En ik lag er gister ook al extreem vroeg in.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil het wakker worden niet lukken?
Ik ga niet op Luc spugen.quote:
Nou, succes ermee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En ik lag er gister ook al extreem vroeg in.
Moet toch even beetje vaart maken want moet me om 9:00 melden.
toen de wekker af ging twijfelde ik ook wel even wat ik wilde doen met mijn levenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil het wakker worden niet lukken?
Er zijn ook mannen die wandelen terwijl ze een relatie hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na het wandelen een nieuwe relatie zoeken
De wandelmannen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die wandelen terwijl ze een relatie hebben
Gelijk een crisis in, klinkt fijnquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen de wekker af ging twijfelde ik ook wel even wat ik wilde doen met mijn leven
Dit is nieuwe info.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die wandelen terwijl ze een relatie hebben
Whoopquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dank je. Even certificaat ophalen.
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien raak ik ook wel verslaafd ineens.
Straks alleen nog maar superslimme mensen hierquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien raak ik ook wel verslaafd ineens.
De droom.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks alleen nog maar superslimme mensen hier
zo'n hardloop clubquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd naar suggesties waar je om 7.45 's ochtends leuke mannen tegenkomt hahaha. Misschien voor de toekomst.
Mensa heet je hartelijk welkomquote:
Nee, doei.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:16 schreef UitStraling het volgende:
Heb je regelmatig het gevoel dat je slimmer bent dan anderen in je omgeving?
Grab him by the slurfje!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Veel te sportief, bah!![]()
1 bouwvakker gespot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |