SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik hou de broek aan vandaag!quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:52 schreef aeque het volgende: [..] Kan wel je broek weer uit.
Nee dit was een keer niet dubbelzinnig bedoeld.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Wie werkt er nou thuis met de broek aan. Daar is het hele thuiswerken voor verzonnen zodat die weer uit kan.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik hoef pas tegen 9.30 ergens te zijn en het is maar 5 minuten lopen. Heb alle tijd dus.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik lag er een beetje laat in.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oej dat is rot.
Ik heb wel goed geslapen hoor, lag er alleen al heeeeel vroeg in.
Was er al 5 uur uit.
Liep je te piekeren vannacht?
Geen idee eigenlijk, had niet het idee dat ik aan het piekeren was.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Broekuit haarinspectieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ah dat is rot. Beetje rustig aan doen dan maar vandaag.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lag er een beetje laat in.
Geen idee eigenlijk, had niet het idee dat ik aan het piekeren was.![]()
![]()
Goedemorgen![]()
Heb zelf een joggingbroek aan. Thuiswerken en de onderkant zien ze toch niet
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Moguh Stevenquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:09 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen![]()
Heb zelf een joggingbroek aan. Thuiswerken en de onderkant zien ze toch niet![]()
![]()
![]()
Stevieeequote:Op donderdag 8 mei 2025 09:09 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen![]()
Heb zelf een joggingbroek aan. Thuiswerken en de onderkant zien ze toch niet![]()
![]()
![]()
HoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Neem er twee!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Tevens even mijn werkplek stofzuigen want zie opvallend veel bruine kruimelsBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee ik had toch een jogging broek (en onderbroek aan) herr hemawurst!quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik kijk overigens op Steam en daar wordt de game Thief simulator collection aangeprezen. Wtf, lekker inbreken :/Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Prima ontbijtquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:34 schreef KoningWouter het volgende:
Zojuist maar een bordje pasta gepakt. Had honger.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die is gek, ga niet in de rij staan voor die opgeblazen zooiquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoeft toch niet per se bij die hele bekendequote:Op donderdag 8 mei 2025 09:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die is gek, ga niet in de rij staan voor die opgeblazen zooiUw ADH vitamine Worst
Alleen die van de Groot moet je hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoeft toch niet per se bij die hele bekende![]()
Ze zoeken wel altijd personeel om die bollen te vullenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zal vast elders ook een goede zijn zonder tiktok hypesquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen die van de Groot moet je hebbenUw ADH vitamine Worst
Het witte paard in de Efteling hebben ze ook Bossche bollen (nep)quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pretiktok rij
Nog steeds overhyped
Ga straks wel iets lekkers halen in de EftelingBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Soesjes zijn sowieso superieur
Betere verhoudingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moeten ze niet mij hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ze zoeken wel altijd personeel om die bollen te vullenUw ADH vitamine Worst
Ze worden op meerdere plekken verkocht. Veel horeca verkoopt die van de Groot. Neppers zijn echt wel een stuk minder.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zal vast elders ook een goede zijn zonder tiktok hypes![]()
Dippen met een natte vingerquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:21 schreef StevenHyde het volgende:
Tevens even mijn werkplek stofzuigen want zie opvallend veel bruine kruimels
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goodmorning sunshine![]()
![]()
(je hoorde bossche bollen?)
die vind ik helemaal niet zo lekker
JA!!!!quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hebben we het hier nog over bastognekoekkruimels?
Daarom had ik al snel nog een post eronder gezet!Smile, it's free therapy.![]()
Nee is ook niet mijn eerste keuze. Al is het alleen al omdat daar een gebruiksaanwijzing bij is om het op te kunnen eten. geen zin inquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]die vind ik helemaal niet zo lekker
Goedgekeurdquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JA!!!!
Daarom had ik al snel nog een post eronder gezet!
Ow nee dat maakt me niet uit dat is bij een tompoucequote:Op donderdag 8 mei 2025 10:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee is ook niet mijn eerste keuze. Al is het alleen al omdat daar een gebruiksaanwijzing bij is om het op te kunnen eten. geen zin inook.
Maar ik vind slagroom niet lekker
Er is een gebruiksaanwijzing?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee is ook niet mijn eerste keuze. Al is het alleen al omdat daar een gebruiksaanwijzing bij is om het op te kunnen eten. geen zin inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In één keer in je mik douwenquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is een gebruiksaanwijzing?![]()
Nee!quote:pff had ik wel verwacht.. maar de hele 'film' speelde weer in mn hoofd af.
Moeilijk/ raar om te beseffen dat het nu bijna allemaal voorbij is.Smile, it's free therapy.![]()
Mijne wel toch?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow nee dat maakt me niet uit dat is bij een tompouceook.
Maar ik vind slagroom niet lekker![]()
![]()
![]()
Komt welquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee!pff had ik wel verwacht.. maar de hele 'film' speelde weer in mn hoofd af.
Moeilijk/ raar om te beseffen dat het nu bijna allemaal voorbij is.![]()
![]()
Nee daar gewoon het dakje opeten. Dan die room in 1x zo op een grote vork naar binnen schrapen. Dan de bodem naar binnen schuivenquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow nee dat maakt me niet uit dat is bij een tompouceook.
Maar ik vind slagroom niet lekkerEr is wel een soort hack hoorde ik vorige week bij de slechtste chauffeur van NL. Daar waren ze aan t eten en een deelnemer legde uit hoe je t t beste kon eten.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is een gebruiksaanwijzing?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Koester dat gevoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De room met bodem gaan als eerste eraan en dan als laatste het dakjequote:Op donderdag 8 mei 2025 10:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee daar gewoon het dakje opeten. Dan die room in 1x zo op een grote vork naar binnen schrapen. Dan de bodem naar binnen schuiven
[..]
Er is wel een soort hack hoorde ik vorige week bij de slechtste chauffeur van NL. Daar waren ze aan t eten en een deelnemer legde uit hoe je t t beste kon eten.![]()
![]()
Ga je weer met muts op de efteling in?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb mijn 10k stapjes al en moet nog 3 km lopenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja dan heb je wel een gebruiksaanwijzing nodig ja. Ben nu al de weg kwijtquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De room met bodem gaan als eerste eraan en dan als laatste het dakje![]()
![]()
![]()
Veel te warm voor manquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ga je weer met muts op de efteling in?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat zegt meer over jouquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dan heb je wel een gebruiksaanwijzing nodig ja. Ben nu al de weg kwijt![]()
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: