Jawel, die PvdA politicus uit Schubbekutteveen mag namelijk ook een mening hebben over het functioneren van deze minister en die verspreiden.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is verder aan de club in Den Haag en niet aan eoa PvdA politicus uit Schubbekutteveen met zijn petitie...
Faber zit daar om in het openbaar asielzoekers zo slecht mogelijk te behandelen.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:00 schreef RotatoR het volgende:
Faber moet eens wetgeving door de Kamers heen gaan sturen ipv al die onzinnige achterhoedegevechten voeren.
Dat is wat een meerderheid van de kiezers wil. Strengste asielbeleid ooit.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:08 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Faber zit daar om in het openbaar asielzoekers zo slecht mogelijk te behandelen.
Een kwart van de kiezers, dat is geen meerderheid.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:10 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is wat een meerderheid van de kiezers wil. Strengste asielbeleid ooit.
Ondertussen blijven de doorlooptijden voor een asielaanvraag maar fors oplopen onder leiding van diezelfde Faberquote:Op maandag 12 mei 2025 12:10 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ook de kiezers van BBB, VVD en NSC willen dit.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:12 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Een kwart van de kiezers, dat is geen meerderheid.
Oh dat vul jij voor die kiezers in?quote:Op maandag 12 mei 2025 12:15 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ook de kiezers van BBB, VVD en NSC willen dit.
Nee, hoezo?quote:Op maandag 12 mei 2025 12:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh dat vul jij voor die kiezers in?
M'n schoonmoeder.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:51 schreef Poefbank het volgende:
Dit gaat niet om het functioneren van Faber. Het is ordinaire bühnewerk om elkaar op de borst te kunnen kloppen over hoe barmhartig men wel niet is. Samengebracht door het algoritme van Facebook.
Ja een beetje zeiken is ze goed in. Ben benieuwd of ze nog steeds staan de juichen zodra de extra dwangsommen en hotels betaald moeten gaan worden.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:52 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
De gemiddelde PVV'er vindt het volgens mij geweldig wat Faber doet. Lekker afgeven op asielzoekers en een hoop negativiteit genereren. Precies wat de PVV al jaren beloofd heeft. En het aantal asielzoekers is nog gedaald ook!
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee hoor zie mijn laatste zin. Je mag zeggen wat je wil, je mag petitites starten wat je wil.
Maar ik teken het niet omdat ik een volksvertegenwoordiger kies, die ik genoeg vertrouw zodat ie namens mij beslissingen neemt. Ik heb namelijk niet de tijd om me overal heel erg in te verdiepen. Ik vertrouw erop dat deze volksvertegenwoordiger mijn belangen goed behartigt. Ik ga er ook vanuit dat deze voor stemt bij een motie van wantrouwen.
Als dit niet het geval is, stem ik niet meer op deze volksvertegenwoordiger (of zelfs partij).
dat is hoe het volgens mij werkt, en ga ik dus niet voor alles waarvoor ik het niet eens ben een petitie tegeken of demonstreren. Een meerderheid is/was namelijk voor dit kabinet, doen ze het kut dan worden ze bij de verkiezingen afgrekend, zo niet dan vindt een meerderheid het kennelijk wel prima.
Maar zoals gezegd, demonstreer, start petities, geef je mening. Mag allemaal, maar zolangs onze democratie goed functioneerd doe ik er niet aan mee.Heb je de petitie gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want iedereen die níet op PVV gestemd heeft wil open grenzen?quote:Op maandag 12 mei 2025 12:12 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Een kwart van de kiezers, dat is geen meerderheid.
Er is helemaal geen beleid. Het is een grote chaos en ze is niet in staat om op de belangrijke dingen te focussen en doet alleen maar aan symboolpolitiek.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:10 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Niemand wil die racisten in het kabinet.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:43 schreef ReplaR het volgende:
"Wij accepteren alleen de democratie als het ons uitkomt"
Links
Alleen een zeer klein deel dat hartstikke racistisch is.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:10 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Betrokkene stelt letterlijk het volgende:quote:Op maandag 12 mei 2025 12:04 schreef Hexagon het volgende:
Jawel, die PvdA politicus uit Schubbekutteveen mag namelijk ook een mening hebben over het functioneren van deze minister en die verspreiden.
Dat is aan het parlement en niet aan hem.quote:
Als deel van het volk mag hij volksvertegenwoordigers vragen om een motie van wantrouwen in te dienen. Hij kan het niet afdwingen, maar dat wil hij ook niet. Hij vraagt het.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Betrokkene stelt letterlijk het volgende:
[..]
Dat is aan het parlement en niet aan hem.
Nog even los van het feit hoeveel van die ondertekeningen uniek zijn... Het enige wat je hoeft te hebben is een temp mailadres...quote:Op maandag 12 mei 2025 13:10 schreef Toine51 het volgende:
Onze vorige ministers van Asiel kregen niks voor elkaar met hun softe beleid, deze zet de hakken in het zand, en weer is het niet goed...
Die handtekeningen zullen wel vooral van die "welkom, welkom" figuren zijn...
Ik vraag mij dan af;
Wat is dan de oplossing om die massale instroom te stoppen?
dit toch, het is toch niet zo moeilijk?quote:Op maandag 12 mei 2025 12:57 schreef bianconeri het volgende:
De rest wil alleen dat er meer handhaving komt op veilige landers en de paar rotte ventjes.
Nou misschien eens die wet invoeren die de afhandeling van aanvragen beter, eerlijker en sneller afhandelt.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:10 schreef Toine51 het volgende:
Onze vorige ministers van Asiel kregen niks voor elkaar met hun softe beleid, deze zet de hakken in het zand, en weer is het niet goed...
Ik vraag mij dan af;
Je zou bijvoorbeeld ervoor kunnen zorgen dat asielaanvragen sneller behandeld worden. Dat doe je dan niet door te bezuinigen op de mensen die zorgen voor de behandeling ervan.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:10 schreef Toine51 het volgende:
Ik vraag mij dan af;
Dat gaat nooit gebeuren.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou misschien eens die wet invoeren die de afhandeling van aanvragen beter, eerlijker en sneller afhandelt.
En verder eens de samenwerking opzoeken met andere Europese regeringen om te zorgen dat de grenzen van de EU beter bewaakt worden en landen die ongewenste mensen niet terug willen nemen meer onder druk worden gezet.
Waarom niet? Alle Europese landen worstelen hiermee. Dus in plaats van het op elkaar af te schuiven kun je ook samenwerken om ze uit de EU te houdenquote:
Oftewel de Europese regeringen. Waar wij er een van zijn. En er is geen enkel EU-land dat meer immigranten wil, dus met een constructieve houding moet je best ergens kunnen houden. Maar ik zie geen comstructieve houding.quote:Als het Europa aangaat, dan beslist Brussel.
Als dat niet goed genoeg gaat dan kan Faber zich er voor inzetten dat dat beter wordt. Maar dat doet ze niet.quote:Dat terugnemen doen ze toch nu?
Krijgen die landen toch voor betaald? En daar wordt echt niet mee gesjoemeld hoor....
Daar zitten een paar deugers bij elkaar zeg...quote:Op maandag 12 mei 2025 13:23 schreef inslagenreuring het volgende:
"PVV-minister van Vreemdelingenhaat"
Wat een dieptreurig podium dat Joop.
En een kansloze actie zeg.
Sneller behandeld én sneller uitgezet.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou bijvoorbeeld ervoor kunnen zorgen dat asielaanvragen sneller behandeld worden. Dat doe je dan niet door te bezuinigen op de mensen die zorgen voor de behandeling ervan.
Precies, en daar doet Faber precies niks aan.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:28 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Sneller behandeld én sneller uitgezet.
Jaren procederen is belachelijk..
Ze gaat eerder voor de makkelijke manier, namelijk versoberen van opvang.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, en daar doet Faber precies niks aan.
Sterker nog, ze bedenkt maatregelen waardoor de doorlooptijden oplopen.
Dus als je de opvang versobert hoef je de aanvragen niet meer in behandeling te nemen?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:30 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ze gaat eerder voor de makkelijke manier, namelijk versoberen van opvang.
Inderdaad. Want als je geen intensieve demografische bevolkingsverandering wil dan moet je wel een vreemdelingenhater zijn.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:26 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Daar zitten een paar deugers bij elkaar zeg...
Dat klopt.quote:
Als je uit een land komt waar een of andere burgeroorlog, hongersnood of moordend regime bezig is, dan zal het je doorgaans weinig uitmaken of je een keertje naar de Efteling kan of niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:30 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ze gaat eerder voor de makkelijke manier, namelijk versoberen van opvang.
Als er niets te halen valt dan komen ze niet, kijk maar naar Oost-Europa.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus als je de opvang versobert hoef je de aanvragen niet meer in behandeling te nemen?
Omdat "het volk" dat wil ofzo?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:42 schreef 215 het volgende:
Dat klopt.
De bedoelde club in Den Haag wordt nu dus opgeroepen verantwoordelijkheid te nemen en een niet functionerend element te verwijderen.
Heb je er moeite mee als het volk hun vertegenwoordiging vraagt om ze daadwerkelijk te vertegenwoordigen?quote:
Het is alleen niet zo goed voor het land.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:49 schreef Caland het volgende:
Ik vind het juist wel vermakelijk dat ze iemand met de capaciteiten van de gemiddelde kassamedewerker bij de Aldi minister hebben gemaakt.
Dat is niet hoe het werkt. Een democratisch gekozen minister heeft verantwoording af te leggen aan het volk, en die verantwoording bestaat niet alleen uit stemmen, maar ook uit het volk wat tegen een minister mag protesteren/demonstreren. Een petitie is niet meer dan dat.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is verder aan de club in Den Haag en niet aan eoa PvdA politicus uit Schubbekutteveen met zijn petitie...
Maar wel heel erg grappig.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:22 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is alleen niet zo goed voor het land.
De PVV zit er voor de PVV en om meer nieuwe stemmers voor de PVV te vangen. De bestaande stemmers interesseert ze geen ruk, en de PVV stemmers zijn doorgaans niet zo slim om de PVV ook echt te toetsen aan wat ze aan beloftes gedaan hebben. Die doen weer een pakkende uitspraak en het schuimbekkende volk is weer tevreden.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:55 schreef knoopie het volgende:
[..]Zelfs een PVV-stemmer kan daar toch niet tevreden mee zijn?
Nou, daar denken anderen anders over...quote:Op maandag 12 mei 2025 14:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je uit een land komt waar een of andere burgeroorlog, hongersnood of moordend regime bezig is, dan zal het je doorgaans weinig uitmaken of je een keertje naar de Efteling kan of niet.
Dat zeg ik niet, ofwel?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus als je de opvang versobert hoef je de aanvragen niet meer in behandeling te nemen?
Dat laatste denk ik niet, want pvv stemmers gaan niet tekenen.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:25 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het werkt. Een democratisch gekozen minister heeft verantwoording af te leggen aan het volk, en die verantwoording bestaat niet alleen uit stemmen, maar ook uit het volk wat tegen een minister mag protesteren/demonstreren. Een petitie is niet meer dan dat.
En het staat het kabinet inderdaad vrij om daar niet naar te luisteren, maar dat betekent ook dat het ze uiteindelijk wel als geheel kabinet stemmen kan kosten, in plaats van dat ze de individuele minister er uit trappen.
Wie denken daar anders over?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:29 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nou, daar denken anderen anders over...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |