SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
zit achter mn pc , beetje te gamen nogquote:Op maandag 5 mei 2025 00:46 schreef Crack_ het volgende:
Liggen jullie al in bed?? Ik ga misschien nog één wijntje doen Koen, maar twijfel nog. Als ik daarmee mn hele nachtrust ga verpesten dan meh
hoeveel heb je al op?quote:Op maandag 5 mei 2025 00:46 schreef Crack_ het volgende:
Liggen jullie al in bed?? Ik ga misschien nog één wijntje doen Koen, maar twijfel nog. Als ik daarmee mn hele nachtrust ga verpesten dan meh
Welke gamequote:
Nog een wijntje klinkt alsof het de laatste uit een reeks isquote:
Hehehe, ik zie hetquote:Op maandag 5 mei 2025 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog een wijntje klinkt alsof het de laatste uit een reeks is
quote:Op maandag 5 mei 2025 00:56 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
nope
ship graveyard simulator 2
beetje scheepjes slopen
quote:Op maandag 5 mei 2025 01:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb met vlagen vakantie-is-bijna-voorbij-spanninggevoelens. Ik hoef woensdag pas te beginnen, dat betekent dat het nu eigenlijk vrijdag is als je het zou vergelijken met een weekend. Doe chill
quote:Op maandag 5 mei 2025 01:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb met vlagen vakantie-is-bijna-voorbij-spanninggevoelens. Ik hoef woensdag pas te beginnen, dat betekent dat het nu eigenlijk vrijdag is als je het zou vergelijken met een weekend. Doe chill
misschien ff op visite bij m'n moederquote:
oh, dat gevoel heb ik altijdquote:Op maandag 5 mei 2025 01:23 schreef Crack_ het volgende:
achja, denk trouwens dat het eerder een soort gedachte is van 'ik had meer moeten doen'
weet niet van wie dat zou moeten dus ook weird
trieste personenquote:Op maandag 5 mei 2025 01:34 schreef Koen66 het volgende:
ah, toch 'Free Palestine' roepers tijdens de dodenherdenking
Trustequote:Op maandag 5 mei 2025 01:41 schreef mschol het volgende:
bedtijd
morgen misschien even langs collega, dunno hoe de dag gaat lopen
quote:Op maandag 5 mei 2025 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien ff op visite bij m'n moeder
In ieder geval lang uitrusten
Was de hele dag moe (uiteraard ging dat zoals meestal 's avonds over) en in een meh stemming
oh he, altijd?quote:
Goodnightiequote:Op maandag 5 mei 2025 01:41 schreef mschol het volgende:
bedtijd
morgen misschien even langs collega, dunno hoe de dag gaat lopen
altijd na weekend of vakantiequote:Op maandag 5 mei 2025 01:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]hopelijk morgen beter
iig een korte week, dus als het niet is gelukt heb je zo weer weekend om het weer te proberen
[..]
oh he, altijd?
[..]
Goodnightie
trste scholquote:Op maandag 5 mei 2025 02:05 schreef mschol het volgende:
nu echt slapen
weltrusten
en goeiemorgen @:bitterbal
Ja, vrij vandaag, dus daar wil ik natuurlijk zo lang mogelijk van genieten.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 05:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, vrij vandaag, dus daar wil ik natuurlijk zo lang mogelijk van genieten.
Voorlopig nog even blijven liggen en hopelijk val ik zo weer in slaap. Dan ga ik later nog de F1 race van gisteravond kijken en daarna nog lekker gamen.quote:
ah dag goed besteedquote:Op maandag 5 mei 2025 05:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voorlopig nog even blijven liggen en hopelijk val ik zo weer in slaap. Dan ga ik later nog de F1 race van gisteravond kijken en daarna nog lekker gamen.
Eet smakelijkquote:Op maandag 5 mei 2025 05:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dag goed besteed![]()
ik ga nu naar buiten voor mijn ontbijt
Probeer nog een paar uurtjesquote:Op maandag 5 mei 2025 06:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanaf 2 uur 's nachts ogen langer open dan dicht hebben, noem ik niet uitslapen hoor.
Ben bang dat dat niet gaat lukken. Mijn maag roept inmiddels om eten en dan is slapen ook een uitdaging. Wordt gewoon een dagje rustig aan doen vandaag.quote:
Granola met fruit en extra maple syrupquote:Op maandag 5 mei 2025 05:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Weet je al wat je gaat ontbijten?
quote:
Wat is Maple syrup?quote:Op maandag 5 mei 2025 06:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Granola met fruit en extra maple syrup
Fijn hè, zo'n biologische klok.quote:Op maandag 5 mei 2025 06:59 schreef Donna het volgende:
Ik wilde ook uitslapen. Werd precies 6.45 wakker. Normaal gaat m'n wekker dan.
O nooit geweten dat je dat kon drinkenquote:
Esdoornsiroop. een zoete stroop gemaakt van het sap van de esdoornquote:
O, nooit van gehoord.quote:Op maandag 5 mei 2025 07:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Esdoornsiroop. een zoete stroop gemaakt van het sap van de esdoorn
Zou het zo zoet uit de boom komen denk je?quote:Op maandag 5 mei 2025 07:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2025 07:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soort van stroop. Niet zoals wij die kennen. Ziet er uit als honing. Errrrg lekker.
Staat dat er niet bij of er suikers toegevoegd zijn?quote:Op maandag 5 mei 2025 07:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou het zo zoet uit de boom komen denk je?
Het afgetapte sap wordt door koken ingedikt, waarbij het water erin verdampt en enkel het geconcentreerde sap overblijft. Bij dit proces karamelliseert de suiker, hetgeen een donkere kleur aan de siroop geeft.quote:Op maandag 5 mei 2025 07:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou het zo zoet uit de boom komen denk je?
Het water wordt eruit gehaald, dus de concentratie suiker per dezelfde hoeveelheid neemt dan toe.quote:Op maandag 5 mei 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Staat dat er niet bij of er suikers toegevoegd zijn?
Krijg het apart in een schaaltje dus geen idee :pquote:Op maandag 5 mei 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Staat dat er niet bij of er suikers toegevoegd zijn?
vooral een canadees dingetje volgens mij?quote:Op maandag 5 mei 2025 07:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aaahquote:Op maandag 5 mei 2025 07:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het afgetapte sap wordt door koken ingedikt, waarbij het water erin verdampt en enkel het geconcentreerde sap overblijft. Bij dit proces karamelliseert de suiker, hetgeen een donkere kleur aan de siroop geeft.
Dus uit de boom zit er meer water in. Er is 40 liter sap nodig om 1 liter siroop te maken.
Wordt voornamelijk in Canada en VS gebruikt volgens mij. In Nederland hebben we natuurlijk onze eigen stroop.quote:
ZO dan, een duur siroopje dus, ben dan wel benieuwd hoeveel liter er uit de boom komt?quote:Op maandag 5 mei 2025 07:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het afgetapte sap wordt door koken ingedikt, waarbij het water erin verdampt en enkel het geconcentreerde sap overblijft. Bij dit proces karamelliseert de suiker, hetgeen een donkere kleur aan de siroop geeft.
Dus uit de boom zit er meer water in. Er is 40 liter sap nodig om 1 liter siroop te maken.
Ik ken het eigenlijk ook alleen maar uit films.quote:Op maandag 5 mei 2025 07:26 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral een canadees dingetje volgens mij?
voor mij wel de eerste ervaring ermee
Echt leuk.quote:Op maandag 5 mei 2025 07:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn hè, zo'n biologische klok.
40 liter per 4 tot 6 weken. Maar de boom moet minimaal een diameter van 25 cm hebben en 40 jaar oud zijn.quote:Op maandag 5 mei 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan, een duur siroopje dus, ben dan wel benieuwd hoeveel liter er uit de boom komt?
Is hier wel gewoon te koop hoor. Lekker.quote:Op maandag 5 mei 2025 07:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken het eigenlijk ook alleen maar uit films.
O dat is best veel, ik begrijp hier uit dat het ook weer steeds sap aanmaakt als het er uit wordt gehaaldquote:Op maandag 5 mei 2025 07:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
40 liter per 4 tot 6 weken. Maar de boom moet minimaal een diameter van 25 cm hebben en 40 jaar oud zijn.
toen ik in canada was werd het geintroduceerd door de familie daar, enige nadeel vind ik dat het dunner is dan normale stroop, bijna waterquote:Op maandag 5 mei 2025 07:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken het eigenlijk ook alleen maar uit films.
He valt mij dat even tegen, dacht al die weet er veel vanquote:Op maandag 5 mei 2025 07:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al deze informatie is mede mogelijk gemaakt door wikipedia.
Ja, ik zag het net toen ik er op zocht. Gelijk allemaal merken die het verkopen inclusief afbeelding van de fles.quote:
daarom was ik al even wakker, en pas toen wekker ging telefoon gepaktquote:Op maandag 5 mei 2025 07:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn hè, zo'n biologische klok.
Morguh mscholquote:Op maandag 5 mei 2025 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom was ik al even wakker, en pas toen wekker ging telefoon gepakt
Dat denk ik wel. Daar staat niks over op de wiki.quote:Op maandag 5 mei 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is best veel, ik begrijp hier uit dat het ook weer steeds sap aanmaakt als het er uit wordt gehaald
Dat is dan weer jammerquote:Op maandag 5 mei 2025 07:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Daar staat niks over op de wiki.
Allemaal extern geheugen.quote:Op maandag 5 mei 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He valt mij dat even tegen, dacht al die weet er veel van
ZItten dus wel veel suikers inquote:Op maandag 5 mei 2025 07:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Anders had ik De Grote Oosthoek Encyclopedie erbij moeten pakken.
Waarom weet je er zoveel van af :pquote:Op maandag 5 mei 2025 07:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
40 liter per 4 tot 6 weken. Maar de boom moet minimaal een diameter van 25 cm hebben en 40 jaar oud zijn.
oh laat maarquote:Op maandag 5 mei 2025 07:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al deze informatie is mede mogelijk gemaakt door wikipedia.
het is stroop, dus 1 bom suikerquote:Op maandag 5 mei 2025 08:04 schreef bitterbal het volgende:
ja ik vind dat spul erg lekker. Hopelijk niet al te ongezond voor je
nou moet ik mij maar bij neerleggen dan:Pquote:
das wel veel jaquote:Op maandag 5 mei 2025 08:07 schreef mschol het volgende:
eerste beste resultaat bij AH: per 100gram 87gr suiker
ja volgens chatgpt toch niet zo goedquote:Op maandag 5 mei 2025 08:13 schreef Karzai het volgende:
suiker is ook nodig voor je energiedit is natuurlijke suiker geen toegevoegde
in fruit, aardappelen en graan produkten zit ook suiker
Na een half uurtje is het beste wel voorbijquote:
Oh.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na een half uurtje is het beste wel voorbij
Dat doen ze toch op alles daar in de USA?quote:Op maandag 5 mei 2025 08:23 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind maple syrup eigenlijk nog zoeter smaken dan stroop
Je kan beter de Braziliaanse GP van vorig jaar terugkijken.quote:
Ik heb het daar alleen op pannenkoekjes opquote:Op maandag 5 mei 2025 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat doen ze toch op alles daar in de USA?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
, van gilse stroop is 72gr suikers per 100gr stroop, wellicht verklaart dat het?quote:Op maandag 5 mei 2025 08:23 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind maple syrup eigenlijk nog zoeter smaken dan stroop
ja vind idd erg verschillende smaken. Maple syrup vind ik erg zachtquote:Op maandag 5 mei 2025 08:28 schreef mschol het volgende:
[..]
, van gilse stroop is 72gr suikers per 100gr stroop, wellicht verklaart dat het?
maar de smaak is ook echt anders, ik vind maple syrup soms lekkerder
Welke game?quote:Op maandag 5 mei 2025 05:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voorlopig nog even blijven liggen en hopelijk val ik zo weer in slaap. Dan ga ik later nog de F1 race van gisteravond kijken en daarna nog lekker gamen.
Ken ik nietquote:
Water is nat.quote:
Cities skylines?quote:Op maandag 5 mei 2025 08:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben de laatste weken game inspiratieloos… vakantie is over een paar dagen voorbij … en had me voorgenomen lekker te gaan gamen(ook).
Is niet echt gelukt.
Ik speel voor Final Fnatasy 2 en Oblivion Remaster versie.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben de laatste weken game inspiratieloos… vakantie is over een paar dagen voorbij … en had me voorgenomen lekker te gaan gamen(ook).
Is niet echt gelukt.
Stranded: Alien Dawn is een simulatiegame waarin spelers een groep kolonisten moeten leiden die gestrand zijn op een dodelijke buitenaardse planeet en hun overleving moeten garanderen. Aan het begin van de game kunnen spelers verschillende startscenario's selecteren, elk met hun eigen doelen en doelstellingen. De game kent verschillende moeilijkheidsgraden en stelt spelers in staat om verschillende gameplay-parameters aan te passen, zoals het agressieniveau van buitenaardse levensvormen en de frequentie van natuurrampen.quote:
Meh. Dat genre vind ik wel leuk. Maar die toevallig minder. En heb hem geloof ik nietquote:
Is je buikpijn over?quote:Op maandag 5 mei 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind idd erg verschillende smaken. Maple syrup vind ik erg zacht
Klinkt wel grappig. Zal even een filmpje erover kijkenquote:Op maandag 5 mei 2025 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stranded: Alien Dawn is een simulatiegame waarin spelers een groep kolonisten moeten leiden die gestrand zijn op een dodelijke buitenaardse planeet en hun overleving moeten garanderen. Aan het begin van de game kunnen spelers verschillende startscenario's selecteren, elk met hun eigen doelen en doelstellingen. De game kent verschillende moeilijkheidsgraden en stelt spelers in staat om verschillende gameplay-parameters aan te passen, zoals het agressieniveau van buitenaardse levensvormen en de frequentie van natuurrampen.
Hoiquote:
ja zat echt heen en weer te wikken als een downiequote:
Maar ook geen actie tegen Russell dus definitief P4.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terecht geen straf voor Verstappen.
quote:Op maandag 5 mei 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zat echt heen en weer te wikken als een downie![]()
Maar had in japan pijnstillers gekocht. 1 pilletje genomen en na paar minuten was het voorbij
Ferrrari being Ferrariquote:
Andersom misschien minder geluk als dat het geval was geweestquote:Op maandag 5 mei 2025 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En niet aangehouden bij de Thaise grens. Mazzel.
nee gewoon paracetamol of zoietsquote:Op maandag 5 mei 2025 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is hetquote:Op maandag 5 mei 2025 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Wat zit er in dat pilletje of hoe heet het?
Maar wat in Japan is toegestaan is niet direct legaal in Thailand.quote:
Wait what?quote:Op maandag 5 mei 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat in Japan is toegestaan is niet direct legaal in Thailand.
Ik vond het altijd jammer dat ik geen NyQuil had meegenomen uit de VS maar m'n zwager de pillendraaier zei dat je voorzichtig moet zijn met het vervoeren van medicijnen, vooral naar bepaalde landen. En in Azië zijn ze vaak wat strenger gezien dat briefje over de doodstraf dat ik toen in Singapore had gekregen.
aaah hmm ja oke had ik misschien over moeten nadenken iddquote:Op maandag 5 mei 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het altijd jammer dat ik geen NyQuil had meegenomen uit de VS maar m'n zwager de pillendraaier zei dat je voorzichtig moet zijn met het vervoeren van medicijnen, vooral naar bepaalde landen. En in Azië zijn ze vaak wat strenger gezien dat briefje over de doodstraf dat ik toen in Singapore had gekregen.
Als ik buiten de EU ga reizen, dan zal ik ook toestemming moeten krijgen om mijn medicatie mee te nemen.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is paracetamol met ibuprofen.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is het
https://doc.lion.co.jp/up(...)BufferinLuna_i_e.pdf
Geloof gewoon normale pijnstiller
We gaan je schrijven via Amnesty International als je in de cel zit.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaah hmm ja oke had ik misschien over moeten nadenken idd
nouquote:Op maandag 5 mei 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
We gaan je schrijven via Amnesty International als je in de cel zit.
Er zat een briefje van de douane in m'n paspoort dat je de doodstraf krijgt als je drugs smokkelt.quote:
Zou ze bewust gerommeld hebben met haar visa als afleiding van de drugs die ze smokkelde?quote:Op maandag 5 mei 2025 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet gerommeldquote:Op maandag 5 mei 2025 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze bewust gerommeld hebben met haar visa als afleiding van de drugs die ze smokkelde?
Ik zou er ook niet aan denken maar ik ga niet naar een Aziatisch land met strenge drugs wettenquote:Op maandag 5 mei 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
nou ja dit is denk iets zoals ibrupofen. Had het gekocht omdat ik niets bij mij had
Bekijk deze YouTube-videoquote:De Amerikaanse president Donald Trump kondigde zondag tarieven van 100 procent aan op films die in het buitenland worden geproduceerd. Op zijn platform Truth Social zei hij dat de Amerikaanse filmindustrie een "zeer snelle dood" sterft.
Volgens Trump lokken buitenlandse overheden filmmakers en studio's weg uit de Verenigde Staten.
"Dit is een gecoördineerde inspanning van andere landen", schrijft Trump. Hij noemt het een bedreiging voor de Amerikaanse nationale veiligheid. "We willen weer films die in Amerika worden gemaakt!", zegt hij.
Duidelijk signaal.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zat een briefje van de douane in m'n paspoort dat je de doodstraf krijgt als je drugs smokkelt.
wat heb je gedaa dan?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
Op de pc is m’n fok lay-out verneukt. Lijkt wel 2009. En wat ik ook terugzet, er veranderd niks
Vroegerquote:Op maandag 5 mei 2025 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
Op de pc is m’n fok lay-out verneukt. Lijkt wel 2009. En wat ik ook terugzet, er veranderd niks
PC uit 2009?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
Dus precies wat hij zelf ook wil met zijn invoerrechten maar dan andersom.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:58 schreef Recce het volgende:
Volgens Trump lokken buitenlandse overheden filmmakers en studio's weg uit de Verenigde Staten.
Ja geen idee ik start op en ik zie ditquote:
Morguh Stigquote:
Grappig.quote:
Net als die spieren zalf uit Turkije. Heb zat collega’s die daar heen gaan, ik vraag dan altijd om een tube. Is hier niet te krijgen.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dotje lieverdquote:
quote:
ctrl+f5 al geprobeerd?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
Kan iemand een screenshot maken van z’n instellingen dan kan ik vergelijken
Jaquote:Op maandag 5 mei 2025 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ctrl+f5 al geprobeerd?
aan mijn instellingen heb je niks want custom layout
Bij mij ziet het er zo uit, heb volgens mij niks qua custom instellingenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
Kan iemand een screenshot maken van z’n instellingen dan kan ik vergelijken
Het is weer geel zoals vroegerquote:
Ga wel even mobiel proberen de layout aan te passen. Kijken of ik daar meer opties krijg.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles bellen, die is van de computergezeikjes in Foqueville
Geelquote:
pas het even aan dan zie je hetquote:
Ik ga hier maar geen grapjes meer over maken.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zoals @:4everblackeyed die ons af en toe in de steek laat.
Themainstellingen in opties? Baggerlayout?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga wel even mobiel proberen de layout aan te passen. Kijken of ik daar meer opties krijg.
Straks blijft die daar bij mij ook op staanquote:
Ik las baggalajoe.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Themainstellingen in opties? Baggerlayout?
Maar grapjes zijn superlachen.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga hier maar geen grapjes meer over maken.
De sloer.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
Zal mij benieuwen of die vriendin die gister avond cancelde vandaag wat laat horen. Ik zie haar net voorbij rijden met een jongen dus denk dat het te druk heeft met hem
Nee, dan gaan er weer mensen huilen, dat wil ik momenteel nu niet.quote:
Momenteel later?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan gaan er weer mensen huilen, dat wil ik momenteel nu niet.
Misschien later.
De grap is dat sommige opties niet in het lijstje staan.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Neem aan dat je je Template braaf op standaard hebt staan? anders die weer even switchen naar de nieuwste en dan terug naar degene die je wil.
Nee.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:LTVDK
Bukken en lopen gaat hier wat minder soepel nu![]()
Eergisteren 14 km gelopen en gisteren staat er 16,5 km op de teller (maar dat is het dagtotaal en niet wat de wandeling in totaal is).
Vanavond weer sporten, dus dat wordt weer optimaal genieten![]()
@:Nattekat mag ik toch een muffin van jou vanwege bovenstaande?
Ja.quote:
quote:
geeft geen verschil meerquote:Op maandag 5 mei 2025 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Themainstellingen in opties? Baggerlayout?
Ja zaterdag heel de dag hurken en bukken in de tuin en gisteren wandelen voel ik nu wel in de benenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:LTVDK
Bukken en lopen gaat hier wat minder soepel nu![]()
Eergisteren 14 km gelopen en gisteren staat er 16,5 km op de teller (maar dat is het dagtotaal en niet wat de wandeling in totaal is).
Vanavond weer sporten, dus dat wordt weer optimaal genieten![]()
@:Nattekat mag ik toch een muffin van jou vanwege bovenstaande?
Maar goed, je gaat vandaag nog wel je rondje toch?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zaterdag heel de dag hurken en bukken in de tuin en gisteren wandelen voel ik nu wel in de benen
Ik krijg een nagel in mijn oogbol als ik uit denk te kunnen slapen.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
De caafs floten vanochtend dat ze het ontbijt geserveerd wilden hebbenDit gaat de verkeerde kant op.
En laatst zat ze nog te klagen dat die met andere vrouwen afspreekt op tinder en haar dan canceltquote:
Uiteraard, geen stapjes is geen hapjes, en heb geen zin om te vastenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed, je gaat vandaag nog wel je rondje toch?
Toch?
Dat doen ze bij mij vijf keer op een dag.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
De caafs floten vanochtend dat ze het ontbijt geserveerd wilden hebbenDit gaat de verkeerde kant op.
Of als je geen olijven meer in huis hebt.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg een nagel in mijn oogbol als ik uit denk te kunnen slapen.
Als je erg zeker bent van jezelf schijn je er ook erg goed uit te kunnen komen.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En laatst zat ze nog te klagen dat die met andere vrouwen afspreekt op tinder en haar dan cancelt![]()
En hij is niet eens knap
Vasten kan je ook doen als je deaud bent.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uiteraard, geen stapjes is geen hapjes, en heb geen zin om te vasten
5x per dag ontbijt is echt wild.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doen ze bij mij vijf keer op een dag.
Ja maar dat ga ik niet, dus dat is geen optiequote:Op maandag 5 mei 2025 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vasten kan je ook doen als je deaud bent.
Heb je al een ketting en zo'n grote zware bal voor mij?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw wegloopacties mogen niet ongestraft blijven.
Dat ik voor iedereen anders, wat voor de een ziek lelijk paard is is voor een ander weer een engel met watervalkleurige ogen.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En laatst zat ze nog te klagen dat die met andere vrouwen afspreekt op tinder en haar dan cancelt![]()
En hij is niet eens knap
Ja vind hem sociaal ook wat raar. Laatst kwam ik ze samen tegen. Dus zij zei zo tegen hem hey kijk das bal. Oms ons voor te stellen. Echt met onwijs veel moeite kwam er een kleine Hello uit. Totaal ongeïnteresseerd en hij draaide zich gelijk omquote:Op maandag 5 mei 2025 09:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je erg zeker bent van jezelf schijn je er ook erg goed uit te kunnen komen.
Af en toe komt er nog eens wat zinnigs uit dat toetsenbord van jouquote:Op maandag 5 mei 2025 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ik voor iedereen anders, wat voor de een ziek lelijk paard is is voor een ander weer een engel met watervalkleurige ogen.
Ja, doe voorlopig nog maar niet, anders kunnen we niet meer stapjes maken enz (en hapjes).quote:Op maandag 5 mei 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik niet, dus dat is geen optie
Misschien is die gehacktquote:Op maandag 5 mei 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Af en toe komt er nog eens wat zinnigs uit dat toetsenbord van jou
Nee hij is echt niet knap maar blond en lang dus interessant voor Thai denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plausibel.quote:
De sloer.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Maaar ze zei dat hij veel voor haar betaald
Alles draait om geld hequote:Op maandag 5 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Ja dat doodgaan is allemaal gedoetjes, daar ga ik niet aan beginnenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, doe voorlopig nog maar niet, anders kunnen we niet meer stapjes maken enz (en hapjes).
Is ook zowat.
Op hakken(looples)?quote:
Is gangpad 5 de steaks?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo maar even wat eieren met SPEK eten, want anders ga ik weer met honger boodschappen doen en neem ik weer heel gangpad 5 mee.
Zit je hier over 1042 jaar in je eentje te postenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat doodgaan is allemaal gedoetjes, daar ga ik niet aan beginnen
Ja kloptquote:
Bijzonder woord wel, misschien opnemen in het groene boekje?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom is slakkensloer het eerste woord dat in me opkomt nu.
Wie weet zijn er dan wel andere mensen?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je hier over 1042 jaar in je eentje te posten
Ik denk dat de mensheid zichzelf wel succesvol heeft weten uit te roeien, tegen die tijd.quote:
Oh ja, dan zit je hier wel goed met al die mensen met kinderen.quote:
Misschien komen de aliens dan gezellig meepostenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensheid zichzelf wel succesvol heeft weten uit te roeien, tegen die tijd.
Zit je daar te typen met twee bloemkolen en een fruitmand.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dan zit je hier wel goed met al die mensen met kinderen.
Zijn dat dan de nieuwe AI-bots?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daar te typen met twee bloemkolen en een fruitmand.
De zon is hier.quote:
Dat lijkt mij een beetje lomp en onhandig tikken op een toetsenbord?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daar te typen met twee bloemkolen en een fruitmand.
Nee, zo ver wil ik nog niet gaan.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al een ketting en zo'n grote zware bal voor mij?
Ik vind muffin -onthouding nog erger, eigenlijkquote:
We nemen het mee in de Excel.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Koffie uit mijn french press is een stuk minder lekker dan uit een mokka-potje
zon genoeg, maar ik vind het maar fris buitenquote:
Blikjequote:Op maandag 5 mei 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik vond nog een blikje druiven, dit gaat mijn eerste ontbijt worden
Dan neem je de volgende keer gewoon weer koffiepadsquote:Op maandag 5 mei 2025 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Koffie uit mijn french press is een stuk minder lekker dan uit een mokka-potje
Ik heb het liever fris dan dat het stikbenauwd is.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zon genoeg, maar ik vind het maar fris buiten
Enkelband met taser?quote:
Wattequote:
Hallo, ik kan hier ook meelezenquote:
Druiven in blik?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik vond nog een blikje druiven, dit gaat mijn eerste ontbijt worden
dat wel.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het liever fris dan dat het stikbenauwd is.
dus ze is escort?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Hoiquote:
Ja, doe dat dan.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel.
maar ik had op zich wel een jasje aan kunnen trekken
Zijn het niet gewoon olijven die over de datum zijn?quote:
*Bombastic side eyequote:
@UitStralingquote:Op maandag 5 mei 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn het niet gewoon olijven die over de datum zijn?
had gekund, maar dan moest ik weer 2 trappen omhoogquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.sligro.nl/p.1(...)kken-x-425-gram.html
Ownee lichaamsbeweging.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had gekund, maar dan moest ik weer 2 trappen omhoog
Gatver, neequote:Op maandag 5 mei 2025 09:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan neem je de volgende keer gewoon weer koffiepads
Van die senseo zeker?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan neem je de volgende keer gewoon weer koffiepads
Ik drink nog liever het water van de drinkflessen van de cavia's op.quote:
Nah nee. Hier in Thailand vinden ze dat geloof ik meer normaal. Zij brengen tijd door met die man en hij betaald dingen voor haar. Zit niet echt een taboe op geloof ikquote:
Ja, ik denk dat ik maar even in een hoekje ga huilen.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe ga je deze zware tijd doorkomen?
Zo verfijnd, dat niemand er ooit van gehoord heeftquote:Op maandag 5 mei 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een uiterst verfijnde delicatesse.
Ja dat noemen de gewoon een hoertje toch?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah nee. Hier in Thailand vinden ze dat geloof ik meer normaal. Zij brengen tijd door met die man en hij betaald dingen voor haar. Zit niet echt een taboe op geloof ik
Wattie noteert dit in de Excelquote:Op maandag 5 mei 2025 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik drink nog liever het water van de drinkflessen van de cavia's op.
Ja, snap ik.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik maar even in een hoekje ga huilen.
Wiegend.
Misschien wil ze wel weer met je eten als jij meer betaalt dan die man?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah nee. Hier in Thailand vinden ze dat geloof ik meer normaal. Zij brengen tijd door met die man en hij betaald dingen voor haar. Zit niet echt een taboe op geloof ik
Op een klein mini -laptopjequote:
quote:
een soort rent a girlfriend, schijnt ook in japan een ding te zijnquote:Op maandag 5 mei 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Noteren we ook in de Excel.quote:
was je stukkend?quote:
Volgens mij kan je daar iedereen en z'n moeder hurenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
een soort rent a girlfriend, schijnt ook in japan een ding te zijn
Heb je zo'n huisartsen handschrift?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga een verjaardagskaart schrijven.![]()
Hopelijk kunnen ze mijn hiëroglyfen lezen
FOK! was raar geworden, het was hier ineens 2007 of zo.quote:
Ga FF T ZZquote:
ow jottum!quote:Op maandag 5 mei 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
FOK! was raar geworden, het was hier ineens 2007 of zo.
Ja, behalve als ik er mijn best op doequote:
Ik hoor net dat muffinonthouding al vrij ver gaat schijnbaar, dus verdere straffen zijn niet nodig.quote:
De moeder van Fles ook?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar iedereen en z'n moeder huren![]()
Nou ja, maar niet doorvertellenquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga een verjaardagskaart schrijven.![]()
Hopelijk kunnen ze mijn hiëroglyfen lezen
Dat mogen een wonder hetenquote:
Denk niet dat ze dat hier zo zienquote:Op maandag 5 mei 2025 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat noemen de gewoon een hoertje toch?
*fjoewwwquote:Op maandag 5 mei 2025 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoor net dat muffinonthouding al vrij ver gaat schijnbaar, dus verdere straffen zijn niet nodig.
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, behalve als ik er mijn best op doe![]()
Meestal stuur ik ook digitaal een kaartje, dat is voor alle partijen beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |