Ik begon dus te twijfelen omdat ik me dus vrij klote voelde.. Toen bleek dus dat ik ze zo'n 12 uur geleden had moeten innemen...quote:Op maandag 12 mei 2025 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou als het bij mij uitwerkt dan voel ik een soort druk in m’n hoofd. Dan weet ik dat het tijd is voor de nieuwe dosis. Soms uit het zich in vermoeidheid. Of staren… of wat anders.
Kun jij niet aanvoelen dat je je medicijnen nodig hebt? Want dat zou wel handig zijn als geheugensteuntje
Nou datquote:Op maandag 12 mei 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik begon dus te twijfelen omdat ik me dus vrij klote voelde.. Toen bleek dus dat ik ze zo'n 12 uur geleden had moeten innemen...
Voor jou ook een oplossing gelezen die bij veel mensen geholpen heeft.quote:
Is het raar als ik niks slik?quote:Op maandag 12 mei 2025 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou als het bij mij uitwerkt dan voel ik een soort druk in m’n hoofd. Dan weet ik dat het tijd is voor de nieuwe dosis. Soms uit het zich in vermoeidheid. Of staren… of wat anders.
Kun jij niet aanvoelen dat je je medicijnen nodig hebt? Want dat zou wel handig zijn als geheugensteuntje
Handig. Ik zal tegen mijn zusje die nicotine gebruikt zeggen dat ze eigenlijk geen long covid meer heeft.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor jou ook een oplossing gelezen die bij veel mensen geholpen heeft.
6-8 dagen lang elke dag een nicotinepleister 7mg 24u plakken. En je bent er doorheen zeggen ze.
Ze weten (nog) niet waarom maar nicotine verhelpt de long COVID verschijnselen.
Ze leest mee op fok!quote:Op maandag 12 mei 2025 21:20 schreef Ama het volgende:
Oh wow op het moment dat ik dat typ en op verstuur klik staat de kat ineens voor het raam.
Ja want als ik over stofzuigen begin komt ze ook ineens steeds thuis....quote:
Slaap lekker flesjequote:Op maandag 12 mei 2025 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geloof het wel weer even voor vandaag jongons. Tot gauw maar weer
Moet wel 24u continu vrijkomen, dus met een nicotinepleister.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Handig. Ik zal tegen mijn zusje die nicotine gebruikt zeggen dat ze eigenlijk geen long covid meer heeft.
Gelukkig is het mooi weer.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:33 schreef Haags het volgende:
Mijn kat heeft ruim 4 uur buiten gezeten. Is ze niet gewend. Ze kon ook niet naar binnen want we waren weg. Doodsbang naar binnen net
Gelukkigquote:Op maandag 12 mei 2025 21:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar we zijn weer vriendjes, het is weer goed
Oplichtingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |