Momenteel later?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan gaan er weer mensen huilen, dat wil ik momenteel nu niet.
Misschien later.
De grap is dat sommige opties niet in het lijstje staan.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Neem aan dat je je Template braaf op standaard hebt staan? anders die weer even switchen naar de nieuwste en dan terug naar degene die je wil.
Nee.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:LTVDK
Bukken en lopen gaat hier wat minder soepel nu![]()
Eergisteren 14 km gelopen en gisteren staat er 16,5 km op de teller (maar dat is het dagtotaal en niet wat de wandeling in totaal is).
Vanavond weer sporten, dus dat wordt weer optimaal genieten![]()
@:Nattekat mag ik toch een muffin van jou vanwege bovenstaande?
Ja.quote:
quote:
geeft geen verschil meerquote:Op maandag 5 mei 2025 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Themainstellingen in opties? Baggerlayout?
Ja zaterdag heel de dag hurken en bukken in de tuin en gisteren wandelen voel ik nu wel in de benenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:LTVDK
Bukken en lopen gaat hier wat minder soepel nu![]()
Eergisteren 14 km gelopen en gisteren staat er 16,5 km op de teller (maar dat is het dagtotaal en niet wat de wandeling in totaal is).
Vanavond weer sporten, dus dat wordt weer optimaal genieten![]()
@:Nattekat mag ik toch een muffin van jou vanwege bovenstaande?
Maar goed, je gaat vandaag nog wel je rondje toch?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zaterdag heel de dag hurken en bukken in de tuin en gisteren wandelen voel ik nu wel in de benen
Ik krijg een nagel in mijn oogbol als ik uit denk te kunnen slapen.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
De caafs floten vanochtend dat ze het ontbijt geserveerd wilden hebbenDit gaat de verkeerde kant op.
En laatst zat ze nog te klagen dat die met andere vrouwen afspreekt op tinder en haar dan canceltquote:
Uiteraard, geen stapjes is geen hapjes, en heb geen zin om te vastenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed, je gaat vandaag nog wel je rondje toch?
Toch?
Dat doen ze bij mij vijf keer op een dag.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
De caafs floten vanochtend dat ze het ontbijt geserveerd wilden hebbenDit gaat de verkeerde kant op.
Of als je geen olijven meer in huis hebt.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg een nagel in mijn oogbol als ik uit denk te kunnen slapen.
Als je erg zeker bent van jezelf schijn je er ook erg goed uit te kunnen komen.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En laatst zat ze nog te klagen dat die met andere vrouwen afspreekt op tinder en haar dan cancelt![]()
En hij is niet eens knap
Vasten kan je ook doen als je deaud bent.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uiteraard, geen stapjes is geen hapjes, en heb geen zin om te vasten
5x per dag ontbijt is echt wild.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doen ze bij mij vijf keer op een dag.
Ja maar dat ga ik niet, dus dat is geen optiequote:Op maandag 5 mei 2025 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vasten kan je ook doen als je deaud bent.
Heb je al een ketting en zo'n grote zware bal voor mij?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw wegloopacties mogen niet ongestraft blijven.
Dat ik voor iedereen anders, wat voor de een ziek lelijk paard is is voor een ander weer een engel met watervalkleurige ogen.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En laatst zat ze nog te klagen dat die met andere vrouwen afspreekt op tinder en haar dan cancelt![]()
En hij is niet eens knap
Ja vind hem sociaal ook wat raar. Laatst kwam ik ze samen tegen. Dus zij zei zo tegen hem hey kijk das bal. Oms ons voor te stellen. Echt met onwijs veel moeite kwam er een kleine Hello uit. Totaal ongeïnteresseerd en hij draaide zich gelijk omquote:Op maandag 5 mei 2025 09:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je erg zeker bent van jezelf schijn je er ook erg goed uit te kunnen komen.
Af en toe komt er nog eens wat zinnigs uit dat toetsenbord van jouquote:Op maandag 5 mei 2025 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ik voor iedereen anders, wat voor de een ziek lelijk paard is is voor een ander weer een engel met watervalkleurige ogen.
Ja, doe voorlopig nog maar niet, anders kunnen we niet meer stapjes maken enz (en hapjes).quote:Op maandag 5 mei 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik niet, dus dat is geen optie
Misschien is die gehacktquote:Op maandag 5 mei 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Af en toe komt er nog eens wat zinnigs uit dat toetsenbord van jou
Nee hij is echt niet knap maar blond en lang dus interessant voor Thai denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |