Nee, ik knoeide vanmiddag al met bier.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Heeft ze er toch een beetje verstand van.
Ps. Geen koffie uitspuug moment?
ik baseer me in deze op de theorie ook die ik nog kan onthouden LOLquote:Op maandag 12 mei 2025 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is niet moeilijk. Alle formules staan in het Binas boekje.
Vanmiddag ook echtquote:Op maandag 12 mei 2025 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik knoeide vanmiddag al met bier.
mss wat je in bed gebruikt heeft weer meer gelijkstroom motortje ofzo. hahaha nog weer een interessant aspect van elektra.quote:
Ja lekker dan. Ons verblijden met je aanwezigheid om er vervolgens meteen weer vandoor te gaan.quote:
Over een koude douche gesproken....quote:Op maandag 12 mei 2025 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja lekker dan. Ons verblijden met je aanwezigheid om er vervolgens meteen weer vandoor te gaan.
nouja ze zei iig ff hoiquote:Op maandag 12 mei 2025 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja lekker dan. Ons verblijden met je aanwezigheid om er vervolgens meteen weer vandoor te gaan.
Maar goed dat ik nog moet eten want ik wilde gelijk mijn verdriet gaan weg eten.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over een koude douche gesproken....
Ik gebruik niksquote:Op maandag 12 mei 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
mss wat je in bed gebruikt heeft weer meer gelijkstroom motortje ofzo. hahaha nog weer een interessant aspect van elektra.
Hoi lovely lovequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |