SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
[ Bericht 98% gewijzigd door gebrokenglas op 12-05-2025 16:31:34 ]How can I make this topic about me?![]()
Lekker man, enjoyquote:Op maandag 12 mei 2025 16:30 schreef hemarookworst het volgende:
honger, sushi besteld en na kwartier al bezorgdVolkoren sushi?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Zo vroeg al ?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Fijn manquote:Op maandag 12 mei 2025 16:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed! Heb het idee dat mijn medicijnen eindelijk aanslaan na 8 weken!
En met jou?![]()
Ja hier gaat het wel zijn gangetje tnxBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wel vroeg, maar dat is mijn mening dan hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stelletje zuipersquote:Op maandag 12 mei 2025 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt mee, protocol bij ons is vanaf 16.00Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 12 mei 2025 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Whut?
proest.
* gebrokenglas verslikt zich in het biertje.![]()
![]()
In de hemel is er geen bier, daarom drinken we het hierquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Preciesquote:Op maandag 12 mei 2025 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In de hemel is er geen bier, daarom drinken we het hier
How can I make this topic about me?![]()
![]()
MoggelllOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Zoietsquote:Op maandag 12 mei 2025 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sally goedemorgen. Ben je net wakker?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Lekker puh moet je maar niet zo vroeg gaan zuipenquote:Op maandag 12 mei 2025 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Whut?
proest.
* gebrokenglas verslikt zich in het biertje.
Dat weet je nietquote:Op maandag 12 mei 2025 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In de hemel is er geen bier, daarom drinken we het hier
Alles hat ein ende of soundtrack van Duke Nukemquote:Op maandag 12 mei 2025 17:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb vanmorgen het Duke Nukem nummer nog eens beluisterd. Het is echt een super mooi nummer!
Uw ADH vitamine Worst
Alles hat ein ende!quote:Op maandag 12 mei 2025 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alles hat ein ende of soundtrack van Duke Nukem![]()
![]()
Het zal daar prima vertoeven zijn er is nog nooit iemand terug gekomenquote:
Uit de hel ook nietquote:Op maandag 12 mei 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zal daar prima vertoeven zijn er is nog nooit iemand terug gekomen![]()
![]()
uit de dodencel ook nietquote:Op maandag 12 mei 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zal daar prima vertoeven zijn er is nog nooit iemand terug gekomenUw ADH vitamine Worst
Dat snap ik dan wel, die zijn verbrandquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
deze reactiequote:quote:The singer looks like a bank manager who's wandered into the wrong room but plays along with the vibe anyway.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 12 mei 2025 17:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Weer afscheid moeten nemen van een bewoonster.
Dagbesteding was vandaag sentimenteel.![]()
![]()
Heeft geen zinquote:
Ik heb vandaag spullen uitgewisseld die we nog van elkaar hadden emotioneel even.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 17:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
* KoningWouter smeert @:JustinK 's harige dikke bierpens in met olijfolie![]()
![]()
Je bent alcoholist of nietquote:Op maandag 12 mei 2025 17:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik vul mijn koelkast altijd veel eerder aan![]()
![]()
Verstandig. Nu de hamvraag: zal ik dat laatste biertje aanbreken, of niet?quote:Op maandag 12 mei 2025 17:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik vul mijn koelkast altijd veel eerder aanHow can I make this topic about me?![]()
Jawelquote:Op maandag 12 mei 2025 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Verstandig. Nu de hamvraag: zal ik dat laatste biertje aanbreken, of niet?![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb vandaag spullen uitgewisseld die we nog van elkaar hadden emotioneel even.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik blijf vandaag nuchter, dus drink maar voor mijquote:Op maandag 12 mei 2025 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, wel doen, of jawel, niet doen?Uw ADH vitamine Worst
Jaquote:Op maandag 12 mei 2025 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, wel doen, of jawel, niet doen?![]()
![]()
de vraag is eerder hoe laatquote:Op maandag 12 mei 2025 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, wel doen, of jawel, niet doen?![]()
![]()
Hier moet ik gepost hebben
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
lol heb van een paar jullie nr en andere die van mij.quote:
Maar app zelfs niet zo heel vaak, bellen heel af en toe
Do what you love, love what you do!![]()
Hallo Borrel van het goede levenquote:Op maandag 12 mei 2025 18:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hallo bolkerd van het goede leven![]()
Ook al veel te lang geleden uitgekomen die trackquote:Uw ADH vitamine Worst
Kwaliteit vergaat nooitquote:Op maandag 12 mei 2025 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook al veel te lang geleden uitgekomen die track
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
nog een mede elektrotechnicus hier trouwens?
heb ff een vraag en ben het niet eens met conclusie van mijn collega
Kom maar op met je vraag.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:24 schreef kree het volgende:
nog een mede elektrotechnicus hier trouwens?
heb ff een vraag en ben het niet eens met conclusie van mijn collega![]()
Ik heb Copilot AI.How can I make this topic about me?![]()
Die vertrouwt hij toch niet gekkie.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kom maar op met je vraag.![]()
Ik heb Copilot AI.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb Copilot AI.![]()
![]()
![]()
ja die heb ik ook en die geeft mij gelijkquote:Op maandag 12 mei 2025 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb Copilot AI.
maar het gaat even over een vraag motorplaatje lezen hoe dan te schakelen ster of driehoek en waarop de Inominaal in te stellen voor de beveiliging.
Echt ik krijg kortsluiting altijd bij al die verschillende motorplaatjes, nu denk ik dat ik gelijk heb. maar de meningen zijn verdeeld.
Beetje verstand van?Do what you love, love what you do!![]()
Val nu wel in een soort rust.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
valt mee maar moet de situatie even schetsen., maar heeft alleen zin als er iemand ook vaker mee werkt. Ik doe dat motoren aansluiten nl niet genoeg eigenlijk om nu te zeggen van ik heb gelijk. Maar uit logica enzo denk ik van welquote:Op maandag 12 mei 2025 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
Zeker eerst een verhaal van 10 kantjes
Nee, daar heb ik geen verstand van. Ik ga je doorverwijzen naar Copilot of ChatGPT of een van de tientallen andere AI engines.How can I make this topic about me?![]()
oke nee dan heeft het niet zoveel zin, want als jullie gaan opzoeken ook via AI dan kom je op dat ik gelijk hebquote:
LOL
maargoed zover vertrouw ik AI ook niet, dus zocht ff iemand die dat mss vaker doet.Do what you love, love what you do!![]()
wil alsnog het motorplaatje wel ff delen hoor als jullie zin hebben om eens te kijken waar je op uit komt?
zal de vragen in delen doen dan.Do what you love, love what you do!![]()
Motorplaatje?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ok check dit:
https://imgvb.com/image/img-0248.W5fXp7
Dat is het motorplaatje, geschiedenis (waar ik niet bij was) er is een oude elektromotor vervangen door een nieuwe.
Hoe de oude motor aangesloten was is niet duidelijk (ster of driehoek)
Het is direct aangedreven dus geen frequentie omvormer ertussen of ster/driehoek schakeling.
Vraag 1: als je naar dat type plaatje kijkt, zou je die motor in ster of driehoek moeten aansluiten
(het is een drie-fase motor). hij staat nu in driehoek begreep ik van collega. ik vroeg me af klopt dat wel.
Vervolg vragen erna
quote:
Well, life can be a riot
ja verwachte er ook al niet teveel van, maar weet sommige hier deden wel wat in elektra
Kan net een lamp en stopcontact aansluiten. Verder laat ik t aan de vakman/vrouw over.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nou dat is voordeel. want niks erger als een beun haas die denkt weet het wel en ik vervolgens in een situatie kom waarvan ik denk, WTF hoe krijg je het voor elkaar en ook echt onveilig. hahahaquote:
Zal niet de eerste keer zijn he.
maar jullie weten "kleur op kleur...... dan ben je een elektromonteur".
nee joh, hoeft ook nietquote:Op maandag 12 mei 2025 18:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik voel me ook totaal niet bezwaard of aangesproken.
Als ik de sleutel omdraai wil ik dat de motor gaat starten... Hij moet het gewoon doen.
"230/400V", dus ieder lijn mag max 230 krijgen en dus een totaal 400V. Dat is een driehoek.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:42 schreef kree het volgende:
Ok check dit:
https://imgvb.com/image/img-0248.W5fXp7
Dat is het motorplaatje, geschiedenis (waar ik niet bij was) er is een oude elektromotor vervangen door een nieuwe.
Hoe de oude motor aangesloten was is niet duidelijk (ster of driehoek)
Het is direct aangedreven dus geen frequentie omvormer ertussen of ster/driehoek schakeling.
Vraag 1: als je naar dat type plaatje kijkt, zou je die motor in ster of driehoek moeten aansluiten
(het is een drie-fase motor). hij staat nu in driehoek begreep ik van collega. ik vroeg me af klopt dat wel.
Vervolg vragen erna![]()
totdat ie het niet doet en bij wijze van spreken dan bellen ze mij...quote:Op maandag 12 mei 2025 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik de sleutel omdraai wil ik dat de motor gaat starten... Hij moet het gewoon doen.
Eerste is altijd al uitzoeken, wtf hebben ze eerst zelf zitten rommelen enzo. haha zeker met huisinstallaties dat in de elektra. Nu valt dat mee hier want in bedrijf zelf. Maar alsnog schema's niet bijgehouden enzo komt vaak voor en dan is het altijd ff zoeken. en vooral uitvinden wat hebben ze (verkeerd) gedaan. meestal eerste vraag die ik stel is, wat is er recent aan gedaan voor die storing voor kwam. dan heb je iig al een idee waar te zoeken.
Dat dat betekent dat de collega van kree gelijk heeft, en kree fout zit?How can I make this topic about me?![]()
Sowiesoquote:Op maandag 12 mei 2025 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat dat betekent dat de collega van kree gelijk heeft, en kree fout zit?![]()
Sleutel? Ik druk het rempedaal en druk op startquote:Op maandag 12 mei 2025 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zou het ook via een app kunnen doen, maar ik vertrouw Toyota niet op mijn telefoon![]()
![]()
En eerlijkheid duurt het langs.quote:Well, life can be a riot
Kree heeft net als ik gewoon geen mening. En dat is geen mening, maar gewoon een feitquote:Op maandag 12 mei 2025 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat dat betekent dat de collega van kree gelijk heeft, en kree fout zit?![]()
![]()
niet eens, want de laagste spanning zou moeten zijn de (spoel)spanning over 1 spoel die ie max mag hebben.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:00 schreef devzero het volgende:
[..]
"230/400V", dus ieder lijn mag max 230 krijgen en dus een totaal 400V. Dat is een driehoek.
Wat betekend dus als ik dit vage Italiaanse motor plaatje lees dat dat dus 230 moet zijn.
Lijnspanning is 400V in dit geval tussen 2 fasen. wat je dus met driehoek over een spoel zet.
Wat zou betekenen juist dat je hem in ster moet aansluiten. (dat staat ie dus niet nu)Do what you love, love what you do!![]()
en anders draai ik de mening gewoon om naar mijn eigen feitenquote:Op maandag 12 mei 2025 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Kree heeft net als ik gewoon geen mening. En dat is geen mening, maar gewoon een feit
Wat jij wilt. Maar de spanning tussen 3 fasen in een driehoek aansluiting is 400V. Niet dat het mij wat uitmaakt, maar je mag nu je collega gaan overtuigen dat jij het bij het rechte einde hebt.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
niet eens, want de laagste spanning zou moeten zijn de (spoel)spanning over 1 spoel die ie max mag hebben.
Wat betekend dus als ik dit vage Italiaanse motor plaatje lees dat dat dus 230 moet zijn.
Lijnspanning is 400V in dit geval tussen 2 fasen. wat je dus met driehoek over een spoel zet.
Wat zou betekenen juist dat je hem in ster moet aansluiten. (dat staat ie dus niet nu)![]()
nee dat klopt wat je zegt, tussen de fasen staat 400V over per spoel van de motor (in driehoek).quote:Op maandag 12 mei 2025 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Maar de spanning tussen 3 fasen in een driehoek aansluiting is 400V. Niet dat het mij wat uitmaakt, maar je mag nu je collega gaan overtuigen dat jij het bij het rechte einde hebt.
Als ik me ff goed herinner is de laagste waarde op motorplaatje dus wat een spoel max mag hebben, ik lees uit motorplaatje dat dat dan 230 moet zijn?
Wat is dus een wortel/3 gedeeld door 400V, dus in mijn idee zou die motor in ster moeten ipv driehoek wat ie nu is.
En dit is nog maar vraag 1. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
De 2de post in dit forum geeft je overigens wel gelijk, dat het een ster is.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
niet eens, want de laagste spanning zou moeten zijn de (spoel)spanning over 1 spoel die ie max mag hebben.
Wat zou betekenen juist dat je hem in ster moet aansluiten. (dat staat ie dus niet nu)
https://www.circuitsonline.net/forum/view/96086![]()
ja precies, ik dacht dat ik gek ging worden, ik denk dat de motor is uitgewisseld en zonder naar motor plaatjes te kijken uitgewisseld is en maar ook weer in driehoek aangesloten is zonder te checken.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:09 schreef devzero het volgende:
[..]
De 2de post in dit forum geeft je overigens wel gelijk, dat het een ster is.
https://www.circuitsonline.net/forum/view/96086
maar wacht nog ff op oude foto van voor ze wisselden van motor van het plaatje wat er op die vorige zat.Do what you love, love what you do!![]()
volgens mij is het niet goed, maargoed is op een kleine pomp en motor doet het ok enzo en niet heet, dus werkt wel, maar heb er zwaar mijn twijfels over of dit nu wel klopt. en dan kom je bij vraag 2. waar ik er eigenlijk voor was.
Waar moet ik die beveiliging op instellen? Mijn collega zei net (niet dezelfde die dit gewisseld heeft) in ster trekt ie meer stroom als in driehoek. oke daar ben ik het ook niet mee eens.
Want trekt meer in driehoek als ster.
reden om. in ster staat 400V over 2 spoelen van de motor.
In driehoek over eentje, dus minder weerstand stroom omhoog. met die wortel factor wss.
Volgens mij heb ik gewoon gelijk, maar ben wel heel benieuwd naar zijn uitleg nu dan.Do what you love, love what you do!![]()
elektromonteur struggles. LOL
toch vind ik dit wel het leuke van het beroep moet ik zeggen. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Is niet moeilijk. Alle formules staan in het Binas boekje.quote:How can I make this topic about me?![]()
Maar een recept om koekjes te maken ontbreekt jammerlijk genoegquote:Op maandag 12 mei 2025 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is niet moeilijk. Alle formules staan in het Binas boekje.![]()
![]()
Alleen als de batterijen in bed op zijn.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Lovely, heb jij verstand van elektromotoren?
Nee..quote:Op maandag 12 mei 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Lovely, heb jij verstand van elektromotoren?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daar kun je Copilot AI voor raadplegen.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar een recept om koekjes te maken ontbreekt jammerlijk genoegHow can I make this topic about me?![]()
Ik heb vandaag aan een boek met formules gewerkt. Komt wel dichtbijquote:Op maandag 12 mei 2025 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is niet moeilijk. Alle formules staan in het Binas boekje.
Dat is als het goed is een kwestie van nieuwe batterijen plaatsen.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen als de batterijen in bed op zijn.How can I make this topic about me?![]()
Of vervangen door een echt exemplaarquote:Op maandag 12 mei 2025 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is als het goed is een kwestie van nieuwe batterijen plaatsen.
Heeft ze er toch een beetje verstand van.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is als het goed is een kwestie van nieuwe batterijen plaatsen.
Ps. Geen koffie uitspuug moment?
Nee, ik knoeide vanmiddag al met bier.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Heeft ze er toch een beetje verstand van.
Ps. Geen koffie uitspuug moment?How can I make this topic about me?![]()
ik baseer me in deze op de theorie ook die ik nog kan onthouden LOLquote:Op maandag 12 mei 2025 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is niet moeilijk. Alle formules staan in het Binas boekje.
iig ik weet dat dit nu geen problemen geeft omdat die motor toch ver onder nominaal stroom loopt. Maar denk dat het gewoon anders moet.
Maar elektra, sowieso is dat interessant ja, raad het iedereen aan
Vanmiddag ook echtquote:Op maandag 12 mei 2025 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik knoeide vanmiddag al met bier.
mss wat je in bed gebruikt heeft weer meer gelijkstroom motortje ofzo. hahaha nog weer een interessant aspect van elektra.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja lekker dan. Ons verblijden met je aanwezigheid om er vervolgens meteen weer vandoor te gaan.quote:
Over een koude douche gesproken....quote:Op maandag 12 mei 2025 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja lekker dan. Ons verblijden met je aanwezigheid om er vervolgens meteen weer vandoor te gaan.
nouja ze zei iig ff hoiquote:Op maandag 12 mei 2025 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja lekker dan. Ons verblijden met je aanwezigheid om er vervolgens meteen weer vandoor te gaan.
Maar goed dat ik nog moet eten want ik wilde gelijk mijn verdriet gaan weg eten.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over een koude douche gesproken....
Ik gebruik niksquote:Op maandag 12 mei 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
mss wat je in bed gebruikt heeft weer meer gelijkstroom motortje ofzo. hahaha nog weer een interessant aspect van elektra.
Hoi lovely lovequote:![]()
![]()
![]()
wilde kree nu weten of je speeltjes in bed gebruikt?![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Hai Birdie birdquote:Op maandag 12 mei 2025 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi lovely love![]()
![]()
![]()
wilde kree nu weten of je speeltjes in bed gebruikt?![]()
![]()
![]()
Nee nee, het ging over elektromotoren, gebrokenglas vroeg of ik daar verstand van had
ja daar ging het eigenlijk overquote:Op maandag 12 mei 2025 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hai Birdie bird![]()
![]()
Nee nee, het ging over elektromotoren, gebrokenglas vroeg of ik daar verstand van had
Ja toch. Scheelt ook batterijen etc .quote:Op maandag 12 mei 2025 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
gelijk heb je ben ook meer van de handbediening
Owquote:Op maandag 12 mei 2025 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hai Birdie bird![]()
![]()
Nee nee, het ging over elektromotoren, gebrokenglas vroeg of ik daar verstand van hadLijkt erop
![]()
Hoe gaat het met jou lovely love?Smile, it's free therapy.![]()
Vast weer zo'n smeerpijp die het naar sextoys toe leidde. Bah wat een viezerik.![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 19:41 schreef aeque het volgende:
Vast weer zo'n smeerpijp die het naar sextoys toe leidde. Bah wat een viezerik.![]()
![]()
Goed, lig heerlijk languit op de bankquote:Op maandag 12 mei 2025 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
OwLijkt erop
![]()
Hoe gaat het met jou lovely love?
Hoe is t met Birdie?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
suggereerde wel een beetje ja moet ik toegeven
Hahaha maar eigenlijk begon het met een serieuze vraag
Maar kan niet helpen helaas, komt door het mooie weer ook enzo en ik door leiden reed en allemaal korte rokjes zag.
Excuus
Ja ik wandel elke dag over de 20.000 stappen, maar heb nieuwe zooltjes voor m'n wandelschoenen, denk dat het daardoor komt.quote:![]()
Goedquote:Op maandag 12 mei 2025 19:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed, lig heerlijk languit op de bank
Hoe is t met Birdie?zit in de tuin. Genieton dit weer!!
Birtiequote:Op maandag 12 mei 2025 19:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedzit in de tuin. Genieton dit weer!!
![]()
![]()
Zooo dat is veel zeg. Doe je goed. Goed voor je hoofd of is het echt een fysieke hobby? (als ik vragen mag)quote:Op maandag 12 mei 2025 19:55 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ik wandel elke dag over de 20.000 stappen, maar heb nieuwe zooltjes voor m'n wandelschoenen, denk dat het daardoor komt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Goed voor m'n hoofdquote:Op maandag 12 mei 2025 19:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zooo dat is veel zeg. Doe je goed. Goed voor je hoofd of is het echt een fysieke hobby? (als ik vragen mag)![]()
![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
MOOOON
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dubbel goed bezig dan. Hoop dat je blaren dan snel helen en je door kunt gaan.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Helemaal waarquote:Op maandag 12 mei 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
voeten voorwaarts is een brein voorwaarts![]()
![]()
![]()
In de zon nog wel warm indd, mits uit de windquote:Op maandag 12 mei 2025 19:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedzit in de tuin. Genieton dit weer!!
Oei die ga ik onthouden en zeeer zeeer mogelijk tegen je gebruikenquote:Op maandag 12 mei 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
voeten voorwaarts is een brein voorwaarts![]()
![]()
![]()
lilalovelyquote:Op maandag 12 mei 2025 19:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
In de zon nog wel warm indd, mits uit de wind![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik hoor het wel als je 120m2 stenen hebt versjouwdquote:Op maandag 12 mei 2025 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei die ga ik onthouden en zeeer zeeer mogelijk tegen je gebruiken![]()
![]()
![]()
Voor mij idd ook een reden om bepaalde merken schoenen te vermijden. Ook weleens dikke blaren op mijn hakken gehad. Heb best wel een uitstekende achillespees, dus al best snel daar drukplekken bij verkeerd schoeisel.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb geen zon meer in mn tuin nu. Hij is net wegquote:Op maandag 12 mei 2025 19:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
In de zon nog wel warm indd, mits uit de wind![]()
Stomme boom van de gemeente is te groot die gijzelt de zon
Je hoort me denk ik vast wel eerderquote:Op maandag 12 mei 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor het wel als je 120m2 stenen hebt versjouwd![]()
pak de kettingzaagquote:Op maandag 12 mei 2025 19:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb geen zon meer in mn tuin nu. Hij is net weg![]()
Stomme boom van de gemeente is te groot die gijzelt de zon
Heb ik dit weekend nog gedaanquote:Op maandag 12 mei 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor het wel als je 120m2 stenen hebt versjouwd![]()
maar niet met die zinquote:Op maandag 12 mei 2025 19:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je hoort me denk ik vast wel eerderThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: