SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Same shit, different day
SC hopper present
nee het was een vrouwquote:
Rookmelder vangen en batterijtje vervangen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
geef jij eens een niet agressieve suggestie
wat een gezeikquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
als mijne thuis gaat dan moet ik eerst een veger ofzo pakken want dan ding zit op het verhoogde plafond.
hebben ze de laatste keer niet de batterij van vervangen want hij zat mevrouw te hoog. heeft ze een nieuwe geplaatst boven het deurkozijn van de logeerkamer. dat ik denk.... euh ja maar die andere kan dus nu wel gaan piepen
das te makkelijkerquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rookmelder vangen en batterijtje vervangen?
nee dat is te makkelijkquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel minder agressief en daar vroeg je omquote:
Zie bovenstaandquote:
Ligt ie nu nog op de grond?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:50 schreef mschol het volgende:
mijne had ik ooit netjes aan plafond gehangen want verplicht enzo..
ooit eraf getyft en niet meer teruggehangen
daar staat niets wat daar op reageertquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:50 schreef mschol het volgende:
Oké met de bus op fok uitje: https://www.instagram.com/reel/DG17VL4i_jk/quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Ik weet niet of de gemiddelde fokker een rijbewijs heeft en actief aan het verkeer deelneemt, maar ja
![]()
ik heb er ook 1 minder nu, die begon paar weken terug spontaan te piepenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:50 schreef mschol het volgende:
Technisch gezien welquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar staat niets wat daar op reageert
[..]
praktisch gezien nietquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oké met de bus op fok uitje: https://www.instagram.com/reel/DG17VL4i_jk/
Niets in het leven is praktischquote:
ik heb er maar 1 dus moet em eigenlijk wel weer ophangen maar te lui voorquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 minder nu, die begon paar weken terug spontaan te piepen
treffend welquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oké met de bus op fok uitje: https://www.instagram.com/reel/DG17VL4i_jk/
of toch welquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets in het leven is praktisch
slapsequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:55 schreef Nizno het volgende:
maar goed ik ga nu echt de laptop afsluiten.
Gute Nacht Freunde
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha watn keerl
https://www.instagram.com/reel/DCoDNYFChMm/
Maar iets bijzonder of is dit een normale tijd voor de wekker voor jou?quote:
Dat is idd wat ik heb gedaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Normaal, tenzij ik avonddienst hebquote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar iets bijzonder of is dit een normale tijd voor de wekker voor jou?![]()
Ik werk morgen thuis, dus ehh, half negen ofzo? Voelt ineens niet meer zo erg
Dan is de pret weer voorbij?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet nog meuk opruimen zodat ik dat niet morgenochtend snel hoef te doen.
Damnquote:
Goodnightquote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga een podcast aanzetten van Saskia en slapen. :w tot morgen vrinden
quote:
Ahhhh, dat is jammer maar fijn dat ze even weg was. En slim, anders zit je toch met die spanning, kost weer energiequote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze komt morgen weer thuis, maar dat kan vroeg in de ochtend zijn of laat in de middag. Ik ga het er niet op wagen.
Begint dat spiegel slijpen binnenkort?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
Het is grappig dat ik tegelijkertijd blij ben om even alleen te zijn, maar me ook een beetje eenzaam voel. Eigenlijk jammer dat die fotocursus niet doorging. Ik mis toch wel soort van wekelijks sociaal momentje of zo.
Oktober pas.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhhh, dat is jammer maar fijn dat ze even weg was. En slim, anders zit je toch met die spanning, kost weer energie
[..]
Begint dat spiegel slijpen binnenkort?Dan heb je je wat meer een sociaal momentje?
En wie weet komt die fotografie nog een keer voorbij, vaak wel
Truste!quote:
Ja, kan het wat zachter?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 03:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zwab ga slapen. Dit tijdstip is alleen voor serpenten
Braddie.gif @Amaquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of de gemiddelde fokker een rijbewijs heeft en actief aan het verkeer deelneemt, maar ja
ssssss sss sssssssss sss SSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 9 mei 2025 03:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ssss. Sssss,ssssssss s ssss ssssss ss ss?
Valt mee hoor. Zeker in de zomerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan is de pret weer voorbij?
[..]
DamnKlinkt best intens?
[..]
Goodnight
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:16 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren relatie verbroken en ben zelf ook erg verdrietig. Koppijn niet normaal. Zo eerst maar eens een flink stuk wandelen.
Goedemorgen!
Gisteren relatie verbroken en ben zelf ook erg verdrietig. Koppijn niet normaal. Zo eerst maar eens een flink stuk wandelen.
Goedemorgen!
Nee joh, onmogelijkquote:
Je mentioned nu iemand die ook niet actief deelneemt in het verkeer met een auto.quote:
Is te makkelijk volgens het moeilijke publiek hierquote:
Na het wandelen een nieuwe relatie zoekenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:16 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen!
Ja, op 1 ding na. En dat bleek voor mij een groter issue te zijn dan ik vorig jaar had gedacht. En hij zag de noodzaak niet om er iets aan te doen.quote:
Hoezo zijn ze hier moeilijk?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is te makkelijk volgens het moeilijke publiek hier
Gewoon tijdens het wandelen al.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na het wandelen een nieuwe relatie zoeken
Ja, gewoonquote:
Hahaha. Nee dankje. Alleen blijven is echt prima.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met of zonder speer en vangnet?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon niet gaan wandelen en meteen op jacht.
Ik ben wel erg benieuwd naar suggesties waar je om 7.45 's ochtends leuke mannen tegenkomt hahaha. Misschien voor de toekomst.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon niet gaan wandelen en meteen op jacht.
Gezocht, man met grote boormachine.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Nee dankje. Alleen blijven is echt prima.
Een boormachine, die heb ik nu wel nodig.
Past wel bij het onderwerp van gisterenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezocht, man met grote boormachine.
Ja dit is wel een uitdaging, in de Zorg denk ik, die zijn vast al wakker, of een gezellige bakker.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd naar suggesties waar je om 7.45 's ochtends leuke mannen tegenkomt hahaha. Misschien voor de toekomst.
Welk onderwerp?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Past wel bij het onderwerp van gisteren
De bouw...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit is wel een uitdaging, in de Zorg denk ik, die zijn vast al wakker, of een gezellige bakker.
die is wel een stuk makkelijker te regelen dan een relatie.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja doei US.quote:
Die kunnen wel in de wasquote:
Even langs alle bakkers wandelen dadelijk, met rode lippenstift en een heupwiegje.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee joh. Prima ervaring mee.
Een bakker daarentegen nooit geprobeerd. Wie weet.
Dat komt wel met voordelen zoals: altijd lekkere broodjesquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee joh. Prima ervaring mee.
Een bakker daarentegen nooit geprobeerd. Wie weet.
Doe jij dat ook weleens?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even langs alle bakkers wandelen dadelijk, met rode lippenstift en een heupwiegje.
Uhm...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Wel eerst even langs de hakkenlooples aub.quote:
Kan hij met haar kadetjes spelen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt wel met voordelen zoals: altijd lekkere broodjes
Staat hij iedere ochtend om 03:00 naast het bed met verse broodjes klaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt wel met voordelen zoals: altijd lekkere broodjes
En die hebben vast ook wel een boormachine.quote:
Kleinigheidje hou je tochquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat hij iedere ochtend om 03:00 naast het bed met verse broodjes klaar.
Ohai.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd naar suggesties waar je om 7.45 's ochtends leuke mannen tegenkomt hahaha. Misschien voor de toekomst.
Vaak welquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die hebben vast ook wel een boormachine.
Ik hoor gewoon mijn scheenbeen knappen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mi-ni-maal 10 cm
Het oog wil ook wat.
Ja dusquote:
is dat een afkeurpuntje?quote:
Detailquote:
Ik kan dat ook, dus dan moet het jou ook lukkenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoor gewoon mijn scheenbeen knappen.
Gezellig mee kwetteren.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weer musjes in de achtertuinZo schattig en gezellig
Op vakantie in een vakantiepark zagen we bijna elke ochtend konijntjes in de tuinquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weer musjes in de achtertuinZo schattig en gezellig
TJIELP TJIEP TJIELPquote:
Ja maar al mijn hakloopspieren zijn nog zwaar onontwikkeld, beetje als de zwoerd van een speklapje na 2 minuten in de pan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan dat ook, dus dan moet het jou ook lukken
"Verdere vragen richten aan de helpdesk."quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De grootste leugen ooit, bij zakelijke e-mails: als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.
Maar je kan moeilijk zeggen met: pleurt op met je zeikvragen.
Ik heb een beeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar al mijn hakloopspieren zijn nog zwaar onontwikkeld, beetje als de zwoerd van een speklapje na 2 minuten in de pan.
Ja leuk, maar niet van toepassing.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Verdere vragen richten aan de helpdesk."
Ik zeg dat ook altijd joviaal, als je nog vragen hebt dan weet je me te vinden hè?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De grootste leugen ooit, bij zakelijke e-mails: als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.
Goedemorgen!
Joviaal i.c.m. met die blik is een beetje psychotischquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg dat ook altijd joviaal, als je nog vragen hebt dan weet je me te vinden hè?
Met deze blik ------------>
Dan maken ze het maar van toepassingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja leuk, maar niet van toepassing.
Joeee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan maken ze het maar van toepassing
Daarom zet ik dat ook nooit in mails.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Denk in oplossingen!quote:
Waarheid dit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tijd voor weekend!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:52 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij gaat het net iets te mooi weer worden om te werken.
Gewoon afsluiten met: DOEIquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom zet ik dat ook nooit in mails.
Begin daar eens mee danquote:
Ik las twerken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:52 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij gaat het net iets te mooi weer worden om te werken.
Nooit gedaan maar ik denk wel dat ik dat kentquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las twerken.
Oke, wervelwindje
Hoezo heb je dat nog nooit gedaan dan ?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit gedaan maar ik denk wel dat ik dat kent
Ja misschien per ongeluk of zo, op een bar ergens.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo heb je dat nog nooit gedaan dan ?
Ja precies.quote:
Dat je ineens je inner-neger naar buiten laat ofzo en een drankje met kokos drinkt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja misschien per ongeluk of zo, op een bar ergens.
Beetje droogquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja precies.
"Dit is mijn antwoord."
"Doei"
Twee bananen in mijn oren ----->quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je ineens je inner-neger naar buiten laat ofzo en een drankje met kokos drinkt.
Het is zakelijk. Dat hoeft niet persoonlijk.quote:
Zal jou eens oplossenquote:
Wat is er persoonlijk aan: mochten er nog vragen zijn, laat het even weten?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is zakelijk. Dat hoeft niet persoonlijk.
Nee.quote:
Lijkt mij wat pijnlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee bananen in mijn oren -----> [ afbeelding ]
"xx en als je nog vragen hebt dan weet je me te vinden jij sterke stoute tijger"quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is zakelijk. Dat hoeft niet persoonlijk.
Nou.quote:
Wil het wakker worden niet lukken?quote:
En ik lag er gister ook al extreem vroeg in.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil het wakker worden niet lukken?
Ik ga niet op Luc spugen.quote:
Nou, succes ermee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En ik lag er gister ook al extreem vroeg in.
Moet toch even beetje vaart maken want moet me om 9:00 melden.
toen de wekker af ging twijfelde ik ook wel even wat ik wilde doen met mijn levenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil het wakker worden niet lukken?
Er zijn ook mannen die wandelen terwijl ze een relatie hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De wandelmannen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die wandelen terwijl ze een relatie hebben
Gelijk een crisis in, klinkt fijnquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen de wekker af ging twijfelde ik ook wel even wat ik wilde doen met mijn leven
Dit is nieuwe info.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die wandelen terwijl ze een relatie hebben
Whoopquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dank je. Even certificaat ophalen.
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien raak ik ook wel verslaafd ineens.
Straks alleen nog maar superslimme mensen hierquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien raak ik ook wel verslaafd ineens.
De droom.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks alleen nog maar superslimme mensen hier
zo'n hardloop clubquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Mensa heet je hartelijk welkomquote:
Nee, doei.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:16 schreef UitStraling het volgende:
Heb je regelmatig het gevoel dat je slimmer bent dan anderen in je omgeving?
Grab him by the slurfje!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Veel te sportief, bah!![]()
1 bouwvakker gespot.
Je bent zelf gevaarlijk.quote:
Oke Garfield.quote:
Jaquote:
Zou etenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook
Stel je voor dat ze er een combi gerecht van maken
De lasagnebal?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook
Stel je voor dat ze er een combi gerecht van maken
MEERquote:
Bal van Loetje als voorgerechtje, lasagne als hoofdgerecht en als toetje een chocoladefontein van 8 meter hoog.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wel apart dus lasagne met de loetje bal
Katquote:
quote:
Jaquote:
Ja, waarom minder gehaktballen?quote:
Je bent zelf een feitjequote:
Wel zo netjes.quote:
Liever zonder, maar dat moet iedereen zelf wetenquote:
Dat zijn allemaal lekkere gerechtenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:33 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk, van zuurkool, boerenkool of snert kan ik het begrijpen..
maar lasagne? nee
Ik ga mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal van Loetje als voorgerechtje, lasagne als hoofdgerecht en als toetje een chocoladefontein van 8 meter hoog.
Want het oog wil ook wat.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal van Loetje als voorgerechtje, lasagne als hoofdgerecht en als toetje een chocoladefontein van 8 meter hoog.
Ik moet een klein tiental gaatjes geboord hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is goed, neem ik een boormachine voor je mee.
Drie minuutjes werk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik moet een klein tiental gaatjes geboord hebben.
quote:
Ok.quote:
Ja, je hebt maar 2 uur diepe slaap nodig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:38 schreef DeZwabber het volgende:
Hmmm. Is drie uur slaap genoeg? We zullen het zien.
Black Foot indianen kunnen een week zonder slaap en dan halen ze nog een rennende bizon in.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:38 schreef DeZwabber het volgende:
als je dat geen 3-4 weken doet moet het wel lukkenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:38 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, laten we nog even geen kwalitatieve eisen stellen aan deze slaap.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je hebt maar 2 uur diepe slaap nodig.
*logt weer uitquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks alleen nog maar superslimme mensen hier
Binnenkort hier aan beginnenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Black Foot indianen kunnen een week zonder slaap en dan halen ze nog een rennende bizon in.
Die kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Binnenkort hier aan beginnen
[ afbeelding ]
verwijderen een idee?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb iets van McAfee op m'n pc staan, doet z'n werk verder, maar het verandert m'n zoekmachine steeds van Google naar Yahoo en dat is zo schijtirritant. En het werkt niet eens fatsoenlijk.
Ik heb eerder boeken van hem gelezen maar z'n taalgebruik is een beetje... apart... Dus het verhaal spreekt me wel aan, maar ik zit er een beetje tegen op te hikken door zijn schrijfstijlquote:
Windows Defender is best prima tegenwoordig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zou wel kunnen, maar het scant wel van alles
Is dat die gast van Snatch en die ene serie laatst ja?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eerder boeken van hem gelezen maar z'n taalgebruik is een beetje... apart... Dus het verhaal spreekt me wel aan, maar ik zit er een beetje tegen op te hikken door zijn schrijfstijl
mcafee webadvisor erafmikken, dat schijnt de oorzaak te zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zou wel kunnen, maar het scant wel van alles
quote:By any chance, did the user install anything from McAfee? If so, they have a "safe web" extension that changes the default search engine to Yahoo!.
en ditquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Windows Defender is best prima tegenwoordig.
Eh neequote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat die gast van Snatch en die ene serie laatst ja?
Personal Security is hetquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
mcafee webadvisor erafmikken, dat schijnt de oorzaak te zijn
"By any chance, did the user install anything from McAfee? If so, they have a “safe web” extension that changes the default search engine to Yahoo!."quote:
Ze hebben geleerd!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Windows Defender is best prima tegenwoordig.
Ik ga straks weer aardbeien halen.quote:
Met wat erop? Gehaktballen?quote:
Een van mijn beste vrienden is een bastaard Zwartvoet, ik wil hem nog steeds een keer overhalen om een Pow Wow bij te wonen maar hij heeft helaas weinig met zijn afkomst.quote:
4EverGehaktBal.quote:
Ik ken wel Platvoetquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van mijn beste vrienden is een bastaard Zwartvoet, ik wil hem nog steeds een keer overhalen om een Pow Wow bij te wonen maar hij heeft helaas weinig met zijn afkomst.
ja, 2 met bal jaquote:
Ze houdt je in de gaten!quote:
Lekker.quote:
Heb je ook een broek op je hoofd?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Lekker toch wel, een broek, had ik eerder moeten doen.
Momentje, brb.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook een broek op je hoofd?
ik heb niet met bal besteldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
En de pijpen in de mond?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook een broek op je hoofd?
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niet met bal besteldDan kan het alsnog lekker zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
daar ga ik wel van uit jaquote:
Heb je een broodje met pindakaas en kefir, of heb je een broodje met pindakaas, en kefir?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een broodje pindakaas en Kefir (wollahhh ik zweer, ik heb niets gedaan tfoeee)
Of een broodje kaaskefir met wat losse pinda's?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je een broodje met pindakaas en kefir, of heb je een broodje met pindakaas, en kefir?
Gewoon die boterhammen IN de kefir geduwd, natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je een broodje met pindakaas en kefir, of heb je een broodje met pindakaas, en kefir?
Approved.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon die boterhammen IN de kefir geduwd, natuurlijk.
Nog balletjes van gekneed? Ik hoor van anderen dat dat helemaal de bom is.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soppen, dat deed mijn zusje vroeger altijd, die zat altijd alles overal in te soppen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Extreme danger: heat stroke is imminent.
Nee, ik ben niet zo raar.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog balletjes van gekneed? Ik hoor van anderen dat dat helemaal de bom is.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soppen, dat deed mijn zusje vroeger altijd, die zat altijd alles overal in te soppen.
quote:
Haha jaquote:
Gelukkig reageer jij.quote:
Vooral gisterenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gekke malle dingen lees je af en toe hier hè?
De meest normale inderdaadquote:
Dat is lekker. Kan je van het zonnetje gaan genieten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, ik zie dat ik mij vergist heb in de tijd en al het werk voor nu al af heb.
Fijn weekend enz.
Verse opscheer?quote:
Is net wat je referentiekader is en het sarcasme komt uit mijn beeldscherm klotsen.quote:
Ja, nog niet helemaalquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is lekker. Kan je van het zonnetje gaan genieten.
Ongehoord en alle perken te buitenquote:
Ja, ik heb altijd wel zin in weekendquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich heb ik ook wel zin in weekend.
GEWONquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien tref je wel een leuke kapper met een boormachine?
Waarom zou je dat willen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie net dat je het ESF kan kijken bij Pathé @:ESF1Gamer
Moet je toch eens je beeldscherm afkitten als het er allemaal uitklotstquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is net wat je referentiekader is en het sarcasme komt uit mijn beeldscherm klotsen.
Ja, ook weer zo. De werkweek is altijd weer een hinderlijke onderbreking van het weekend.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd wel zin in weekend
Mijn kapper is een kapster.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien tref je wel een leuke kapper met een boormachine?
Lekker scharen.quote:
Ik blijf wel thuis met zakken chips, popcorn en veel frisdrankquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie net dat je het ESF kan kijken bij Pathé @:ESF1Gamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |