Je laat ze dus de hele dag werken? #slavendrijver #free kippiequote:Op maandag 5 mei 2025 10:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn kippen hebben geen hobby dus dat scheelt weer.
Nee, per 15 april 2025 is het advies om geen eieren meer te eten van hobbykippen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat van die eieren is toch allang opgeheven? Dubbel dat supermarkteieren wel mogen terwijl het dezelfde grond is.
Dat wil de regering je laten gelovenquote:Op maandag 5 mei 2025 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigen eieren zijn inmiddels superdodelijk in Nederland.
quote:
Dan ben ik bijzonder, want ik eet elke dag 4 eieren.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigen eieren zijn inmiddels superdodelijk in Nederland.
Kan je het nog bijhouden?quote:
* BOOOOOOOPPPPquote:Op maandag 5 mei 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan ben ik bijzonder, want ik eet elke dag 4 eieren.
Wie wil me aanraken?
Krijg je een plastic hoofd van.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wie wil me aanraken?
WAARBIJ?quote:
Ja, echt heel fijn ditquote:
*steekt voorzichtig een hand uit*quote:Op maandag 5 mei 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wie wil me aanraken?
Iedereen heeft al microplastics in z'n hoofdquote:
Wel fijn dat we een mannelijke woordvoerder hebben.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al een broek aan inmiddels?
Ik vraag dit namens alle vrouwen.
Ga je dan LEGO kopen?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen heeft al microplastics in z'n hoofd
Van de Action!quote:Op maandag 5 mei 2025 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, die neiging heb ik nog nietquote:
Sappigquote:Op maandag 5 mei 2025 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt.
Volgens mij heb jij wel sappige enkels.
Maakt niks uitquote:Op maandag 5 mei 2025 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |