas de dag met het langste licht..quote:Op maandag 12 mei 2025 21:48 schreef Ama het volgende:
Ik heb eigenlijk nu pas door dat best wel lang licht is.
Daarna gaat het weer terug naar vroeg donker.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dan zitten we pas in mei. In Juni is pas de dag met het langste licht..
Op zich niet erg, maar het mag onderhand wel een keer goed regenen.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarna gaat het weer terug naar vroeg donker.
Een keer? 2 weken lang. Genietuhquote:Op maandag 12 mei 2025 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op zich niet erg, maar het mag onderhand wel een keer goed regenen.
Uch zulke types zijn echt gewoon kut.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, die maakt dating slachtoffers. Eerst vrouwen verliefd maken en dan geld wegtrekken.
Tot 11 uur ofzo zeker?quote:Op maandag 12 mei 2025 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dan zitten we pas in mei. In Juni is pas de dag met het langste licht..
Aan de hoogste paal ermee.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, die maakt dating slachtoffers. Eerst vrouwen verliefd maken en dan geld wegtrekken.
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aan de hoogste paal ermee.
quote:
quote:
Daar gaat mijn plan.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Naakt.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Naakt.
Hebben mensen nog wat te lachen ook.
Ik jou welquote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:17 schreef Ama het volgende:
Even kijken of ik lang genoeg wakker blijf om te zien dat die vriendin land in Gran Canaria.
Sow.quote:
Gaat het je vandaag eindelijk een keer lukken?quote:
Weg met dat soort eikels.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Je hebt wel het heen en weer is het niet?quote:
Precies 1 uur laterquote:Op maandag 12 mei 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Je hebt wel het heen en weer is het niet?
buitenquote:Op maandag 12 mei 2025 22:43 schreef Ama het volgende:
Volgens mij als het aan haar ligt ligt ze nu de hele dag gewoon buiten te slapen maar dat feest gaat 's nachts niet door.
Ik snap wel waarom ze dat wil maar ik wil nog een beetje controle hebben over de kat en ook in de gaten houden of het goed gaat met haar.
Paar seconden te vroeg welquote:
Nee, want is al na 22 uur geweest.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat het je vandaag eindelijk een keer lukken?
Ja vond het al wat optimistisch klinkenquote:Op maandag 12 mei 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, want is al na 22 uur geweest.
Je naam op dit forum past bij dit bericht.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:00 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
Dit zeehondje heeft een aardig pelsje
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:43 schreef Ama het volgende:
Volgens mij als het aan haar ligt ligt ze nu de hele dag gewoon buiten te slapen maar dat feest gaat 's nachts niet door.
Ik snap wel waarom ze dat wil maar ik wil nog een beetje controle hebben over de kat en ook in de gaten houden of het goed gaat met haar.
Van Londun naar Londik in slechts één avond. De KSC way.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:38 schreef CherryLips het volgende:
Te veel gegeten maar ik lust nog wel wat.
Moest ze overgeven?quote:Op maandag 12 mei 2025 23:49 schreef Moeraskat het volgende:
God wat een misselijk mokkel in kopen zonder kijken - België.
dan ben je wel gelijk londonequote:Op maandag 12 mei 2025 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van Londun naar Londik in slechts één avond. De KSC way.
Goede vluchtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 06:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog maar omdraaien dan. Ik stijg zo op
Komt dit van de kalender van Fles?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 07:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan leer je extra genieten van de kortere dagen.
Dan zou mijn beeldscherm geüpdatet moeten worden, denk ik.quote:
ik heb mijn monitoren wel eens van een firmware upgrade voorzien..quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou mijn beeldscherm geüpdatet moeten worden, denk ik.
O ja songfestival, denk je dat hij doorgaat?quote:
Ik heb alleen Nederland en Finland nog gehoord. Laat me verrassen tijdens de halve finales.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde vanmorgen die van België en die is best prima.
Oh jawel Nederland gaat wel naar de finale.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja songfestival, denk je dat hij doorgaat?
Ik heb buiten dat nummer van Claude nog niets gehoord eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb alleen Nederland en Finland nog gehoord. Laat me verrassen tijdens de halve finales.
[..]
Oh jawel Nederland gaat wel naar de finale.
Houden zoquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb buiten dat nummer van Claude nog niets gehoord eigenlijk.
Volg het niet zo
Hey aequequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |