niet mijn probleemquote:
quote:
quote:
quote:
Zet ik lekker de steenbokkenpruik op en gaan we lekker sterrenbeeldenliederen zingen met elkander. Echt genieten :$quote:
quote:
quote:
een weekje per jaar 3fmquote:Op maandag 5 mei 2025 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je main stream radiozenders als 538 of 3fm luistert heb je ze gegarandeerd wel eens gehoord
quote:
quote:
Bij mijn ontbijt clubje zitten er 2 die er in geloven. Dus we hadden het er over En ze denken toch dat het waar is. De een zei dat ze veel beter kan opschieten met mensen met een bepaald sterrenbeeldquote:Op maandag 5 mei 2025 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, en ik heb een mening over mensen die dat wel doen
Blijft lekker niks meer over.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 15:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info, hier gaan we niets mee doen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Geheime berichten gepostquote:
Oh, dat klinkt gezelligquote:Op maandag 5 mei 2025 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zet ik lekker de steenbokkenpruik op en gaan we lekker sterrenbeeldenliederen zingen met elkander. Echt genieten :$
en nu zoek je een nieuw ontbijtclubje?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij mijn ontbijt clubje zitten er 2 die er in geloven. Dus we hadden het er over En ze denken toch dat het waar is. De een zei dat ze veel beter kan opschieten met mensen met een bepaald sterrenbeeld
En de ander zei dat er zelfs verschillen zitten in 1 sterrenbeeld als het bv aan het eind van de periode is in vergelijking met het begin van dat sterrenbeeld periode
Zeker, terwijl er een tweeling op de piano én het orgel zit te rammen. Kei leuk.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt gezellig
Zingen jullie dan ook het grote sterrenbeeldenlied?
quote:
quote:
Ja.quote:
Ow god. Nieuwe collega in ons team is ook iedereen aan het be- en veroordelen op hun sterrenbeeld. Ze zei zelfs dat de partner van 1 van de collega's vast vaak vreemd is gegaan want het is een waterman.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij mijn ontbijt clubje zitten er 2 die er in geloven. Dus we hadden het er over En ze denken toch dat het waar is. De een zei dat ze veel beter kan opschieten met mensen met een bepaald sterrenbeeld
En de ander zei dat er zelfs verschillen zitten in 1 sterrenbeeld als het bv aan het eind van de periode is in vergelijking met het begin van dat sterrenbeeld periode
Ik ben nu al overprikkeld door alleen al het lezen van bovenstaande tekst.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker, terwijl er een tweeling op de piano én het orgel zit te rammen. Kei leuk.
Dat heb ik meer bij deze post:quote:Op maandag 5 mei 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nu al overprikkeld door alleen al het lezen van bovenstaande tekst.
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow god. Nieuwe collega in ons team is ook iedereen aan het be- en veroordelen op hun sterrenbeeld. Ze zei zelfs dat de partner van 1 van de collega's vast vaak vreemd is gegaan want het is een waterman.En bij een ander dat haar man totaal niet bij haar past want de sterrenbeelden matchen niet.
![]()
Lekkere binnenkomen hoor.
Zit die collega nog in haar proeftijd?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow god. Nieuwe collega in ons team is ook iedereen aan het be- en veroordelen op hun sterrenbeeld. Ze zei zelfs dat de partner van 1 van de collega's vast vaak vreemd is gegaan want het is een waterman.En bij een ander dat haar man totaal niet bij haar past want de sterrenbeelden matchen niet.
![]()
Lekkere binnenkomen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |