valt mee maar moet de situatie even schetsen., maar heeft alleen zin als er iemand ook vaker mee werkt. Ik doe dat motoren aansluiten nl niet genoeg eigenlijk om nu te zeggen van ik heb gelijk. Maar uit logica enzo denk ik van welquote:Op maandag 12 mei 2025 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
Zeker eerst een verhaal van 10 kantjes
oke nee dan heeft het niet zoveel zin, want als jullie gaan opzoeken ook via AI dan kom je op dat ik gelijk hebquote:
quote:
nou dat is voordeel. want niks erger als een beun haas die denkt weet het wel en ik vervolgens in een situatie kom waarvan ik denk, WTF hoe krijg je het voor elkaar en ook echt onveilig. hahahaquote:
nee joh, hoeft ook nietquote:Op maandag 12 mei 2025 18:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik voel me ook totaal niet bezwaard of aangesproken.
"230/400V", dus ieder lijn mag max 230 krijgen en dus een totaal 400V. Dat is een driehoek.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:42 schreef kree het volgende:
Ok check dit:
https://imgvb.com/image/img-0248.W5fXp7
Dat is het motorplaatje, geschiedenis (waar ik niet bij was) er is een oude elektromotor vervangen door een nieuwe.
Hoe de oude motor aangesloten was is niet duidelijk (ster of driehoek)
Het is direct aangedreven dus geen frequentie omvormer ertussen of ster/driehoek schakeling.
Vraag 1: als je naar dat type plaatje kijkt, zou je die motor in ster of driehoek moeten aansluiten
(het is een drie-fase motor). hij staat nu in driehoek begreep ik van collega. ik vroeg me af klopt dat wel.
Vervolg vragen erna
totdat ie het niet doet en bij wijze van spreken dan bellen ze mij...quote:Op maandag 12 mei 2025 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik de sleutel omdraai wil ik dat de motor gaat starten... Hij moet het gewoon doen.
Sowiesoquote:Op maandag 12 mei 2025 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat dat betekent dat de collega van kree gelijk heeft, en kree fout zit?
Sleutel? Ik druk het rempedaal en druk op startquote:Op maandag 12 mei 2025 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik de sleutel omdraai wil ik dat de motor gaat starten... Hij moet het gewoon doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |