quote:Op maandag 12 mei 2025 11:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Gaat even lekker zelf zoeken. Denk je mij nog echt bezig te gaan houden met feiten opsommen voor je zodat je weer met een "maar" gaat komen. Zoek het maar op in deze reeks.
Jij komt toch met de bron en bewering?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja joh die denkt mij even bezig te houden alsof ik zijn persoonlijke assistente ben. Ben gekke henkie niet.

Een moetje.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mijn UI zegt net zoveel als jouw UI.
Vertel wat zie je nog meer als je naar mijn UI kijkt?

Ik neem aan dat je heel goed in staat bent om het zelf te lezen. Is niet veel dus lezen.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Jij komt toch met de bron en bewering?
Stevige bewering = onderbouwen
En dan niet 'hier heb je een website'.
Exacte quote graag.

Aah dus je legt verband tussen geloof en een vlag? of hoe moet ik dat zien?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een moetje.
Een beetje zoals, als er destijds een fok forum was geweest, katholieken ineens allemaal Ierse vlaggetjes als UI zouden gebruiken.

Dat kunnen we rustig aflezen uit je eigen posts.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aah dus je legt verband tussen geloof en een vlag? of hoe moet ik dat zien?

Jij komt toch met de bron en bewering?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je heel goed in staat bent om het zelf te lezen. Is niet veel dus lezen.

Moslim, jullie hebben dit gebied toch veroverd en vervolgens Joden en Christenen tot tweederangsburgers getorpedeerd? Zo is immers de Islam in dit gebied gekomen. De Al-Aqsamoskee is doelbewust bovenop de Tempelberg geplaatst.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tribaal? Het gaat hier om een groep joden die denken op basis van hun geloof recht te hebben op de habitat van een ander die daar al eeuwen woont en een ander geloof of geen geloof aanhangt.
Het leed op zich is niet belangrijk voor de klagers die klagen dat dit conflict de juiste aandacht mag krijgen na 100 jaar. Het gaat ze erom dat de vriendjes daar goed zitten en kunnen blijven doen wat ze doen ten koste van de bewoners van dat land.
Elke scheet wordt aangegrepen en vergroot om het beeld te verstoren en te verbuigen.
Waarom probeer je deze realiteit om te draaien? Joden zijn inheems in dit gebied, Arabische moslims over het algemeen niet.quote:Population stratification caused by nonrandom mating between groups of the same species is often due to geographical distances leading to physical separation followed by genetic drift of allele frequencies in each group. In humans, population structures are also often driven by geographical barriers or distances; however, humans might also be structured by abstract factors such as culture, a consequence of their reasoning and self-awareness.
Religion in particular, is one of the unusual conceptual factors that can drive human population structures. This study explores the Levant, a region flanked by the Middle East and Europe, where individual and population relationships are still strongly influenced by religion.
We show that religious affiliation had a strong impact on the genomes of the Levantines. In particular, conversion of the region's populations to Islam appears to have introduced major rearrangements in populations' relations through admixture with culturally similar but geographically remote populations, leading to genetic similarities between remarkably distant populations like Jordanians, Moroccans, and Yemenis.
Conversely, other populations, like Christians and Druze, became genetically isolated in the new cultural environment. We reconstructed the genetic structure of the Levantines and found that a pre-Islamic expansion Levant was more genetically similar to Europeans than to Middle Easterners.
Bron

niet dus. jij neemt het gewoon als feit aan.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee, dit is echt onzin. We weten het prima, die publicatie is namelijk onderdeel van de kennis die er is. Met andere woorden, die inschatting in The Lancet is weten. Een gedegen onderzoek. De controle is ook al geweest.
Als je denkt dat het niet klopt, is het aan jou om een nieuw onderzoek op te zetten dat met totaal andere resultaten komt. Tot die tijd is dit wat we weten.

quote:Op maandag 12 mei 2025 11:55 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
niet dus. jij neemt het gewoon als feit aan.

En dan van gisteren zei onze vriend witkoffquote:Op maandag 12 mei 2025 11:39 schreef theunderdog het volgende:
https://x.com/glcarlstrom/status/1921797786900611322
Haha Netanyahu wil doen alsof de vrijlating van Edan door zijn beleid kwam.

Triest.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:57 schreef HowardRoark het volgende:
Ach, wat vredig allemaal weer. Dat gebaar ook richting die keel, wat een gedrochten van mensen zijn dit toch.
[ twitter ]

quote:Op maandag 12 mei 2025 12:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dan van gisteren zei onze vriend witkoff
[ x ]
Ik neem aan dat Qatar haar vriendjes Hamas heeft bewogen deze man vrij te laten. Ik ben benieuwd of we ooit gaan weten wat Qatar er voor terugkrijgt. Na al die jaren dat Qatar terreur financieert en dit weekend nog aan president Trump persoonlijk een 400 miljoen dollar vliegtuig cadeau geeft.
Trump laat aan Israël ook zien dat hij niet zo'n trouwe vriend is zoals we dachten. Bijzondere tijden
Mwau 'bijzondere tijden'. Eerder: het was wachten op...quote:Op maandag 12 mei 2025 12:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dan van gisteren zei onze vriend witkoff
[ x ]
Ik neem aan dat Qatar haar vriendjes Hamas heeft bewogen deze man vrij te laten. Ik ben benieuwd of we ooit gaan weten wat Qatar er voor terugkrijgt. Na al die jaren dat Qatar terreur financieert en dit weekend nog aan president Trump persoonlijk een 400 miljoen dollar vliegtuig cadeau geeft.
Trump laat aan Israël ook zien dat hij niet zo'n trouwe vriend is zoals we dachten. Bijzondere tijden

De islam zou best zo in dat gebied zijn gekomen maar de Palestijnen wonen daar al veel eerder.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Moslim, jullie hebben dit gebied toch veroverd en vervolgens Joden en Christenen tot tweederangsburgers getorpedeerd? Zo is immers de Islam in dit gebied gekomen. De Al-Aqsamoskee is doelbewust bovenop de Tempelberg geplaatst.
Moslims zijn hier de vreemde eend in de bijt. Jullie hebben Mekka en het Arabisch Schiereiland, in de Levant ligt de oorsprong van het Jodendom en het Christendom. De komt van de Islam naar dit gebied heeft alles veranderd. Zie ook:
[..]
Waarom probeer je deze realiteit om te draaien? Joden zijn inheems in dit gebied, Arabische moslims over het algemeen niet.

Kom op joh, je bent beter dan dit.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is geen genocide in Gaza want er is genocide in Soedan of hoe moet ik dat zien?

Precies, daarbij al zouden demonstranten voor elk onrecht opkomen dan is dat uiteraard ook niet goed. Zie bijvoorbeeld als een Greta Thunberg niet zich alleen uitspreekt over klimaat maar ook over Gaza. Dan worden dat soort dombo types helemaal boos en zeggen waarom moet dit onderwerp gekaapt worden om het ook te hebben over een ander onderwerp.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Internetheldje etto weet niet dat er mensen zijn met wel principes en daar ook in het echt voor opkomen.

leg het dan gewoon goed uit want het gaat weer helemaal nergens over allemaal, ik kan hier letterlijk niets beters meequote:

Vertel om welke post het gaatquote:Op maandag 12 mei 2025 11:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat kunnen we rustig aflezen uit je eigen posts.

ik ben niet bekend met hipster afkortingenquote:

quote:Op maandag 12 mei 2025 13:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben niet bekend met hipster afkortingen

quote:Preserving the British role in the F-35 jet fighter programme takes precedence over the need to comply with UK laws on arms export controls, or any UK obligation to prevent a genocide in Israel, UK government lawyers will argue in court this week.
The long-awaited high court case will test whether ministers have broken the law by continuing to supply parts for the F-35 programme that may be used by Israel to attack Palestinians in Gaza. The four-day case starts on Tuesday and has taken nearly a year to come to court.
It has been brought by Palestinian human rights group Al-Haq but is supported by a raft of British human rights groups including Amnesty, Human Rights Watch, Oxfam and the Global Legal Action Network (Glan).
https://www.theguardian.c(...)ide-lawyers-to-argue

En wat een gelijk hebben ze.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:01 schreef Peppert het volgende:
Het exporteren van F-35 onderdelen naar Israël is belangrijker dan het voorkomen van genocide aldus overheidsadvocaten van het eiland aan de overkant van de plas. Ik neem dit keer wel mijn hoed af voor de eerlijkheid van deze advocaten.
[ x ]

Nee hoor, zoals al vaker benoemd zijn "de Palestijnen" een verzameling Arabische moslims en een aanzienlijk deel kent hun oorsprong buiten de Levant. Dat zien we met al die commercieel verkrijgbare dna-testen ook, als Palestijnen soms 70% 'Egypt' of 'Peninsular Arab' scoren en vervolgens woest worden omdat men dan meent dat de test 'corrupt' is of het bedrijf 'Zionistisch'quote:Op maandag 12 mei 2025 13:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
De islam zou best zo in dat gebied zijn gekomen maar de Palestijnen wonen daar al veel eerder.

Veel verder dan iets over een Eurovisie deelname zal het vast niet gaan.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:22 schreef skysherrif het volgende:
Het lijkt mij tijd voor militair optreden tegen Israel.

Dat lijkt me niet. Overigens natuurlijk ook een beetje gechargeerd, ik wens geen enkele normale Israelische burger extra leed toe, laat staan met een militaire inval.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Veel verder dan iets over een Eurovisie deelname zal het vast niet gaan.
Het blijft een bevriende natie waarmee we een prachtig associatie-verdrag hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |