Maar een recept om koekjes te maken ontbreekt jammerlijk genoegquote:Op maandag 12 mei 2025 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is niet moeilijk. Alle formules staan in het Binas boekje.
Alleen als de batterijen in bed op zijn.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Lovely, heb jij verstand van elektromotoren?
Nee..quote:Op maandag 12 mei 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Lovely, heb jij verstand van elektromotoren?
Daar kun je Copilot AI voor raadplegen.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar een recept om koekjes te maken ontbreekt jammerlijk genoeg
Ik heb vandaag aan een boek met formules gewerkt. Komt wel dichtbijquote:Op maandag 12 mei 2025 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is als het goed is een kwestie van nieuwe batterijen plaatsen.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen als de batterijen in bed op zijn.
Of vervangen door een echt exemplaarquote:Op maandag 12 mei 2025 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is als het goed is een kwestie van nieuwe batterijen plaatsen.
Heeft ze er toch een beetje verstand van.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is als het goed is een kwestie van nieuwe batterijen plaatsen.
Nee, ik knoeide vanmiddag al met bier.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Heeft ze er toch een beetje verstand van.
Ps. Geen koffie uitspuug moment?
ik baseer me in deze op de theorie ook die ik nog kan onthouden LOLquote:Op maandag 12 mei 2025 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vanmiddag ook echtquote:Op maandag 12 mei 2025 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik knoeide vanmiddag al met bier.
mss wat je in bed gebruikt heeft weer meer gelijkstroom motortje ofzo. hahaha nog weer een interessant aspect van elektra.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |