Ja lekker dan. Ons verblijden met je aanwezigheid om er vervolgens meteen weer vandoor te gaan.quote:
Over een koude douche gesproken....quote:Op maandag 12 mei 2025 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja lekker dan. Ons verblijden met je aanwezigheid om er vervolgens meteen weer vandoor te gaan.
nouja ze zei iig ff hoiquote:Op maandag 12 mei 2025 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja lekker dan. Ons verblijden met je aanwezigheid om er vervolgens meteen weer vandoor te gaan.
Maar goed dat ik nog moet eten want ik wilde gelijk mijn verdriet gaan weg eten.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over een koude douche gesproken....
Ik gebruik niksquote:Op maandag 12 mei 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
mss wat je in bed gebruikt heeft weer meer gelijkstroom motortje ofzo. hahaha nog weer een interessant aspect van elektra.
Hoi lovely lovequote:
Hai Birdie birdquote:Op maandag 12 mei 2025 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi lovely love![]()
![]()
![]()
wilde kree nu weten of je speeltjes in bed gebruikt?![]()
ja daar ging het eigenlijk overquote:Op maandag 12 mei 2025 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hai Birdie bird![]()
![]()
Nee nee, het ging over elektromotoren, gebrokenglas vroeg of ik daar verstand van had
Ja toch. Scheelt ook batterijen etc .quote:Op maandag 12 mei 2025 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
gelijk heb je ben ook meer van de handbediening
Owquote:Op maandag 12 mei 2025 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hai Birdie bird![]()
![]()
Nee nee, het ging over elektromotoren, gebrokenglas vroeg of ik daar verstand van had
quote:Op maandag 12 mei 2025 19:41 schreef aeque het volgende:
Vast weer zo'n smeerpijp die het naar sextoys toe leidde. Bah wat een viezerik.![]()
Goed, lig heerlijk languit op de bankquote:Op maandag 12 mei 2025 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
OwLijkt erop
![]()
Hoe gaat het met jou lovely love?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |