Dat sanctiegeneuzel wordt ook wel slaapverwekkend.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Opa poepbroek heeft nog een paar uurtjes om maatregelen af te wenden..
[ x ]
De kaders van een staakt het vuren zijn duidelijk: Dat er niet meer geschoten word. Je kan natuurlijk oneindig lang "praten" terwijl je je "SMO" gewoon door laat gaan, dat is natuurlijk geen optie.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat Poetin niet op voorhand een staakt het vuren wil zonder enig zicht op een mogelijke overeenkomst. Zelf Hammelburg (BNR) herkent dat het vreemd is om eerst een staakt het vuren te houden alvorens je gaat onderhandelen als er nog geen zicht is op enige voorwaarden.
Bekijk deze YouTube-video
Het Kremlin is niet onredelijk als zij eerst wil weten welke kaders er zijn.
Poepbroek = te schijterig om Zelensky te ontmoeten. Idd, zijn eigen stinkende keutel ingetrokken.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat sanctiegeneuzel wordt ook wel slaapverwekkend.
Poepbroek doet mij ineens denken aan de Westerse media die begin 2022 claimde dat Poetin kanker zou hebben en incontinent zou zijn. Haha. Onze media ook altijd.
Dat hij dit soort eisen op tafel legt geeft al aan dat hij er simpelweg een stuk beter voor staat dan dat de gemiddelde berichtgeving ons wil doen geloven. Rusland is nog steeds in staat om de verliezen aan te vullen ondanks dat de verliezen enorm hoog zijn. Oekraiene kan dit tempo gewoon niet volhouden en Poetin weet dat.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:26 schreef phpmystyle het volgende:
Ben benieuwd wat jij vindt.
Hoe zijn de verhoudingen plus capaciteiten van de partijen? Kan Poetin zoveel vragen of vraagt hij meer dan de realiteit op het slagveld rechtvaardigt?
In ieder geval denkt Putin nog steeds de oorlog te kunnen winnen. Toch is de geboekte terreinwinst zeer beperkt als je kijkt naar de kaarten. Oekraïne heeft het zwaar, maar de hele lijn dat “Rusland aan de winnende hand is” beschouw ik evengoed als Russische propaganda om de westerse steun voor Oekraïne te ondergraven.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat hij dit soort eisen op tafel legt geeft al aan dat hij er simpelweg een stuk beter voor staat dan dat de gemiddelde berichtgeving ons wil doen geloven. Rusland is nog steeds in staat om de verliezen aan te vullen ondanks dat de verliezen enorm hoog zijn. Oekraiene kan dit tempo gewoon niet volhouden en Poetin weet dat.
Winnen/verliezen van terrein gaat ook niet proportioneel he, als de linies breken dan zal de aanvallende partij snel gainen. Wat Oekraiene doet lijkt op gecontroleerde terugtrekking.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
In ieder geval denkt Putin nog steeds de oorlog te kunnen winnen. Toch is de geboekte terreinwinst zeer beperkt als je kijkt naar de kaarten. Oekraïne heeft het zwaar, maar de hele lijn dat “Rusland aan de winnende hand is” beschouw ik evengoed als Russische propaganda om de westerse steun voor Oekraïne te ondergraven.
Als je kijkt naar Twitter lijkt het nog wel effectief ook, trouwens.
Thanksquote:Op maandag 12 mei 2025 18:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat hij dit soort eisen op tafel legt geeft al aan dat hij er simpelweg een stuk beter voor staat dan dat de gemiddelde berichtgeving ons wil doen geloven. Rusland is nog steeds in staat om de verliezen aan te vullen ondanks dat de verliezen enorm hoog zijn. Oekraiene kan dit tempo gewoon niet volhouden en Poetin weet dat.
Niets wijst erop dat een ineenstorting van het front aanstaande is. En een echt antwoord op de 4,5 miljoen drones die UA jaarlijks produceert lijkt er ook nog niet te zijn.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Winnen/verliezen van terrein gaat ook niet proportioneel he, als de linies breken dan zal de aanvallende partij snel gainen. Wat Oekraiene doet lijkt op gecontroleerde terugtrekking.
Er hoeft ook helemaal geen terreinwinst geboekt te worden. Als er maar gesleten wordt.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
In ieder geval denkt Putin nog steeds de oorlog te kunnen winnen. Toch is de geboekte terreinwinst zeer beperkt als je kijkt naar de kaarten. Oekraïne heeft het zwaar, maar de hele lijn dat “Rusland aan de winnende hand is” beschouw ik evengoed als Russische propaganda om de westerse steun voor Oekraïne te ondergraven.
Als je kijkt naar Twitter lijkt het nog wel effectief ook, trouwens.
Alles is biased natuurlijk.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik heb het al heel vaak gevraagd, maar zijn er kanalen waar die verliezen zo objectief mogelijk worden samengevat of heeft alles een bias of is het nog gewoonweg te prematuur om er iets zinnigs over te zeggen?
Rusland heeft überhaupt nog geen dienstplichtigen formeel opgeroepen.
ampulletje novitsjok in een zegelring zo zijn glaasje water inquote:Op maandag 12 mei 2025 18:53 schreef nixxx het volgende:
Als Poetin ooit instemt met een face to face meeting met Zelensky dan zou ik me als Zelensky een paar dagen vantevoren laten besmetten met COVID denk ik
Was het dan zeker dat hij zelf zou gaan?quote:Op maandag 12 mei 2025 19:29 schreef ExTec het volgende:
Maar ik verneem dat putin nu heeft gezegd niet te gaan, naar die onderhandelingen die hij zelf had voorgesteld?
[ x ]
Oekraiense drone commandant Robert 'Magyar' Brovdi zegt dat Rusland een drone overwicht van 3:1 heeft. (2025)quote:Op maandag 12 mei 2025 19:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Niets wijst erop dat een ineenstorting van het front aanstaande is. En een echt antwoord op de 4,5 miljoen drones die UA jaarlijks produceert lijkt er ook nog niet te zijn.
In principe kun je hier een verdienmodel van maken. Er is een markt voor.quote:De Russische economie daarentegen gaat niet zo lekker. Zelfs de Kremlingezinde media kunnen niet meer verbloemen dat het geld op aan het raken is.
Iedereen aan de frontlinie schiet er alleen niet zoveel mee op.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:55 schreef xpompompomx het volgende:
Poetin gaat weer eens af als een gieter.![]()
Zoals ik al zei; hij durft niet.
Dan raad ik Zelensky niet aan.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:57 schreef Discombobulate het volgende:
Zelensky dan maar naar Moskou. Ben benieuwd wat Poetin dan zou zeggen.
Kan allemaal nog veel goedkoper als wij het bijleggen met Moskou. Kunnen we er ook weer rechtstreeks op vliegen.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel fijn dat de diesel zo goedkoop blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |