Putin wil capitulatie de andere kant uit. Gaat ook niet gebeuren. Maar Putin zal toch de eerste moeten zijn die water bij de wijn gaat doen.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hihi. Een capitulatie is dat.
Volgende keer graag in een spoiler zulke grappen. Nu moet ik een doekje pakken om de koffie van het scherm te vegen.
dan weet je scherm ook een keer hoe dat van mij zich voelt iedere keer als je weer over Istanboel 2022 begint te drammen want dat was van de Russische kant net zo 'redelijk'quote:Op maandag 12 mei 2025 14:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hihi. Een capitulatie is dat.
Volgende keer graag in een spoiler zulke grappen. Nu moet ik een doekje pakken om de koffie van het scherm te vegen.
Dat was een heel redelijk en fideel voorstel vanuit een positie dat het voor Rusland er allemaal niet zo rooskleurig uitzag. Helaas kunnen we de tijd niet terugdraaien, maar anders zou men absoluut opteren voor een dergelijke akkoord.quote:
ja nu moet ik mijn scherm weer schoonmakenquote:Op maandag 12 mei 2025 14:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was een heel redelijk en fideel voorstel vanuit een positie dat het voor Rusland er allemaal niet zo rooskleurig uitzag. Helaas kunnen we de tijd niet terugdraaien, maar anders zou men absoluut opteren voor een dergelijke akkoord.
Je maakt er een smeerboel van..quote:Op maandag 12 mei 2025 14:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nu moet ik mijn scherm weer schoonmaken
het Oekrainse voorstel was ook gewoon redelijk, terugtrekken en schade die je hebt aangericht betalen en niet meer terugkomen, niks mis mee
Poetin kan gewoon blijven, er werd niks Russisch bezet, ingepikt of achtergelaten en als bonus heeft de EU aangegeven dat de santies weggaan als de Russen uit Oekraine vertrekken
dat is een redelijk en fideel voorstel, had Poetin gewoon aan moeten nemen maar die gaat liever door met jonge Russische mensenlevens in de meatgrinder gooien al was het tot de laatste Rus aan toe
jammer maar de klok is niet terug te draaien, misschien is hij wat redelijker als ze elkaar straks ontmoeten, we kunnen alleen maar hopen
... een clownesk / Russisch perspectief bekeken.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:24 schreef phpmystyle het volgende:
Dat was een heel redelijk en fideel voorstel vanuit
Ja die eis dat oorlogsmisdadigers moeten worden berecht is wel iets waar ze over mee kunnen bewegen nu Putin zelf gezocht wordt door het ICCquote:Op maandag 12 mei 2025 14:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je maakt er een smeerboel van..
Na 3 jaar doorvechten zijn de verhoudingen alleen maar verslechterd. Ik denk echt dat de akkers in 2023 rijp waren voor een deal. Dat is nu veel lastiger.
Je kan ook pragmatisch zijn he. Ook de 80 jarige oorlog is ooit beindigd.
Je wurmt je in zoveel bochten dat ze nog een keer een circuit naar je gaan vernoemen.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was een heel redelijk en fideel voorstel vanuit een positie dat het voor Rusland er allemaal niet zo rooskleurig uitzag. Helaas kunnen we de tijd niet terugdraaien, maar anders zou men absoluut opteren voor een dergelijke akkoord.
Aldus het land dat ons al 3 jaar bedreigt met een kernoorlogquote:Het Kremlin heeft boos gereageerd op Europese druk om voor middernacht op maandag in te stemmen met een bestand. "Rusland accepteert geen ultimatums, dat is ongepast. Je kunt niet op zo'n manier tegen Rusland praten", zei woordvoerder Dmitri Peskov.
Toen zijn wij ook pas gestopt toen Spanje onze soevereiniteit erkende. Blij dat jij er toen niet was, stel je voor dat we 80 jaar hadden moeten aanhoren dat we het eigenlijk na 3 dagen al moesten opgeven, dat zou pragmatischer zijn.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je maakt er een smeerboel van..
Na 3 jaar doorvechten zijn de verhoudingen alleen maar verslechterd. Ik denk echt dat de akkers in 2023 rijp waren voor een deal. Dat is nu veel lastiger.
Je kan ook pragmatisch zijn he. Ook de 80 jarige oorlog is ooit beindigd.
En hoezo kun je zo niet tegen Rusland praten? Het is de enige taal die ze verstaan.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Aldus het land dat ons al 3 jaar bedreigt met een kernoorlog
Dit is nu de derde keer dat ze dit zeggen. Ik vind het eigenlijk iets wanhopigs hebben. Het klinkt als een stampvoetende puber die graag serieus genomen wil worden maar niet door heeft dat het eigenlijk een snotaap is op wiens mening geen hond zit te wachten.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En hoezo kun je zo niet tegen Rusland praten? Het is de enige taal die ze verstaan.
Ik zou het al waarderen als ik niet om de haverklap geband werd.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je wurmt je in zoveel bochten dat ze nog een keer een circuit naar je gaan vernoemen.
Wat een rare redenering. Je doet het of je doet het niet, met 50/50 klinkt het alsof Vlad en de generale staf eerst nog even zouden gaan dobbelstenen alvorens ze tot het besluit overgaan.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:04 schreef Discombobulate het volgende:
Ben benieuwd wanneer Rusland wel buigt. Als ze de kans 50-50 was volgens de Amerikaanse overheid dat Rusland kernwapens zou gebruiken bij dat Cherson tegenoffensief dan kan het nog wel eens heel lang gaan duren. Of de boel moet instorten later dit jaar, maar het is echt nog maar de vraag of zoiets gaat gebeuren.
We gaan wel weer verder.
Dan moet je wat aan je post gedrag doen.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou het al waarderen als ik niet om de haverklap geband werd.
Omdat Poetin niet op voorhand een staakt het vuren wil zonder enig zicht op een mogelijke overeenkomst. Zelf Hammelburg (BNR) herkent dat het vreemd is om eerst een staakt het vuren te houden alvorens je gaat onderhandelen als er nog geen zicht is op enige voorwaarden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |