Vaak welquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die hebben vast ook wel een boormachine.
Ik hoor gewoon mijn scheenbeen knappen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mi-ni-maal 10 cm
Het oog wil ook wat.
Ja dusquote:
is dat een afkeurpuntje?quote:
Detailquote:
Ik kan dat ook, dus dan moet het jou ook lukkenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoor gewoon mijn scheenbeen knappen.
Gezellig mee kwetteren.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weer musjes in de achtertuinZo schattig en gezellig
Op vakantie in een vakantiepark zagen we bijna elke ochtend konijntjes in de tuinquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weer musjes in de achtertuinZo schattig en gezellig
TJIELP TJIEP TJIELPquote:
Ja maar al mijn hakloopspieren zijn nog zwaar onontwikkeld, beetje als de zwoerd van een speklapje na 2 minuten in de pan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan dat ook, dus dan moet het jou ook lukken
"Verdere vragen richten aan de helpdesk."quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De grootste leugen ooit, bij zakelijke e-mails: als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.
Maar je kan moeilijk zeggen met: pleurt op met je zeikvragen.
Ik heb een beeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar al mijn hakloopspieren zijn nog zwaar onontwikkeld, beetje als de zwoerd van een speklapje na 2 minuten in de pan.
Ja leuk, maar niet van toepassing.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Verdere vragen richten aan de helpdesk."
Ik zeg dat ook altijd joviaal, als je nog vragen hebt dan weet je me te vinden hè?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De grootste leugen ooit, bij zakelijke e-mails: als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:16 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren relatie verbroken en ben zelf ook erg verdrietig. Koppijn niet normaal. Zo eerst maar eens een flink stuk wandelen.
Joviaal i.c.m. met die blik is een beetje psychotischquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg dat ook altijd joviaal, als je nog vragen hebt dan weet je me te vinden hè?
Met deze blik ------------>
Dan maken ze het maar van toepassingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja leuk, maar niet van toepassing.
Joeee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan maken ze het maar van toepassing
Daarom zet ik dat ook nooit in mails.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Denk in oplossingen!quote:
Waarheid dit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tijd voor weekend!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:52 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij gaat het net iets te mooi weer worden om te werken.
Gewoon afsluiten met: DOEIquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom zet ik dat ook nooit in mails.
Begin daar eens mee danquote:
Ik las twerken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:52 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij gaat het net iets te mooi weer worden om te werken.
Nooit gedaan maar ik denk wel dat ik dat kentquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las twerken.
Oke, wervelwindje
Hoezo heb je dat nog nooit gedaan dan ?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit gedaan maar ik denk wel dat ik dat kent
Ja misschien per ongeluk of zo, op een bar ergens.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo heb je dat nog nooit gedaan dan ?
Ja precies.quote:
Dat je ineens je inner-neger naar buiten laat ofzo en een drankje met kokos drinkt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja misschien per ongeluk of zo, op een bar ergens.
Beetje droogquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja precies.
"Dit is mijn antwoord."
"Doei"
Twee bananen in mijn oren ----->quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je ineens je inner-neger naar buiten laat ofzo en een drankje met kokos drinkt.
Het is zakelijk. Dat hoeft niet persoonlijk.quote:
Zal jou eens oplossenquote:
Wat is er persoonlijk aan: mochten er nog vragen zijn, laat het even weten?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is zakelijk. Dat hoeft niet persoonlijk.
Nee.quote:
Lijkt mij wat pijnlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee bananen in mijn oren -----> [ afbeelding ]
"xx en als je nog vragen hebt dan weet je me te vinden jij sterke stoute tijger"quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is zakelijk. Dat hoeft niet persoonlijk.
Nou.quote:
Wil het wakker worden niet lukken?quote:
En ik lag er gister ook al extreem vroeg in.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil het wakker worden niet lukken?
Ik ga niet op Luc spugen.quote:
Nou, succes ermee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En ik lag er gister ook al extreem vroeg in.
Moet toch even beetje vaart maken want moet me om 9:00 melden.
toen de wekker af ging twijfelde ik ook wel even wat ik wilde doen met mijn levenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil het wakker worden niet lukken?
Er zijn ook mannen die wandelen terwijl ze een relatie hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na het wandelen een nieuwe relatie zoeken
De wandelmannen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die wandelen terwijl ze een relatie hebben
Gelijk een crisis in, klinkt fijnquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen de wekker af ging twijfelde ik ook wel even wat ik wilde doen met mijn leven
Dit is nieuwe info.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die wandelen terwijl ze een relatie hebben
Whoopquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dank je. Even certificaat ophalen.
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien raak ik ook wel verslaafd ineens.
Straks alleen nog maar superslimme mensen hierquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien raak ik ook wel verslaafd ineens.
De droom.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks alleen nog maar superslimme mensen hier
zo'n hardloop clubquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd naar suggesties waar je om 7.45 's ochtends leuke mannen tegenkomt hahaha. Misschien voor de toekomst.
Mensa heet je hartelijk welkomquote:
Nee, doei.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:16 schreef UitStraling het volgende:
Heb je regelmatig het gevoel dat je slimmer bent dan anderen in je omgeving?
Grab him by the slurfje!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Veel te sportief, bah!![]()
1 bouwvakker gespot.
Je bent zelf gevaarlijk.quote:
Oke Garfield.quote:
Jaquote:
Zou etenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook
Stel je voor dat ze er een combi gerecht van maken
De lasagnebal?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook
Stel je voor dat ze er een combi gerecht van maken
MEERquote:
Bal van Loetje als voorgerechtje, lasagne als hoofdgerecht en als toetje een chocoladefontein van 8 meter hoog.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wel apart dus lasagne met de loetje bal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |