Ja dat noemen de gewoon een hoertje toch?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah nee. Hier in Thailand vinden ze dat geloof ik meer normaal. Zij brengen tijd door met die man en hij betaald dingen voor haar. Zit niet echt een taboe op geloof ik
Wattie noteert dit in de Excelquote:Op maandag 5 mei 2025 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik drink nog liever het water van de drinkflessen van de cavia's op.
Ja, snap ik.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik maar even in een hoekje ga huilen.
Wiegend.
Misschien wil ze wel weer met je eten als jij meer betaalt dan die man?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah nee. Hier in Thailand vinden ze dat geloof ik meer normaal. Zij brengen tijd door met die man en hij betaald dingen voor haar. Zit niet echt een taboe op geloof ik
Op een klein mini -laptopjequote:
quote:
een soort rent a girlfriend, schijnt ook in japan een ding te zijnquote:Op maandag 5 mei 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Noteren we ook in de Excel.quote:
was je stukkend?quote:
Volgens mij kan je daar iedereen en z'n moeder hurenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
een soort rent a girlfriend, schijnt ook in japan een ding te zijn
Heb je zo'n huisartsen handschrift?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga een verjaardagskaart schrijven.![]()
Hopelijk kunnen ze mijn hiëroglyfen lezen
FOK! was raar geworden, het was hier ineens 2007 of zo.quote:
Ga FF T ZZquote:
ow jottum!quote:Op maandag 5 mei 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
FOK! was raar geworden, het was hier ineens 2007 of zo.
Ja, behalve als ik er mijn best op doequote:
Ik hoor net dat muffinonthouding al vrij ver gaat schijnbaar, dus verdere straffen zijn niet nodig.quote:
De moeder van Fles ook?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar iedereen en z'n moeder huren![]()
Nou ja, maar niet doorvertellenquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga een verjaardagskaart schrijven.![]()
Hopelijk kunnen ze mijn hiëroglyfen lezen
Dat mogen een wonder hetenquote:
Denk niet dat ze dat hier zo zienquote:Op maandag 5 mei 2025 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat noemen de gewoon een hoertje toch?
*fjoewwwquote:Op maandag 5 mei 2025 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoor net dat muffinonthouding al vrij ver gaat schijnbaar, dus verdere straffen zijn niet nodig.
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, behalve als ik er mijn best op doe![]()
Meestal stuur ik ook digitaal een kaartje, dat is voor alle partijen beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |