Heb je al een ketting en zo'n grote zware bal voor mij?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw wegloopacties mogen niet ongestraft blijven.
Dat ik voor iedereen anders, wat voor de een ziek lelijk paard is is voor een ander weer een engel met watervalkleurige ogen.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En laatst zat ze nog te klagen dat die met andere vrouwen afspreekt op tinder en haar dan cancelt![]()
En hij is niet eens knap
Ja vind hem sociaal ook wat raar. Laatst kwam ik ze samen tegen. Dus zij zei zo tegen hem hey kijk das bal. Oms ons voor te stellen. Echt met onwijs veel moeite kwam er een kleine Hello uit. Totaal ongeïnteresseerd en hij draaide zich gelijk omquote:Op maandag 5 mei 2025 09:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je erg zeker bent van jezelf schijn je er ook erg goed uit te kunnen komen.
Af en toe komt er nog eens wat zinnigs uit dat toetsenbord van jouquote:Op maandag 5 mei 2025 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ik voor iedereen anders, wat voor de een ziek lelijk paard is is voor een ander weer een engel met watervalkleurige ogen.
Ja, doe voorlopig nog maar niet, anders kunnen we niet meer stapjes maken enz (en hapjes).quote:Op maandag 5 mei 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik niet, dus dat is geen optie
Misschien is die gehacktquote:Op maandag 5 mei 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Af en toe komt er nog eens wat zinnigs uit dat toetsenbord van jou
Nee hij is echt niet knap maar blond en lang dus interessant voor Thai denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plausibel.quote:
De sloer.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Maaar ze zei dat hij veel voor haar betaald
Alles draait om geld hequote:Op maandag 5 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Maaar ze zei dat hij veel voor haar betaald
Ja dat doodgaan is allemaal gedoetjes, daar ga ik niet aan beginnenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, doe voorlopig nog maar niet, anders kunnen we niet meer stapjes maken enz (en hapjes).
Is ook zowat.
Op hakken(looples)?quote:
Is gangpad 5 de steaks?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo maar even wat eieren met SPEK eten, want anders ga ik weer met honger boodschappen doen en neem ik weer heel gangpad 5 mee.
Zit je hier over 1042 jaar in je eentje te postenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat doodgaan is allemaal gedoetjes, daar ga ik niet aan beginnen
Ja kloptquote:
Bijzonder woord wel, misschien opnemen in het groene boekje?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom is slakkensloer het eerste woord dat in me opkomt nu.
Wie weet zijn er dan wel andere mensen?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je hier over 1042 jaar in je eentje te posten
Ik denk dat de mensheid zichzelf wel succesvol heeft weten uit te roeien, tegen die tijd.quote:
Oh ja, dan zit je hier wel goed met al die mensen met kinderen.quote:
Misschien komen de aliens dan gezellig meepostenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensheid zichzelf wel succesvol heeft weten uit te roeien, tegen die tijd.
Zit je daar te typen met twee bloemkolen en een fruitmand.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dan zit je hier wel goed met al die mensen met kinderen.
Zijn dat dan de nieuwe AI-bots?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daar te typen met twee bloemkolen en een fruitmand.
De zon is hier.quote:
Dat lijkt mij een beetje lomp en onhandig tikken op een toetsenbord?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daar te typen met twee bloemkolen en een fruitmand.
Nee, zo ver wil ik nog niet gaan.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al een ketting en zo'n grote zware bal voor mij?
Ik vind muffin -onthouding nog erger, eigenlijkquote:
We nemen het mee in de Excel.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Koffie uit mijn french press is een stuk minder lekker dan uit een mokka-potje
zon genoeg, maar ik vind het maar fris buitenquote:
Blikjequote:Op maandag 5 mei 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik vond nog een blikje druiven, dit gaat mijn eerste ontbijt worden
Dan neem je de volgende keer gewoon weer koffiepadsquote:Op maandag 5 mei 2025 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Koffie uit mijn french press is een stuk minder lekker dan uit een mokka-potje
Ik heb het liever fris dan dat het stikbenauwd is.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zon genoeg, maar ik vind het maar fris buiten
Enkelband met taser?quote:
Wattequote:
Hallo, ik kan hier ook meelezenquote:
Druiven in blik?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik vond nog een blikje druiven, dit gaat mijn eerste ontbijt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |