SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik hou de broek aan vandaag!quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:52 schreef aeque het volgende: [..] Kan wel je broek weer uit.
Nee dit was een keer niet dubbelzinnig bedoeld.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Wie werkt er nou thuis met de broek aan. Daar is het hele thuiswerken voor verzonnen zodat die weer uit kan.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik hoef pas tegen 9.30 ergens te zijn en het is maar 5 minuten lopen. Heb alle tijd dus.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik lag er een beetje laat in.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oej dat is rot.
Ik heb wel goed geslapen hoor, lag er alleen al heeeeel vroeg in.
Was er al 5 uur uit.
Liep je te piekeren vannacht?
Geen idee eigenlijk, had niet het idee dat ik aan het piekeren was.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Broekuit haarinspectieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ah dat is rot. Beetje rustig aan doen dan maar vandaag.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lag er een beetje laat in.
Geen idee eigenlijk, had niet het idee dat ik aan het piekeren was.![]()
![]()
Goedemorgen![]()
Heb zelf een joggingbroek aan. Thuiswerken en de onderkant zien ze toch niet
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Moguh Stevenquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:09 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen![]()
Heb zelf een joggingbroek aan. Thuiswerken en de onderkant zien ze toch niet![]()
![]()
![]()
Stevieeequote:Op donderdag 8 mei 2025 09:09 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen![]()
Heb zelf een joggingbroek aan. Thuiswerken en de onderkant zien ze toch niet![]()
![]()
![]()
HoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Neem er twee!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Tevens even mijn werkplek stofzuigen want zie opvallend veel bruine kruimelsBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee ik had toch een jogging broek (en onderbroek aan) herr hemawurst!quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik kijk overigens op Steam en daar wordt de game Thief simulator collection aangeprezen. Wtf, lekker inbreken :/Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Prima ontbijtquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:34 schreef KoningWouter het volgende:
Zojuist maar een bordje pasta gepakt. Had honger.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die is gek, ga niet in de rij staan voor die opgeblazen zooiquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoeft toch niet per se bij die hele bekendequote:Op donderdag 8 mei 2025 09:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die is gek, ga niet in de rij staan voor die opgeblazen zooiUw ADH vitamine Worst
Alleen die van de Groot moet je hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoeft toch niet per se bij die hele bekende![]()
Ze zoeken wel altijd personeel om die bollen te vullenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zal vast elders ook een goede zijn zonder tiktok hypesquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen die van de Groot moet je hebbenUw ADH vitamine Worst
Het witte paard in de Efteling hebben ze ook Bossche bollen (nep)quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pretiktok rij
Nog steeds overhyped
Ga straks wel iets lekkers halen in de EftelingBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Soesjes zijn sowieso superieur
Betere verhoudingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moeten ze niet mij hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ze zoeken wel altijd personeel om die bollen te vullenUw ADH vitamine Worst
Ze worden op meerdere plekken verkocht. Veel horeca verkoopt die van de Groot. Neppers zijn echt wel een stuk minder.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zal vast elders ook een goede zijn zonder tiktok hypes![]()
Dippen met een natte vingerquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:21 schreef StevenHyde het volgende:
Tevens even mijn werkplek stofzuigen want zie opvallend veel bruine kruimels
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goodmorning sunshine![]()
![]()
(je hoorde bossche bollen?)
die vind ik helemaal niet zo lekker
JA!!!!quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hebben we het hier nog over bastognekoekkruimels?
Daarom had ik al snel nog een post eronder gezet!Smile, it's free therapy.![]()
Nee is ook niet mijn eerste keuze. Al is het alleen al omdat daar een gebruiksaanwijzing bij is om het op te kunnen eten. geen zin inquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]die vind ik helemaal niet zo lekker
Goedgekeurdquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JA!!!!
Daarom had ik al snel nog een post eronder gezet!
Ow nee dat maakt me niet uit dat is bij een tompoucequote:Op donderdag 8 mei 2025 10:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee is ook niet mijn eerste keuze. Al is het alleen al omdat daar een gebruiksaanwijzing bij is om het op te kunnen eten. geen zin inook.
Maar ik vind slagroom niet lekker
Er is een gebruiksaanwijzing?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee is ook niet mijn eerste keuze. Al is het alleen al omdat daar een gebruiksaanwijzing bij is om het op te kunnen eten. geen zin inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In één keer in je mik douwenquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is een gebruiksaanwijzing?![]()
Nee!quote:pff had ik wel verwacht.. maar de hele 'film' speelde weer in mn hoofd af.
Moeilijk/ raar om te beseffen dat het nu bijna allemaal voorbij is.Smile, it's free therapy.![]()
Mijne wel toch?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow nee dat maakt me niet uit dat is bij een tompouceook.
Maar ik vind slagroom niet lekker![]()
![]()
![]()
Komt welquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee!pff had ik wel verwacht.. maar de hele 'film' speelde weer in mn hoofd af.
Moeilijk/ raar om te beseffen dat het nu bijna allemaal voorbij is.![]()
![]()
Nee daar gewoon het dakje opeten. Dan die room in 1x zo op een grote vork naar binnen schrapen. Dan de bodem naar binnen schuivenquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow nee dat maakt me niet uit dat is bij een tompouceook.
Maar ik vind slagroom niet lekkerEr is wel een soort hack hoorde ik vorige week bij de slechtste chauffeur van NL. Daar waren ze aan t eten en een deelnemer legde uit hoe je t t beste kon eten.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is een gebruiksaanwijzing?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Koester dat gevoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De room met bodem gaan als eerste eraan en dan als laatste het dakjequote:Op donderdag 8 mei 2025 10:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee daar gewoon het dakje opeten. Dan die room in 1x zo op een grote vork naar binnen schrapen. Dan de bodem naar binnen schuiven
[..]
Er is wel een soort hack hoorde ik vorige week bij de slechtste chauffeur van NL. Daar waren ze aan t eten en een deelnemer legde uit hoe je t t beste kon eten.![]()
![]()
Ga je weer met muts op de efteling in?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb mijn 10k stapjes al en moet nog 3 km lopenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja dan heb je wel een gebruiksaanwijzing nodig ja. Ben nu al de weg kwijtquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De room met bodem gaan als eerste eraan en dan als laatste het dakje![]()
![]()
![]()
Veel te warm voor manquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ga je weer met muts op de efteling in?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat zegt meer over jouquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dan heb je wel een gebruiksaanwijzing nodig ja. Ben nu al de weg kwijt![]()
Straks terug met de bus en dan de bus naar de Efteling zoeken
Mini zoekt tocht wordt datHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moet weer voor taxichauffeur gaan spelen en door naar de oogarts![]()
geenzininmaarzaltochmoeten
![]()
![]()
Life hack
Donder een keer hard op je kin waardoor je m open haalt en je onder je kin en klein litteken krijgt
Dit trekt de huid strak en dan heb je geen tweede kind op foto'sHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Succesquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:13 schreef Kissingbird het volgende:
Als je veel koekjes eet gaat de nek weg![]()
![]()
[ afbeelding ]
(neemt nog een bastognekoekje)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ben ik weer perversquote:![]()
Dus je wil zeggen dat iedereeen die hier bolkt pervers is, wat is Justin dan wel niet die bokt heel wat af
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet mij erbij betrekken!quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik weer pervers![]()
Dus je wil zeggen dat iedereeen die hier bolkt pervers is, wat is Justin dan wel niet die bokt heel wat af![]()
Ga vanmiddag mijn kin wel even tegen het keukenkastje stoten. Al is dat technisch gezien wat lastig.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Life hack
Donder een keer hard op je kin waardoor je m open haalt en je onder je kin en klein litteken krijgt
Dit trekt de huid strak en dan heb je geen tweede kind op foto'sBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Doe ik lekker tochquote:
Carzeuhquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik raad een stoeprand aan met een fietsquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ga vanmiddag mijn kin wel even tegen het keukenkastje stoten. Al is dat technisch gezien wat lastig.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat maakt het wel moeilijkquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik raad een stoeprand aan met een fiets
Nou, doe eens nietquote:
Oké straks een kwartier overstaptijd tussen bussen
EitjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nietes KWquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Lekker
Niet te hard gekookt aub![]()
![]()
Dat is wel een debiel iddquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik denk dat Harrie het heeft gedaanDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Ben er bijna
Ik ben er bijna
Maar nog niet helemaalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Even uurtje slaap gepakt nog
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ja, gelukkig welquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ik ben veel te vroegquote:![]()
![]()
En tnx
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 08-05-2025 11:07:05 ]Smile, it's free therapy.![]()
quote:
tttsssssssquote:
Per ongeluk thuis gepoept terwijl ik naar kantoor moetUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:17 schreef hemarookworst het volgende:
Per ongeluk thuis gepoept terwijl ik naar kantoor moet![]()
![]()
Nou jaaaaaaquote:Op donderdag 8 mei 2025 01:58 schreef Soury het volgende:
Ik stel een smoezen bingo voor, Grotetijd heeft al "iets afgefinkt"
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Rotkatten weer de bloemen vernield in de plantenbak twee planten naar de klotuh
Hou je beesten toch lekker binnen
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 08-05-2025 12:38:40 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kutbeesten bahquote:
Hou ze lekker binnen. Kan ook mijn loungebank niet met kussens laten staan omdat die rotbeesten daar ook al in gaan liggen en ik dan alles onder de haren heb zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is idd wel klote jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kutbeesten bah
Hou ze lekker binnen. Kan ook mijn loungebank niet met kussens laten staan omdat die rotbeesten daar ook al in gaan liggen en ik dan alles onder de haren heb zitten![]()
![]()
En je kan er nog eens niets aan doen ook nog
EErst toen het nog tuin was zat je steeds in de stront te graaien als je op je knieen onkruid uit de tuin wilde halen en nu dit
Heb al zoveel planten in die bak gehad die kutbeesten maken alles kapot
Leuk he een kat als huisdier hebben en dan de straat op de laten zodat andere er last van hebben bah bahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier mollesteerden de poezen van de buurvrouw ook planten in onze tuin. Maar hebben we vd buurvrouw wat plantjes mogen kopen waar ze een hekel aan hebben die we erbij kunnen plaatsen waardoor dit minder is. Helaas wel zo nu en dan een dood musje door de poezen wat klote
Kan je de buren niet confronteren met je kapotte planten?quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:36 schreef Dotteke het volgende:
En je kan er nog eens niets aan doen ook nog
EErst toen het nog tuin was zat je steeds in de stront te graaien als je op je knieen onkruid uit de tuin wilde halen en nu dit
Heb al zoveel planten in die bak gehad die kutbeesten maken alles kapot
Leuk he een kat als huisdier hebben en dan de straat op de laten zodat andere er last van hebben bah bah
En vragen of je op hun kosten andere mag kopen?
(en dan evt ook wat erbij zetten waar ze een hekel aan hebben, zoals @StevenHyde al aangaf)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
O dat is minder van die dode vogelsquote:Op donderdag 8 mei 2025 11:38 schreef StevenHyde het volgende:
Hier mollesteerden de poezen van de buurvrouw ook planten in onze tuin. Maar hebben we vd buurvrouw wat plantjes mogen kopen waar ze een hekel aan hebben die we erbij kunnen plaatsen waardoor dit minder is. Helaas wel zo nu en dan een dood musje door de poezen wat klote
Ik heb alleen lila en paarse bloemen in die bak, ik wi daar niets anders in hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja lijkt me ook maar of ik het ook ga doen is een andere vraag
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet je veel documenten nieten?
Misschien niet ik wel wat anders
Verstandig m8. En geeft niks tochquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:11 schreef KoningWouter het volgende:
Ga toch volgende week pas beginnen met werken.
'T was een beetje te veel allemaal de laatste tijdBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja zo modern ben ik nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:11 schreef hemarookworst het volgende:
Ik niet niet, heb de documenten digitaal
Maar ik heb ook wel eens stoelbekleding geniet
Ja dat was genieten
Nee op zich niet hoor, maar had me zo voorgenomen vandaag er 100% voor te gaan.quote:
Maar dan ga ik er vanaf dinsdag wel 100% voor.![]()
Ik zou er ook geen haast mee hebben, gewoon doen wat goed voeltquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:11 schreef KoningWouter het volgende:
'T was een beetje te veel allemaal de laatste tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen haast mee hebben, gewoon doen wat goed voeltJa is ook zo, heb ook gebeld en was helemaal geen probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook weer even gaan liggen tot net. Nu gaat het op zich wel weer.
Maar even rustig aan doen de komende tijd tot dinsdag.![]()
En je had er zo zin in, is dit geen uitstel gedrag?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:11 schreef KoningWouter het volgende:
'T was een beetje te veel allemaal de laatste tijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat is het niet. Ben niet bang daar heen te gaan hoor of dat ik het moeilijk vind.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je had er zo zin in, is dit geen uitstel gedrag?
Gewoon verrot geslapen vannacht, vanmorgen 5 uur met buikpijn wakker. Net even gelegen.![]()
In elk geval beterschap voor nuquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Ben niet bang daar heen te gaan hoor of dat ik het moeilijk vind.
Gewoon verrot geslapen vannacht, vanmorgen 5 uur met buikpijn wakker. Net even gelegen.![]()
En even voor jezelf kiezen is zelden een slecht plan hoor
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Oke,beterschap dan maarquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Ben niet bang daar heen te gaan hoor of dat ik het moeilijk vind.
Gewoon verrot geslapen vannacht, vanmorgen 5 uur met buikpijn wakker. Net even gelegen.
Thanks Sallyquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:20 schreef Sally het volgende:
[..]
In elk geval beterschap voor nu![]()
En even voor jezelf kiezen is zelden een slecht plan hoor
Ja is ook wel zo. Als het een beetje ging was ik gewoon gegaan maar ging echt bagger vanmorgen.![]()
Zo toe aan een bakkie koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Is gratiesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)ure-koffiebonen.htmlquote:JDE Peet's, het bedrijf achter merken als Douwe Egberts, Pickwick en Senseo, overweegt de prijzen van zijn producten verder te verhogen. Dat komt volgens het bedrijf door de gestegen prijzen van koffiebonen.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Oh jee!quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)ure-koffiebonen.html![]()
Ik denk er is weer een aanslag ergens of zo![]()
![]()
Ja, vanaf nu drink ik alleen nog maar cola! Mij hebben ze nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh jee!![]()
Ik denk er is weer een aanslag ergens of zo
Nee, ik was wat traag met mn vervolgpost
De perla gisteren bij de AH was alweer 20 cent duurder in een maand er zo 40 eurocent bij opgedruktquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)ure-koffiebonen.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en koffie kunnen we ook niet goedkoper in Duitsland inslaan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De perla gisteren bij de AH was alweer 20 cent duurder in een maand er zo 40 eurocent bij opgedrukt
Beter maar niet meer drinken dus
Ik ook!quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, vanaf nu drink ik alleen nog maar cola! Mij hebben ze niet
Nee, ik was wat traag met mn vervolgpost![]()
![]()
![]()
Ik heb poezen in mijn tuinquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb hommels en bijen op mijn balkon![]()
![]()
Ik neem nog snel een kopjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik haal altijd koffie in voorraad als het twee halen een betalen isquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en koffie kunnen we ook niet goedkoper in Duitsland inslaan.
Beter maar niet meer drinken dus
Ik heb ook een poes op mijn balkonquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Die krijgen van mij een bak water over de kop als ik ze zie in mijn tuinquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohhh dan heb ik ook een aubergine in mijn tuin!quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook een poes op mijn balkon![]()
Over pervers gesprokenquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ohhh dan heb ik ook een aubergine in mijn tuin!
quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die krijgen van mij een bak water over de kop als ik ze zie in mijn tuin
Waarom? Is toch zielig.![]()
Voortaan je koffie op het werk drinken en thuis andere drankjesquote:
Gewoon andere merk of huismerk kopenquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)ure-koffiebonen.htmlUw ADH vitamine Worst
Ik vind het meer zielig voormij zelf dat ze mijn planten kapot maken en mijn tuinkussens vol met vieze poten en haren achterlaten. Je hebt zeker net mijn post gemist over wat ze in mijn tuin doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:29 schreef Dotteke het volgende:
Rotkatten weer de bloemen vernield in de plantenbak twee planten naar de klotuh
[ afbeelding ]
Hou je beesten toch lekker binnenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga maar eens douchen en mijn haren wassenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:
Ja ik koop sowieso weinig koffie, alleen voor gasten en thee vind ik pickwick sowieso minder lekker, hun assortiment is ook beperkt qua kruidenthee.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon andere merk of huismerk kopenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ja die heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het meer zielig voormij zelf dat ze mijn planten kapot maken en mijn tuinkussens vol met vieze poten en haren achterlaten. Je hebt zeker net mijn post gemist over wat ze in mijn tuin doen
Maar prima hoor, heb ook ooit een buurkat op die manier blijvend verjaagd.
Het beest kwam elke nacht door mijn kattenluik waarop mijn poezen gingen blazen. Elke nacht wakker door dat kreng. Toen heb ik het luikje op alleen-naar-binnen-laten gezet ipv er uit en tien minuten met een flesje water achter hem aan. Nooit meer terug gezien.![]()
![]()
In de regel komt het daar sowieso al op neerquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voortaan je koffie op het werk drinken en thuis andere drankjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb twinnings want die hebben een hele fruitlijn thee zonder theequote:Op donderdag 8 mei 2025 12:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik koop sowieso weinig koffie, alleen voor gasten en thee vind ik pickwick sowieso minder lekker, hun assortiment is ook beperkt qua kruidenthee.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, iemand heeft gezien dat het een kat was en vorige jaar was het het zelfde verhaal, heb ik het met eigen ogen gezien een paar keerquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoezo heeft een kat dat gedaan? Misschien was het de buurman wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die van mij doen dat soort dingen niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, iemand heeft gezien dat het een kat was en vorige jaar was het het zelfde verhaal, heb ik het met eigen ogen gezien een paar keer![]()
Ja daat zeggen alle kattenliefhebbers, maar ondertussen schijten ze bij iedereen de tuin onder.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die van mij doen dat soort dingen niet.
Of je moet ze thuis houden dan niet.
Vorig jaar was een andere kat zegt ze ook, maar dat doet mijn kat niet. Tot ik haar de foto die ik had gemaakt liet zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die katten zijn gewoon slecht opgevoed.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daat zeggen alle kattenliefhebbers, maar ondertussen schijten ze bij iedereen de tuin onder.
Of je moet ze thuis houden dan niet.
Vorig jaar was een andere kat zegt ze ook, maar dat doet mijn kat niet. Tot ik haar de foto die ik had gemaakt liet zien
Ik heb twee vrouwenpoezen die poepen niet.![]()
Mijn zus had een hond
De hond was zinnelijk
We hadden iedere dinsdag zussen avond
Beestenbende mee
Die hond poepte binnen een half uur bij binnenkomst binnen
Ook als hij buiten al was geweest
Gewoon van blijheid ofzo
Eerste keer zegt ze "dat doet hij anders nooit"
Tweede keer ook
Derde keer zegt ze het weer dus ik zeg "nouuuuuu"
"Ja oke dit doet hij thuis nooit"Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn zus had een hond
De hond was zinnelijk
We hadden iedere dinsdag zussen avond
Beestenbende mee
Die hond poepte binnen een half uur bij binnenkomst binnen
Ook als hij buiten al was geweest
Gewoon van blijheid ofzo
Eerste keer zegt ze "dat doet hij anders nooit"
Tweede keer ook
Derde keer zegt ze het weer dus ik zeg "nouuuuuu"
"Ja oke dit doet hij thuis nooit"
Ja dat zijn honden. Die zijn smerig.![]()
Wat dan?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb ergere dingen opgeruimd van de kinderen![]()
![]()
ZIt lekker met jouquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die katten zijn gewoon slecht opgevoed.
Ik heb twee vrouwenpoezen die poepen niet.
Nee kattenbakkken zijn lekker frisquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat zijn honden. Die zijn smerig.
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: