SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Wil je haar huren?quote:
Ik was niet van plan om die tekst op de verjaardagskaart te schrijven tho.quote:
Akkoord.quote:
misschien moet je je hiëroglyfenkennis delen met onderzoekers, dan weten we eindelijk echt wat er in al die tombes staatquote:Op maandag 5 mei 2025 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga een verjaardagskaart schrijven.![]()
Hopelijk kunnen ze mijn hiëroglyfen lezen
quote:
Dat denk ik niet meer want haar tweelingbroer ligt dood te gegaan in het ziekenhuis.quote:
Oh, dat had ik ergens gelezen eens.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat denk ik niet meer want haar tweelingbroer ligt doodgegaan in het ziekenhuis.
Ik vlieg direct nog naar de tombes toe om mijn kennis te delen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien moet je je hiëroglyfenkennis delen met onderzoekers, dan weten we eindelijk echt wat er in al die tombes staat
[..]nou, beide vind ik ernstig creepy
wordt vervangen door Hannah Mae lees ikquote:Op maandag 5 mei 2025 10:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die zal wel niet met een helikopter het land doorgaan.
Ah die komt uit Emmen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt vervangen door Hannah Mae lees ik
JE MOCHT HET NIET OPZOEKENquote:Op maandag 5 mei 2025 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt vervangen door Hannah Mae lees ik
De lange blonde Zweet zal wel meer betalen nu.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:05 schreef bitterbal het volgende:
@:recce ik betaalde vaak eten voor haar als ik hier op vakantie ben. Ben ik mee gestopt idd omdat ze nu zelf gewoon ook een goede baan heeft
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:05 schreef bitterbal het volgende:
@:recce ik betaalde vaak eten voor haar als ik hier op vakantie ben. Ben ik mee gestopt idd omdat ze nu zelf gewoon ook een goede baan heeft
quote:
Jouw Nikes hebben tanden?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:05 schreef Moeraskat het volgende:
De Nike Air Force 1 ‘Dirty Triple White’ is een release van .SWOOSH die met opzet vies geleverd wordt. Terwijl je de schoenen draagt, slijt de bovenste laag en komt er een schone, frisse Air Force 1 tevoorschijn. Uno reverse dus.
Kun je de vieze bovenlaag zelf verwijderen?
Ja, de bovenste laag kan verwijderd worden door ze simpelweg te dragen. Je kunt het proces ook versnellen met het tandenborsteltje dat bij de schoenen wordt geleverd.
Dit was ook niet het antwoord op jouw toch?quote:
Mijn wat?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit was ook niet het antwoord op jouw toch?
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die zal wel niet met een helikopter het land doorgaan.
alleen van S10 heb ik wel eens gehoordquote:Antoon, RONDÉ, S10 en Zoë Tauran vliegen op 5 mei 2025 als Ambassadeurs van de Vrijheid door Nederland om op te treden op de Bevrijdingsfestivals.
jouw schoenenquote:
Kloptquote:
Oh, ja. Nee, dat dan weer wel.quote:
ik van de laatste, maar dat is meer omdat ik bij familie van haar in de klas heb gezetenquote:Op maandag 5 mei 2025 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
alleen van S10 heb ik wel eens gehoord
Wat is dat nou weer voor debiele gimmickquote:Op maandag 5 mei 2025 10:05 schreef Moeraskat het volgende:
De Nike Air Force 1 ‘Dirty Triple White’ is een release van .SWOOSH die met opzet vies geleverd wordt. Terwijl je de schoenen draagt, slijt de bovenste laag en komt er een schone, frisse Air Force 1 tevoorschijn. Uno reverse dus.
Kun je de vieze bovenlaag zelf verwijderen?
Ja, de bovenste laag kan verwijderd worden door ze simpelweg te dragen. Je kunt het proces ook versnellen met het tandenborsteltje dat bij de schoenen wordt geleverd.
Wie is ronde.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
een middeltje om mensen over te halen het net als Lego in een vitrinekast te zettenquote:Op maandag 5 mei 2025 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor debiele gimmick
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit was ook niet het antwoord op jouw toch?
Goed gesprek welquote:
Denk hetquote:Op maandag 5 mei 2025 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De lange blonde Zweet zal wel meer betalen nu.
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was niet van plan om die tekst op de verjaardagskaart te schrijven tho.
Ja, gek. Ik heb al één paar wat 'vies' is en één die mooi wit zijn. Dus dat komt mooi uit.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ohw Rondé is wel leuk.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
rondéeeeeeeeequote:
Begrijp er ook niks vanquote:
Beetje als tweedehands eten, zuurkool met worst reeds halfverteerd maar dat maakt het alleen maar exclusiever.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou voor rechts kiezen.quote:
quote:
Oh ik zit juist half met de gordijnen dicht omdat ik anders blind word.quote:
Ik stel liever geen vragenquote:
In een vitrinekast met vies glas dat dat steeds schoner wordtquote:Op maandag 5 mei 2025 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
een middeltje om mensen over te halen het net als Lego in een vitrinekast te zetten
De zon is hier.quote:
een band, zangeres heeft ook aan beste zangers meegedaan (Rikki Borgelt)quote:
sterrenbeelden bestaan.quote:
Vind het interessant tot op zekere hoogte, maar verder hang ik er geen waarde aan ofzo.quote:
-knippert paar keer met haar ogen-quote:Op maandag 5 mei 2025 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een band, zangeres heeft ook aan beste zangers meegedaan (Rikki Borgelt)
Ja, ik ga elke donderdag naar de sterrenbeeldenkerk.quote:
nee, en ik heb een mening over mensen die dat wel doenquote:
Fascinerendquote:Op maandag 5 mei 2025 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik ga elke donderdag naar de sterrenbeeldenkerk.
Tuurlijk, kijk maar,quote:
daar hoort geen kommaquote:Op maandag 5 mei 2025 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, en ik heb een mening over mensen die dat wel doen
Welke hoogte?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind het interessant tot op zekere hoogte, maar verder hang ik er geen waarde aan ofzo.
Broertje van vierkante?quote:
Ja.quote:
Als je main stream radiozenders als 538 of 3fm luistert heb je ze gegarandeerd wel eens gehoordquote:Op maandag 5 mei 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
[..]
-knippert paar keer met haar ogen-
Nee er gaat geen lampje branden.
niet mijn probleemquote:
quote:
quote:
quote:
Zet ik lekker de steenbokkenpruik op en gaan we lekker sterrenbeeldenliederen zingen met elkander. Echt genieten :$quote:
quote:
quote:
een weekje per jaar 3fmquote:Op maandag 5 mei 2025 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je main stream radiozenders als 538 of 3fm luistert heb je ze gegarandeerd wel eens gehoord
quote:
quote:
Bij mijn ontbijt clubje zitten er 2 die er in geloven. Dus we hadden het er over En ze denken toch dat het waar is. De een zei dat ze veel beter kan opschieten met mensen met een bepaald sterrenbeeldquote:Op maandag 5 mei 2025 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, en ik heb een mening over mensen die dat wel doen
Blijft lekker niks meer over.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 15:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info, hier gaan we niets mee doen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Geheime berichten gepostquote:
Oh, dat klinkt gezelligquote:Op maandag 5 mei 2025 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zet ik lekker de steenbokkenpruik op en gaan we lekker sterrenbeeldenliederen zingen met elkander. Echt genieten :$
en nu zoek je een nieuw ontbijtclubje?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij mijn ontbijt clubje zitten er 2 die er in geloven. Dus we hadden het er over En ze denken toch dat het waar is. De een zei dat ze veel beter kan opschieten met mensen met een bepaald sterrenbeeld
En de ander zei dat er zelfs verschillen zitten in 1 sterrenbeeld als het bv aan het eind van de periode is in vergelijking met het begin van dat sterrenbeeld periode
Zeker, terwijl er een tweeling op de piano én het orgel zit te rammen. Kei leuk.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt gezellig
Zingen jullie dan ook het grote sterrenbeeldenlied?
quote:
quote:
Ja.quote:
Ow god. Nieuwe collega in ons team is ook iedereen aan het be- en veroordelen op hun sterrenbeeld. Ze zei zelfs dat de partner van 1 van de collega's vast vaak vreemd is gegaan want het is een waterman.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij mijn ontbijt clubje zitten er 2 die er in geloven. Dus we hadden het er over En ze denken toch dat het waar is. De een zei dat ze veel beter kan opschieten met mensen met een bepaald sterrenbeeld
En de ander zei dat er zelfs verschillen zitten in 1 sterrenbeeld als het bv aan het eind van de periode is in vergelijking met het begin van dat sterrenbeeld periode
Ik ben nu al overprikkeld door alleen al het lezen van bovenstaande tekst.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker, terwijl er een tweeling op de piano én het orgel zit te rammen. Kei leuk.
Dat heb ik meer bij deze post:quote:Op maandag 5 mei 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nu al overprikkeld door alleen al het lezen van bovenstaande tekst.
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow god. Nieuwe collega in ons team is ook iedereen aan het be- en veroordelen op hun sterrenbeeld. Ze zei zelfs dat de partner van 1 van de collega's vast vaak vreemd is gegaan want het is een waterman.En bij een ander dat haar man totaal niet bij haar past want de sterrenbeelden matchen niet.
![]()
Lekkere binnenkomen hoor.
Zit die collega nog in haar proeftijd?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow god. Nieuwe collega in ons team is ook iedereen aan het be- en veroordelen op hun sterrenbeeld. Ze zei zelfs dat de partner van 1 van de collega's vast vaak vreemd is gegaan want het is een waterman.En bij een ander dat haar man totaal niet bij haar past want de sterrenbeelden matchen niet.
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en nu zoek je een nieuw ontbijtclubje?
Ben jij steenbok? Ik half.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zet ik lekker de steenbokkenpruik op en gaan we lekker sterrenbeeldenliederen zingen met elkander. Echt genieten :$
Nu mogen de Watermannen zich toch echt even melden hier hoor.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
![]()
Jij bent de steen en ik de bok?quote:
Ja datquote:Op maandag 5 mei 2025 10:17 schreef gianni61 het volgende:
de vriendin van mn vader geloofde er ook in en kon dan ook van die achterlijke verhalen ophangen: ja, dat is typisch. Jij bent een waterman he? Ja, zie je wel.
Nee, gek mens, rot op.
Ik ben lichtelijk allergisch voor zulke mensen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
![]()
Nee helaas niet. Vooral zo'n Gen Z huppelkutje.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit die collega nog in haar proeftijd?The fuck is dat voor mongool?
Nou idd.quote:
Very mindful, very demure.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Vooral zo'n Gen Z huppelkutje.
En ook elke keer aan mij vragen "ben je me al moe??" JA kut een half jaar geleden al, maar dat mag ik niet zeggen
Nou ja, ik ben volgens de meeste horoscopen boogschutter, volgens sommige steenbok. Maar ook drie dagen te vroeg geboren, dus steenbokkerig.quote:
"ja, je zult wel denken: die is hartstikke gek"quote:Op maandag 5 mei 2025 10:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Vooral zo'n Gen Z huppelkutje.
En ook elke keer aan mij vragen "ben je me al moe??" JA kut een half jaar geleden al, maar dat mag ik niet zeggen
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben volgens de meeste horoscopen boogschutter, volgens sommige steenbok. Maar ook drie dagen te vroeg geboren, dus steenbokkerig.
Leuk, ik ben weegschaal.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben volgens de meeste horoscopen boogschutter, volgens sommige steenbok. Maar ook drie dagen te vroeg geboren, dus steenbokkerig.
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
En toen ik zei dat het onzin is krabbelde die ene terug die net nog zei dat ze alleen maar met een betaald sterrenbeeld kon opschieten
ja een gratis sterrenbeeld heeft natuurlijk veel te weinig statusquote:Op maandag 5 mei 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
En toen ik zei dat het onzin is krabbelde die ene terug die net nog zei dat ze alleen maar met een betaald sterrenbeeld kon opschieten
Dat je een abbo neemt op je sterrenbeeld.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Natuurlijk niet. Maar het was o leuk inkoppertjequote:
hoeveel betaal je voor een sterrenbeeld?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkigquote:Op maandag 5 mei 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar het was o leuk inkoppertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ja, sorry hoor. Kan ik toch ook niks aan doen?quote:
Nee, voor geen meter.quote:
Ja, ik heb ruim ingeslagen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, de aardbeien zijn in de aanbieding
Gezond hoorquote:Op maandag 5 mei 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik heb ruim ingeslagen.En ook de blauwe bessen.
Vind ze in de aanbieding altijd wat minder lekker.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
maar er is ook nog zoiets als de ascendant waar je rekening mee moet houden. Dus het is niet zo simpel Us,quote:Op maandag 5 mei 2025 10:23 schreef UitStraling het volgende:
Boogschutters, Tweelingen en Watermannen passen bij mij.
Dit is wel belangrijke informatie die ik eerder had willen weten.
Lig je al kotsend en schuimbekkend in de hoek?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ze in de aanbieding altijd wat minder lekker.
Echte liefhebbers betalen liever de volle mep.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zo graag simpel.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar er is ook nog zoiets als de ascendant waar je rekening mee moet houden. Dus het is niet zo simpel Us,
Is dat de carnavals-periode?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Je vader geilde op je moeder in maart? ok dan ben je dus een vieze vreemdganger.
Dan moet je gewoon het meisje van kassa 6 trouwen.quote:
Zat er zo'n 35 procent korting sticker op zeker?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lig je al kotsend en schuimbekkend in de hoek?
Ja natuurlijkquote:Op maandag 5 mei 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat er zo'n 35 procent korting sticker op zeker?
Ik hou van broccoliquote:Op maandag 5 mei 2025 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OEH
Broccoli in de aanbieding![]()
![]()
![]()
Het Broccoli adviesbureau is aan het juichen
Aan de aardbeien van tegenwoordig zit weinig smaak, in de aanbieding of niet.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
de hele week alleen maar broccoli met gehaktquote:Op maandag 5 mei 2025 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OEH
Broccoli in de aanbieding![]()
![]()
![]()
Het Broccoli adviesbureau is aan het juichen
Zo'n leven alsof je een SBS6 zaterdagavond spelshow binnenstapt.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon het meisje van kassa 6 trouwen.
Broccoli houdt ook van jou.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de hele week alleen maar broccoli met gehakt
Zijn ze al een beetje lekker?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet je ze bij de kraam (van de boer) halen, of in de Betuwe, of uit eigen tuin.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan de aardbeien van tegenwoordig zit weinig smaak, in de aanbieding of niet.
Echte lekkere aardbeien heb ik al jaren niet meer gehad.
Ik heb een weekje geleden Hollandse aardbeien gekocht en die waren wel hdpquote:
Nou, precies wat bij je past, toch schat?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n leven alsof je een SBS6 zaterdagavond spelshow binnenstapt.
Ik had ooit Spaanse van de Lidl en dat waren net rode kiezelstenen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een weekje geleden Hollandse aardbeien gekocht en die waren wel hdp
Gelukkig wel ja.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij houden allemaal van broccoli.
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die azijnbeien. (in de aanbieding)
quote:
Ik koop nooit buitenlandse aardbeienquote:Op maandag 5 mei 2025 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit Spaanse van de Lidl en dat waren net rode kiezelstenen.
Waar jij zo ongeveer woont had je veel kersenquote:Op maandag 5 mei 2025 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je ze bij de kraam (van de boer) halen, of in de Betuwe, of uit eigen tuin.
Heb jij tijd om daarop te letten?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik koop nooit buitenlandse aardbeien
Of sperziebonen uit Egypte of wat dan ook![]()
Alleen met zo'n Nederlands vlaggetje
Zet je dan ook je witte puntmuts op bij de kassa?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hier vlakbij ja.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar jij zo ongeveer woont had je veel kersen
ik ben trots op jequote:Op maandag 5 mei 2025 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb daar ook menig kilootje gehaaldquote:Op maandag 5 mei 2025 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, hier vlakbij ja.Als die kraam er weer staat dan ga ik ze altijd wel halen als ik langs de kraam kom.
Jazeker.quote:
quote:
Ze woont in Pulaski ja.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zet je dan ook je witte puntmuts op bij de kassa?
Vergeet het brandende kruis niet, maar dat mag eigenlijk niet meer, want dan is er wel een gevaar dat ik de winkel plat brand. Flauw he?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, precies wat bij je past, toch schat?
ZIT EENS NIET ZO MET MIJN PRIVE TE STROOIENquote:
Piep!quote:
Vijf caafs in het zitje van je winkelwagentje die het Horst Wessel-lied aanheffen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergeet het brandende kruis niet, maar dat mag eigenlijk niet meer, want dan is er wel een gevaar dat ik de winkel plat brand. Flauw he?
Iedereen wist hier al van hoor.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZIT EENS NIET ZO MET MIJN PRIVE TE STROOIEN
waar?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan gaan ze direct naar de auto en moeten ze daar maar even wachtenquote:Op maandag 5 mei 2025 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vijf caafs in het zitje van je winkelwagentje die het Horst Wessel-lied aanheffen.
Het waren zes werkloze soldaten cavia'squote:Op maandag 5 mei 2025 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vijf caafs in het zitje van je winkelwagentje die het Horst Wessel-lied aanheffen.
Dat maakt het niet goedquote:
Zie je alleen zo'n witte puntmuts door de supermarkt heen trippelen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat dan wel?quote:
Time-out (wel met een stronkje broccoli)quote:Op maandag 5 mei 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan gaan ze direct naar de auto en moeten ze daar maar even wachten
Lidl, 500 gram voor 2,79quote:
Eten.quote:
nicequote:Op maandag 5 mei 2025 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lidl, 500 gram voor 2,79
Graag gedaan
Heb vorige jaar aardbeien van de boer gehaald in zo boerderij winkel, zat geen smaak aan maar wel de hoofdrpijs betalen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je ze bij de kraam (van de boer) halen, of in de Betuwe, of uit eigen tuin.
Oberstürmfeldwebel Wattenschijfje.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het waren zes werkloze soldaten cavia's
Zo'n kinderwinkelwagentje erbijquote:Op maandag 5 mei 2025 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je alleen zo'n witte puntmuts door de supermarkt heen trippelen.
Waarom wil je mijn leuke weetjes voor jezelf houden?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik leer hier iedere dag nieuwe dingen. Heb je nog meer leuke weetjes? Mag ook via DM.
Ja, anders gaan ze de auto verbouwenquote:Op maandag 5 mei 2025 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Time-out (wel met een stronkje broccoli)
OKE SORRY HOORquote:Op maandag 5 mei 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb vorige jaar aardbeien van de boer gehaald in zo boerderij winkel, zat geen smaak aan maar wel de hoofdrpijs betalen.
Ik ga niet helemaal naar de betuwe rijden voor een bakkie aardbeien
een broek en schoenen?quote:
Mag niet als je in het PFAS -gebied woontquote:
Ben bang dat 4EBE gaat bijten.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom wil je mijn leuke weetjes voor jezelf houden?
Alleen dat?quote:
Ja heb ben aan het kwekenquote:
Klopt.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier gaan we gewoon naar de aardbeien drive-in
Die in Acht?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier gaan we gewoon naar de aardbeien drive-in
Heb je een kaartje?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag niet als je in het PFAS -gebied woont
Al eens geprobeerd?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt.
Volgens mij heb jij wel sappige enkels.
We listen and we don't judgequote:Op maandag 5 mei 2025 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je daar een half uur over gedaan?
Nee, maar als je dichtbij die fabriek woont, mag het sowieso nietquote:
Mijn kippen hebben geen hobby dus dat scheelt weer.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar als je dichtbij die fabriek woont, mag het sowieso niet
Ook geen eieren van hobbykippen
dat van die eieren is toch allang opgeheven? Dubbel dat supermarkteieren wel mogen terwijl het dezelfde grond is.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar als je dichtbij die fabriek woont, mag het sowieso niet
Ook geen eieren van hobbykippen
Dan gewoon 3 eieren per dag etenquote:Op maandag 5 mei 2025 10:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn kippen hebben geen hobby dus dat scheelt weer.
Eigen eieren zijn inmiddels superdodelijk in Nederland.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op maandag 5 mei 2025 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Citizen.erased
Mag ik in je enkels bijten?
Volgens mij moet je altijd consent vragen![]()
Je laat ze dus de hele dag werken? #slavendrijver #free kippiequote:Op maandag 5 mei 2025 10:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, per 15 april 2025 is het advies om geen eieren meer te eten van hobbykippen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat van die eieren is toch allang opgeheven? Dubbel dat supermarkteieren wel mogen terwijl het dezelfde grond is.
Dat wil de regering je laten gelovenquote:Op maandag 5 mei 2025 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigen eieren zijn inmiddels superdodelijk in Nederland.
quote:
Dan ben ik bijzonder, want ik eet elke dag 4 eieren.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigen eieren zijn inmiddels superdodelijk in Nederland.
Kan je het nog bijhouden?quote:
* BOOOOOOOPPPPquote:Op maandag 5 mei 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan ben ik bijzonder, want ik eet elke dag 4 eieren.
Wie wil me aanraken?
Krijg je een plastic hoofd van.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wie wil me aanraken?
WAARBIJ?quote:
Ja, echt heel fijn ditquote:
*steekt voorzichtig een hand uit*quote:Op maandag 5 mei 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wie wil me aanraken?
Iedereen heeft al microplastics in z'n hoofdquote:
Wel fijn dat we een mannelijke woordvoerder hebben.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al een broek aan inmiddels?
Ik vraag dit namens alle vrouwen.
Ga je dan LEGO kopen?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen heeft al microplastics in z'n hoofd
Van de Action!quote:Op maandag 5 mei 2025 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, die neiging heb ik nog nietquote:
Sappigquote:Op maandag 5 mei 2025 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt.
Volgens mij heb jij wel sappige enkels.
Maakt niks uitquote:Op maandag 5 mei 2025 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies.quote:
neh, het beste is zo natuurlijk mogelijk lijkt me dus muntblaadjes of stukken gember in je thee gepropt.quote:
Nerd.quote:
quote:
Wel de munt en de gember biologischquote:Op maandag 5 mei 2025 10:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
neh, het beste is zo natuurlijk mogelijk lijkt me dus muntblaadjes of stukken gember in je thee gepropt.
Je bent er alquote:
Binnenkort is er hier een lego beurs. ik twijfel om er naar toe te gaanquote:
Nee, jij?quote:
Oehquote:Op maandag 5 mei 2025 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Binnenkort is er hier een lego beurs. ik twijfel om er naar toe te gaan
Dát gaat me echt te ver.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Binnenkort is er hier een lego beurs. ik twijfel om er naar toe te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:
ja, het is in Maastricht en ze hebben dan ook het hele vrijthof nagebouwd met een concert van Andre Rieu. Met 3500 poppetjesquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dát gaat me echt te ver.
Maastricht is voor jou ook best verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Maastricht is voor iedereen ver hier, behalve voor jouquote:
Ik was er vorige week nogquote:
Wat voor vlaai? En wat erbij?quote:
i know.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maastricht is voor iedereen ver hier, behalve voor jou
wacht, wat? hoe dan?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was er vorige week nog. Voor het eerst in m'n leven vlaai op.
Kers en ik dronk er koffie bij.quote:
Smerig hè?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was er vorige week nog. Voor het eerst in m'n leven vlaai op.
quote:
Het was beter dan die vlaai uit de supermarkt ja. Maar ik hou gewoon niet van taart.quote:
van welke bakker, met welke deksel?quote:
Het was op een terrasje.quote:
Gelukkigquote:Op maandag 5 mei 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was beter dan die vlaai uit de supermarkt ja. Maar ik hou gewoon niet van taart.
ook die vermelden vaak waar ze hun vlaai vandaag halen, want dat is voor sommigen best wel een dingetjequote:
quote:
vlaai =/= taartquote:
o wow nice, hoeveel stukkies?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Heb laatst deze gemaakt. Was echt wel tof.
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga niet mee met deze "discussie."quote:
Ed is niet helemaal in orde.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Ed maakt zulke vlaaien
http://www.edsreceptensit(...)n/appel-gembervlaai/
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga niet mee met deze "discussie."
Net zoiets als friet en patat.
Dat denk ik ook nietquote:
Ja, is welquote:
ja, nee.quote:
die is echt heel viesquote:
Met een geïntegreerde currysaus.quote:
Lekker weer he?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nee.
friet en patat zijn gewoon 2 namen voor 1 aardappelbereiding.
vlaai en taart zijn gewoon 2 verschillende dingen
Vetquote:Op maandag 5 mei 2025 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het is in Maastricht en ze hebben dan ook het hele vrijthof nagebouwd met een concert van Andre Rieu. Met 3500 poppetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |