Haha nee, dat was niet de bedoeling - zover had ik niet gekeken, maar dat is wel een goede redenquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wil je nu cancellings door slecht weer gebruiken als argument dat het daar niet goed gaat op een vliegveld.
Ground stop ends at DFW; 1,300+ flights still delayed, canceled in Texas. See flight status
Meer mensen opleiden doe je door onnodige onzin te schrappen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe is dat 'snijden'?Dat is juist meer nodig hebben, waar het ook op neer komt.
Het lijkt me dat je meer mensen opleidt door meer mensen op te leiden. "Onnodige onzin schrappen" staat daar naar mijn idee los van.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Meer mensen opleiden doe je door onnodige onzin te schrappen.
Met welke reden?quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
Hier krijgen collega's die voor werk naar de VS gaan een burner laptop en telefoon mee, en er is specifiek beleid en advies voor zakelijke reizen naar de VS opgesteld. Bizar dat het nodig is.
Ik hoor van veel collega's dat ze hun reizen naar de VS annuleren. Groot gelijk, mij ook niet gezien: ik was van plan om aan het eind van dit jaar naar een conferentie in de VS gaan (en daar een deel van mijn werk te presenteren) en ik heb ook besloten dat niet te doen.
Precies verkeerd om. Onnodige onzin is wat de FAA tegenhoudt om sneller meer mensen op te leiden. Het screening proces is heel lang een regelrechte ramp geweest en is dat nog steeds. Dat gaat terug tot 2013 toen men halsoverkop begon met een totaal nieuwe manier van recruiting (en daarbij de scholen die de vooropleiding deden schoffeerden), sindsdien is het aantal kandidaten drastisch gedaald. Dát is waar we nu de 'vruchten' van plukken. Er is ook nog steeds een rechtszaak van iemand die claimt dat hij gediscrimineerd is vanwege zijn huidskleur. Daar lijkt wat verandering in te zijn gekomen, ook voordat Trump won.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:00 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je meer mensen opleidt door meer mensen op te leiden. "Onnodige onzin schrappen" staat daar naar mijn idee los van.
Omdat de douane je anders klemrijdt als je je kritisch hebt uitgelaten over de Grote Oranje Leider.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat de douane je anders klemrijdt als je je kritisch hebt uitgelaten over de Grote Oranje Leider.
Ja treurig idd. De VS verandert in rap tempo in Noord Korea.quote:
Nouquote:
Nou, zeg het eensquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou
Om welke reden zou dat nou kunnen zijn
BNW is een deur verderop.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja treurig idd. De VS verandert in rap tempo in Noord Korea.
Nahquote:
Wat doe je hier dan nog?quote:
Eens. Dus niet naar de VS gaan zonder reden behalve een vaag 'ja maar Trump' is achterlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah
Achterlijkheid hoort niet beloond te worden
Niemand hoeft een geldige reden te hebben om niet naar de VS te willen afreizen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Eens. Dus niet naar de VS gaan zonder reden behalve een vaan 'ja maar Trump' is achterlijk.
Als het voor werk is wel natuurlijk, doe niet zo malquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niemand hoeft een geldige reden te hebben om niet naar de VS te willen afreizen.
Stoere boy ben jij zeg, poe hee.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Als het voor werk is wel natuurlijk, doe niet zo mal
Hysterisch gedoe. Congressen in de VS in mijn vakgebied gaan ook gewoon door en niemand jankt er over. Je gaat je toch niet door die kleuter van een Trump laten wegjagen? Kom op zeg.
Bedrijven die afreizen naar de VS on hold zetten zijn verklaring aan je schuldig.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Als het voor werk is wel natuurlijk, doe niet zo mal
Hysterisch gedoe. Congressen in de VS in mijn vakgebied gaan ook gewoon door en niemand jankt er over. Je gaat je toch niet door die kleuter van een Trump laten wegjagen? Kom op zeg.
Was iedereen maar zo'n held als hij.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bedrijven die afreizen naar de VS on hold zetten zijn verklaring aan je schuldig.
Feiten benoemen onderscheidt dit topic nog wel van BNW.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:18 schreef MoreDakka het volgende:
Misschien moet je nog een paar keer roepen dat Trump een fascist is, dat is tenminste nog enigszins inhoudelijk.
Geen zin in een hoop potentieel gezeik en/of door hoepeltjes te moeten springen, en daarnaast heb ik het ook niet zo op schurkenstaten bezoeken.quote:
Ben je ooit eerder in de VS geweest voor werk?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen zin in een hoop potentieel gezeik en/of door hoepeltjes te moeten springen,
Je laat je dus in de maling nemen door een idioot als Trump.quote:en daarnaast heb ik het ook niet zo op schurkenstaten bezoeken.
Ja.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ben je ooit eerder in de VS geweest voor werk?
Juist niet.quote:[..]
Je laat je dus in de maling nemen door een idioot als Trump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |